Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


_luke_

Priporočene objave

Ravno te prenose imam sedaj na svojem motorju. :) Samo imam verigo prekratko sedaj ker so bili prej 16-40, tako da pazi da ne boš imel verige prekratke ali predolge in ne boš mogu našponat. 250 eur sedež huhu to je pa res veliko, pa imam sam verjetno še malenkost dražjo znamko kot je husky pa se pena dobi za 80 eur komplet. Kaj pa kakšne obložene hlače tako naglas razmišljam? Oziroma kakšne gel kolesarske podhlače? Verjetno najcenejša varjanta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo obudim temo :)

Moj husky še vedno lepo teče s cementiranimi podložkami v sklopki. Dela zares lepo, ampak pravi test jo komaj čaka. 23-27.8 gremo na MogoGP v Brno. Vem da je to malo neumno s supermotom na tako pot, ampak ok. Trenutno je to moj edini motor in nimam izbire. Predvsem me skrbi sedež, ki ni ravno prijazen za dolge fure. Nekje sem že opazil podstavke iz gela, ki se zvežejo okrog sedeža? Ve kdo je kje se to dobi in koliko stane??? Ker je potovalna hitrost npr 110km/h pri 5000RPM, sem se odločil da podaljšam prenose. Najmanjši strošek prestavlja prednji zobnik, tako da sem ga kar naročil.

Nožniki za sopotnico so po vsem iskanju na ebay-u in po forumih končno najdeni in na poti iz USA :)

Luke,

kje si nabavil nožnike za sopotnika in koliko si dal za njih? A se da kupit samo en nožnik za sopotnika, npr. levi?

Naj povem, da je moja huska že drugič razbita, mam ful pridne bratrance, ki mi vztrajno razbijajo motor-dva meseca nazaj je padel bratranec iz Ljubljane (smo zamenjali plastike), sedaj v soboto na poti iz Bosne sva z enim drugim bratrancem zamenjala motorje in je padel z mojo husko (potrgane plasike, handguardi, podrsane vilice in lajtinge, zlomljen levi nožnik za sopotnika, podrsan dekelc, raztrgana ročka na balanci, zvita tačka za šaltat itd itd...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gp ditech, obstaja spletna stran ki ti jo sedaj ne vem napamet povedat....tam vpišeš kake prenose imaš oz kake želiš imet in ti izračuna vse hitrosti, dolžino ketne, obrabo gume...naj nebi blo problemov no :) Bom pa kupu kar gel kolesarske hlače ja, najcenejša varjanta pa najmanj moteča...

Damjanof, ti pa res nimaš sreče...se da vse posamično kupit, ampak stane. Npr tačka za šaltat te pride slabih 70€, nožnik cca 100€.

Ja js dam peljat motor tistim ki jim res zaupam in vem kako svojega vozijo. Ni ravno lahek preskok iz cestnega na supermoto, komplet druga lega motorja na cesti kakor voznika na motorju, zavore, vzmetenje,...sam se spomnim svoje prve vožnje z smc625 :) GROZNO :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa ni bila v celi temi husa sm450 nič omenjena? :(

šalo na stran, resnično me zanima kako je kej s tem motorjem, ker bi ga kupu. Testou sm neki najdu in prebrau vendar pa nism na forumu zaslediu nič o tem motorju. A bi mi znau kdo kej povedat o tem motorju? Kšn lastnik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je bilo na začetku, ko sem temo odprl rečeno :

OK, dejmo že enkrat se odvadit Katančeve "kapo dol", ker noben gospod ne nosi kape, temveč klobuk. :)

Mislu sm si, dej take raje zase zadrži, pol pa sm ugotovil da je to pač tako. Teh motorjev je malo, če odpreš avtonet je to takoj jasno.

Husqvarna 450 je SMR...to ti pove da je supermoto racing. Tovarniško dovolj dobra za dirko. Ti motorji niso ravno za na cesto, ker je vzdrževanja preveč. Peljal sem samo eno in še to narejeno za dirko. Moram rečt da ni primerjave z mojo. Lažja je za cca 50kg, močna pa glih tok kot moja al pa še močnejša. Nimajo nekih hudih konjev...cca 60KM, ampak na te kile je druga zgodba. Brutalno za pop.... ! Tako da za na cesto ti priporočam vsaj 510 oz 610/630.

Luka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja luke sej do tega zaključka da je racing sm že sam pršu :)

bol me zanima a se to stvar da registrirat.

Nardiu sm ispit za 35 kw, zdej pa že neki cajta po netu iščem motor, in sm na avtonetu zaslediu to mamljivo huso. 2006 letnik, 50 konjeu, akrapota ma gor, pa še petarda zgleda. me je zanimalo malo mnenje od kšnga lastnika pa če se jo da registrirat. ampak vedno bol vidim da ni preveč lastnikou :D

če maš mogoče kšno idejo za kšn drugi motorček tega stila se priporočam kr res nimam idej, izbire za 35 kw pa je bore malo

zviki mislim da je bol navita ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem imel huso 510 te, letnik 08 ki je mela že elektronski vbrizg goriva. zelo dober motor, okretna kot bicikel, sploh za svoje kubike, glede zanesljivosti pa tut ni kakega dvoma, pa tudi vzdrževanje ni pretirano glede na to kaj nudi. edino na cesti sem zelo pogrešal antivibracijsko gred, ki jo imajo smr serijsko.

Aja, drugače imam pa še doma antivibracijsko gred in zobnike za te 510, mislim da za vse letnike od 05 naprej ,če bi se kdo mal bolj udobno peljal. Cena ugodna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja 510ka naj bi bila najbolše med 450 in 610 kar se tiče moči/mase/vzdrževanja...Vsake tolko se pojavi kaka na avtonetu. Kar se tiče supermotov imaš večino husqvarn ter ktm-ov pod 35kw...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Luke,

lepa je tale tvoja zadeva, sm bil čisto navdušen nad tvojimi slikami, zato sem poslikal še svojo, ki zgleda takole:

post-36944-0-91141400-1347950680_thumb.jpg

post-36944-0-87360600-1347950724_thumb.jpg

post-36944-0-10744500-1347950791_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo lepo :) a si poštimal vse kar se je polomilo med letom?

Nej še omenim, da je moja 1300km naredila do češke in nazaj in to večinoma po avtocesti pri povprečni 120-130km/h brez enga problema. Spila je od 4-5l/100 max. Ja vem da ta motor ni za po avtocesti, ampak bla je cela skupina. Šli smo kakih 200km po avstrijski stari cesti...praktično same ravnice, policistov tolk da jih nism vseh prešel, omejitve in naselja pa praktično vsakih par kilometrov. Tako da ista al se vozim naravnost po AC al po navadni, po slednji je samo riziko večji.

Morem pa rečt, da ljudje nasplošno zelo občudujejo husqvarno. V tistem kampu ko smo bli sem bil edini z pravim supermotom...nemci in avstrijci so res zmešani na supermoto. Za publiko je blo treba večkrat po zadnjem, na koncu se je folk še slikaru z mano :) res nekej nepozabnega...

Zaenkrat vse štima ampak pozimi imam namen zamenjat par delov v mašini. Po tujih forumih priporočajo obnovo glave z drugačnimi koti sedeža ventilov ter nove ventile in visokokompresijski bat. Razlike so baje brutalne. Z nastavljivo elektroniko nej bi dosegla 65KM na zadnjem kolesu ter hud navor. Vse je odvisno od denarja...vložka bi bilo najmanj 1000€. Ker mam namen drugo leto kupit še Zx-6r bo kr mal velik stroškovni zalogaj :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjal sem:

- obe modri plastiki in nalepki,

- ročke,

- handguarde,

- zajlo za sklopko

- tačko za prestavljat

- zadnji levi nožnik

- komplet verižni set AK

Včeraj sem še vso plastiko spoliral, tako da je motor samo še za gledat.

Res pa je, da moram pobarvat še levo vilico in levi deklc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah veš kako ti bom povedal glede barvanja...js sm oba stranska pokrova dal barvat. Na desnem (strator) sem ga po zdoljnem delu zdrsal z škornji (supermoto škornji. Na desni strani mi je malo počil lak...se moreš res priklonit in pogledat da vidiš ampak js vem da je to tm. Hočem ti to rečt, da na supermotu je pač tako. Al zdrsaš sam, al padeš ni to nč takega na supermotu. Js na srečo letos nisem imel nobene nesreče. Ampak že ko gledam kako sem jo peljal na začetku sezone in kako jo danes :OK: . Res da mam nove gume gor in da jim zaupam...

In ne polirej jo preveč, k pol ti bo na mestu padu ;) joke :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Luke,

Mene pa zanima v kakšne gume maš obuto tvojo mašinco, kolk stare gume nej bi še nudile dovolj oprijema jz mam stare dve leti pa mal razmišljam da bi jih za naslednjo sezono menjal? Ker izpuh pa maš na motorju nek sem bral da si nekaj predeloval izpuh al maš originalnega sprašujem zato ker sem mel jz na svojmu akrapoviča nehomoligiranga pa sem mel probleme z modrimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Luke,

Mene pa zanima v kakšne gume maš obuto tvojo mašinco, kolk stare gume nej bi še nudile dovolj oprijema jz mam stare dve leti pa mal razmišljam da bi jih za naslednjo sezono menjal? Ker izpuh pa maš na motorju nek sem bral da si nekaj predeloval izpuh al maš originalnega sprašujem zato ker sem mel jz na svojmu akrapoviča nehomoligiranga pa sem mel probleme z modrimi.

Dobrodošel na MS ;) nisi se nič pohvalil kaj lastiš :)

Js mam letos gume gor ki so popolnoma nove za SM in to od continentala Contiattack SM. Kar se tiče dimenzije 160/6017 & 120/70/17 niti niso tako poceni ampak če mene vprašaš vredne vsakega centa. To so naprednejši model od ContiForce SM...nasplošno lepši profil, daljša življenska doba, odličen oprijem, hitro se segrejejo...po tujih forumih sama hvala. Nekaterim zdržijo 3000km, nekaterim 4000. Js sm z njimi 2k naredu dost agresivne vožnje ter turistične (1200km do češke in nazaj in mi jih ni zravnalo kakor ostalim z sport-turing gumami) Pa jih je še dost. Tako da sama hvala z moje strani. Imaš pa še Michelin Power Pilot, Golden TIre,...

Pred temi sem imel tudi sam stare obute ampak to ni blo to. Motor je drsel kjer ni blo potrebe, zadnje kolo mi je pri pospeševanju vrtelo u prazno, u dežju katastrofa. Js ti svetujem cca 250€ prišparat in pojdi po nove ;).

Trenutno je gor Leovince X3, brez nalepk. Na vgradnjo z nekaj predelavami pa čaka Akrapo od Honde CRF 450 SM. Z policisti letos hvala bogu ni blo kakih problemov ker se sploh nisem mel bližnega srečanja. Če bi ga mel bi pa verjetno bil kažin ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luke hvala za lep odgovor ja z mopedam se nisem lih hotel preveč hvalt ker ne paše pod to temo pisal sem pa zato tukaj, ker vidim da debata okol supermota najbolj glih tukaj teče drugač mam pa ktm 530 predelanga v supermoto, gume ki jih imam trenutno pa so pirelli diablo rosso pa mi zaenkrat še kar dobro držijo čeprov ko sem jih kupoval nisem vedu da se dobijo tud supermoto gume legalne za cesto.Mam pa namen gume za drugo sezono menjat in sicer so mi v oči res najbolj padle Contiattack SM tko,da vidm, da s to potezo ne bom nič zgrešil.Bral sem, da si se peljal tudi na Vršič tko, da če maš namen konc tedna, ko bo lepo vreme, se v tistih koncih kej vozt, da se nek srečava, da mal pofirbcam kako maš uštimano mašinco.Kako je pa glede sedeža, a je kej bolj udoben ko si ga dal preoblečt?

Popravljeno . Popravil excsm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni važno kaj imaš. SM pilotov nas je tako malo da se komot povežemo ;) Če te karkoli bolj specifičnega zanima kar se tiče KTM-a povprašaj v temi ki je narejena prav za Ktm SM in je dokaj aktivna. Si pa seveda dobrodošel tudi tukaj da povprašaš če te karkoli zanima ;) Sliko tvojega stroja pa prilimaj v temo Motociklizem -> motocikli-> slike motociklov forumašev. Me prav zanima kako to zgleda :) Kokr vem so to kar navite mašine?

Kar se tiče konca tedna ti težko rečem, ker še ne vem kake plane ma moja...mogoče bo treba celo delat :) Bi bilo pa dobro da se enkrat dobimo iz cele SLO :) Sedež je še vedno originalen, ker ko sem se js odloču sedež predelovat se je sezona že začela in se je blo treba vozit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej glih zaradi tega ker je takih strojev, ki jih imamo mi bolj malo pa sm vidu, da je debata tukaj kar aktivna plus to, da se vidim v supermoto zelo dobro spoznaš ni bolšga kot, da prašaš, kar se tiče pa tega, da bi se enkrat vsi z supermoto stroji zbral je pa odlična ideja, ker bi blo res "kej" za videt. Kar se pa tiče motorja je pa tako kot si že napisal mašina je kar poskočna in cesta na Vršič je kot nalašč za take stroje če boš kej v tistih krajih pa povej, da mal pogledam tvojo mašino, čeprov je letos sezona več ali manj končana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej glih zaradi tega ker je takih strojev, ki jih imamo mi bolj malo pa sm vidu, da je debata tukaj kar aktivna plus to, da se vidim v supermoto zelo dobro spoznaš ni bolšga kot, da prašaš, kar se tiče pa tega, da bi se enkrat vsi z supermoto stroji zbral je pa odlična ideja, ker bi blo res "kej" za videt. Kar se pa tiče motorja je pa tako kot si že napisal mašina je kar poskočna in cesta na Vršič je kot nalašč za take stroje če boš kej v tistih krajih pa povej, da mal pogledam tvojo mašino, čeprov je letos sezona več ali manj končana.

Tudi jaz sem za to, da se dobimo SM-ovci :)ampak letos smo malo prepozni... :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luke hvala za lep odgovor ja z mopedam se nisem lih hotel preveč hvalt ker ne paše pod to temo pisal sem pa zato tukaj, ker vidim da debata okol supermota najbolj glih tukaj teče drugač mam pa ktm 530 predelanga v supermoto, gume ki jih imam trenutno pa so pirelli diablo rosso pa mi zaenkrat še kar dobro držijo čeprov ko sem jih kupoval nisem vedu da se dobijo tud supermoto gume legalne za cesto.Mam pa namen gume za drugo sezono menjat in sicer so mi v oči res najbolj padle Contiattack SM tko,da vidm, da s to potezo ne bom nič zgrešil.Bral sem, da si se peljal tudi na Vršič tko, da če maš namen konc tedna, ko bo lepo vreme, se v tistih koncih kej vozt, da se nek srečava, da mal pofirbcam kako maš uštimano mašinco.Kako je pa glede sedeža, a je kej bolj udoben ko si ga dal preoblečt?

Oj,

jst imam pirelli diablo, pa so čist v redu gume, tudi cenovno zelo v redu. Kar se mene tiče, so naše ceste itak tako načete in polne peska, da je več ali manj vseeno katere gume imaš gor, ker jih itak ne moreš do konca probat na cesti, na pesku ali pa jami pa itak nobena guma ne pomaga.

Mi pa nekaj ne gre v glavo, kako imaš lahko stare gume dve leti na motorju, glede na to, da z gumami itak ne narediš več kot 3000-4000 km.

Kar se tiče srečanja motoristov supermoto kategorije-jst sm tudi za...bi si lahko na štiri oči povedali svoje izkušnje, predelave in še marsikaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

jst imam pirelli diablo, pa so čist v redu gume, tudi cenovno zelo v redu. Kar se mene tiče, so naše ceste itak tako načete in polne peska, da je več ali manj vseeno katere gume imaš gor, ker jih itak ne moreš do konca probat na cesti, na pesku ali pa jami pa itak nobena guma ne pomaga.

Mi pa nekaj ne gre v glavo, kako imaš lahko stare gume dve leti na motorju, glede na to, da z gumami itak ne narediš več kot 3000-4000 km.

Kar se tiče srečanja motoristov supermoto kategorije-jst sm tudi za...bi si lahko na štiri oči povedali svoje izkušnje, predelave in še marsikaj...

Pozdravljen,

ja kar se tiče gum pa obrabe nimam nobenih problemov pa sem z njimi prevozu že 5000 km pa majo še skoz dost profila, raj jih iz preventive zamenam pa probam še kakšne druge gume. Dons sem se peljal po ravnin z tretjo prestavo in navijem gas pa je šla zadnja guma v prazno res, da je asfalt že hladen ampak jih bom za naslednjo sezono vseeno menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!