Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


_luke_

Priporočene objave

Uf stari, huda je :) To maš nek brutaln lonc...kje si to dobu? So ble potrebne kake predelave? Pa zadno gumo le menji ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lonc je bil prej na yamahi frj 1300, če se ne motim, yamaha je imela dva taka lonca, sem jaz na pamet razdelil 1300/2=650 cm3 in ga namontiral. Ja potrebna je bila predelava iz lonca na cev.

V bistvu sem to malo eksperimentiral, pa je ful dobro izpadlo. Pri normalni vožnji brez večje obremenitve motor tiho dela, dokaj tiho, ko pa naviješ gas do konca, se sliši nekaj kilometrov stran.

Zadnja guma je metzeler, sem jo gor dal iz firbca za izživljat po blatu, to je bilo tudi malo eksperimentiranja (pa mi jo je na asfaltu pobralo v 500 km), drugače imam novo gumo v garaži.

Fabriško je ta motor bil rdeče bel, pa je prvi lastnik menjal vse plastike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uglavnem zelo lepo zgleda, dolžina ravnopravšnja. Tudi objemka ti super sede, kakor vidim. Točno tako kot praviš. Na nizkih je kot bombnik, na visokih glasna za pop..... :) Čeprav ti maš kr dolg lonc, tko da da loh daš precej volne not?

Js bom zdej dal delat crash pade za na osovine iz plastike. Problem pri zadnji osovini je ta, da je treba narest podalške, ker drugače ne ščiti nihajke (take kot na sliki)....Nožnikov pa še vedno nism dobil :(

AXB-RR-4.jpg?1336561835

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal slabe slike, ker je v garaži slikana. Manjkajo še nekatere nalepke (ker so nove plastike), crash padi, nove gume, PCV5 ter ščitniki rok... ;) Akrapovič pa pride ko pride...

post-12955-0-57012900-1337453339_thumb.jpg

post-12955-0-20637700-1337453367_thumb.jpg

post-12955-0-40522700-1337453396_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj bil na morju z motorjem. Naredil okoli 320 km in ko sem se vračal, mi je na števcu non stop svetila rdeča lučka za obratomer, obrati so bili pa pri zelo nizkem gasu našponani do konca.

A mogoče kdo ve, zakaj se je to zgodilo. Po pregledu motorja sem ugotovil, da je cilinder moker, se pravi, da ena dihtunga pušča. Ko sem odprl pokrovček za olje, sem opazil čisto majhne mehurčke na pokrovčku,

se pravi, da motor meša olje in vodo, ampak to čisto malo, kar po moje ne bi smelo povzročiti neke škode.

Ampak zakaj rdeča lučka na števcu? (ta lučka je na števcu zato, da se prižge v primeru, ko motor med vožnjo v določeni prestavi doseže končne obrate-pomeni opozorilo, da je potrebno prestaviti v višjo prestavo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta lučka sveti tudi ko je nekaj narobe...zdej kaj bi blo pr tvojem nevem. Pri mojem npr sveti, če bi lambda sonda zaznala nepravilno mešanico zraka in bencina...a zdej ko ga ponovno vžgeš še sveti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma na momente sveti, pa spet neha, pa spet začne, ne vem, kaj je to...jst zmeri preverim vodo in olje in če je tega dost, gas do daske...bo itak crknu, če je res kaj narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

luke, kaj pa ti narediš, ko ti začne svetit rdeča lučka, zaradi lambda sonde? Se kr pelješ naprej ali se da to napako odpravit? Mogoče se to tudi meni dogaja.

Namreč jst sm komplet mašino spucal v nulo, jo posušu, pol pa na cesto pa gas do konca, da vidim, kje kaj pušča in sem ugotovil, da mi pušča cev za vodo, katera povezuje oba hladilnika, pri visoki hitrosti pa se je ta voda razpršila po cilindru, zaradi tega je bil moker. Ko sem napisal, da mi pušča dihtunga na glavi in da motor meša vodo in olje-hvalabogu, to ni res, sem prehitro paniko naredu. To sem pa povzel zaradi tega, ker sm ga res gonu non stop 140/150 km/h vse do morja in nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tujem forumu sem malo povprašal za tvoj letnik (kakor sm omenu, za modele s karburatorjem nevem)...pravijo pa takole. Preglej kontakte pod števcem če so dobri ter jih podmaži. Ker je pr tvojmu letniku ta lučka samo za max rpm je to sigurno to. Če so kontakti vredu, pol je senzor za obrate slab. Senzor za obrate se nahaja pri sprednjem zobniku (dva drata greta ven), ampak če bi ga hotu dol jemat bi mogu olje spustit. Tko da pravijo da ni nobene panike, samo kontakte preglej na števcu ter iz senzorja. Pa pol vidmo naprej ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Dns kar ena močna fura po samih ovinkih...dve nižje pa v ovink, za vn zadnji konc posvoje, kr dobro uglavnem :) Žal pa pridem domov in ugotovim, da na zadnjem zobniku falijo 4je od 6 šravfov :S Zobnik je mel dost lufta, kar sm tudi čutu ob močnih pospeških. Žal nism šou za tem, ampak končalo se je ok. Čeprav so bli tapravi vijaki, samozatisne matice (s kovinskimi krilci) ter vseskupaj zalimano, jih je snelo. Zdej pridejo gor novi vijaki, matice z plastiko in lepilom, pa da vidimo ;)

post-12955-0-82228600-1338059047_thumb.jpg

Aja, pa ne predstavljam si, kaj se bi zgodilo, če bi zadnji vijak odpustil med pospeškom al pa clo med wheelie-om...nevem in me ne zanima :)

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima kaj bi lahko blo narobe z huso 610 med vožnjo je začela vibrirat ko nora pa ko sem se stavo kar naprej vibrira ko pa daš gas pa ni za zdržati. sem mislo da je kaki nosilec za motor šo pa so vsi ok. ka bi lahko blo z njo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dns kar ena močna fura po samih ovinkih...dve nižje pa v ovink, za vn zadnji konc posvoje, kr dobro uglavnem :) Žal pa pridem domov in ugotovim, da na zadnjem zobniku falijo 4je od 6 šravfov :S Zobnik je mel dost lufta, kar sm tudi čutu ob močnih pospeških. Žal nism šou za tem, ampak končalo se je ok. Čeprav so bli tapravi vijaki, samozatisne matice (s kovinskimi krilci) ter vseskupaj zalimano, jih je snelo. Zdej pridejo gor novi vijaki, matice z plastiko in lepilom, pa da vidimo ;)

post-12955-0-82228600-1338059047_thumb.jpg

Aja, pa ne predstavljam si, kaj se bi zgodilo, če bi zadnji vijak odpustil med pospeškom al pa clo med wheelie-om...nevem in me ne zanima :)

ko menjaš verižnik ali vijake, obvezno zopet potisniti vse vijake!!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kaj bi lahko blo narobe z huso 610 med vožnjo je začela vibrirat ko nora pa ko sem se stavo kar naprej vibrira ko pa daš gas pa ni za zdržati. sem mislo da je kaki nosilec za motor šo pa so vsi ok. ka bi lahko blo z njo?

Hmm...kateri letnik pa imaš? možnosti je več pomoje. Zvita feltna oz nepravilno centrirana guma(feltna), nekej narobe v mašini. Vse kar se vrti je lahko problem. V mašini sm js mel problem, ker mi je zmetalo ven podložke iz šalce od sklopke. Ker se je razcentirala sklopka mi je vibriralo, posledično potrgalo nosilce...možno je tudi, da je antivibracijska gred zanič. Nosilce vse preglej. Dva maš pred mašino na grušt (tadva sta vidna), pol pa je še eden iz pokrova ventilov na grušt. Vsi so aluminjasti, tko da ko se enkrat pojavijo vibracije kr pokajo. Skorej 100% je nekej z mašino oz okrog nje narobe. Predlagam da vse pregledaš preventivno kot da pride do kurative!

ko menjaš verižnik ali vijake, obvezno zopet potisniti vse vijake!!

Vijaki so novi gor, močnejši. Matice s varovalno plastiko, vseskupej pa še zalimano. Po 200km še vse kot mora bit! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik je 2006 pa ne dolgo nazaj je bla mašina narazen. zgleda da je blo površno narejeno nosilce ni folgalo potrgati ki sem se samo domo odpelo ki se nahaja antivibracijska gred da še to prekontroliram. vse na motorju mi je sumlivo kak pa je z olnico bi lahko ona bla tuj kej kriva pa verjetno bom kar vse povrsti menjo olnico bat pa ketnico kejko je to kaj cena ki se najbol splača nabaviti robo kak pa je kaj avstrija z cenami naprimer avner

moram kaj posebej paziti ko bom to rastepo ali bojše ka se nene sam tega lotim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm si mogu večkrat prebrat kaj si napisal, k se mi je zataknilo večkrat :) Ne zastopim te popolnoma. A je vibrirala že takoj ko je bla nanovo sestavljena al kasneje? Kaj ste zamenjali? Olnica je ojnica pomoje. Upam da ločiš ojnico in glavno gred. Če je bla ojnica preprašana, je možno slabo scentrirana. Gred je pač antivibracijska - gred kot gred, samo da je narejena tako da duši vibracije. Če vibracije izvirajo v mašini je za to lahko kriv vsak del ki se vrti (zobniki, gred, sklopka, magnet,...)....To da bi se sam lotil razkopavat ni kar tako preprosto. Tudi če si že šravfal, potrebuješ dost specifičnega orodja. Za sklopko dol snet rabiš poseben ključ, ki se vsede po notranjosti šalce ter na gred, za magnet rabiš izvlakač z notranjim navojem M35x1.5, ki ga v SLO ne moreš kupit razen da ga daš delat....uglavnem, ni tako preprosto.

U avstriji je je 3/4 kosov dražjih, u italiji za kakih 10% večina stvari cenejših. Js sm dozdej use u Motorjetu kupu, ker so njihove cene preverjeno normalne. Če boš vse menjal kar si naštel (gred, ojnica (350€ vertex), bat (220€), ketna ventilov (70€)) bo mal huda pomoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja malo sem preveč površno piso mislim da sem ugotovo razlok zakaj je motor tako vibriro, na sklopki ima puša malo hoda in verjetno sklopka ekscentrično leti če pa je kaj drugo narobe bom vido ko bo motor zalaufo kak vem kda bi mogo menjat ketnico. kolko kilometrov pa bi mogo zdržati bat pa ojnica? hvala za tak dobre pojasnila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja malo sem preveč površno piso mislim da sem ugotovo razlok zakaj je motor tako vibriro, na sklopki ima puša malo hoda in verjetno sklopka ekscentrično leti če pa je kaj drugo narobe bom vido ko bo motor zalaufo kak vem kda bi mogo menjat ketnico. kolko kilometrov pa bi mogo zdržati bat pa ojnica? hvala za tak dobre pojasnila.

zivjo, na temu motorju je ze bla zamenjana veriga ventilov in pa sponarji, tko da je to vrjetno OK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razšponana veriga ventilov ne povzroča nobenih vibracij, samo zelo glasna postane (kontroliraš jo na šponarju verige na levi strani cilindra, nova ketna ima cca 4-5 klikov, izrabljena pa max 15). V sklopki je 12 podložk, ki dušijo vibracije ter sunke. Te podložke se izrabijo in nato ti jih zmeče v karter oz med zobnike, kjer jih zdrobi. Če je naprimer ven zmetalo podložke na eni strani sklopke ven, je tukej sigurno zadeva ekscentrična. Bat, honanje cilindra, ojnica, ležaji, tefloni, ventili naj bi se zamenjali naenkrat. To se ponavadi naredi, ko je upad moči zelo opazen, takrat gre zadeva verjetno hkoncu. Pomoje bolje preventiva kakor kurativa :) Kdaj pride do tega je odvisno od tega kako motor voziš, kako olje točiš,...

Js imam občutek da bo pri moji konc sezone potrebna generalka :D Ampak po generalki bo pa pravo veselje! Visoko kompresijski bat naj bi naredil očitno razliko!

Moj predlog zate je sledeč. Začni pri osnovnih stvareh. Spusti olje. Če na vijaku za izpust olja, ki je namagneten opaziš opilke, je zadeva verjetno za razdret. Če je olje ok, razkoplji desno stran mašine ter preglej sklopko...pol pa naprej!

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luke,

kok km ima tvoja husa prevoženih? Moja ima 12.000 in upam, da še nisem blizu takega servisa oz generalke...sm pa eno zadnjo gumo že znucal letos, danes pride druga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zaj sem jo nazaj sestavo, menjo sem pušo na sklopki, ki je bila malo obrabljena. motor pa še stalno vibrira neka je hudo narobe pa neki čuden zvok ma. zaj bi rabo nekoga ki ima podobno mašino da bi malo primerjeval. je mogoče kdo iz okolice ptuja

ali pa kaki strokovnjak ki se v to spozna da bi si to malo ogledo

prosim za pomoč ki bom popizdo zaj ki mi je najbol za vozit pa lahko motor samo gledam v garaži

husqvarna SM610 2006l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje najbolše da na enega od uradnih servisov zapelješ. Js bi ti z vseljem pomagal, ampak sem predaleč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Da malo obudim temo :)

Moj husky še vedno lepo teče s cementiranimi podložkami v sklopki. Dela zares lepo, ampak pravi test jo komaj čaka. 23-27.8 gremo na MogoGP v Brno. Vem da je to malo neumno s supermotom na tako pot, ampak ok. Trenutno je to moj edini motor in nimam izbire. Predvsem me skrbi sedež, ki ni ravno prijazen za dolge fure. Nekje sem že opazil podstavke iz gela, ki se zvežejo okrog sedeža? Ve kdo je kje se to dobi in koliko stane??? Ker je potovalna hitrost npr 110km/h pri 5000RPM, sem se odločil da podaljšam prenose. Najmanjši strošek prestavlja prednji zobnik, tako da sem ga kar naročil.

Nožniki za sopotnico so po vsem iskanju na ebay-u in po forumih končno najdeni in na poti iz USA :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo. Kaj pa sedež naprimer se dobi kaj? Recimo povišan sedež? Sicer pa nevem a je res hudo na tem sedežu? Kakšne prenose boš imel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi kdo serisko izdeloval prevleko oz prevleko z novo peno in gelom...NE. če želiš novo peno v sedežu moraš svej sedež poslat kjer to pač delajo. Firma ki dela za Husqvarno je italiji. Delajo res odlično. Ampak pošiljanje tja (cca 40€ + delo, prevleka, pena 250€+pošiljanje nazaj 40€) je že kr strošek, stem da ne moreš niti probat če ti ugaja. Je pa pač sedež enduro trd sedež. Največ sem na njemu naredil 350km na eni furi. Še naslednji dan sem študiral če bi se že najn usedel :)

Prenosi bodo 16-45, tako da cca 4500rpm pri 110km/h. To je kr ql.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!