Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pozdravljeni,

zanima me kako hitro se kaj upate voziti s kovčki na vaših jeklenih konjičkih. Predvsem se mi zdijo problematični zadnji plastični kovčki, ki so široki in pritrjeni z neko bogo plastiko :P

uradno je okoli 130 km/h, če se ne motim...pa v praksi?

je kakšna nevarnost, da zadeva odleti komu za teboj v glavo? :D

se je komu že kaj podobnega zgodilo?

recimo, če ga žgeš po avtobahnu okoli 200...je to problem (pri givi, kappa kovčkih, ne original)?

lp

Ž

Posted

260 po stevcu, vsi trije.

Posted

Jaz sem dosedaj na vsakem motorju tu in tam sprobal na polno (resda nikoli ne preko 200 po števcu), pa ni bilo panike. Proizvajalec se pač zazihra s tisto omejitvijo 100-130/uro in par kil obtežitve.

Posted

Proizvajalec se pač zazihra s tisto omejitvijo 100-130/uro in par kil obtežitve.

Sej lih to je to: Podobno kot pri vsakem izdelku iz pekarne, kjer piše, da v sledovih lahko vsebuje bogsigavedi kaj vse...

Posted

sem enemu posodo moje kufre ki se samo s traki (ježek) pod sedežem spnejo in je reko da je šlo 300 oz. do konca brez problema.

Posted

240 po števcu z givi maxia 52 in nabito 40L tank torbo :) brez panike.

Posted (edited)

Glede na to da jih naložimo in obložimo -ališič -ULalalaaalala- po mojem tut končna ne more kaj preveč vplivati nanje. Po mojem so bolj ekstremne teže in dolgotrajne vibracije problem, kot pa kaka minuta okol 200km/h. Sicer pa, če si ornk naložen, greš težko čez 150 ali je vsaj milo rečeno preveč moteče.

p.s. 200 sem potegnil za kratek čas

Edited by DAMI34
Posted

Pozdravljeni,

zanima me kako hitro se kaj upate voziti s kovčki na vaših jeklenih konjičkih. Predvsem se mi zdijo problematični zadnji plastični kovčki, ki so široki in pritrjeni z neko bogo plastiko :P

Imam Givi stranske 41 litrske. Plastika deluje tak tak.

Ampak, na vzponu na Mangart sem se v ovinku izogibal avtu in s stranskimi zadel v steno, tako da sem obstal. Grozni zvok in občutek. Na kovčku pa samo par globokih brazd. Vse je delovalo BP. Bil sem presenečen nad kvalitetov plastike. O hitrosti so pa že ostali povedali vse.

Scarabeo

Posted

Samo piči, miško :D

Posted

E52-MAXIA na cbfki 200+ ni dol padel.

Posted

Glih v MotoPulsu berem kako mu je na Dučetu ST3 originalni stranski kufer odpelo na AC, niti ni takoj opazil, ... ko pa je, je porajtal, da poleg kufra ni nikjer tudi frenda, ki je vozil tik za njem. Po nekaj min. črnih misli, mu "pogrešani" pripelje kufer, razen prask nič hujšega. Pritisne nazaj in naprej do Nordkapa in nazaj b.p.

Posted

Tudi meni je že pred motor padel kufer od kolega sem ga uspel še nekako obvozit k sreči ni bila taka hitrost ca 90 Km/h v Albaniji, odpadel zatradi slabe ceste,tako da ga je montitral nazaj in še dodatno malo spel s pajki.Sicer sam imam originalne bočne kovčke s katerimi BMW dovoljuje hitrostn do 180 Km/h sprobani z 260+Km/h na AC Zg-Bg.:whistle:

  • Like 2
Posted

Glih v MotoPulsu berem kako mu je na Dučetu ST3 originalni stranski kufer odpelo na AC, niti ni takoj opazil, ... ko pa je, je porajtal, da poleg kufra ni nikjer tudi frenda, ki je vozil tik za njem. Po nekaj min. črnih misli, mu "pogrešani" pripelje kufer, razen prask nič hujšega. Pritisne nazaj in naprej do Nordkapa in nazaj b.p.

Hehe, premalo ga je zapel. To se je tud men ze zgodilo. Dol padu na izhodu z ljubljanske obvoznice pr cca 70. Enih par prask, ostalo kul. Pa enkrat se mi je odprl sred voznje. Se dobr, da je bil prazen. Zdej pa vsakic sproti cekiram, a je res dobro zapet, zaprt itd. Potem pa kr veselo gasa.

Posted (edited)

Jaz z maxio 46 ali 48, ne vem, ker je kovček že v letih, in bočnimi givi torbami vozim okrog 150Km/h. ponavadi je na kufru še šotor in armafleksa. Do zdaj ni blo nič narobe, tud po nekaj urnem avtocestnem kruzanju s poprečno 160Km/h.

Tako je naloženo, kadar sva na motorju dva. Če sem sam imam večino stvari zapetih na zadnjem stolu.

Sicer pa sem tud že zgubil kovček, 100m od hiše. ker ga nisem dobro zapel.

Edited by Cartman
Posted

Hola,

prijatelj je na nekem R BMWju izgubil bočni kovček pri okoli 100 na uro, ker mu je odpadla varovalka, ki naj bi ščitila kovček glih pred tem... tko da... načeloma je vse OK, včasih se pa vseeno kaj zgodi ;) jst še vedno najbolj zaupam s pajki zapetem ruzaku na zadnjem sedežu :naughty:

Posted

Jaz sem top case stestiral do 275, ampak sem malo pozabil, da je gor, sicer raje nebi takole prakticiral..

Če nosilec in plastike niso poškodovane ali "utrujen" material potem je ok, sicer ga ni za biksat.

Posted

Hola,

prijatelj je na nekem R BMWju izgubil bočni kovček pri okoli 100 na uro, ker mu je odpadla varovalka, ki naj bi ščitila kovček glih pred tem... tko da... načeloma je vse OK, včasih se pa vseeno kaj zgodi ;) jst še vedno najbolj zaupam s pajki zapetem ruzaku na zadnjem sedežu :naughty:

Nihče ni rekel, da se ne more zgodit. Realnost je pa taka, da se skoraj nikoli ne zgodi in če se slučajno zgodi, je to večinoma human error.

Posted

BMW "yuzer manual" pravi da je 130km/h največ.

170km/h z polnimi kufri in dvema potnikoma - ni panike. Več še nisem testiral.

Je pa dokajšnja razlika v obnašanju motorja - glede na število kovčkov.

S samo "topcase" je 200km/h neproblematičnih. Druga pesem je če so dodatni še stranski, še posebej pa, če ni taža cca enakomerno naložena.

Je pa definitivno tm nek med 140 in 150 po AC čist u redu.

Je pa res, da je treba 2x prečekirat, če so vsi glidi zapeti in da slučajno ne pozabim zaklenit varovalke.

Posted

Hola,

prijatelj je na nekem R BMWju izgubil bočni kovček pri okoli 100 na uro, ker mu je odpadla varovalka, ki naj bi ščitila kovček glih pred tem... tko da... načeloma je vse OK, včasih se pa vseeno kaj zgodi ;) jst še vedno najbolj zaupam s pajki zapetem ruzaku na zadnjem sedežu :naughty:

Standardna bočna kovčka na R-ki imajo tak sistem zapenjanja, da nima nobene varovalke. 2x kovček zagrabi v nosilec in še spredaj je nataknjen na okvir.

Edino napačen kot zapenjanja (spredaj ni pravilno nataknjen) na nosilca je možen vzrok odpetja. Res sta narejena "trotlzihr".

Posted

v glavnem torej ni neke frke :)

mal se mi je zdelo problematično, če si sam gor in imaš zadaj večji kovček...ker se veter upre vanj. Če je sopotnik gre nekako mimo.

No, z mojimi stranskimi ALU kufri nimam nobenih skrbi in tudi obnašanje GSa je še bolj stabilno na avtocesti, tudi pri 160+

počasi bomo pa še zadnjega nabavli (plastik fantastik verjetno)

aja, glede tank torb...malce je odvisno od kvalitete, hehe

kolega se z "nagecom" BP pelje s polno torbo 200+, jaz pa sem enkrat (res naloženo - notri je bila čelada) mojo Lidlovo dobil pri 150 km/h v naročje in ni bilo nič kaj prijetno :slap:

sedaj jo imam vedno (just in case) pripeto s pajkecom ;)

lp

ž

Posted

Ni frke. Imam stranske kufre od Givija in so aerodinamični kot opeka pa tudi polno obteženi ne delajo problemov nekje do 200. Še bolj klaverni je nosilec od 5 starja, ki kovček vpne samo na dveh točkah (ključavnici in v spodnjem desnem kotu). Sicer pa kufer pred vsako vožnjo dobro pretresem, da se prepričam, da se ne bo odpel :yes:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!