Jump to content
  • Sign Up
flero

Aprilia Tuono V4R (APRC)

Recommended Posts

dlicen

Omenjaš 600 km/dan, kovček in sopotnico. Sam veš, da nobeden izmed naštetih ni narejen za to, odvisno samo, kateri bo manj slab, to ti bo pa težko kdo povedal. Jaz sem izmed naštetih probal Tripla in Tuono V4. Prvi je precej manj našpičen, v vseh smislih, kar je lahko prednost ali slabost, odvisno od tebe. Ne predstavljam si, da bi na Tuonu V4 naredil 500 km na dan s sopotnico, pravzaprav jih tudi sam ne bi. Raje pol manj in z guštom. Tuono je čisti gušt. Aprilia ni za pohajanje, poleti ti pri počasni vožnji piha konkretno vroč fen med nogami, zato če greš z njo na sladoled, si raje obleči dolge hlače. ABS je od 2013 naprej. 

Glede na tvoje želje bi jaz vrgel uč tudi na bolj pokončne motorje (BMW S1000XR in njegove podobnike).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgagec
pred eno uro, dlicen pravi:

Omenjaš 600 km/dan, kovček in sopotnico. Sam veš, da nobeden izmed naštetih ni narejen za to, odvisno samo, kateri bo manj slab, to ti bo pa težko kdo povedal. Jaz sem izmed naštetih probal Tripla in Tuono V4. Prvi je precej manj našpičen, v vseh smislih, kar je lahko prednost ali slabost, odvisno od tebe. Ne predstavljam si, da bi na Tuonu V4 naredil 500 km na dan s sopotnico, pravzaprav jih tudi sam ne bi. Raje pol manj in z guštom. Tuono je čisti gušt. Aprilia ni za pohajanje, poleti ti pri počasni vožnji piha konkretno vroč fen med nogami, zato če greš z njo na sladoled, si raje obleči dolge hlače. ABS je od 2013 naprej. 

Glede na tvoje želje bi jaz vrgel uč tudi na bolj pokončne motorje (BMW S1000XR in njegove podobnike).

Hvala za odgovor, glede sopotnice sem se mogoče malo čudno izrazil, načeloma se vozim sam, moji ni, pri 2 malih otrocih jo preveč skrbi, bi pa mogoče tu pa tam šla kdaj na kakšno kratko vožnjo, kaj več pa trenutno ne.

Kovček, predvsem zaradi lažjega shranjevanja opreme, vržeš not čelado, jakno... zakleneš in si miren, je pa res, da uniči izgled tako lepemu motorju, na motor nikoli ne grem brez polne bojne opreme, usnjene hlače, jakna, rokavice... tudi poleti.

600km/ dan mi s K-jem ni predstavljalo problema, sem dokaj vzdržljiv 🙂 predvsem Bosna, od Bihača naprej, kdor je bil ve kaj mislim, tam km letijo kar sami od sebe 🙂

XR, ja, samo E so problem, no ne ravno problem, skoda da mi motor za več kot 10kE stoji v gataži in nekak se mi je naked usedel v srce, 🙂 trenutno se lahko razmišljam o njemu za naslednjih cca 5-8 let, potem bo pa potrebno na kaj odobnejšega, leta pa to 🙂

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14762713

tale je 2013 in nima ABS-a, vsaj tako piše, bi moral pogledati če gre cev zadnje zavore direkt na zadnje kolo, potem je nima..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Tudi nalepk "abs" nima.

No, pol pojdi pogledat tuonota, ampak pazi, ker znaš hitro pozabit na potrebo po kovčku.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

@Zgagec ... če si, kot praviš, rokodelec, ti ne bo problem napraviti nosilce za kufer.

... jaz sem napravil na svojemu GSXR 1000. Najprej so se mi vsi smejali, da bo zgledalo, kot sedlo na kravi... potem pa so mnenje spremenili, ko so stvar videli v živo.

Če rabiš idejo, kako sem to naredil, se lahko dogovoriva, pa si ogledaš zadevo.

 

... drugače pa, kupi motor, ki ti je všeč... ne sprašuj druge... tudi za svojo ženo si se verjetno sam odločil... nisi spraševal njenih prijatlov in bivših, kako se "pelje"...  :P

.. če ti je všeč en... kupil pa drugega, ti bo  stalno delal problem cmok v grlu... zakaj nisem kupil tistega. Vem, da je budget vedno problem... ampak, saj me razumeš, kaj čem reči...

... kot vidim, so ti všeč nakedi. S1000 R ...Tuono...   sta tam-tam nekje... samo stvar okusa.

... takoj, ko boš probal enega od njih, se boš zacopal vanj.... ko boš sprobal drugega... boš ali zmeden...ali pa se odločil za enega izmed njiju. Ampak to ne smeš peljati samo po ulici gor in dol... kako urco , dve pa po možnosti po isti cesti... z obema... (govorim za ta dva motorja, da ne naštevam preveč..   :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgagec
pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

@Zgagec ... če si, kot praviš, rokodelec, ti ne bo problem napraviti nosilce za kufer.

... jaz sem napravil na svojemu GSXR 1000. Najprej so se mi vsi smejali, da bo zgledalo, kot sedlo na kravi... potem pa so mnenje spremenili, ko so stvar videli v živo.

Če rabiš idejo, kako sem to naredil, se lahko dogovoriva, pa si ogledaš zadevo.

 

... drugače pa, kupi motor, ki ti je všeč... ne sprašuj druge... tudi za svojo ženo si se verjetno sam odločil... nisi spraševal njenih prijatlov in bivših, kako se "pelje"...  :P

.. če ti je všeč en... kupil pa drugega, ti bo  stalno delal problem cmok v grlu... zakaj nisem kupil tistega. Vem, da je budget vedno problem... ampak, saj me razumeš, kaj čem reči...

... kot vidim, so ti všeč nakedi. S1000 R ...Tuono...   sta tam-tam nekje... samo stvar okusa.

... takoj, ko boš probal enega od njih, se boš zacopal vanj.... ko boš sprobal drugega... boš ali zmeden...ali pa se odločil za enega izmed njiju. Ampak to ne smeš peljati samo po ulici gor in dol... kako urco , dve pa po možnosti po isti cesti... z obema... (govorim za ta dva motorja, da ne naštevam preveč..   :P )

🙂 🙂 imaš podobna stališča kot jaz 🙂 za motor in ženske 🙂 no pa tudi za kovček zadaj .-)

problem je, ker so mi vsi dotični motorji simpatični, Bmw, ker je nadgradnja mojega, Triumph, ker si ga skoz želim, Tuono je pa vskočil vmes ko sem iskal nakede, kaj bi še lahko prišlo v poštev in sedaj kotira zelo visoko 🙂

Duka 990 sem sprobal, hud k poper, sam to ni več zame, motor te kar sam sili daj gas, daj gas.... 🙂 pa vibracije so malce premočne, ni to več za moja leta 🙂

tudi S1000r sem peljal, sicer premalo, ampak mi je všeč, probal bi še druga dva, ker to niso ravno motorji ki jih daš na net in prodaš v nekem solidnem času, če se slučajno ne bi mogel "ujeti" z njem in motor kupujem za najmanj 5 let, čeprav vem da bi bilo treba bolj menjavati, ampak nekak se malce navežem na ta kup železa

Kako je pa s samim vzdrževanjem in zanesljivostjo Aprilij? Ne bi rad pol poletja šravfal in čakal na dele, ker imam za naslednje leto plan Romunija, bi (bova) zdrzala oba, jaz in Aprilija? 🙂

🙂

🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg570
pred 18 urami, Zgagec pravi:

Po dolgem času se zopet malce oglašam... 😃

Ornk mi je padla v oči tale tuono, sicer je zadeva sledeča, trenutno sem brez, prodal k1200r, sedaj razmišlam, malce mi je že žal...., zadnja leta delam malo km, z bmwjem v 9 letih 20.000km 😕 ampak tudi meni bo posijalo sonce... enkrat 🤣

skratka sem v dilemi, nisem mislil kupiti nič, malce stagnirati, ampak, če teče bencin po žilah je jeba....

sedaj se odločujem al kupiti k1300r, ampak rad bi sprobal še kaj, sicer je bil k super motor, samo je pa konkretna krava 🙂 imel bi nekaj lažjega, okretnejšega...v igri so

Bmw s1000r

Triumph Speed Triple 1050 2011+

Aprilia Tuono, najraje V4

Ktm Duke 2010+

Mv Agusta Brutale

kolebam pa zaradi tega, da dam toliko denarja in naredim cca 2kkm/leto...., po drugi strani pa kupiti neko konfekcijo mi zopet ne diši, ja tole so eksoti, izločil sem že extra eksote Benellija in Moto Morini... ne bi rad delal doktorata in bankrota na motorju 😁

In ne bi rad imel doma manekenko, saj je lepa, a draga za vzdrževanje 🙂 🙂

Sedaj me pa zanima, vi ki vozite tole zverino, kako se obnese za "normalno" vožnjo...., prebral vseh13 strani... nekje sem prebral, da naj bi bili problemi pri V4 z ventili, rado naj bi jih lomilo, kako je s servisi, olje, filter, zavorne ploščice, svečke, to bi menjal sam, ventilov pa glih ne bi štelal, nazadnje sem jih na svojem yugecu 65 🙂

Z motorjem ne bi hodil na pisto, klasična vožnja, sicer ne veliko po Slo, če že, potem se oblečem in grem v Avstrijo, in pa kako se motor obnese pri daljših turah, recimo 500-600km/dan, par dni zaporedoma.... vibravij verjetno ni, kaj pa sama drža...., vetra sem navajen in ravno to mi je všeč 🙂

In sedaj še smrtni greh, vem ja, ampak vseeno, kakšna je možnost da dam gor zadaj kovček? Se da, ima kaj da se zmontira gor? Ni problema za improvizacijo, tudi na Bmwju sem sam naredil nosilec za ploščo..., samo da je možnost, recimo na Duku 2010 ni nič da bi lahko montiral, še izpuha sta čist nežno gor 🙂

sopotnica more bit verjetno do nekje 22 let in teza pod zaklju cementa, edino obseg je lahko 70C in naprej ? 🙂 torej moja odpade? vsaj tolk je verjetn za zdržat za kak sladoled v okolici?

Na avtonetu se prodaja ena rumena iz Brezovice, pozna kdo, je mogoiče lastnik član skupine?

in od 2014 imajo abs, 2013 pa ne?

Hvala za koristne informacije, če se kdo odzove bi bil hvaležen, vem, da vsak motor je kakršen je, on se ti ne bo prilagodil, ti se mu moreš, V2 proti V4?

Hvala in lep pozdrav...

 

Sam sem jo kupil zase....za gušt...sedaj pa lahko rečem, da sva 90% vseh km naredila z ženo skupaj...pa sva oba 40+...

Res je, da kar se udobnosti za dva tiče nikoli ne bo GS ampak občutek pri vožnji (sploh feedback od prednjega kolesa) je pa, vsaj zame, pred XR-om. Da od občutka glomaznosti, ki ga imaš na bmw-ju sploh ne govorim... 

Kar se pa tiče navora, moči, zvoka, QS itd. je pa ta motor tako ali tako brez konkurence....

Če te zanima prodajam svojo 2018 1100rr (pa zapisano zgoraj ni bilo mišljeno kot reklama)...motor je kot iz salona, vzdrževan in vožen tako kot je treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgagec

Greg, hvala za povratne informacije in za ponudbo, po letniku mislim, da je cenovno predrag 😉 imam še par reči okoli bajte za postorit gledam nekje okoli 2013/14...

Hja tudi sam sem 40+, počasi že bolj proti 50 😱

Ne iščem neke pretirane udobnosti, malce je treba potrpet za užitek 🙂  se s kladivom po glavi, zakaj sem sploh prodal...

Je pa pri nas izbira v "mojem" krogu motorjev boga, očitno bo treba v tujino.

  🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Tudi vse 2013+ nimajo abs-a. 
 

Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov. 

Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke.. 

Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko :)), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop 

Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju :) 

Edited by ukica

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg570

Winter project?

https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?340123-OpenFlash-Stage-3-Development

cca. 20 dodatnih konjev na kolesu...s tem, da ohrani ves dosedanji midrange

strošek cca. 1000 eur...

edino meritve glasnosti so problem :-((

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg570
pred 4 minutami, dlicen pravi:

Si preveril, kaj podobnega nudi Gabro in za kakšno ceno?

Kakor sem gledal nekaj podobnega, z nekoliko nižjo ceno....vendar pa je končni rezultat občutno slabši...mislim, da je samo +5KM, kar je praktično 0...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 11/29/2019 at 1:06 PM, greg570 said:

samo +5KM, kar je praktično 0...

Verjetno je ta rezultat s stock airboxom in velocity stacki. Vsekakor se ne orientiraj samo na najvisjo stevilko, za voznost motorja je v realni situaciji le ta povsem nepomembna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 12/20/2019 at 11:25 PM, ukica said:

Caka.. boljse case.

😣

306A83A4-C00E-4340-9764-873CEBC639AE.jpeg

Ce kdo kupuje, prodam.

2014, 34k km, servisna, aprc, abs.

Cena: neki pod 9k

Vsa original oprema pride zravn. Na avto.net negre se neki casa :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
Just now, ukica said:

Ce kdo kupuje, prodam.

2014, 34k km, servisna, aprc, abs.

Cena: neki pod 9k

Vsa original oprema pride zravn. Na avto.net negre se neki casa :D 

kaj pa zdaj to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
4 minutes ago, Kugelschreiber said:

kaj pa zdaj to?

Sem se odlocil da bom sprobal pisto. Mi je skoda tok lepega motorja.. Oziroma je moznost padca vecja in popravit italjana je nocna mora.

Si zelim da se ne proda(zato tudi cena ni nizka :P)in se 10x na let zapeljeva do PO/KP na kavo :) 

Edited by ukica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      https://www.gpone.com/it/2020/02/24/motogp/honda-in-difficolta-marquez-ruba-una-rcv-2019-a-nakagami.html
    • MiNa
      Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala rutina... Najprej odstranim zavorne čeljusti, senzor ABS... os kolesa... nato še kolo, blatnik in mostiček, ki povezuje oba kraka... snamem oba kraka, (na "pajku" visijo zavorne čeljusti). Na obeh krakuh se vidijo sledovi spodnjega križa, po čiščenju s krpo sledov ni več... Preveril sem tudi, da kraki niso ukrivljeni in sicer na ravni površini (kosu šipe debele 1cm) z merilnimi lističi in da v pušah ni zračnosti. Tale rjava barva mi ni prav všeč, ampal po rahlem čiščenju... je zadeva precej boljša. seveda bom pred sestavljanjem še spoliral. Oringe bom menjal, so standardni tako, da nabava ni problem... Olje ni neka posebna brozga ima "le" 30Kkm ampak 7 sezon - potrebno menjave. takole, da se povsem odteče staro olje do sestavljanja... tole bo pa v razmerju 2:1 in sicer v korist 10W. Glede na to kje in kako vozim, mi takšna znes še najbolj ustreza.
    • RobiRoberto
      NE vEM
    • RobiRoberto
      Zgleda, da bo treba mojo mamo preseliti kar v "enoto" Idrija ... Moje drage seveda to ne zanima nič, ker "je padla tako globoko", da se od tam "ne more pobrati več ... Karkoli ji omenim kar je povezano z mojo mamo, je sploh ne zanima, ali pa me "zatre" še preden povem do konca ... Res ne zmorem več in zato "si želim" "počitnice" v PB Idria ...     Spoštovani! V kolikor gospa ni bila v preteklosti psihiatrično obravnavana in nima posebne psihiatrične diagnoze, bi spadala v enoto v Idriji. Situacija bo razvidna, ko boste poslali prošnjo z dokazili. Lep pozdrav,  
    • VS800
      NI ona kr tko, aNE
  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!