Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BIZIXXX

Ducati 1199 Panigale

Recommended Posts

BIZIXXX

Evo uradno potrjen novi Superbike 1199 Panigale. Zdej pa čakamo na novemberski sejem v Milanu, da ga vidimo v živo :photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

a je Bayliss na filmu? je zamenjal Suomi za Premier?

EICMA začne v torek osmega novembra. hehe naš avtek že srbijo gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Ja samo sem gledal vstopnice so na voljo samo od 10-13tega.

Je možno da so za 8 in 9 že razprodane?

Mogoče kdo ve od kje jim ime Panigale- malo sem brskal pa je to pokrajina ki spada pod Bolognio (Borgo Panigale)...

Mogoče zato?

Edited by Kawl

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Ja samo sem gledal vstopnice so na voljo samo od 10-13tega.

Je možno da so za 8 in 9 že razprodane?

Najbrž je sejem 8. in 9. namenjen novinarjem oz. tudi drugim iz "motobranže" :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Mogoče kdo ve od kje jim ime Panigale- malo sem brskal pa je to pokrajina ki spada pod Bolognio (Borgo Panigale)...

Mogoče zato?

Borgo Panigale je bolonjska četrt, kjer je Ducati doma.

Kot bi Tomos dal ven nov model Tomos 49 Olmo, na primer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

a je Bayliss na filmu? je zamenjal Suomi za Premier?

EICMA začne v torek osmega novembra. hehe naš avtek že srbijo gume.

Je ja, Bayliss. Ma so majstri marketinga teli Italjani.

Ja samo sem gledal vstopnice so na voljo samo od 10-13tega.

Je možno da so za 8 in 9 že razprodane?

Možno je da je 8-9 zaprt za rajo, pa da je samo za novinarje. Bo kakšen od Motosvewtovih novinarjev povedal, oni bodo tud ziher tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Možno je da je 8-9 zaprt za rajo, pa da je samo za novinarje. Bo kakšen od Motosvewtovih novinarjev povedal, oni bodo tud ziher tam.

8. in 9. je res načeloma za novinarje itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Je ja, Bayliss. Ma so majstri marketinga teli Italjani.

Možno je da je 8-9 zaprt za rajo, pa da je samo za novinarje. Bo kakšen od Motosvewtovih novinarjev povedal, oni bodo tud ziher tam.

za novinarje je samo prvi dve uri v torek, od 9:00 do 11:00, od 11:00. Od 11:00 do 18:30 in v sredo od 9:00 do 18:30 je za trgovce, v četrtek pa se zadeva odpre za javnost.

kar pa se imena tiče. . . zgleda da bi Ducati rad bil Ferrari. 575 Maranello, 360 Modena, 599 Fiorano, F150 Italia. . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

kar pa se imena tiče. . . zgleda da bi Ducati rad bil Ferrari. 575 Maranello, 360 Modena, 599 Fiorano, F150 Italia. . . .

Tudi Ferrari ni bil prvi, brez skrbi.

Na primer legendarni Fiat Mirafiori? :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
orcus

Curljanje informacij se je že začelo: 195KS, 176kg-wet!

ker je masa motocikla tako nizka se ga lahko bolj obremeni....

312289_2417856934316_1488164184_32795990_1667595342_n.jpg

:nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Evo ena predstavitev ki sem jo zasledil. Zgleda da bo res imel 195 KM. :kva2: :notworthy:

http://www.superquadro.ducati.com/en/

To je tak ko za desmosedici pol jih je pa imel na dynu 168...Ajd spet minuse...bomo videli koliko bo dyno pokazal na prvih testiranjih....

So ga pa lepo japanezili..

Share this post


Link to post
Share on other sites
orcus

To je tak ko za desmosedici pol jih je pa imel na dynu 168...Ajd spet minuse...bomo videli koliko bo dyno pokazal na prvih testiranjih....

So ga pa lepo japanezili..

Govori se o 195 na glavni gredi, tako da "dyno" bo pokazal zagotovo kar nekaj manj. Ker pa ni vse v konjih bo pa zanimivo naslednje leto v superstock. Kaj pa misliš z "japanezili" pa veš verjetno samo ti, ker če je na tem motorju kaj japonskega?? Ali misliš na ketno??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
    • marincspeedshop
      Predno ste sli podret...se zmeri kompresija in naredi leak down test. Kaj kadi, olje ali hladilno tekocino?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!