Skoči na vsebino

125-ko imam...


Priporočene objave

Evo... kupil sem rabljeno "generic" 125-ko in se pridružujem forumu :-)

Pričakujem kol'čkaj razširjeno razpravo, saj se mi "kitajčki" zdijo kot veliko muske za mal gnara.

Priznam, da sem m'lčk razočaran nad mojim Jonwayom, ampak , najbrž zaradi mojih pričakovanj.

Kola je: meu sm (sposojeno) 50ccm Aprilio Sonic. Krasen skuterč'k za po mestu: pospeški, končna hitrost do 72km/h, okreten dovolj, da sem ob konicah lahko tud po kolesarski šmugnu do semaforja. Običajno relacijo, ki jo ob konici z avtom premagujem kakšnih 25 do 35 minut, s skuterjem premagam v cca 7 do 10 min...

Po letu in pol je tko naneslo, da sm skuterja mogu vrnit :-), ker pa mi je tolk pr' src', sem si 'koj omisliu svojga, na podlagi kriterijev:

- dovolj okreten, da se lahko vozim med stoječimi kolonami avtomobilov

- dovolj pospeška, da lahko pobegnem gužvi

- končna hitrost tja do 100tke, da se lohk pelem npr na morje skopat se, pa nazaj

- rdeča nit: 4 takten z čim manjšo porabo.

Kar zdaj mam, nima takih pospeškov kot Aprilia (ampak to še gre), končna hitrost je 80 km/h, poraba pa cca 4,5...

Glede porabe: uplinjač nagaja. Na "štadgasu" se zaganja, da moram zavirat in pojema, da skor (al' pa tud) crkne. Mislim, da gre za membrano. In ko nos približam odprtini za dostop do svečke, kar dobro voham bencin. Čez vikend ga bom razd'ru, spucu, membrano pa, če ni hujšga, z neostikom zlepu, pol se pa razgledu, kje novo dobim (itak bom tud svečko zamenu).

Glede končne hitrosti premišljujem o "performance CDI". Zdej se vrti, najbrž pod 9000, v redni prodaji pa so tud take mašince (GY6 - za gokarte), k se vrtijo prek 12, pa tud do 14,4k.

Ko bom odpru variator, bom ven vzel dva valjčka, pol bom pa vidu, če bi lažje valjčke kupil (a še dovolj težke, da pridejo do konca).

Zračni filter bom, za zdaj, le temeljito spucu...

Še kej?

LP

Janez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo... kupil sem rabljeno "generic" 125-ko in se pridružujem forumu :-)

Pričakujem kol'čkaj razširjeno razpravo, saj se mi "kitajčki" zdijo kot veliko muske za mal gnara.

Priznam, da sem m'lčk razočaran nad mojim Jonwayom, ampak , najbrž zaradi mojih pričakovanj.

Kola je: meu sm (sposojeno) 50ccm Aprilio Sonic. Krasen skuterč'k za po mestu: pospeški, končna hitrost do 72km/h, okreten dovolj, da sem ob konicah lahko tud po kolesarski šmugnu do semaforja. Običajno relacijo, ki jo ob konici z avtom premagujem kakšnih 25 do 35 minut, s skuterjem premagam v cca 7 do 10 min...

Po letu in pol je tko naneslo, da sm skuterja mogu vrnit :-), ker pa mi je tolk pr' src', sem si 'koj omisliu svojga, na podlagi kriterijev:

- dovolj okreten, da se lahko vozim med stoječimi kolonami avtomobilov

- dovolj pospeška, da lahko pobegnem gužvi

- končna hitrost tja do 100tke, da se lohk pelem npr na morje skopat se, pa nazaj

- rdeča nit: 4 takten z čim manjšo porabo.

Kar zdaj mam, nima takih pospeškov kot Aprilia (ampak to še gre), končna hitrost je 80 km/h, poraba pa cca 4,5...

Glede porabe: uplinjač nagaja. Na "štadgasu" se zaganja, da moram zavirat in pojema, da skor (al' pa tud) crkne. Mislim, da gre za membrano. In ko nos približam odprtini za dostop do svečke, kar dobro voham bencin. Čez vikend ga bom razd'ru, spucu, membrano pa, če ni hujšga, z neostikom zlepu, pol se pa razgledu, kje novo dobim (itak bom tud svečko zamenu).

Glede končne hitrosti premišljujem o "performance CDI". Zdej se vrti, najbrž pod 9000, v redni prodaji pa so tud take mašince (GY6 - za gokarte), k se vrtijo prek 12, pa tud do 14,4k.

Ko bom odpru variator, bom ven vzel dva valjčka, pol bom pa vidu, če bi lažje valjčke kupil (a še dovolj težke, da pridejo do konca).

Zračni filter bom, za zdaj, le temeljito spucu...

Še kej?

LP

Janez

Če ti dela super, ampak so prej mal muzike za mal denarja. Slabi materiali, slaba izdelava,...

Pa nisem niti slučajno človek, ki bi perferiral katerokoli zanmko oz. neutemeljeno kritiziral. Ampak tile kitajčki so... Upam da ti bo OK delal, svetujem ti pa, da vanj ne vlagaš denarja-ni vredno. Ko ti bo crknu raje kupi rabljenega japonca (pa tud če je star 10 ali več let) vseeno boljši..

P.S.-glede zaganjanja na štandgasu ti najbrž vleče fovš zrak pri vplinjaču.

Vohaš bencin? Z roko potipaj okoli glave in cilindra ter poglej, če kje pušča oz. zmeri kompresijo (da bi prov vohal bencin iz valja se mi zdi dost čudno-poglej, da slučajno kak uplinjač ne pušča).

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moja izkušnja. Prej sem imel skuter Daelim NS125,kupil sem starega 5 let z prevoženimi 15000 km. Cena je bila zelo ugodna, 500eur. Končna hitrost je bila 95 km/h po števcu in pospeški se mi niso zdeli slabi.Po treh mesecih in 2000 prevoženih km,sem opazil da pušča olje-strgalo se je tesnilo pri pokrovu oljnega filtra. Ko sem hotel kupiti nadomestnega sem ugotovil da v Sloveniji rezervnih delov praktično ni,oz kar je ostalo je vse v lasti enega serviserja iz Ljubljane ki ga ne bom omenjal ker si po mojem mnenju ne zasluzi niti slabe reklame-samo za valjčke je hotel imeti 80eur. Tesnilo,oljni filter,valjčke in jermen sem naročil iz Nemčije in zamenjal vse skupaj.Po kakšnih 4 mesecih vožnje sem na poti iz službe zaslišal čuden zvok kot bi jermen začel drgniti po ohišju vendar je v nekaj sekundah vse potihnilo in normalno sem se pripeljal do doma. Popoldne sem pregledal jermen in ostalo,nikjer ni bilo videti nič narobe zato sem se zapeljal se en krog.Po parih minutah je skuter začel izgubljati moč in naposled crknil.Vžgati se ga ni več dalo ker štarter ni imel moči da bi zavrtel motor.Takoj sem vedel da je motor zaribal, nisem pa vedel zakaj.Kot se je pozneje izkazalo je bil čuden zvok posledica uničenega zobnika za pogon oljne črpalke-neki genialni konstruktor je za to namenil plastični zobnik.Zamenjati je bilo potrebno cilinder in bat-brušenje ni bilo mogoče ker se nikjer ni dobilo 0,5 mm večjega bata,pa še dimenzija sornika je bila neka izven serijska in oljno črpalko.Skupaj z delom sem odštel 480 eur-skoraj toliko kot sem za motor plačal.Do konca sezone je potem motor deloval kolikor toliko normalno (težko vžigal hladen) in naredil sem se 1500 km.Naslednjo pomlad se je začel pojavljati nov problem-sklopka zaganjača ni spuščala in motor je spuščal prav neverjetne zvoke.Cena nove sklopke je bila cez 200eur,vendar sem imel dovolj. V slabem letu sem prevozil 5000 km in za vzdrževanje 500eur vrednega skuterja zmetal čez 650 eur! Ko sem na avtonetu videl da se prodaja Honda Dylan 150,sem jo šel preizkusit.V primerjavi z Daelimom je to formula ena-pospeški,hitrost,zavore,vzmetenje,vse je na popolnoma drugem nivoju.Servisna knjiga je bila potrjena,motor kupljen v Sloveniji in odločil sem se za nakup.V enem letu sem z njo prevozil 10000 km,motor ima sedaj prevoženih 30000km,poraba je 3 do 3,5l,končna hitrost pa 115 km/h.Za vzdrževanje sem do sedaj porabil porabil okrog 200 eur-dva redna servisa in jermen+valjčki! Motor vedno vžge v prvo,nikoli ni skrbi ali bo delal ali ne,večkrat naredim tudi 300+ km dolgo turo in skuter vse to opravi z lahkoto.Daelima sem po skoraj enem letu prodal za 240 eur in vem da nikoli več ne kupim motorja ki ni priznane znamke-Čeprav Daelim ni tako neznana znamka in naj bi ponujal mnogo več kot kitajski skuterji je še vedno daleč od Honde in njene kvalitete,res pa je da Honda tudi cenovno odstopa od drugih.

P.S.

Se opravičujem za dolg post ampak moral sem se izkašljati ker mi še vedno pade mrak na oči če samo pomislim koliko me je pre..bal Daelim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm... to je smola, res... Misl'm to, z Daelimom. Pa skor da bi težko reku, da se taisto ne bi nrdilo tud z kakšno bolšo firmo. Podobno se je men dogajal z bavarcem. Če bi novega na puf kupu, bi me cenej pršlo. Pred tem sm meu mercedesa dizla. Osem let sm sam tankou in pelou, le pred tehničnim sm ga mehankarju pelu na menjavo olja in podobne reči. Ampak zarad tega ne morem ljudem govorit naj prodajo svojga hundaya al daewuja in kupjo mercedesa

In prav to, obilica rezervnih delov in delov za "nadgradnjo" mi je še posebi ušeč. Res, ni jih v trafiki za vogalom, a kaj ko je svet prek spleta ratou prav to - trafika za vogalom.

Za "frštekarijo" se reče, če zdrži prvih 100 ur, bo še doug delal... :-)) No, glede tega se strinjam z obema: neki časa se bom sam vozu in opazoval, nč novga po nepotrebnem not vlagou... pol bomo pa vidli.

Ja, to... jest sm ga kupu 2 let starga z 6,5tkm. Zadnja guma zlizana (očitno še originalna), sedež rahlo razpokan, razpoke okoli montažnih lukenj na plastiki (površnost pri demontaži/montaži), neke smešne finte pri elektriki: ugasnem ga le tako, da mu spustim tačko, zakurblam pa le na nogcah, al pa če sm na njem. BTW, a ma kdo "navodila za uporabo", prou bi mi pršlo :-)) Pa ne "service manual", tega mam.

Drgač pa... evo, skor 3 tedne ga že mam, prevozu sm neki čez 1000 km in z veseljem in negotovostjo trkam po lesu...

Med tem sm se ga navadu. Zvok mi je ušeč. Končna hitrost pa... Sej u klanc gre, ne zgubi velik hitrosti, nauzdol mu pa, po moje, iskre zmankuje pri 85 - kr bremza. Največja hitrost po ravnem, zvečer, ko je zrak hladen, 82. No, to je premal. Od nekod bom mogu stis'nt še kakšnih 10-15 kmh

Novo gumo sm kupu. Dunlop, za 30,35 ojra. Bla je najcenej, berem pa tud, da sploh ni slaba. Pol pa, k sm tanku, sm spotoma preveru tlak. Zdej, k je prou napumpana, je tud stara še dobra - ne spodnaša več :-)) ...po suhem. Ma sej bo tud to deževje jenalo... :-)

Če bo zneslo zarad vremena, ga bom čez vikend mal razšraufu, usaj fergazer, pa bom poročou

Ajt pol!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nekoč imel CPI Oliverja (oz. CPI Aragon) ... je nafriziran - 70cc kit, LeoVince ZX auspuh, druga sklopka, lažji valjčki, športni filter drug fergazer....zadeva je šla ko strela... Nisem ga nikol uradno izmeril, ampak glede na avtomobilski števec (kolega je vozil po obvoznici za mano) je šel 105km/h ... se pravi dobrih 95km/h. Tako predelan dela že zadnjih 4.000km (sedaj ga ima svak) in ni večjih težav z njim... Se mi je pa tudi pripetilo, da je v prostem teku neenakomerno tekel in če si ga povohal pri fergazerju je imel vonj po bencinu... Izkazalo se je le, da se je s časom fergazer razštelal in ga je bilo potrebno le na novo nastaviti, da je spet pravilno mešanico bencina in zraka delal.

Je pa to Tajvanski skuter z mislim da malossi ali polini mašino (nevem, sem poazbil že) in dela ko šus... :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!