Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


_luke_

Priporočene objave

ima kdo kakšne dele za huso 610 ali pa kakšno vezo,da se to hitro pa ugodno dobi?Mi je namreč moja izdahnila.Imam zupinovo mojstrovino(iz 570 na 610) pa bi potreboval bat,ojnico,ventile,kompet tesnila....Sem imel namen zadevo prodat oz čez zimo sestavit ampak se je vreme sedaj malo izboljšalo pa so že druge želje :kva1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tvoja je una na avtonetu,za 1.400?lepa lepa..Js sem nad mojo skoraj obupal menjal vse mogoce in se ne dela XD Bat za mojo je bil 170 ojnica 220 tesnila komplet 110 lezaji itd no vse skupaj 1000 eur...mam pa viska tesnila pokrova ventilov,teflone itd,3 x komplet set narocu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je šla ta v nulo.lepo je vžigala šla pa kot raketa zato pa mi je ni glih za prodat.bat sem jaz tud našo že za 170,ojnico prav tako ventile bi še rabo-kakšno ugodno varijanto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tretjo sezono Huso SM450RR, letnik 2010, do sedaj brez kakršnihkoli težav (trkan ob les!).

 

a to ima verjetno enak motor kot te, kako pa delaš kaj glavne servise (bat ketna...) in kakšna je kaj cena glavnega servisa?

z serviserjem sem se pogovarjal in mi je rekel da 2011 letnika naj ne kupim ker imajo problee z ojnicami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedaj sem se govoril z serviserjem langusom in pravi da ojnica ponavadi zdrži okoli 200-250h na teh te 449 511 modelih potem pa je potrebna menjava glavne gredi katera pa stane nova 450e

ki pa potem ni nič boljša

Popravljeno . Popravil brancisv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedaj sem se govoril z serviserjem langusom in pravi da ojnica ponavadi zdrži okoli 200-250h na teh te 449 511 modelih potem pa je potrebna menjava glavne gredi katera pa stane nova 450e

ki pa potem ni nič boljša

 

Pa ne si mislt, da ti bo na starejši 450/510 zadeva zdržala 500ur...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe ko bi jih js naredu vsaj 100 :OK:  luke si bil kaj vceraj v divaci?

 

Nism bil :) Od kje ti ta ideja? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne si mislt, da ti bo na starejši 450/510 zadeva zdržala 500ur...

 

a na glavno gred  misliš?

 

verjetno bo treba dat kakega jurja več pa rajš KTM-a kupit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a na glavno gred  misliš?

 

verjetno bo treba dat kakega jurja več pa rajš KTM-a kupit

 

No, nevem kake motorje si si do zdaj lastil ampak naviti enocilindraši niso večni. Isto je s hondami, ktmi, husami...da ne boš živel v zmoti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

_luke_ zato ker me je ena husa prehitela po divaci :grim  Meni je reku tako mehanik...Ktm je drag ta servisiranje se pa lazje dobi dele,Aprilia tudi tako draga s tem da ma 2 clinindra torej draga x 2,Husqvarna je reku da je kr vzdrzljiv motor samo ce ga zlorabljas ti bo on vrnu s prazno denarnico,Vor ga nesmes sploh pogledat :grim Honda pa tudi ni nepokvarljiva..Vsak od teh je ruleta,lahko zadanes ti bo zdrzal 200 ue brez kaj menjat lahko pa kot js menjas vsega boga in sevedno ne dala :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do sedaj sem vozil 4 cilindre, ampaj letos sem mel crf-a in sem prodal, sedaj pa kupujem hard enduro da lahk registriram pa nič zato če bi še kakšne sm moto felge pasale gor :-)

glede ktm- a, na seles moto pravijo da exc za rekreativce naj bi zdržal 400 - 500 ur

za husqvarno sem klical okol in motojet pravi da naj 2011 letnika naj ne kupim ker imajo probleme z ojnicami da na 2012 so odpravili probleme

langus  pa pravi da ni važno glede na letnik da ojnica ne zdrži več kot 200-250ur in da če jo menjam neb zdržala nič več kot 200-250 ur

in meni ko sem do sedaj navajen delati okol 10000km na sezono se mi zdi to kr malo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi langusu kar vrjel! Je poštenjak!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do sedaj sem vozil 4 cilindre, ampaj letos sem mel crf-a in sem prodal, sedaj pa kupujem hard enduro da lahk registriram pa nič zato če bi še kakšne sm moto felge pasale gor :-)

glede ktm- a, na seles moto pravijo da exc za rekreativce naj bi zdržal 400 - 500 ur

za husqvarno sem klical okol in motojet pravi da naj 2011 letnika naj ne kupim ker imajo probleme z ojnicami da na 2012 so odpravili probleme

langus  pa pravi da ni važno glede na letnik da ojnica ne zdrži več kot 200-250ur in da če jo menjam neb zdržala nič več kot 200-250 ur

in meni ko sem do sedaj navajen delati okol 10000km na sezono se mi zdi to kr malo

 

Torej 1 cilinder si že imel ampak kakor zastopim manj kot eno leto...za po terenu. Torej servisiranja verjento ni blo dosti, razen olja pa filtrov.

 

1) Seles ti je reku 400-500h za rekreativce. A si ga vprašal koliko zdrži ob gonjenju na progi? Verjetno številka okrog 150-200. A on ti garantira 400h če kupiš nov motor? Dvomim.

2) Langus pravi da ne zdrži več kot 200-250h...na progi al rekreativc? Verjetno ti je povedal številko da nebi mel prevelikih pričakovanj...

 

Za 449/511 res nevem za te probleme, ker tako novga motorja nism še gledal za kupit. 

 

Če iščeš motor za 10000km letno dvomim da iščeš pravi tip motorja...ti motorji majo preveč vibracij, totalno neudoben sedež (seveda neudoben z razlogom), dosti servisiranja (če tega ne delaš sam je strošek še večji)...pri 4 cilindrih v 10k nimaš kej tikat. Pali pa vozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel 1cilinder ktm lc4 sm...celih 3 mesece pa sem ozdravljen za celo zivljenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej 1 cilinder si že imel ampak kakor zastopim manj kot eno leto...za po terenu. Torej servisiranja verjento ni blo dosti, razen olja pa filtrov.

 

1) Seles ti je reku 400-500h za rekreativce. A si ga vprašal koliko zdrži ob gonjenju na progi? Verjetno številka okrog 150-200. A on ti garantira 400h če kupiš nov motor? Dvomim.

2) Langus pravi da ne zdrži več kot 200-250h...na progi al rekreativc? Verjetno ti je povedal številko da nebi mel prevelikih pričakovanj...

 

Za 449/511 res nevem za te probleme, ker tako novga motorja nism še gledal za kupit. 

 

Če iščeš motor za 10000km letno dvomim da iščeš pravi tip motorja...ti motorji majo preveč vibracij, totalno neudoben sedež (seveda neudoben z razlogom), dosti servisiranja (če tega ne delaš sam je strošek še večji)...pri 4 cilindrih v 10k nimaš kej tikat. Pali pa vozi.

 

 

exc je hardenduro motor, za gonjenje po progi je namenjen sx

ne iščem motorja za 10000km letno, iščem motor za na teren

sraufam večinoma sam ampak v valje in ventile se se nebi glih spuščal

verjetno bo  tak da karkoli  bom kupil bo potrebno najprej generalko naredit, pa pol vozit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventili so pri Lc4 macji kaselj...!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

exc je hardenduro motor, za gonjenje po progi je namenjen sx

ne iščem motorja za 10000km letno, iščem motor za na teren

sraufam večinoma sam ampak v valje in ventile se se nebi glih spuščal

verjetno bo  tak da karkoli  bom kupil bo potrebno najprej generalko naredit, pa pol vozit

High performance = high maintenance.

Pa ne bit tolk posrani ldje, sej če bi tej motorji tko hudičev crkval jih tud vozu neb nben ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprasanje. Na spletni strani sem opazil husquarno super moto 510....ampak je na masini bat presekal....sklepam da je tudi ojnica ter vse ostalo zarustano...cena je 1000e sedaj pa me realno zanima kaj se splaca.

1. Popravit obstojeci agregat cca 1000e predvidevam.

2. Najti drugo masino in jo upasat not. Cena?

Motor bi imel za po pisti. Hvala za konkretne odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprasanje. Na spletni strani sem opazil husquarno super moto 510....ampak je na masini bat presekal....sklepam da je tudi ojnica ter vse ostalo zarustano...cena je 1000e sedaj pa me realno zanima kaj se splaca.

1. Popravit obstojeci agregat cca 1000e predvidevam.

2. Najti drugo masino in jo upasat not. Cena?

Motor bi imel za po pisti. Hvala za konkretne odgovore.

 

Odvisno odvisno...

 

Če je samo zaribano (cilinder in bat) se sigurno splača. Če je utrgalo ojnico, posledično povilo ventile in verjetno tudi glavno gred in ležišča poškodovalo, rabiš vse novo in se ne splača.

 

Dokler nimaš vsega odprtega neveš kaj je res in kaj ni. Lahko je samo zaribano, pa je ostalo že odprej vse v kurcu. Tako da to je loterija in o cenah nima smisla govorit dokler ne poznaš realnega stanja.

 

Vsekakor priporočam nakup delujoče in jo potem, če želiš preventivno obnoviš...dosti boljša varjanta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

johan a si obupal nad husqvarno??

opa,to pa ne. obupal sem nad tem ,ker se zdaj ne morem vozit -vreme pa odlično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!