Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
zzigon

Kovčki in hitrost?

Recommended Posts

zzigon

Pozdravljeni,

zanima me kako hitro se kaj upate voziti s kovčki na vaših jeklenih konjičkih. Predvsem se mi zdijo problematični zadnji plastični kovčki, ki so široki in pritrjeni z neko bogo plastiko :P

uradno je okoli 130 km/h, če se ne motim...pa v praksi?

je kakšna nevarnost, da zadeva odleti komu za teboj v glavo? :D

se je komu že kaj podobnega zgodilo?

recimo, če ga žgeš po avtobahnu okoli 200...je to problem (pri givi, kappa kovčkih, ne original)?

lp

Ž

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Jaz sem dosedaj na vsakem motorju tu in tam sprobal na polno (resda nikoli ne preko 200 po števcu), pa ni bilo panike. Proizvajalec se pač zazihra s tisto omejitvijo 100-130/uro in par kil obtežitve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Proizvajalec se pač zazihra s tisto omejitvijo 100-130/uro in par kil obtežitve.

Sej lih to je to: Podobno kot pri vsakem izdelku iz pekarne, kjer piše, da v sledovih lahko vsebuje bogsigavedi kaj vse...

Share this post


Link to post
Share on other sites
BenX

sem enemu posodo moje kufre ki se samo s traki (ježek) pod sedežem spnejo in je reko da je šlo 300 oz. do konca brez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Glede na to da jih naložimo in obložimo -ališič -ULalalaaalala- po mojem tut končna ne more kaj preveč vplivati nanje. Po mojem so bolj ekstremne teže in dolgotrajne vibracije problem, kot pa kaka minuta okol 200km/h. Sicer pa, če si ornk naložen, greš težko čez 150 ali je vsaj milo rečeno preveč moteče.

p.s. 200 sem potegnil za kratek čas

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Pozdravljeni,

zanima me kako hitro se kaj upate voziti s kovčki na vaših jeklenih konjičkih. Predvsem se mi zdijo problematični zadnji plastični kovčki, ki so široki in pritrjeni z neko bogo plastiko :P

Imam Givi stranske 41 litrske. Plastika deluje tak tak.

Ampak, na vzponu na Mangart sem se v ovinku izogibal avtu in s stranskimi zadel v steno, tako da sem obstal. Grozni zvok in občutek. Na kovčku pa samo par globokih brazd. Vse je delovalo BP. Bil sem presenečen nad kvalitetov plastike. O hitrosti so pa že ostali povedali vse.

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ponikipo

Glih v MotoPulsu berem kako mu je na Dučetu ST3 originalni stranski kufer odpelo na AC, niti ni takoj opazil, ... ko pa je, je porajtal, da poleg kufra ni nikjer tudi frenda, ki je vozil tik za njem. Po nekaj min. črnih misli, mu "pogrešani" pripelje kufer, razen prask nič hujšega. Pritisne nazaj in naprej do Nordkapa in nazaj b.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Tudi meni je že pred motor padel kufer od kolega sem ga uspel še nekako obvozit k sreči ni bila taka hitrost ca 90 Km/h v Albaniji, odpadel zatradi slabe ceste,tako da ga je montitral nazaj in še dodatno malo spel s pajki.Sicer sam imam originalne bočne kovčke s katerimi BMW dovoljuje hitrostn do 180 Km/h sprobani z 260+Km/h na AC Zg-Bg.:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Glih v MotoPulsu berem kako mu je na Dučetu ST3 originalni stranski kufer odpelo na AC, niti ni takoj opazil, ... ko pa je, je porajtal, da poleg kufra ni nikjer tudi frenda, ki je vozil tik za njem. Po nekaj min. črnih misli, mu "pogrešani" pripelje kufer, razen prask nič hujšega. Pritisne nazaj in naprej do Nordkapa in nazaj b.p.

Hehe, premalo ga je zapel. To se je tud men ze zgodilo. Dol padu na izhodu z ljubljanske obvoznice pr cca 70. Enih par prask, ostalo kul. Pa enkrat se mi je odprl sred voznje. Se dobr, da je bil prazen. Zdej pa vsakic sproti cekiram, a je res dobro zapet, zaprt itd. Potem pa kr veselo gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Jaz z maxio 46 ali 48, ne vem, ker je kovček že v letih, in bočnimi givi torbami vozim okrog 150Km/h. ponavadi je na kufru še šotor in armafleksa. Do zdaj ni blo nič narobe, tud po nekaj urnem avtocestnem kruzanju s poprečno 160Km/h.

Tako je naloženo, kadar sva na motorju dva. Če sem sam imam večino stvari zapetih na zadnjem stolu.

Sicer pa sem tud že zgubil kovček, 100m od hiše. ker ga nisem dobro zapel.

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola,

prijatelj je na nekem R BMWju izgubil bočni kovček pri okoli 100 na uro, ker mu je odpadla varovalka, ki naj bi ščitila kovček glih pred tem... tko da... načeloma je vse OK, včasih se pa vseeno kaj zgodi ;) jst še vedno najbolj zaupam s pajki zapetem ruzaku na zadnjem sedežu :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Jaz sem top case stestiral do 275, ampak sem malo pozabil, da je gor, sicer raje nebi takole prakticiral..

Če nosilec in plastike niso poškodovane ali "utrujen" material potem je ok, sicer ga ni za biksat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Hola,

prijatelj je na nekem R BMWju izgubil bočni kovček pri okoli 100 na uro, ker mu je odpadla varovalka, ki naj bi ščitila kovček glih pred tem... tko da... načeloma je vse OK, včasih se pa vseeno kaj zgodi ;) jst še vedno najbolj zaupam s pajki zapetem ruzaku na zadnjem sedežu :naughty:

Nihče ni rekel, da se ne more zgodit. Realnost je pa taka, da se skoraj nikoli ne zgodi in če se slučajno zgodi, je to večinoma human error.

Share this post


Link to post
Share on other sites
papez47

BMW "yuzer manual" pravi da je 130km/h največ.

170km/h z polnimi kufri in dvema potnikoma - ni panike. Več še nisem testiral.

Je pa dokajšnja razlika v obnašanju motorja - glede na število kovčkov.

S samo "topcase" je 200km/h neproblematičnih. Druga pesem je če so dodatni še stranski, še posebej pa, če ni taža cca enakomerno naložena.

Je pa definitivno tm nek med 140 in 150 po AC čist u redu.

Je pa res, da je treba 2x prečekirat, če so vsi glidi zapeti in da slučajno ne pozabim zaklenit varovalke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaldu

Hola,

prijatelj je na nekem R BMWju izgubil bočni kovček pri okoli 100 na uro, ker mu je odpadla varovalka, ki naj bi ščitila kovček glih pred tem... tko da... načeloma je vse OK, včasih se pa vseeno kaj zgodi ;) jst še vedno najbolj zaupam s pajki zapetem ruzaku na zadnjem sedežu :naughty:

Standardna bočna kovčka na R-ki imajo tak sistem zapenjanja, da nima nobene varovalke. 2x kovček zagrabi v nosilec in še spredaj je nataknjen na okvir.

Edino napačen kot zapenjanja (spredaj ni pravilno nataknjen) na nosilca je možen vzrok odpetja. Res sta narejena "trotlzihr".

Share this post


Link to post
Share on other sites
zzigon

v glavnem torej ni neke frke :)

mal se mi je zdelo problematično, če si sam gor in imaš zadaj večji kovček...ker se veter upre vanj. Če je sopotnik gre nekako mimo.

No, z mojimi stranskimi ALU kufri nimam nobenih skrbi in tudi obnašanje GSa je še bolj stabilno na avtocesti, tudi pri 160+

počasi bomo pa še zadnjega nabavli (plastik fantastik verjetno)

aja, glede tank torb...malce je odvisno od kvalitete, hehe

kolega se z "nagecom" BP pelje s polno torbo 200+, jaz pa sem enkrat (res naloženo - notri je bila čelada) mojo Lidlovo dobil pri 150 km/h v naročje in ni bilo nič kaj prijetno :slap:

sedaj jo imam vedno (just in case) pripeto s pajkecom ;)

lp

ž

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Ni frke. Imam stranske kufre od Givija in so aerodinamični kot opeka pa tudi polno obteženi ne delajo problemov nekje do 200. Še bolj klaverni je nosilec od 5 starja, ki kovček vpne samo na dveh točkah (ključavnici in v spodnjem desnem kotu). Sicer pa kufer pred vsako vožnjo dobro pretresem, da se prepričam, da se ne bo odpel :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Boris Andrič
      By Boris Andrič
      a ima kdo slučajno nosilce za stranske kovčke za burgmana 650 imam pa givi e360n kovčka pa da mu slučajno ležijo doma.
    • roman11
      By roman11
      Spoštovani kolegi.

      Zanima me, kje bi lahko dobil potovalne kovčke za motor s slike.

      http://www.avto.net/....asp?ID=6321717

      Motor se mi izredno dopade čeprav že imam enega kateri pa je že veteran, no veteranka (Honda Africa TWIN). Sedaj me pa zanima koliko pridejo še kufri, motor bo namreč darilo za našega kolega, ki bo v kratkem prestopil med Abrahamovce.
    • Kiri
      By Kiri
      Pred kratkim sem nabavil BMW F650cs, ki ima zadaj original kufer. Po prvem dežju so bile stvari v kufru mokre. Ugotovil sem, da je težava v kočvku, ki na spoju obrobe ne tesni (na sliki). Prejšnji lastnik je to očitno poskušal rešiti z duct tapeom, ampak mu ni ravno najbolje uspelo.

      Ima kdo idejo kako to zatesnit?

    • hvilu
      By hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
    • Miki Mauss
      By Miki Mauss
      Živjo!

      zanima me, če kdo zna zamenjati žarnico na kovčku. Kappa. Tam imam namreč nameščeno zavorno uč, ki jo sestavljajo 4 mini žarnice. Ko sem zadevo rzkopal, sem videl, da so te žarnice zalotane v tiskano vezje, ki je je čez celo dolžino zavorne luči.

      Crknila je le ena žarnica. Ali to slučajno pomeni nakup nove cele štoplampe? Lotanje pr mneni nekak mal odpade, ker ne znam sploh.

      Thnx za info.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!