Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


_luke_

Priporočene objave

Pozdravljen,

ja kar se tiče gum pa obrabe nimam nobenih problemov pa sem z njimi prevozu že 5000 km pa majo še skoz dost profila, raj jih iz preventive zamenam pa probam še kakšne druge gume. Dons sem se peljal po ravnin z tretjo prestavo in navijem gas pa je šla zadnja guma v prazno res, da je asfalt že hladen ampak jih bom za naslednjo sezono vseeno menjal.

Pa ne pozabi na burnout...pred menjavo seveda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

jst imam pirelli diablo, pa so čist v redu gume, tudi cenovno zelo v redu. Kar se mene tiče, so naše ceste itak tako načete in polne peska, da je več ali manj vseeno katere gume imaš gor, ker jih itak ne moreš do konca probat na cesti, na pesku ali pa jami pa itak nobena guma ne pomaga.

Mi pa nekaj ne gre v glavo, kako imaš lahko stare gume dve leti na motorju, glede na to, da z gumami itak ne narediš več kot 3000-4000 km.

Kar se tiče srečanja motoristov supermoto kategorije-jst sm tudi za...bi si lahko na štiri oči povedali svoje izkušnje, predelave in še marsikaj...

Js mam sprednjo gumo pobrano do daske, na zadnji desna stran do konca, na levi par milimetrov. Vse se da če se če ;)

Aja pa še to nej omenim...včerej šel za kolega pogledat in probat SMR450. Morem rečt, da je kakor igračka proti moji. Po zadnjem se pelje tahko zlahka kot bicikel. Sicer je bla nazunej tako tako ohranjena (plastike, vijaki), je pa mašina kot urca. Malo vložka pa bo stroj tudi za videt. Seveda jo je vzel ;)

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm iz okolice Ilirske Bistrice...loredan, tebe poznam iz drugih forumov. SMR450 ker letnik? predelave? Slike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pol vem s kirega foruma...bistrica mi je malo daleč, če prideš kaj na obalo se lahko ustaviš....ni predelav, razen dušilec ima zdej ravno cev skozi, letnik 2004

post-30926-0-36528700-1349033981_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Loredan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam sprednjo gumo pobrano do daske, na zadnji desna stran do konca, na levi par milimetrov. Vse se da če se če ;)

Aja pa še to nej omenim...včerej šel za kolega pogledat in probat SMR450. Morem rečt, da je kakor igračka proti moji. Po zadnjem se pelje tahko zlahka kot bicikel. Sicer je bla nazunej tako tako ohranjena (plastike, vijaki), je pa mašina kot urca. Malo vložka pa bo stroj tudi za videt. Seveda jo je vzel ;)

Luke,

seveda se da, ni pa glih najbolj varno šponat po naših cestah...to sm hotu povedat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Loredan, nevem če letos sploh še kako furo nardim. Če bo kaka nedelja oz sobota sončna in topla se z mojima ljubicama pripeljeva do morja na tortico ;)

Damjanof, sej sm te zastopu...js ga nasplošno zelo tiščim, vedno prehitim kar je pred mano. Motorček je rez zabaven :) V ovinkih si vedno bol upam ker mi gume dobro držijo. Sploh čez ovinke poznam si dajem duška.

Ko sm ustanavljal temo sem bil čisto obupan. Nobenga lastnika husqvarne....zdej se pa počasi počasi nabiramo :)

Za letos je brezveze nekej delat načrte da se dobimo...mislim da bi blo vredu, da drugo leto naredimo srečanje lastniki vseh supermotov iz MotoSveta. Mislim da v Krškem na Racelandu rezerviramo progo in poberemo rob gume do konca ;)

Aja pa še to...v kratkem imam namen še od akrapoviča lonec ter začetni konus narest do konca ter iz USA naročit dirkalno elektroniko...elektronika s poštnino 160€...mislim da nimam kaj falit. Na cafehusky.com in supermotojunkie.com pravijo da je razlika kr huda. Če še koga zanima karkoli iz te trgovine, lahko naročimo skupaj!

https://www.jdjetting.com

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj niste osamljeni... imam tudi jaz Huso, samo ni street legal...

Slika iz Vrtojbe.

450RR :) Huda zgleda...torej jo uporabljaš samo za na pisto? Povej, kakšni so stroški vzdrževanja in nasploh treningov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav. Da ne preiščem ceuga foruma bom kr direkt prašal...razmišljam o nakupu TE610 letnic 2006-2007 recimo. Zanima me na kaj morm bit pozoren pri nakupu omenjenega motorja, imajo kašne pogoste napake/okvare...sem nekaj let izven enduro vod tako da kak nasvet... pa na kolko km se pri NORMALNI UPORABI servisira itd itd... hvala za pomoč.

Popravljeno . Popravil Stasky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

450RR :) Huda zgleda...torej jo uporabljaš samo za na pisto? Povej, kakšni so stroški vzdrževanja in nasploh treningov....

Uporabljam samo za pisto - tako ali tako jo ni mogoče homologirati!

Dnevna "vstopnina" za motocikel je med 20 in 40€, odvisno od piste, potem maš pa še gume - en komplet zdrži tam nekje med 4 do 5 treningov, pa bencin, pa pivo... itak vse stroške pozabiš, ker vožnja vse skupaj oddtehta!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav. Da ne preiščem ceuga foruma bom kr direkt prašal...razmišljam o nakupu TE610 letnic 2006-2007 recimo. Zanima me na kaj morm bit pozoren pri nakupu omenjenega motorja, imajo kašne pogoste napake/okvare...sem nekaj let izven enduro vod tako da kak nasvet... pa na kolko km se pri NORMALNI UPORABI servisira itd itd... hvala za pomoč.

Ja pomoje da dost razlike od drugih endurotov ni, kaj gledat. Npr. zadnja vaga če ima kak luft, semeringi prednjih vilic če tesnijo, če mašina vžiga brez problema (hladna in topla), ali se pojavlja kak čuden zvok iz mašine (zato je boljše da greš pogledat vsaj dve), ketna ventilov naj bi bila nevarna za preskočit pri cca 10k km,...sklopka naj bi bla tudi do nekih podobnih kilometrov (seveda odvisno od uporabe). Tej letniki so meli še karburatorje, tako da kakih problemov nebi smela met, razen če je zgonjena. Pa med vožnjo ne pozabi prevert če gre naravnost!

Kasti, kaj pa kar se tiče same mašine? servisi? kulk ur ima oz če je že bla narejena generalka, kakšen je bil okviren strošek?

Kje pa je ta proga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pomoje da dost razlike od drugih endurotov ni, kaj gledat. Npr. zadnja vaga če ima kak luft, semeringi prednjih vilic če tesnijo, če mašina vžiga brez problema (hladna in topla), ali se pojavlja kak čuden zvok iz mašine (zato je boljše da greš pogledat vsaj dve), ketna ventilov naj bi bila nevarna za preskočit pri cca 10k km,...sklopka naj bi bla tudi do nekih podobnih kilometrov (seveda odvisno od uporabe). Tej letniki so meli še karburatorje, tako da kakih problemov nebi smela met, razen če je zgonjena. Pa med vožnjo ne pozabi prevert če gre naravnost!

Kasti, kaj pa kar se tiče same mašine? servisi? kulk ur ima oz če je že bla narejena generalka, kakšen je bil okviren strošek?

Kje pa je ta proga?

Mislil sem če majo kake znane težave konkretno ta model...

Ja ketnca naj bi bla nova... kako preveriš to? nekaj sem bral o nekih klikih na napenjalcu...je treba kej odpirat za to preverit?

Popravljeno . Popravil Stasky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor sm ti napisal, nč konkretnega za kar bi vedu (kar vem iz svoje in iz tujih forumov).

Na desni strani motorja na cilindru je napenjalec ketne ventilov. Če se strinja lastnik, tisko komot odšravfaš dol in pogledaš klike. Nakprej odviješ vijak na vrhu (mislim da ključ 11), paziš da ti ne skoči ven vzmet in podložka. Nato še 2 vijaka, ki držita ohišje napenjalca (za ključ 8).Pazi da ne stržeš dihtunge. Nežno stakneš ven ter vidiš koliko klikov ima (moja jih je imela 11 pa je še vredu delala, iz tujih forumov poročajo da celo 13 klikov). Po servisni knjigi naj bi jo menjal pri 11ih. Stem da nova ketna ima že 4-5 klikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor sm ti napisal, nč konkretnega za kar bi vedu (kar vem iz svoje in iz tujih forumov).

Na desni strani motorja na cilindru je napenjalec ketne ventilov. Če se strinja lastnik, tisko komot odšravfaš dol in pogledaš klike. Nakprej odviješ vijak na vrhu (mislim da ključ 11), paziš da ti ne skoči ven vzmet in podložka. Nato še 2 vijaka, ki držita ohišje napenjalca (za ključ 8).Pazi da ne stržeš dihtunge. Nežno stakneš ven ter vidiš koliko klikov ima (moja jih je imela 11 pa je še vredu delala, iz tujih forumov poročajo da celo 13 klikov). Po servisni knjigi naj bi jo menjal pri 11ih. Stem da nova ketna ima že 4-5 klikov.

Ja prodaja jo v bistvu motocenter. Pravijo da je ketnca menjana... Verjetno jim gre verjet na besedo...(upam) :glare:

Najlepša hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no sej veš, dns še računu ne moreš več verjet...

Oh ja, js sm pa nastavljivo elektroniko naroču za mojo ljubico. Spomladi se bo zbudila z par lipicanci več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj zdej Johan, si mogoče šel pogledat huskyja? Kolega se tudi zanima, sam mu je mal daleč za se it sam pelat. Baje je šou že 3x na drug konc slovenije gledat sam skret :)

No JD Tuner je prišel in me čaka na pošti. Čeprou je prišel kr hitro, ga letos ne bom štelal ker bi mogu prej olje in filter menjat kr že preeeedolgo odlašam, vozt se pa nimam več namena :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Husqvarna kupljena in že prva težava...prvi dan vse ok, danes se med vožnjo prižiga znakec baterije in max... če vklopim luči pa vse ok... pomeni da polni preveč???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voltažo na akomulatorju lahko preveriš z multimetrom...med 12,5V in 15,1V!

V servise manualu pa piše tako :

3- “BATTERY CHARGE” warning light (the

warning light comes on when the engine is

stopped and the ignition key is on IGNITION

position or when the battery voltage is not in

the planned limits)

Torej je res nekej narobe z baterijo oz poljnjenjem. Preveri!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voltažo na akomulatorju lahko preveriš z multimetrom...med 12,5V in 15,1V!

V servise manualu pa piše tako :

3- “BATTERY CHARGE” warning light (the

warning light comes on when the engine is

stopped and the ignition key is on IGNITION

position or when the battery voltage is not in

the planned limits)

Torej je res nekej narobe z baterijo oz poljnjenjem. Preveri!

Ja sem meru...z ugasnjenimi lučmi 15.2V, s prižganimi 15-15.1V. Je pa nizek tok...cca 0,5-1A ko so luči ugasnjene...

Kakorkoli bo verjetno regler treba menjat...

Kje se da dobit električno shemo? Oz owners in service manual v pdfju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, tok prenizek...na prvi strani teme imaš v mojem drugem postu pdf za 2008 letnik, ki pa ima injekšn. Kakih velikih razlik ni pomoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!