Jump to content
  • Sign Up
flero

Aprilia Tuono V4R (APRC)

Recommended Posts

ukica
13 hours ago, bikez said:

Vozil sem prejšno generecijo. Nekak si nisva bla na ti. Duke 990 mi tudi ni sedel. Hmm. 

To ni primerljivo z V4.. :) 

Jaz tega lazje odprem cez ovinek, globje v ovinek tudi bremzam. Ravno v cetrtek sem opazil da se diski kar dobro segrejejo(tudi zadnji), saj predvidevam da ce bremzas na prvo deluje dolocen procent tud zadnja. 

 

@Lipstick ti imas gor dimenzijo 200/55? Kako se obnese? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 5/3/2019 at 8:47 PM, ukica said:

MAAAAN :lol1::fight1:

Komentarji na youtubu...

Quote

NEVER

NEVER EVER EVER

Get rid of that CBR

1000

DOUBLE ARGH

:lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez
pred 22 urami, ukica pravi:

To ni primerljivo z V4.. :) 

Jaz tega lazje odprem cez ovinek, globje v ovinek tudi bremzam. Ravno v cetrtek sem opazil da se diski kar dobro segrejejo(tudi zadnji), saj predvidevam da ce bremzas na prvo deluje dolocen procent tud zadnja. 

 

@Lipstick ti imas gor dimenzijo 200/55? Kako se obnese? 

Nekak mi tisti posnetek iz YT, ki si ga prilimal ne daje dobrega občutka :D. Čeprav moram priznati, da mi je "tuna" všeč. Bom mogu enkrat probat kak se tanova pelje :yea1:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
22 hours ago, ukica said:

 

 

@Lipstick ti imas gor dimenzijo 200/55? Kako se obnese? 

Nisem strokovnjak za gume, kot nekateri na MS, vozim original dimenzijo, kera je bila na Superpool modelu (200/55 ), verjetno bi bila vožnja na 190/55 še bolj "okretna" kot je zdaj, samo zame je to čist O.K.. Menjal sem samo proizvajalca Prepereli SC sem znucal v 2000-2500 km, M7 RR od Metzelerja mi zdržijo okrog 6000 km ....Mitas pa zaenkrat nima te dimenzije 😕...

Edited by Lipstick

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
23 hours ago, ukica said:

To ni primerljivo z V4.. :) 

Jaz tega lazje odprem cez ovinek, globje v ovinek tudi bremzam. Ravno v cetrtek sem opazil da se diski kar dobro segrejejo(tudi zadnji), saj predvidevam da ce bremzas na prvo deluje dolocen procent tud zadnja. 

 

@Lipstick ti imas gor dimenzijo 200/55? Kako se obnese? 

Pravkar perveru v SERVICE STATION MANUAL-u  ( str. 457/535 ) za moj model, prvi in zadnji  hidravlični "tokokrog" nista povezana !

Edited by Lipstick

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
4 hours ago, Lipstick said:

Nisem strokovnjak za gume, kot nekateri na MS, vozim original dimenzijo, kera je bila na Superpool modelu (200/55 ), verjetno bi bila vožnja na 190/55 še bolj "okretna" kot je zdaj, samo zame je to čist O.K.. Menjal sem samo proizvajalca Prepereli SC sem znucal v 2000-2500 km, M7 RR od Metzelerja mi zdržijo okrog 6000 km ....Mitas pa zaenkrat nima te dimenzije 😕...

Aha no potem se mi ne splaca sploh probavati 200ke.

namrec jaz imam v homologaciji 190/50, 190/55 in 200/55.

Naslednja gre verjetno K3 od Metzelerja. 

Si zadovoljen z M7RR?

4 hours ago, Lipstick said:

Pravkar perveru v SERVICE STATION MANUAL-u  ( str. 457/535 ) za moj model, prvi in zadnji  hidravlični "tokokrog" nista povezana !

Zanimivo. Mi negre skupaj, zakaj je zadnji disk tok vroc.. ker pred tem sem naredil 20km avtoceste in 3 ovinke do garaze :) 

Zanimivo.

 

Ce kdo kupuje akrapota, ga zna kle dobit za dober denar

https://www.ebay.com/itm/Aprilia-akrapovic-slip-on-exhaust-B043764-for-Tuono-V4/283472496856?hash=item42004708d8%3Ag%3A4U0AAOSwa1Ncy4ke&LH_Auction=1

Edited by ukica

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Preveri ce ti zadnja celjust/bremza "šteka". Motor na stender pa zavrti zadnje kolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 5/5/2019 at 8:26 PM, marincspeedshop said:

Preveri ce ti zadnja celjust/bremza "šteka". Motor na stender pa zavrti zadnje kolo.

Sem probal, pa je vse ok.

Sem bil preprican da v primeru ABS-a sta zavori povezani.. tako ima bemfl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 5/5/2019 at 3:33 PM, ukica said:

namrec jaz imam v homologaciji 190/50, 190/55 in 200/55.

Ce razumem, imas ABS? APRC tudi? Zanimiv mi je nabor tehle pnevmatik, med 190 50 17 in 200 55 17 je skoraj 5% razlike v obsegu, pa me zanima kaj to pomeni za ABS - ali se dimenzijo pnevmatike vprogramira, ali se sam prilagodi, ali ima pac tako visoke tolerance...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
1 hour ago, Zok said:

Ce razumem, imas ABS? APRC tudi? Zanimiv mi je nabor tehle pnevmatik, med 190 50 17 in 200 55 17 je skoraj 5% razlike v obsegu, pa me zanima kaj to pomeni za ABS - ali se dimenzijo pnevmatike vprogramira, ali se sam prilagodi, ali ima pac tako visoke tolerance...

Ob menjavi pnevmatik imas v meniju moznost “Calibrate” ki naj bi se izvajala ob vsaki menjavi pnevmatike :) 

 

 

 

Edited by ukica

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Pri kalibriranju bodite pozorni, da je izvedeno prav, točno po protokolu.

Jaz sem enkrat pozabil po njem počakati tisti 30 sekund z ugasnjenim motorjem. Meritev se ni shranila v ecu in na naslednji vožnji sem dobil urgent service sporočilo. Je par ur trajalo, da sem se spomnil, da sem prejšnjič kalibriral...   

Edited by dlicen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

Ne vem, če je to v povezavi, če nisi ustavil in ugasnil ( kljič na off ) potem ni shranilo novih nastavitev, stara ostane. Po uspešni kalibraciji je APRC izključen ( kar je tudi pokazatelj za uspelo kalibracijo ), ponovno ga moraš aktivirat-vključit z daljšim pritiskom na + tipko !

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen
pred 1 uro, Lipstick pravi:

Ne vem, če je to v povezavi, če nisi ustavil in ugasnil ( kljič na off ) potem ni shranilo novih nastavitev, stara ostane. 

Glej, ne vem. Vem samo, da potem, ko sem opravil novo kalibracijo, je urgent service izginil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Je kdo na v4 1000 aprc kej raziskoval kako bi imel quickija tud za downshifting? 

Neki sm vidu da prodajajo auto blipperje za cca 1000e, sam ta je prehuda:fyou:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

Jaz obe Apriliji ( Shiver 206 000 km, Tuono 1100 43 000 KM ) šaltam brez sklopke, j....š qivkšifter ( Tuono ), delata brez problemov .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
5 hours ago, Lipstick said:

Jaz obe Apriliji ( Shiver 206 000 km, Tuono 1100 43 000 KM ) šaltam brez sklopke, j....š qivkšifter ( Tuono ), delata brez problemov .....

Za gor ze.. kaj pa za dol? ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
Ob 12. 6. 2019 ob 22:05, ukica pravi:

Je kdo na v4 1000 aprc kej raziskoval kako bi imel quickija tud za downshifting? 

Neki sm vidu da prodajajo auto blipperje za cca 1000e, sam ta je prehuda:fyou:

Uprasaj Gabrota, ce se prov spomnem rabis sabo push/pull senzor in shekan ecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
5 hours ago, ukica said:

Za gor ze.. kaj pa za dol? ;) 

Gor in dol brez problemov, samo Shiver se nekej prtužuje, če šaltaš dol iz 3 u 2, majčkno zadej opleta, bi rabu drsno sklopko gor fliknt, sam k je pa sklopka več vredna kot cel motor 🤔......

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
3 minutes ago, Lipstick said:

Gor in dol brez problemov, samo Shiver se nekej prtužuje, če šaltaš dol iz 3 u 2, majčkno zadej opleta, bi rabu drsno sklopko gor fliknt, sam k je pa sklopka več vredna kot cel motor 🤔......

Resno? Ok tuna ima itak quikija.. 

Za dol se pa zna zgodit da bo menjalnik raznesl.. prevec obremenitve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
1 hour ago, ukica said:

Resno? Ok tuna ima itak quikija.. 

Za dol se pa zna zgodit da bo menjalnik raznesl.. prevec obremenitve.

Gviki ne dela, če spustiš gasss ......

Če ga do zdej ni......, lej tud k ruknem pred uvinkam iz 5 u 4 pa u 3 brez bremzanja ( 150 km/h do 70 km/h ) se ne en ne drug motor ne uspeta zavrtet prek 6000 o/min, tok, da če ga bo raztrgal, pa nej ga...jajca taljanska.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 6/14/2019 at 2:27 PM, marincspeedshop said:

Uprasaj Gabrota, ce se prov spomnem rabis sabo push/pull senzor in shekan ecu.

Sem mu napisal. Bomo videli kaj bo rekel.

On 6/14/2019 at 9:00 PM, Lipstick said:

Gviki ne dela, če spustiš gasss ......

Če ga do zdej ni......, lej tud k ruknem pred uvinkam iz 5 u 4 pa u 3 brez bremzanja ( 150 km/h do 70 km/h ) se ne en ne drug motor ne uspeta zavrtet prek 6000 o/min, tok, da če ga bo raztrgal, pa nej ga...jajca taljanska.....

Ja ja. Jajca italjanska. Sam so vozna jajca ;) 

Ma ne nevem, brez sklooke dol saltat - not me, ce ni za to narjen. Za gor mi je pa jasna zadeva, gas do podna.. sam kaj k lucka utripa k novoletna jelka :(  

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg570

So me spustili na stezo za par krogov...kljub guzvi in za dva napumpanih gumah je bilo super...ponovimo se letos...

20190621_171929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Gledam razmisljam.. kako fixirati izpuh ce poberem dol tacke za sopotnika? 

Na mojem motorju se dva nebota vozila :) 

CCC28375-96A4-40B8-80F0-06AF611F0AF3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Najbol enostavno je pustit nosilec, dol posraufi pa stopalko in scit pete. Ali pa linkpipe toliko skrajsat da vsaj zacetek dusilca pride pod original nosilec od voznikove stopalke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!