-
Zadnje objave na forumu
-
-
By ciciban · Posted
Kadar sem imel probleme z tresenjem, je bila vedno kombinacija nečesa. Recimo guma pri koncu življenske dobe in prenizek tlak. Ali pa tlak, pa geometrija. Jaz bi na tvojem mestu preveril še geometrijo. Po domače povedano, če so gume v špuri. Pa distančniki tam kjer morajo biti. To z centriranjem gume, pa zanimiva zgodba... So zmontiral in scentriral v nulo, pa je treslo ko hudič. Potem pa je kolo v roke dobil žal že pokojni lokalni vulkanizer. Scentriral čisto po filingu, kljub novi mašini v delavnici. Večkrat gumo snel dol in jo dal nazaj gor. Vmes kup kletvic, pa spet malo zavrtel... Vmes še mene peglal kako se to vozim, da so robovi še celi... Potem so letele še zračnice v koš pa čeprav inženir Hans ni nikoli predvidel schlauchlos konfiguracije. V košu so končale vse uteži, ki so bile gor... Večkrat gumo samo napumpal in jo spet spustil.... Na koncu celo povedal na koliko jih naj pumpam, da bo v nulo (čisto druge cifre, kot je bilo napisano na nalepki od motorja). Da skrajšam. Šel ven rahlo zmeden. Na koncu nič treslo. Peljalo se je kot po tračnicah. Sedaj ko pomislim za nazaj. Zgolj moje ugibanje... Verjetno poleg masne uravnoteženosti igra precejšnjo vlogo lega pnevmatike na feltni. Če je zmontirano, da je malo "jajčasto" pa lahko tudi super dobra nova guma čudno trese. -
-
-
By Mavti · Posted
Da, je Miklavž prinesel darila in to konkretno dozo sicer je bil verjetno že kar utrujen, ker ni nič lepo zložil na mizo kar me sploh ne moti
-