Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dmax

MOTO oprema - sezonska, celoletna, zimska...

Recommended Posts

dmax

Zanima me kaj nosite čez poletje (hlače, jakne, čevlje, rokavice), katere znamke/modele in izkušnje, pohvale, pripombe.

Posebej me zanima kateri model hlač z zaščitami (neusnjen) bi bil najbolj primeren-uporaben za poleti.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

....odvisno od motorja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fos

Jest mama tekstil črne brez podlog, pa vse zračnike odpete, pa v semaforju gorim, drugače pa ni blema!

Share this post


Link to post
Share on other sites
simon78

vedno v moto-opremi - usnje :OK:

edina zaščita pred poskodbami. :closedeyes: ko voziš je v redu, na semaforjih pa goriš. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fos

Se strinjam!

Zaščita mora bit, vroče gor ali dol!

Če je pa prehudo pa pač ni za na cesto - mesto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Jet čelada, Icon Timax jakna, moto jeans in lahki škornji. Večinoma po mestu in primestju pri temperaturah nad 30 C. Zračenje je dobro, počutje prav tako in to tudi pri postankih v kolonah in na semaforjih. Zaščita je bolj slaba - zato je easy turistična vožnja še bolj defenzivno naravnana. Ne priporočam tistim ki vozijo bolj agresivno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Jakna: IXS z zračniki za offroad

Hlače: UFO za offroad

Rokavice: UFO za offroad

Škornji: SIDI usnje

To je več ali manj moja oprema skozi vse leto kar se mi precej obnese. V haldnejših dneh pa kombiniram z večplastnim oblačenjem da ne zebe.

Čisto OK za lagano vožnjo.ž

Mislim da je tudi usnje ali kaj podobnega v teh dneh bolj nevarno kot kavbojke v katerih ti ni vroče. Človek pač po dolgotrajnem kuhanju pod vročo opremo postane nepozoren, utrujen, siten......

Edited by Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
<=YaMaHa=>

Obvezno čelada,jakna(dainese cordura-brez toplotne podloge seveda)in taprave usnjene rokavice,na kakšno daljšo furo pa še hlače(enako dainese cordura)in sidijevi usnjeni škornji...na semaforjih teče v potokihampak ni je čez varnost .)

Oprema za več ali manj celo sezono...mogoče ko bo mal hladnej bomo samo toplotno notr dal... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
skiper

Hola

Kros čelada. Body armor, prek njega kros majca, ščitniki za kolena, kros hlače in kros škornji, pa itak da kros rokavice. Zelo primerno za pojanjenje po mestu, pa tudi za daljšo vožnjo. V primeru padca pa imaš vso potrebno zaščito, katera se izkaže z odliko. (preverjeno)

lp g.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre

:hmm: vedno in povsod usnje.....nebi rad riskiral, se imam preveč rad :wub:

Kaj pa na šihtu ali nimate drugače cordure?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Zanima me kaj nosite čez poletje (hlače, jakne, čevlje, rokavice), katere znamke/modele in izkušnje, pohvale, pripombe.

Posebej me zanima kateri model hlač z zaščitami (neusnjen) bi bil najbolj primeren-uporaben za poleti.

LP

za po mestu superge kavbojke želva čelada in rokavice, včasih še jopca, vetrovka ali usnjena jakna, za daljše fure pa še debel usnenj dvodelni kombinezon, pa včasih škornji, ki bi morali pravzaprav bit vedno zraven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Kratke hlače, brez majice, "šlape", mobitel. To je od doma do trgovine (300 metrov).

Sicer pa Cordura hlače in jakna; pod hlačami obvezno smučarske gate, ki mi pomagajo da se ne zlijem s hlačami, tanka podkapa, tanke rokavice, želva in lepa modra čelada. Če se slučajno peljem samo par km, hlače zamenjajo kaubojke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port Folio

Kaj so to letna oblačila za motor? :?

Vedno v kompletu: čelada, usjeni dvodelni kombinezon, želva, rokavice, škornji,...če grem km blizu je pa bicikl zravn oz. avto! :)

V tem času je Potenja za izvoz :BUA:

Edited by nofrus

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Do sedaj ponavadi cordura/usnje hlace, usnje jakna, gojzarji, celada rokavice.

Pri res pasji vrocini pa kavbojke, vindstoper jakna in rokavice, celada in gojzarji.

Sem pa danes nabavil poletno Clover jakno iz luknjicaste Cordure. Grem jutri do Udin pa potem sporocim kako se obnese.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Kadar grem na turo obvezno usnje, neglede na temperature.. Ko pa se zapeljem samo kakšen krog po Cerknici, počasi do rid, ali do faksa, pa ponavadi nosim kavbojke pa cordura jakno.. Rokavice imam gor skoraj brez izjeme, prav tako škornje.

Do trgovine pa včasih tudi v kratkih rokavih, ampak takrat še posebej previdno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Grem zadnjič v kratkih hlačah, majci in gologlav do kilometer oddaljene trgovine in kljub vsej silni previdnost in počasni vožnji, sem se za ene 3cm izognil traktorju z obračalnikom in avtu, ki je prehiteval v škarje :)

Drugače pa vedno komplet oprema (cordura).

Share this post


Link to post
Share on other sites
skuterist

Do sedaj ponavadi cordura/usnje hlace, usnje jakna, gojzarji, celada rokavice.

Pri res pasji vrocini pa kavbojke, vindstoper jakna in rokavice, celada in gojzarji.

Sem pa danes nabavil poletno Clover jakno iz luknjicaste Cordure. Grem jutri do Udin pa potem sporocim kako se obnese.

A slučajno kaj v tem stilu

http://www.clover.it/src/main.asp?page=pro...df=1&idp=81

Namreč razmišljam da bi kupil zase (vožnja do 120 km/h ter veliko mestne in primestne), pa se mi usnje zdi prevroče.

Če lahko napišeš kako se obnese bom hvaležen :worship:

Drugače pa jet čelada za kratke vožnje, jakna (zaenkrat "normalna" Clover), letne rokavice ter kavbojke. Za kam dlje pa dam nase zapro čelado ter obujem bolj "resne" čevlje.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
      Vožnja z motorjem ni noben bav bav, nenazadnje na dvokolesih je praktično cel svet. Noben tečaj ni potreben, da bi vozil enosledno vozilo, ni to raketna znanost, občutke pa moraš sam pridobiti. Vožnja 3x med stožci daje lažen občutek, da po 5minutah vožnje zadevo obvaladaš. Bolj pomembna je izbira pravega motorja, da ne kupiš nevodljivega težkega tanka ali projektila, pri prvem so težave že na mestu brez gibanja. to je pa realnost, ne pomaga noben tečaj...
    • RobiRoberto
      Če se pravilno spomnim, se čez mejni prehod (?) Robič nisem še nikoli z ničemer peljal in to sem imel ta vikend namen narediti z MMV, vendar tega ne bom mogel izpeljati iz dveh razlogov, od katerih je prvi razlog vremenska napoved, drugi razlog pa ta, ker moja sestra zopet ne bo prišla čez vikend skrbeti za svojo mamo, ker "ji je nekje menda spodrsnilo in je padla" in si pri tem poškodovala (udarec ?) eno nogo in eno roko. Take imam ...        
    • dr.looney
      Jaz na tvojem mestu bi šla k dohtarju za koleno. Priporočam dr.Sajovica. S koleni imam težave že od otrostva , pri tridesetih sem imela precej hudo obrabo pogacic. Po 15 letih se je hrustanec na pogacicah delno obnovil sam od sebe, brez glukozamina. Imela sem protibolečinske fizioterapije z ultrazvokom, ki so mi pomagale. Seveda nisem cisto brez bolecin a je veliko bolje kot je bilo.  Telovadim pa ne . 🙃   Glede bolecine v roki lahko je tako kot ti je doktor rekel lahko pa bolecina izvira iz hrbtenice. Če mene vprašaš bi poskušala priti zadevi do dna. Trpela sem hude bolecine v desnem kolku po letu dni je minilo, vzrok neznan. Prav tako so se mi vneli mali sklepi na obeh nogah isto ,vzrok neznan. Bolecin ni več.  Zdej pa mal za hec, pravijo da zemlja vse ven potegne, prporocam da se vležeš v blatno jamo 😁😁😁😁
    • Darko3g
      Razlika med vožnjo avta in motorja je kar velika. Če se v ovinku pojavi pesek, če za ovinkom stoji traktor, ali je kamen, če ti od nekod prileti nekdo na cesto, pač pokneš po zavori ali zasučeš volan in ostaneš na kolesih. Pri motorju (vsaj pri meni) pa moram pri pesku ali oviri najprej stisnit rit, da mi kaj ne pobegne, potem zravnat in zavirat, ali pospešit in nagnit - odvisno od količine peska in položaja. pri tem z lahkoto zdrsne guma in če zdrsne preveč, sledi padec. Tudi zaviranje s sprednjo in zadnjo gumo je popolnoma različno kot pri avtu, posledice pa katastrofalno različne. Zato se mi zdi pomembno vadit vožnjo motorja in poslušat inštruktorje, tudi pri vožnji po predpisih, pri avtu pa to ni tako pomembno.
    • RobiRoberto
      Od septembra 2009:  še vedno lažje s kolesom kakor peš ...   Najprej urgenca UKC in nekaj let pozneje še Valdoltra in dokončna rešitev bi bila zamenjava stegnjenice od kolka do kolena, kar bi prišlo v poštev le, če bi me morali v Valdoltro od rešilca do bolnišnice pripeljati na invalidskem vozičku ...  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!