Skoči na vsebino

Zimske pnevmatike


Demon

Priporočene objave

11 hours ago, Scarabeo 500 said:

Nimam tolk denarja, da bi gume menjal na tri leta, tudi jaz ne delam veliko kilometrov

Ma smo mal cudni, butci na motorjih, a? Jest pr vulkanizerju: Kolk so letos gume za motor? 170€/par DŽABE! Ene gor ene na zalogo! Kolk so 4 gume za auto? 250€ uuuuuuuuu a je kej cenejšga mrbit? :D 

 

Vozm zmer bol jajcarsko. Zmer manj so mi pomembne blagovne znamke, ceprav mi je jasno, da je nexen za 60€ samo podobna contiju za 100€. Problem z razumevanjem nastane, ko mam na enem avtu 2 sezono nexen, in so meni cist ok, na drugem enako stare fulda(morda pirelli, iskreno ne vem) , in je na mokrem skoraj nevarna. Profila se obilo, 100% zrele za u smeti. 

Najini kanti sicer ne delata nekih ludih km, med 20 in 30kkm letno, gume mam vseeno rad namenske, predvsem zimske. Snezne sluzbe so pr nas bol pocasne in se zanasajo na odjugo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, CPU pravi:

Lani dal gor zimske Continental in od zdaj naprej dajem zimske samo še conti. Pozimi prlezem kamor čem, Pokljuka noben problem tudi če je nekaj snega na cesti.

Prej imel Dunlop zimske, solidne, Sava? Ne hvala....

Skoraj tri leta sem se na šiht vozil na Pokljuko. Včasih celo pred plugom. In to z Peugeotom 205, gume ta poceni Sava. "Jeti" ( gospod Gomilar, ki na Rudnem polju vso zimo dela sneg in trasira tekaške proge) me ni mogel slediti z MB kombijem 4 x 4. Govorim seveda o parih centimetrih snega, ne o pol metra. Kaj sem se naucil takrat...v snegu ni toliko vazna kvaliteta gum, ampak Širina. 

In pa visina podvozja vozila.

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kugelschreiber said:

Ma smo mal cudni, butci na motorjih, a? Jest pr vulkanizerju: Kolk so letos gume za motor? 170€/par DŽABE! Ene gor ene na zalogo! Kolk so 4 gume za auto? 250€ uuuuuuuuu a je kej cenejšga mrbit? :D

Tezko bi lepse povedal. :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tedybear pravi:

Skoraj tri leta sem se na šiht vozil na Pokljuko. Včasih celo pred plugom. In to z Peugeotom 205, gume ta poceni Sava. "Jeti" ( gospod Gomilar, ki na Rudnem polju vso zimo dela sneg in trasira tekaške proge) me ni mogel slediti z MB kombijem 4 x 4. Govorim seveda o parih centimetrih snega, ne o pol metra. Kaj sem se naucil takrat...v snegu ni toliko vazna kvaliteta gum, ampak Širina. 

In pa visina podvozja vozila.

Res je, pa tudi od avta in šoferja je precej odvisno. Sem pustil zadaj Audija, takrat še s Stilotom in slabimi gumami, ne bi več zadostile predpisu...pred tem me je prehitel po snegu, v klancu je končal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, dr.looney pravi:

Mater ste eni trdi kot stare gume..... :ras:

M+S je zimska guma..... pika . Ne glede kaj je se zraven oznaceno. 

Mater dedci....  jest locim zimsko in letno gumo. 

All seson gume so si izmislili samo zato ker jo je trg zahteval. Se vseeno se raje vozim z zimsko poleti , kot pa all seson varianto pozimi. 

Tisti, ki s pozimi vozi v sluzbo samo po ravnem nima pojma kaj pomeni razlika med letno, zimsko in celoletno v realnosti, ko je potrebno premagovati slabo spluzene in poledenele 15% klance v obe smeri. Al celo cel sneg ko zatajijo cestne sluzbe.

Osebno se pozvizgam  na razne teste v avto-moto revijah mene prepricajo samo lastne izkusnje. In do sedaj se je izkazalo da je vsaka nova guma ok. Ko pa dajo dve zime skozi se pa pokaze razlika. 

Na C-ju imam za pozimi zimske , poleti letne. Ker zimska poleti v dežju drsi ko hudič..... pri vsakem speljevanju mi je odnasalo rit . Z letno ni problema.

Na A-ju ni bilo tega. Kako pa se bo obneslo na moji novi igracki bomo videli. A dost verjetno je da bom imela dva kompleta letne in zimske. 

Zimsko poleti? Jaz raje ne bi :)  All season varijanta pozimi sploh ni tak slaba, saj vozit pa reševat zna verjetno vsak. Saj niso gume krive, ampak neprilagojena hitrost glede na vremenske razmere :ras: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Arzen pravi:

Zimsko poleti? Jaz raje ne bi :)  All season varijanta pozimi sploh ni tak slaba, saj vozit pa reševat zna verjetno vsak. Saj niso gume krive, ampak neprilagojena hitrost glede na vremenske razmere :ras: 

.... no ko se boš u tak hrib mogu vozit kot se jaz..... bos ugotovil da so all seson gume sam za u smeti.... :)

Pr nas imajo ravninski šoferji ( tako smo jih mi poimenovali :lol1:) še ob normalnih vremenskih razmerah tezave z voznjo in obracanjem. Si bom enkrat vzela cas pa mal posnela ..... :lol1:

Ne mors verjet ko gre enkrat cesta u hrib eni kr ne znajo več vozit ..... sploh pa u rikverc ..... :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Tedybear pravi:

Skoraj tri leta sem se na šiht vozil na Pokljuko. Včasih celo pred plugom. In to z Peugeotom 205, gume ta poceni Sava. "Jeti" ( gospod Gomilar, ki na Rudnem polju vso zimo dela sneg in trasira tekaške proge) me ni mogel slediti z MB kombijem 4 x 4. Govorim seveda o parih centimetrih snega, ne o pol metra. Kaj sem se naucil takrat...v snegu ni toliko vazna kvaliteta gum, ampak Širina. 

In pa visina podvozja vozila.

točno tako in bolje zlizana zimska, kot glanc nova celoletna al pa celo letna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je sedaj že prepozno, pa vendarle:

kupil sem Eskimo HP2, pa me zanima, če je kaj boljša od Eskimo S3 ?

Čeprav sem z S3 bil super zadovoljen..pravzaprav sem jim zvest nekje 14 let !

Vozim zimske gume tudi poleti, nekje tri leta zdržijo prednje, potem dam zadnje naprej in zadaj nove.

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Tedybear pravi:

Dami.....ti si moj tanartabolš prjatu...zmerej mi das prov.:naughty:

 

Al pa sva oba glih prav pametna/neumna.

na neumnostih smo se učili. In odkar so zimske pnevmatike še nisem rabil verig, pa sem ogromno na cesti in je potrebno blago dostaviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/5/2018 at 7:58 PM, Buschi said:

Sicer je sedaj že prepozno, pa vendarle:

kupil sem Eskimo HP2, pa me zanima, če je kaj boljša od Eskimo S3 ?

Čeprav sem z S3 bil super zadovoljen..pravzaprav sem jim zvest nekje 14 let !

Vozim zimske gume tudi poleti, nekje tri leta zdržijo prednje, potem dam zadnje naprej in zadaj nove.

Bom še eno morda blonsinsko rekel, včasih ocenim za kaj je guma po izgledu profila, lahko da se motim.

Po moji okastični presoji (od oka), bi rekel da je HP2 hitrejša in kot sava napiše visokozmogljiva (torej kao bolj športna torej za zadnežen asfalt in podobno) S3+ se mi zdi bolj krampasta velik upora ampak bi rekel da pride dlje v višjem znegu.

To je samo ocena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko kaj veljajo te oznake za gume (ABCDEF za porabo in za vožnjo v mokrem in glasnost v dB)?

Imam neugodno dimenzijo 215/50R17 in so gume dokaj drage, pa me zanima ali gume z enakimi oznakami vsaj približno enako peljejo.

Npr. Goodyear Ultragrip z C/B 70dB za 118 € ali Debica Frigo z C/B 72dB za 86 € ali Kleber Krisalp HP 3 z C/B 69dB za 103 € ali pa malce slabša Goodride SW608 z C/C 72dB za 54 € (na Gume-direkt).

Vem, da je tu še življenska doba, pa udobje ampak osnovne lastnosti so zajete in za zimske gume ni boljše oprijemljivosti od B in boljše porabe od C, najtišja pa je ena s 67 dB.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/5/2018 at 7:58 PM, Buschi said:

kupil sem Eskimo HP2, pa me zanima, če je kaj boljša od Eskimo S3 ?

V celem snegu bi na uč (glede na profil) rekel, da je slabsa, sicer pa je namenjena (tudi) tezjim in zmogljivejsim vozilom - trsa bocnica, mocnejsa konstrukcija, razpon dimenzij sega tudi v "vecje" obmocje, temu primerno je tudi drazja. Ima visji razred ekonomicnosti (manjsi kotalni upor), in na splosno za odtenek oprijem v mokrem. Boljsa voznost v suhem - je bolj kompromis, zimska guma za normalne razmere, medtem ko je S3+ precej krampasta, zaradi cesar trpijo lastnosti v normalnih voznih pogojih. Glede na to koliko snega imamo zadnjih nekaj let, je HP2 nedvomno boljsa izbira (razen cene), medtem ko bi v celem snegu raje bil na S3+.

Moja zenka pravi, da niso slabe - je ze lezla v en hrib po celem snegu, pa morala ustaviti ker je ena teta pred njo obticala, pa potem spet speljati sredi zasnezenega hriba, pa pravi, da je slo. Jaz jih bom preizkusil letos (ampak mi zaradi 4x4 speljevanje v hrib ni ravno merilo, bolj gledam na dolzino zavorne poti - ravno to je tisto, kar bi morali gledati pri pnevmatikah). Z Eskimo S3 sem bil relativno zadovoljen, vendar je nisem nikoli vozil na dimenziji, vecji od 16 col (pa se 16 col samo po suhem, takoj po montazi sem avto prodal, na drugih avtih sem jo vozil v velikosti 14 col). Mi niso druge znamke (Goodyear, Toyo, Kumho, Pirelli itd.) nikoli vlivale bistveno vec zaupanja. No, razen tega da ko so bile Eskimo S3 stare so bile bolj drsalnica v primerjavi z drugimi, ampak S3 so se vsaj postarale, ostale znamke so se prej izrabile... :D

3 minutes ago, Darko3g said:

Koliko kaj veljajo te oznake za gume (ABCDEF za porabo in za vožnjo v mokrem in glasnost v dB)?

Imam neugodno dimenzijo 215/50R17 in so gume dokaj drage,

Veljajo, dokler gledas isto znamko. Kitajski C je po mojih ocenah nekje okrog evropskega F, v roku dveh ali treh let se spremeni tja proti P, Q oz. R. :D

Imas podobno cudno dimenzijo kot Juke moje zenkice. Letni set gum (Intensa UHP2 215-55-16) jo je stal 288 eur, 16" zimski komplet gum na jeklenih platiscih (Eskimo HP2 205-60-16) pa 450 eur +30 eur za radkape. Se da najti gume za normalen denar, le stereotipov o Savi se je potrebno resiti do te mere, da jo enkrat preizkusis. :P Potem vidis, da je ista zgodba kot pri Mitasu - ni cena vse, in najbolj proti znamki so navadno ravno tisti, ki je niso nikoli preizkusili. ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Zok said:

najbolj proti znamki so navadno ravno tisti, ki je niso nikoli preizkusili. 

S savskimi sm bil cist zadovoln, dokler nisem kupil najprej gum efecta? In zimskih s3, oboje made in turkey. Cca 2008 je blo to. 2 od 4 S3 so v eni zimi postale bulaste. In vn so pogledale neke tanke zicke. Pol jih nisem vec kupoval. Morda si me preprical. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 10. 2018 ob 23:13, Kugelschreiber pravi:

S savskimi sm bil cist zadovoln, dokler nisem kupil najprej gum efecta? In zimskih s3, oboje made in turkey. Cca 2008 je blo to. 2 od 4 S3 so v eni zimi postale bulaste. In vn so pogledale neke tanke zicke. Pol jih nisem vec kupoval. Morda si me preprical. 

sam ti pa si fenomen.. od 12 gum izdelanih v turčiji je teb uspelo kupit 8..

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/3/2018 at 5:55 AM, thumper said:

 

eni so v ameriki , drugi v nemčija.. jaz sem pa v sloveniji sava eskimo s3 M+S .... in ta M+S pomeni : Megla in Sneg..

za delat 10-12 tkm na leto ultimativna izbira .......

To meglo je že razpihalo? Kje si pobral to definicijo?:slap:

 S3 je daleč od ultimativne gume. Z ekonomskega vidika še morda, s stališča varnosti pa je porazna guma. Po mokrem nenormalno drsi, pri celoletni uporabi in zelo umirjeni vožnji lamele kar razpadajo,... ne govorim nekaj na pamet. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.drivesmartbc.ca/equipment/what-does-ms-mean

Se opis razlike zimska/letna pa ne da se komu ne verjame a na tem MS,kjer se celo podpirajo laži je najlažje tako...

https://www.tirebuyer.com/education/all-season-tires-vs-winter-tires

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, XTR pravi:

To meglo je že razpihalo? Kje si pobral to definicijo?:slap:

 S3 je daleč od ultimativne gume. Z ekonomskega vidika še morda, s stališča varnosti pa je porazna guma. Po mokrem nenormalno drsi, pri celoletni uporabi in zelo umirjeni vožnji lamele kar razpadajo,... ne govorim nekaj na pamet. 

Eh kako ste nekateri zadrgnjeni.. borči je napisal da M+s ne pomeni mud and snow.. to se z njim zmeni - ker na kuglovem linku piše točno to.. jaz sem se samo nalahko pohecal..

zadnjih 15 let žene še nisem peljal v službo zjutraj zaradi količine snega  - zadnjih 15 let na eskimo s3. zmeraj šla in dospela sama.

po mokrem drsi ? ne da bi vedel .. guma se na xsari picaso obnese dobro v mokrem , dobro v vročem in super v snegu .. 

za poledico pa ni dobrih gum brez dodatkov za grip - spikov..

na mojih avtih že 10 let ni bilo novih gum.. a lahko kdo reče da kdaj nisem kam prišel če sem rekel da pridem? 

razen oblednih čungalungaplastikfantastik nepoznanih zimskih gum se da normalno vozit z večino ostalih proizvajalcev  in modelov.. 

priznam , da razlike obstajajo - tudi večje.. je pa bolj pomemben občutek za vožnjo kot pa kakšna zimska guma je gor... če si neizkušen, te je strah voziti po snegu , ne znaš obvladovati gasa in občasno sočasne zavore potem vam verjamem , da so razlike velike..

samo dokler se bo moja sama vozila po snegu z eskimo s3 s sprednjim pogonom lahko rečem , da vsak , ki reče , da je ta guma neustrezna za mokro in da razpada ( slučajno veš kolikšna je življenska doba , po kateri guma ne sme biti v uporabi??) en navaden nesamozavesten mečkač, ki ne obvladuje vozila pri normalnih hitrostih..tak naj raje ostane doma .

jaz sem zadnjo zimo pretolkel z mišelinkami . 2003..  pa vseskozi klel da se folk nikamor ne premakne.. 

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 1
  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temi oznakami je res zmeda, ker uradno še vedno velja za obvezno zimsko opremo pnevmatika z oznako M+S. Je pa veliko M+S pnevmatik celoletnih in za zimske razmere manj primernih od tistih M+S, katere imajo zraven še snežinko v trikotniku.

Na mimovrste.com so nekako razvrščene pod celoletne, letne in zimske. Tam je med celoletnimi precej takih z oznakami M+S....

Ashampoo_Snap_2018_10.09_18h21m09s_001_.thumb.png.720945b065474638310f843fe9e49bb4.png

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, XTR said:

To meglo je že razpihalo? Kje si pobral to definicijo?:slap:

 S3 je daleč od ultimativne gume. Z ekonomskega vidika še morda, s stališča varnosti pa je porazna guma. Po mokrem nenormalno drsi, pri celoletni uporabi in zelo umirjeni vožnji lamele kar razpadajo,... ne govorim nekaj na pamet. 

Kdaj je blo to? cca 10 let nazaj? Morda si mel tud ti turške!? Dizastr. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, thumper said:

Eh kako ste nekateri zadrgnjeni.. borči je napisal da M+s ne pomeni mud and snow.. to se z njim zmeni - ker na kuglovem linku piše točno to.. jaz sem se samo nalahko pohecal..

Pri ultimativni izbiri si se tudi pohecal? Za ultimativno gumo S3 zame ni dovolj uravnotežena. Oznake na gumah pa me ne zanimajo, ker je le guma z lamelami primerna za vožnjo po snegu! Sem imel tudi že M+S brez lamel.. žalost od gume.

Ti navijaš v eno stran, jaz v drugo. Resnica pa je nekje vmes. Na ostalo sem ti odgovoril kar v citatu.

3 hours ago, thumper said:

zadnjih 15 let žene še nisem peljal v službo zjutraj zaradi količine snega  - zadnjih 15 let na eskimo s3. zmeraj šla in dospela sama.

po mokrem drsi ? ne da bi vedel .. guma se na xsari picaso obnese dobro v mokrem , dobro v vročem in super v snegu ..

Ja, drsi... prvi dve sezoni še gre nekako, kasneje pa so bolj podobne drsalkam.. Moj opis je drugačen..  komaj zadovoljivo v mokrem, zadovoljivo v vročem, odlično na snegu, tako nekako. Sicer pa kozolc od Citroena ni ravno najbolj primeren za ocenjevanje gum, ker se odlično ne bo nikoli peljal (pa ne zaradi gum).

samo dokler se bo moja sama vozila po snegu z eskimo s3 s sprednjim pogonom lahko rečem , da vsak , ki reče , da je ta guma neustrezna za mokro in da razpada ( slučajno veš kolikšna je življenska doba , po kateri guma ne sme biti v uporabi??) en navaden nesamozavesten mečkač, ki ne obvladuje vozila pri normalnih hitrostih..tak naj raje ostane doma .

Ne mešaj mokro in zasneženo podlago! Sem kje omenil slab oprijem na zasneženi podlagi? Ne gre za razpadanje od starosti. To lahko pustimo ob strani, ker ni bistveno, hkrati pa je pogojeno tudi z brezhibnostjo podvozja. Omejitve  glede starosti ni, so pa priporočila.... Nesamozavestnega mečkača  bom spregledal, ker nimam namena razpravljati o tem.

jaz sem zadnjo zimo pretolkel z mišelinkami . 2003..  pa vseskozi klel da se folk nikamor ne premakne.. Jaz pa na 2006 letnih gumah (kupil rabljen kombi). Letos poleti mi je pa eno gumo razneslo na avtocesti! Toliko o tem šparanju na račun varnosti. Aja, ko je snežilo je bil parkiran v garaži... 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, XTR pravi:

Pri ultimativni izbiri si se tudi pohecal? Za ultimativno gumo S3 zame ni dovolj uravnotežena. Oznake na gumah pa me ne zanimajo, ker je le guma z lamelami primerna za vožnjo po snegu! Sem imel tudi že M+S brez lamel.. žalost od gume.

Ti navijaš v eno stran, jaz v drugo. Resnica pa je nekje vmes. Na ostalo sem ti odgovoril kar v citatu.

kot prvo nauči se citirati in odgovarjati..

eskimo s3 je zimska guma z lamelami..

Ja, drsi... prvi dve sezoni še gre nekako, kasneje pa so bolj podobne drsalkam.. Moj opis je drugačen..  komaj zadovoljivo v mokrem, zadovoljivo v vročem, odlično na snegu, tako nekako. Sicer pa kozolc od Citroena ni ravno najbolj primeren za ocenjevanje gum, ker se odlično ne bo nikoli peljal (pa ne zaradi gum).

in kateri je tvoj ultimativni avto za odlično vožnjo???večini herojev z ultimativnimi avti blendam s picasojem na ac.. in večina jih neglede na vremenske ramere ostaja za mano..

Ne mešaj mokro in zasneženo podlago! Sem kje omenil slab oprijem na zasneženi podlagi? Ne gre za razpadanje od starosti. To lahko pustimo ob strani, ker ni bistveno, hkrati pa je pogojeno tudi z brezhibnostjo podvozja. Omejitve  glede starosti ni, so pa priporočila.... Nesamozavestnega mečkača  bom spregledal, ker nimam namena razpravljati o tem.

si pa omenil oprijem na mokri podlagi..in ja - moja se vozi tudi po mokrem..in tudi jaz kolnem s picasojem hebene pusije in mečkače - po mokrem..

Ne mešaj mokro in zasneženo podlago! Sem kje omenil slab oprijem na zasneženi podlagi? Ne gre za razpadanje od starosti. To lahko pustimo ob strani, ker ni bistveno, hkrati pa je pogojeno tudi z brezhibnostjo podvozja. Omejitve  glede starosti ni, so pa priporočila.... Nesamozavestnega mečkača  bom spregledal, ker nimam namena razpravljati o tem.

meni je logično , da je vožnja po snegu težja kot vožnja po mokrem..neizpodbitno se z isto pnevmatiko dosega bolši oprijem na mokrem kot v snegu.. boš negiral zadnji stavek?? pa spreglej že..

Jaz pa na 2006 letnih gumah (kupil rabljen kombi). Letos poleti mi je pa eno gumo razneslo na avtocesti! Toliko o tem šparanju na račun varnosti. Aja, ko je snežilo je bil parkiran v garaži... 

napaka .. gume se bolj starajo ko stojijo zmontirane na platiščih na avtu/kombiju v garaži kot pa da se vozijo..sigurno so bile eskimo s3.. ker meni michelink 2003 ni razneslo pri 200 ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DinDiin pravi:

Eskimo s3 je super zimska guma. :D

tanartabulš oprijem v snegu ima  754 extreme winter..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!