Skoči na vsebino

Piaggio mp3 250 servis


Priporočene objave

Pozdravljeni

Sem nov na forumu in lastim si Piaggio mp3 250. Ker se približujem 12.000 kilometrom me zanima kaj je potrebno zamenjati predvsem pri jermenu.

Na servisu naj bi se jermen zamenjal pri 12000 ,na servis manual od Piaggio pa prvič na 20.000 in potem vsakih naslednjih 15.000.

Ker sem vešč šraufanja se bom dela lotil sam , nikjer pa ne morem zaslediti velikosti in teže valjčkov.Prosim če kdo ve da mi to javi.

Zanimajo me pa tudi vaše izkušnje z zamenjavo variomata, gledam polini maxi speed na 9 valjčkov.Ne zanima me toliko končna hitrost ampak bi nekaj želel pridobiti na pospeških.

lp Rajc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sem nov na forumu in lastim si Piaggio mp3 250. Ker se približujem 12.000 kilometrom me zanima kaj je potrebno zamenjati predvsem pri jermenu.

Na servisu naj bi se jermen zamenjal pri 12000 ,na servis manual od Piaggio pa prvič na 20.000 in potem vsakih naslednjih 15.000.

Ker sem vešč šraufanja se bom dela lotil sam , nikjer pa ne morem zaslediti velikosti in teže valjčkov.Prosim če kdo ve da mi to javi.

Zanimajo me pa tudi vaše izkušnje z zamenjavo variomata, gledam polini maxi speed na 9 valjčkov.Ne zanima me toliko končna hitrost ampak bi nekaj želel pridobiti na pospeških.

lp Rajc

pozdravljen

jest mam tud MP3-ja, pa so mi na servisu v Kranju rekli, da naj bi se jermen menjal na 16000 km, za ostalo ti žal ne znam pomagati, ker nevem :cry: .

Če boš imel čas, se lahko pridružiš na maxi izletu, več na povezavi .

mogoče bo tam kakšen maxiskuterist, ki bi ti znal pomagati.

LP hoyla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Sem nov na forumu in lastim si Piaggio mp3 250. Ker se približujem 12.000 kilometrom me zanima kaj je potrebno zamenjati predvsem pri jermenu.

Na servisu naj bi se jermen zamenjal pri 12000 ,na servis manual od Piaggio pa prvič na 20.000 in potem vsakih naslednjih 15.000.

Ker sem vešč šraufanja se bom dela lotil sam , nikjer pa ne morem zaslediti velikosti in teže valjčkov.Prosim če kdo ve da mi to javi.

Zanimajo me pa tudi vaše izkušnje z zamenjavo variomata, gledam polini maxi speed na 9 valjčkov.Ne zanima me toliko končna hitrost ampak bi nekaj želel pridobiti na pospeških.

lp Rajc

kupi si 400 ccm če hočeš da je močnejši kupi močnejšega ne pa predelave moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi si 400 ccm če hočeš da je močnejši kupi močnejšega ne pa predelave moje mnenje

Petek 123 se popolnoma strinjam z tvojim mnenjam,sem pred leti bil podobnega mišljenja, ko sem sam imel 250 ko pa sem posegel v predelave agregat ter varjator in me je prišlo veliko dražje kod pa da bi kupil močnejšega (pa da nisem računal mehaniških ur ter provizije , ter delal sam).

Vsekakor nobenemu ne priporočam maxsija pod 400 ccm, pa še tam se malce preuredi varjator da gre veliko bolši kot original in z majhnimi stroški. Lp.

Popravljeno . Popravil x raider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem da bi kupil 400ccm mp3 sem razmišljal tudi sam in verjetno bom to tudi storil.

Trenutno pa ga uporabljam predvsem za v službo 20 kilometrov v eno stran in mi zadostuje, saj višje hitrosti ne potrebujem, problem pa je edino prehitevanje.

Zanima pa me predvsem menjava jermena in teža valjčkov ,(dimenzija je 20.9mm*17mm) ter kilometri pri katerih se to zamenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem da bi kupil 400ccm mp3 sem razmišljal tudi sam in verjetno bom to tudi storil.

Trenutno pa ga uporabljam predvsem za v službo 20 kilometrov v eno stran in mi zadostuje, saj višje hitrosti ne potrebujem, problem pa je edino prehitevanje.

Zanima pa me predvsem menjava jermena in teža valjčkov ,(dimenzija je 20.9mm*17mm) ter kilometri pri katerih se to zamenja.

Da ti odkrito povem to stvar je treba odpret ter pogledat, pol se pa pa vse vidi kaj in kako. Pri nekaterih se jermeni menjajo šele na 20 000km pri drugih prej, odvisno od načina vožnje in kakšne so relacije, kar se pa tiče valčkov pa na pamet ne vem za tvoj tip, najbolje je pogledat pol se pa vidi kako se to lahko kombinira. Rekord pa sem imel pri menjavi jermena ki je prvi zdržal 32000km najmanj pa 10 000 in je bil totalno zanič. Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!