Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
nadgob

Yamaha XMax 250

mnenje o skuterju  

42 members have voted

  1. 1. ali vam je yamaha x max 2011 všeč

    • da
      34
    • ne
      8


Recommended Posts

nadgob

Pozdravljeni vsi maxiskuteristi.

Sem nov lastnik maxi skuterja Yamaha x max 250 letnik 2011 , bele barve z dodatkom original nosilec in kovček v barvi motorja. Ali si kdo na forumu lasti omenjeni skuter ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nadgob

na forumu nisem našel teme na yamaho x max, za to sem odprl novo temo, da z morebitnimi lastniki izmenjamo izkušnje...dobrodošla tudi mnenja ostalih maxi akuteristov

Share this post


Link to post
Share on other sites
x raider

na forumu nisem našel teme na yamaho x max, za to sem odprl novo temo, da z morebitnimi lastniki izmenjamo izkušnje...dobrodošla tudi mnenja ostalih maxi akuteristov

Pozdravljen !

Še letos je bil lastnik takšnega motorja ,če se ne motim MAXSI GAŠPER in tudi koliko vem in sem videl pri vožnji mu je šla odlično, drugo ga sam kontaktiraj. Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nadgob

Ali nima noben yamahe x max 250 letnik 2011 ( novi model, ki ga delajo od leta 2010..) saj bi rad izmenjal izkušnje in mnenja predvsem zaradi vetrovne zaščite. Po prvih 300 km me najbolj moti vetrovna zaščita, ki je na omenjenem skuterju slaba, saj se pri hitrosti 80 km / h in več pojavljajo zelo moteči vetrovi. Originalni vizir je nizek, približni sega do prsi, v ponudbi imajo povišani vizir, ki pa je 7 cm višji in bi segal nekako do vratu. ( ali bi tak vizir lahko kako izboljšal vetrovno zaščito..). Res je, da trenutno uporabljam jet čelado, pri kateri se vetrovi še bolj slišijo in piha tudi pod čelado. Pri hitrosti cca 110 km / h dalje ( motor je za 250 ccm3 zelo živahen ) imam zaradi vetra občutek, da motor postaja nestabilen...

Ne vem kakšni vetrovi so na drugih skuterjih, zato prosim za lastnike maxijev za mnenja glede vetrovne zaščite in kakšna je pri njihovih skuterjih.

Kakšna je druga rešitewv poleg originala, ali dela kdo v Sloveniji vizirje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorazd

Pozdravljen!

Poskusi z MRA Vario Touring vetrobranskim steklom.

To se zmontira kot "povišek" na oroginalno steklo.

Dobiš jih TUKAJ, če se ne motim, imajo tudi testne, ki jih lahko stestiraš na svojem motorju.

G

Share this post


Link to post
Share on other sites
x raider

Jaz sem do sedaj na vsih maxsijih imel KAPPA ali GIVI povišano šipo v enem kosu, original za določen model in sem bil maxsimalno zadovoljen. Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjer01

Ali nima noben yamahe x max 250 letnik 2011 ( novi model, ki ga delajo od leta 2010..) saj bi rad izmenjal izkušnje in mnenja predvsem zaradi vetrovne zaščite. Po prvih 300 km me najbolj moti vetrovna zaščita, ki je na omenjenem skuterju slaba, saj se pri hitrosti 80 km / h in več pojavljajo zelo moteči vetrovi. Originalni vizir je nizek, približni sega do prsi, v ponudbi imajo povišani vizir, ki pa je 7 cm višji in bi segal nekako do vratu. ( ali bi tak vizir lahko kako izboljšal vetrovno zaščito..). Res je, da trenutno uporabljam jet čelado, pri kateri se vetrovi še bolj slišijo in piha tudi pod čelado. Pri hitrosti cca 110 km / h dalje ( motor je za 250 ccm3 zelo živahen ) imam zaradi vetra občutek, da motor postaja nestabilen...

Ne vem kakšni vetrovi so na drugih skuterjih, zato prosim za lastnike maxijev za mnenja glede vetrovne zaščite in kakšna je pri njihovih skuterjih.

Kakšna je druga rešitewv poleg originala, ali dela kdo v Sloveniji vizirje..

Pred kratkim sem zmontiral višjo šipo Kappa, rezultati fenomenalni, nobenega vetra v obraz, tudi sopotnica zadovoljna, motor še bolj stabilen, brez žvižganja okli čelade, skratka super. Cena šipe 88 eur in kit za montažo 20 eur.

Edited by pjer01

Share this post


Link to post
Share on other sites
nadgob

bom prvo probal z original vizirjem, ki je 7 cm višji....poročam o rezultatih upam, da še letos. Če ne bo v redu bom razmišljal o Kappa ali givi vizirju.Gledal sem na spletni strani in je širši ter 30 cm višji....ampak se bojim, da bo potem kot poštarsko vozilo. Ali ste že slišali za krili d.o.o. iz Horjula. Baje, da dela vizirje za vse motorje. Glede skuterjev mora videti zadevo zaradi specifičnega vpetja..

Share this post


Link to post
Share on other sites
x raider

Moj nobeden ni zgledal poštarsko (vsaj meni ne), važno je da sem bil skupaj z soptnikom totalno veterno zaščiten (kot cabrio) in brez kakšnegakoli marčesa na čeladah, kaj šele na jaknah,rokavicah,.... Na naslednjega sem že naročil novo povišano šipo KAPPA. Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nadgob

Pred kratkim sem zmontiral višjo šipo Kappa, rezultati fenomenalni, nobenega vetra v obraz, tudi sopotnica zadovoljna, motor še bolj stabilen, brez žvižganja okli čelade, skratka super. Cena šipe 88 eur in kit za montažo 20 eur.

Na Kateri skuteret ste montirali omenjeni vizir ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blond

xraider ko boš naročal, daj prosim še za mene naroči enega .... sva z soprogo naredila testno vožnjo in ugotovila, da potebujeva višjo šipo.

Naroči pa tisto za katero ti veš, da je boljša.

LP

Blond

Share this post


Link to post
Share on other sites
INSTRUCTOR

in katera bi naj bila boljša GiVi ali Kappa ????

Givi in Kappa sta v bistvu ena firma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blond

Givi in Kappa sta v bistvu ena firma...

nisem vedel ... Hvala za informacijo

Blond

Share this post


Link to post
Share on other sites
x raider

Givi in Kappa sta v bistvu ena firma...

Se strinjam da dela KAPPA in GIVI v podobnem sklopu, samo na lastnih izkušnjah trdim da ni enako, kot naprimer en premer ko sem kupil novo povišano šipo za Burgman 650 GIVI pa je bila za 8cm nižja od KAPPE kar se na prosto oko skoraj ni opazilo (v tovarniških podatkih pa je za obe bila napisana enaka mera ) in sta bile na pogled skoraj obe enaki, praktično pa tistih nekaj cm pomeni veliko, ter tudi vsaka krivulja na šipi. Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dinotti

Lep pozdrav!

Jaz sem včeraj postal lastnik novega X-maxa. Kot zanalašč, je danes bil zelo lep ter relativno topel dan, in sem ga takoj izkoristil, za prvo vožnjo. Opravil sem skoraj 100 km in občutki so mešani. Ker je skuter še nov, sem ga peljal, samo z 30% moči, in mi to gre pošteno na živce! še 1500 kilometrov in bo uteče, upam da bo ta toplotni val še nekaj časa trajal. Motor je zelo okreten glede na veličino, še v ovinek se lepo nagne, kar me je kar presenetilo. Zavore še ne primejo 100%, jih pa tudi nisem probal, ker nebi rad da zvijem diskov.

Gledam še dodatno opremo in razmišljam o nakupu, dodatne vetrne zaščite rok. Za višji vizir bom pa še videl, ko dosežem višje hitrosti! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
x raider

Srečno vožnjo !!!

Odličen motorček za krajše relacije in zelo okreten v mestni gneči !!!

Lepo ga uteči !!!

Dodatno opremo pa imaš vso na izbiro v TC- motoshop v LJ in tudi ugodno. Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dinotti

Hvala!

Sem naročil 12v vtičnico in orginal protivetrno zaščito za roke. Sem pa naredil že 250 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla

Lep pozdrav!

Jaz sem včeraj postal lastnik novega X-maxa. Kot zanalašč, je danes bil zelo lep ter relativno topel dan, in sem ga takoj izkoristil, za prvo vožnjo. Opravil sem skoraj 100 km in občutki so mešani. Ker je skuter še nov, sem ga peljal, samo z 30% moči, in mi to gre pošteno na živce! še 1500 kilometrov in bo uteče, upam da bo ta toplotni val še nekaj časa trajal. Motor je zelo okreten glede na veličino, še v ovinek se lepo nagne, kar me je kar presenetilo. Zavore še ne primejo 100%, jih pa tudi nisem probal, ker nebi rad da zvijem diskov.

Gledam še dodatno opremo in razmišljam o nakupu, dodatne vetrne zaščite rok. Za višji vizir bom pa še videl, ko dosežem višje hitrosti! :)

Srečno vožnjo :OK:

Edited by pelikan

Share this post


Link to post
Share on other sites
nadgob

Hvala!

Sem naročil 12v vtičnico in orginal protivetrno zaščito za roke. Sem pa naredil že 250 km...

kako si zadovoljen z skuterjem ( vetrna zaščita, htrost,pospeški...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dinotti

Dozdaj sem naredil 300km. Vozim ga še vedno po upokojensko, tko, da nemorem kaj več povedat o pospeških, ampak zazdj sm zadovoljen z njim. Ker mi hudič ni dal miru, sem naroču še dodatno orginal višjo šipco in stranske gumijasto zaščito za obe strani. Vetrna zaščita z novo šipco je boljša, ni pa maximalna. še vedno piha v obraz če odpreš šipco na čeladi. Sm pa opazil, če imam malo odprto šipco, da mi pa ne piha v obraz. Več sporoćim, ko naredim prvi servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Barabar

Dozdaj sem naredil 300km. Vozim ga še vedno po upokojensko, tko, da nemorem kaj več povedat o pospeških, ampak zazdj sm zadovoljen z njim. Ker mi hudič ni dal miru, sem naroču še dodatno orginal višjo šipco in stranske gumijasto zaščito za obe strani. Vetrna zaščita z novo šipco je boljša, ni pa maximalna. še vedno piha v obraz če odpreš šipco na čeladi. Sm pa opazil, če imam malo odprto šipco, da mi pa ne piha v obraz. Več sporoćim, ko naredim prvi servis.

Pozdravljen!

Tudi sam sem pred kratkim kupil omenjeni motor, ga tudi še vedno utekam.

Sem pa ravno včeraj govoril z serviserjem glede utekanja, pa je dejal da ga niti ni potrebno pretirano šparat, saj tako ali tako ne moreš izbrati obratov če želiš doseči določeno hitrost in zaradi tega skuterji niso tako občutljivi kot denimo kakšni športni motocikli, ki imajo tudi dosti višje obrate.

Imel sem namreč pomisleke ker v knjigi piše, da se naj bi prvih 1000 km izogibal obratom nad 4000 rpm???? Kot veš bi to v praksi pomenilo vožnjo do nekje 50 km/h, pa še to po ravnini.

Sam ga prvih 300 km skoraj nisem gnal čez 5000 rpm mogoče le nekaj krat za kakšno prehitevanje pa še to le za nekaj sekund. Sedaj imam prevoženih 500 km in se še nisem peljal več kot 90 km/h, pa mi je serviser včeraj dejal da ga lahko vozim že praktično normalno (ne pa agresivno). Stvar je v tem da je do prvega servisa v motorju redkejše olje.

Ali si ga sedaj že pritisnil do max??

No pa srečno vožnjo vsem skupaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ligenjček
      ON je res pravi atlET
    • jskrablin
      No sej to. Imajo not en trial moped že lep čas... 2015 letnik, nerabljen. Piše kliči za ceno. Kličem in kličem... in na koncu sem slovenskemu zastopniku za Sherco oddal povpraševanje za mojega trenutno rahlo znucanega 2010. Odzivni čas 20 min preko FB (potrditev da je videl povpraševanje. cene bojo čez kak dan). Pol pa se ubadaj z onimi tam.
    • nejc74
      samo za razmislek: vsaka zadrga ali odprtina je potencialna možnost za pronicanje vode v notranjost. Sistemi vrec z zapiranjem kjer naviješ odprti konec je sicer precej zanesljiv in trpežen, ce ga seveda izvedes pravilno. Imas vodo nepropustne zadrge, ki se nekoliko težje zapirajo od običajnih, prav tako se s časom (v kombinaciji s peskom) izrabi kovinski del ki jih zapira. Zepki so v osnovi sicer fajn, vendar se lahko hitro spremenijo v breme. Jaz osebno bi izbral čimbolj enostavno tubo, oni sistem od Molle se mi zdi cisti overkill. p.s.: nisem uporabnik tube, pac pa Kriega soft bags ampak koncept je podoben
    • bobi1001
    • bobi1001
      A Še zmeraj to gON
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!