Skoči na vsebino

Aprilia Tuono V4R (APRC)


flero

Priporočene objave

jaz sem ga peljal v Kranj Moto Vomberger, prvi servis (155€).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ima tudi računalnik in vse? Sam sem dal pri hervatinu malo vec kot ti cca 170€ vendar je tudi vse mape in ostalo pogledal. Nisem bil pa navdusen prevec priznam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem posebej spraševal ampak glede na to, da je pooblaščenec, sem dokaj siguren, da ima.

Sej pri kasnejših servisih (resetiranje servisne lučke) brez računalnika verjetno ne bi šlo. :)

Prvi vtis je bil pozitiven.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Spasky said:

Nisem posebej spraševal ampak glede na to, da je pooblaščenec, sem dokaj siguren, da ima.

Sej pri kasnejših servisih (resetiranje servisne lučke) brez računalnika verjetno ne bi šlo. :)

Prvi vtis je bil pozitiven.

Za resetiranje servisnega simbola ( viličasti ključ ) ne potrebuješ P.A.D.S.A.  Brišeš lahko sam v dashbordu ( reset coupon ) !

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksna je realna cena tuonota v4 1000 aprc? :) 

Cena z abs/ brez abs? Je sploh ksna razlika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Realno ceno v Sloveniji je težko postavit, ker rabljenih praktično ni, zato je odvisna od vsakega posameznika, ki pač prodaja. Razlika v ceni glede na abs je in to občutna (najmanj kakšnega jurja v Italiji), ker pri starejših abs sploh ni bilo na razpolago, torej z absjem je istočasno tudi novejša. Cene v Italiji so nekje od 7 jurjev naprej, aprc in brez abs. Tiste z absom začnejo nekje pri 8,5. Vsaj letos pozimi je bilo tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo na modelu 2017 1100 menjal izpuh. Obcija, ki naj bi bila edina legalna Akrapovic z izpušnim ventilom in katalizatorjem se mi zdi brezveze potem rajse pustim kot je...

Se da kakšen Arrow, SC project ali pa tudi Akrapovič homologirati pri nas in kje bi se dalo tudi računalnik nato spraviti na RACE ECU...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Lunapark said:

Je kdo na modelu 2017 1100 menjal izpuh. Obcija, ki naj bi bila edina legalna Akrapovic z izpušnim ventilom in katalizatorjem se mi zdi brezveze potem rajse pustim kot je...

Se da kakšen Arrow, SC project ali pa tudi Akrapovič homologirati pri nas in kje bi se dalo tudi računalnik nato spraviti na RACE ECU...

 

 

Ce se ne motim je Lipstick rekel da je Akrapo najcenejsa opcija, saj dobis poleg tudi race ecu, drugace bo svetila lucka.

Drugje se race ecu posebi doplaca. To je ce zelis obdrzati garancijo. 

Lahko ti pa tudi Gabro skreka ecu vendar garancija propade. Poglej se v prvo temo Aprilia Tuono.. je bolj proti koncu komentar. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, ukica said:

Ce se ne motim je Lipstick rekel da je Akrapo najcenejsa opcija, saj dobis poleg tudi race ecu, drugace bo svetila lucka.

Drugje se race ecu posebi doplaca. To je ce zelis obdrzati garancijo. 

Lahko ti pa tudi Gabro skreka ecu vendar garancija propade. Poglej se v prvo temo Aprilia Tuono.. je bolj proti koncu komentar. 

Narobe me citiraš, dobiš kodo ( je samo za tvoj VIN ), katera odpre originalni ECU, da lahko naložiš mapo za  .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda bi se takoj odlocil za tega akrapovica z race ecu kodo, probelm nastane ker ga ne mores homologirati vsaj po tem kar so rekli meni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz Aprilijine ponudbe ( Akra dimniki ):

 The 2S0001050 titanium exhaust is homologated according to Euro4 cap. 5 and 9 (emissions and noise) and can be freely used on the road without modifications to carburetion parameters. Both exhausts are mounted onto the down pipes of the standard exhaust and attach to the bike with a special clamp included in the kit. Also available, sold separately: an aluminum bracket (896180) or carbon bracket (606314M) which fasten the exhausts onto the bike by removing the passenger footrests. cod. 2S001051 Carbon-for track use only (without catalyst) cod. 2S001050 Titanium - Euro 4 - approved road use

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Lipstick said:

Narobe me citiraš, dobiš kodo ( je samo za tvoj VIN ), katera odpre originalni ECU, da lahko naložiš mapo za  .....

Opala.. se opravicujem. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot sem rekel trenutno samo Model 2S0001050, ki je z izpušnim ventilom in tudi z katalizatorjem za homologacijo. Model, ki bi ga sam vzel torej 2S001166 (ex 2S001051), ki zgleda odlično in zraven dobiš kodo za odklep ECU na RACE mapo, se potem ne da homologirati... Zato sam gledam Arrow, kjer mislim da se bo dalo...

 

Zgornji moja želja :)

 

Spodnji, ki se ga da homologirati vendar za moje pojme veliko denarja in skoraj neopazna sprememba zvoka (posledica ventila etc...)

 

606410M.jpg.d387ff105f25fdcd070a47cfd319de4b.jpge8024e57-8144-44c0-9af7-d76ab546e5ed.thumb.png.3ccdc774a174418d7d1ba48c186b7cb1.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je pa ta spodn sam za se slinit...edin te nalepke...bi ga kar sam pod fiberja postavu... na "srečo" pa teh tegob nimam :( 

 

Ps, a mislite da se ne dobi link pipe za taspodnega, pol, ko je že hologomiran?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda taprav v vseh pogledih :) tudi s kodo za RACE ECU :)

No sam sem našel dve obcije : Arrow izpuh kjer je obcij veliko in tudi s homologacijo...

 

Zraven pa za ECU spremembo, ki je takorekoč obvezna ob uporabi SLIP ON izpuha brez katalizatorja in izpušnega ventila (samo zvok), oz da prideš na RACE ECU

 

-Ali ECU od Gabro, kjer ponuja za 900€ svojo RACE ECU mapo in Arrow slip on

-Ali OFT kjer lahko sam naložiš RACE ECU in pa Arrow  cena samo OFT je nekje 750€ je pa res, da lahko potem tudi shraniš svojo original mapo etc. v vsakem primeru če bi v okviru garancije šlo kaj narobe bi s to modifikacijo padla.

 

Torej trenutno najboljša obcija, ki jo vidim je dodatni ECU od Gabro in pa Arrow :) 

 

Žalostni konec zgodbe, če želiš obdržati garancijo in imeti tudi uradno homologiran izpuh ti ostane samo spodnja kanta od Akrapovica :)

 

Če želiš uradno na na RACE ECU moraš vzeti lepotca od Akrapoviča, ki pa seveda zaradi emisij ni homologiran. 

 

Zaključek počakati do konca garancije z titanicom, ki ti visi iz desne strani :)

 

Lahko, da se motim in bom zelo vesel, če bo kdo napisal kaj bolj pametnega oz. drugo možnost :)

 

PS. 

Hvala tudi uporabniku Lipstick, ki mi je tudi sam podal večino odgovor, nato pa sem pregledal še AF1 forum in pa bil v kontaktu z Gabrotom, ki mi je že svetoval pri V2.

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Lunapark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta spodnji tudi malo čudno izgleda na motorju, vsaj iz določenih kotov. Je precej velika zadeva (verjetno zaradi euro4) in na pogled precej štrli iz motorja.

 

aprilia-rsv4rf-statiche-13245.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Link pipe ti spet nič ne pomaga ker ti še vseeno ostane izpušni ventil, ki ti duši zvok etc... Če pa bi že hotel odstrani katalizator torej drug link pipe pa obvezno spet race ecu oz. mapa... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kater arrow si pa gledu, men je všečn " Pro-Race nichrom "Dark" silencers kit " , ki pa spet ni road legal...

Čeprav morm priznat, da ima že stock štimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

Če koga zanima, prodajam Arrow GP2 za RSV4 / Tuono V4, uporabljen samo kakšnih 1.000 km. Cena: 350 €

Poleg tega prodajam še R & G Crash Protectors za RSV4 / Tuono V4. Cena: 120 €

20180422_173418.jpg

R & G Crash Protectors Aprilia RSV4.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče razlike med V2 in V4 je razlika ogromna predvsem o odzivnosti agregata in pa seveda dodatna moč se vsekakor pozna. Motor je bomba in tudi za dinamično vožnjo je majn pretikanja gor in dol. Je pa tudi V2 Tuono bil mi odličen motor in sem bil nadvse zadovoljen z njim. Kar se tiče vožnje moram priznati, da si na novi še nisem uspel nastaviti vzmetenje, kot sem ga imel na na prejšnji, ki se je vsaj meni peljala kot vlak po tirih. Tovarniške nastavitve na novi so narejene nekje na 80 kg sam pa jih imam več kot 10 več :) mogoče je tudi seveda razlika med ohlins in pa sachs vendar dvomim in predvsem mi je jasno, da mora za moje potrebe tudi Sachs ob pravilni nastavitivi delati odlično... Na kratko motor je bomba in ni mi žal, da sem ostal na Apriliji, ker sem že skoraj vzel MT10, predvsem zaradi slabe podpore Aprilije v Sloveniji. Je pa to sedaj že 4 Aprilia začel sem z RS50 vmes mel od Kawasakija do Honde in moram priznati, da nobene od drugih znamk nebi vzel nove, ker vem, da bi se prehitro naveličal... 

 

Kar se tiče Arrow sem gledal model, ki ga prodaja tudi Urban zgoraj, vendar dvomim, da bo od letnika do 2016 pasal na letnik 2017... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!