Skoči na vsebino

Gilera Nexus 500


Priporočene objave

  • 7 mesecev pozneje...

Zdravo. V petek grem gledat 2 nexusa.

 

1) 2005 letnik, 10000km, Cena 2500€

 

Dodatno kovček, povečan vizir original priložim, dvosmerna alarmna naprava ob sporžitvi alarma ti to javi na obesku v domu, zadaj led smerniki, nov akumulator, nove pnevmatike... Prodajam zaradi neuporabe.

 

2) 2009 letnik, 17500km.  (mogoče potreba po menjavi gum) Cena 2600€, vse kar se mi NE dopade je barva! 

 

- nov akumulator

- glavni servis opravljen pri 12500 km
- redni servisi vsakih 2000 km
- vreden nakupa

 

Za kaj se odločit? Oba bi naj bila zelo dobro ohranjena!
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je kak uporabnik nexusa tule aktiven? Zanima me ce se da nastelat stevec porabe iz km/l na l/100km? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hello. Mene pa zanima ce je kdo na nexusu 500 menjal variomat? Za recimo malossi multivar 2000? Ali pa polini?

Cena je nekje 170e, pa me zanima koliko se kaj pozna na pospeskih, odzivnosti, koncni. Oz ali je investicija smiselna;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjal na vseh maxijih kar sem jih imel. Edina smiselna predelava, ki se res občuti in daje še večji užitek pri vožnji.

Končne nisem nikoli testiral, ker mi je cca. 170 km/h na scooterju čisto dovolj, kar se pa pospeškov in vmesnega pospeševanja tiče, je pa razlika kar precej očitna. Je pa priporočljivo menjat še taveliko vzmet, ker stem obrati bolj enakomerno naraščajo in sklopka se malenkost lepše odziva. Če pa že vse to zamenjaš, še pa za tistih dobrih 20 euro zamenjaš tamale federce na sklopki in imaš odličen setup ki dopolnjuje en drugega.

Skratka po mojih izkušnjah je vredno tega denarja, nekateri so pa že z lažjimi valjčki zadovoljni.

Dal sem pa vedno noter težo valjčkov ki jo je malossi priporočal kot sport način in nikoli ni bil zaradi tega predivji ali da bi se ne vem koliko dvignila poraba. Max 0.5 litra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba me ne zanima;) na ebayju sem sedaj basel malossi nultivar 2000 za 140e plus postnina, v kompletu je tudi neka mast za variomat in velika bela bela vzmet sa sklopko. Pol pravis da se izplaca. Ker se mi zdi da ima moj nexus se potencial....ni nekam poskocen;) kaksnebarve fedrce bi pa dal ti na original sklopko? Bom verjetno kar menjal variomat oz ga kupil. Je veliko lazje kupovat ce pove nekdo iz prve roke,

Tole sen gledal:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=390842772395

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo malossi multivar za nexusa je narocen... Katere fedrce je smiselno dat v sklopko? Glavni velik feder (bel) bom ze dobil zraven. Kaj pa manjsi fedrci v sklopi. Katere naj vzamem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo malossi multivar za nexusa je narocen... Katere fedrce je smiselno dat v sklopko? Glavni velik feder (bel) bom ze dobil zraven. Kaj pa manjsi fedrci v sklopi. Katere naj vzamem

 

Kupijo se v kompletu in nato se lahk mal igraš kaj ti odgovarja. Za normalno uporabo jih 95% uporablja bele ali rumene, odvisno kakšne barve so v kompletu. Je pa zraven v paketu tabela, za kaj je katera barva namenjena. Kaže pri kakšnih obratih začne sklopka grabit, trše so pri višjih obratih sklopka prime, s tem pa se izvede hitrejši pospešek.

 

http://www.malossistore.co.uk/en/products/RACING-SPRING-SET-for-ORIG-CLUTCH-MAXI-SCOOTER_2912779?M=120&MM=MO%2FGINE500&FG=TRASM&Type=M

 

Moraš pazit če jih boš kupoval, ker so ene za športno sklopko, ene pa za original. Razlika je v dolžini, pa treba je še prej pogledat koliko paken ima sklopka. Starejši letniki imajo 3, novejši pa 5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novejsi model imam:) hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo variomat zamenjan, pozna se konkretno...imam pa digo tezavo...nisem mogu zamenjat vzmeti sklopke...ker nisem mogu odsravfat matice...matica je premer 55...in tako velike gidore nimam da bi odstevfal s plevmatsko pistolo...mogoce kak nasvet kako dobit zadevo narazen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja precej bols je. Sam se ta bel fedr bi rad notr dal gledena to da sm ga dobu zravn...sam nevem pa kaj bom s tem prdobu... Start ni brutaln, ampak po parih metrih se mu odfuka...

Kdo zna povedat kaj bom pridobil z belim fedrom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info:) ampak matica na 500ccm je res velika..in ni nobenrga orodja da bi drzal sklopko pri miru, kot se to da pri 50ccm. Edina resitev bo da dobim gidoro 55mm in jo dam na pnevmatsko pistolo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa če si pri kakem mehaniko sposodite lisičji rep? pa ziher ma kak vaški avtomahanik tako gedoro :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

evo sklopka odpra feder zamenjan. Naredil sem kar po domače, uporabil 4 ¨cvinge¨ in sklopko z njimi pritrdil na delovno mizo. Matico sem potrem odvil z velikim francozom. Kakšne razlike z menjavo vzmeti ne opazim, mogoče rabim le več obratov da motor spelje. Motor drugače gre lepo, ampak bi si želel bolj hiter start, saj motor od starta do prvih par m potegne precej zadržano, potem se lepo odvije. Sedaj me zanima kaj moram storit da bi motor iz štarta potegnil bolj močno. Bi morda pomagalo da bi zamenjal manjše fedrce v sklopki? 

Do sedaj imam sledeče predelave, leovince izpuh, malossi multivar variomat  (valčki so takšni notr kot sem jih dobil zraven pri variomatu), ter menjano imam povratno vzmet (bela) od malossija. Nevem več kaj naj zamenjam, jermen bo počasi za zamenjat ampak dvomim da je to krivo.

Za primerjavo imam doma še aerox 100cm 2t original vse. Pa ko grem dragracat z mojo nexus 500 me prvih 20 metrov aerox prehiti tako kot bi jaz imel 50ccm. Je pa res da je tale aerox zelo brutalen v štartu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj razmišljam v tej smeri, ampak so tisti fedrcki precej dragi..tam okoli 30e...plus poštnina moram nekje zvohat cenejse;) oz nikjer ne najdem podatka kako močni fedrcki so v stock sklopki. Da bi lahko primerjal z malosijevimi...kjer je cela shema kdaj kakšna barva fedrčka prime...

 

http://storage.malossistore.com/files/montaggio%5C7311401.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Naj bi bilo nekako tako.

 

Bela - 10% bolj trda kot original

Rumena - 30% bolj trda

Rdeča - 60% bolj trda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tako:) ampak jaz bom v kompletu dobil rumene, rdece in modre:) bom malo testiral pa porocam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nic fedrci so še na mizi. Nisem imel še časa podirat...sedaj je pivo morje dekline;) moped lahko pocaka;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tako. Lepo vam hehe :)
Imate vsi na nexusu taki povišek pri zadnjem amortizeru?
Sem ugotovil, če mi vzadi sedi težja oseba (torej je motor še nižji) naenkrat postane ovinkanje pri mali hitrosti precej bolj udobno!

Je tole tovarniško, al bi se dalo nexusa še bol spustit dol? 

post-41710-0-92169500-1437317703_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo sprobal malossi fedrce v sklopki, prvic sem namontiral modre (racing), se pravi najtrse, motor je speljal mocneje ampak je zato potreboval precej vec obratov. Tudi sklopka je precej hitro spustila če si pri nizki hitrosti spustil gas. Sedaj sem dal notri rumene (touring) in se mi zdi da je sedaj nekako optimalno. Sicer je pa moja gilera tudi na prodaj. Sem se odločil da grem nazaj na SS.

http://m.avto.net/ad.asp?id=9992384

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!