Skoči na vsebino

Chip tuning sodobnih diesel motorjev


Demon

Priporočene objave

pred 3 urami, Tedybear pravi:

In kje bomo dobili elektriko za filat vse te Elektro kible?? 

Svetovna depopulacija je rešitev...še ostajalo bo elektrike za tistih par ljudi na svetu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tedybear pravi:

Et tu, Brutus?

( hebale vas jed E rske, met E rske,     as V alt...) ??

 

če me vprašaš, da me žena cel lajf po malem tepe in maltretira, al se ji sfuzla vsakih 30 let. Je odgovor jasn. Vsaka podobnost z jedersko centralo napram TEŠ6 je zgolj naklučje.

E je pa ušEl :D

pred 2 urami, Buschi pravi:

Kje pa!

Dejta uporabit malo ZKP!

Zakaj je takšna gonja proti dizlom? Zaradi une VW afere? Ker bolj onesnažujejo?

Kje pa. Kolikor se spomnem, je nemški ADAC dokazal, da so dizli čistejši od bencinarjev.

Gonja je, ker so politiki pogruntal, če ugasnejo daljnovode in zaprejo bencinske črpalke, bojo električni in bencin avti obstali in noben ne bo šel nikamor...dizla,  tudi modernega, za male pare predelaš na jedilno olje...in se pelje dalje.

 

pa še nafte nima EU

ša še čipiranje: jajc do 1600ccm vklučno ali celo mal več, nima smisla čipirat, saj so naspidirani že po defoltu. In največ škode jim nardiš, če jih voziš v eco moudi med 1200-1800 obrati. Žal niso narejeni za to, plus blesava ekologija, ki jih ubija packa in mori.

Mali dizli so za ubijat, potem bodo delali.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj 2.0 tdi (2008) v mrzlih jutrih tako smrdi da mi gre na kozlanje. Po drugi strani mi pa drug 2.0 tdi (2015) prav nič ne smrdi. Oba dpf, vse porpisno. Pri starem so mi celo upgrade zaradi dieselgate naredili. Zdaj pa ne vem, je bolje da smrdi in greš proč, ali da ne smrdi in si zraven pa ti grejo nanodelci v kri kot pravi @ftp:hmm:Še vedno pa se raje vozim s starim (20konjev več), ker ni tako uglajen kot novi :) tudi če smrdi :D

Popravljeno . Popravil BlackDoc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iščem wartburg 353 tourist ali pickup od l.86 naprej...     ups sorry .. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, thumper pravi:

iščem wartburg 353 tourist ali pickup od l.86 naprej...     ups sorry .. :P

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/slovenija-in-zloglasni-e10-bencin-kaj-morate-vedeti-o-njem-361542

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

ša še čipiranje: jajc do 1600ccm vklučno ali celo mal več, nima smisla čipirat, saj so naspidirani že po defoltu. In največ škode jim nardiš, če jih voziš v eco moudi med 1200-1800 obrati. Žal niso narejeni za to, plus blesava ekologija, ki jih ubija packa in mori.

Mali dizli so za ubijat, potem bodo delali.

Fiat 1.3 dizel, 1250 ccm...super motor, majhna poraba, nobenih problemov, pa je imel avto že krepko preko 200 kkm. Več problemov z 1.7 in 1.9, ok Toyota 2.0 je razred zase, samo tudi porabo nima več majhno....to je to, kar poznam, VW pa nisem še izprobal, čeprav naj ne bi bil slab? Peugeot, Citroen, Ford dizel, to pa ne vem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, vandrovec pravi:

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/slovenija-in-zloglasni-e10-bencin-kaj-morate-vedeti-o-njem-361542

Fiat 1.3 dizel, 1250 ccm...super motor, majhna poraba, nobenih problemov, pa je imel avto že krepko preko 200 kkm. Več problemov z 1.7 in 1.9, ok Toyota 2.0 je razred zase, samo tudi porabo nima več majhno....to je to, kar poznam, VW pa nisem še izprobal, čeprav naj ne bi bil slab? Peugeot, Citroen, Ford dizel, to pa ne vem. 

govorim o euro normah, ki ubijajo motorje. Stari golfi vsi laufajo :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda...  to sledi filozofiji.. avto ima garancije 7 let...., pri 10letih mora na odpad drugače ne bo mela avto industrija profita. Sicer staranje bencina je že "stara stvar" kolko kosilnic in starih motorjev dobi bele usedline in ves oksidiran karburatorko sotji recimo pou leta...

 

ps: sej tablice, tač skrini.. a si kdo upa trdit da boj nevo vensi OLED ali LCD armatruke zdržale 2o let? Je že kdaj kdo pustil 10let na soncu in 50+ stopinjah LCD ekran, potem malo na -10 in malo kondenza...ja pa ja da bo ekran in tač zadeve delovale tolko časa...  

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smash sej že zdej vse šteka.... letniki 15...17.... men sicer ne ,poznam pa primere...ko je mrzlo tema, pol se pa  zbudi pocas... 

kar zdej delajo, vse na tač, 1.0 navite mlinčke... bo 10 let staro samo še za na odpad...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa jaz držim pri življenju mojo 20+ let star "sedicivalvole", špricne mu pred ventil, euro3 emisije izpolnem s plinom tudi brez katalizatorja verjetno, čeprav sem ga glih kar pogledal.. zgleda kot nou (neki je postal "dodatno športn avspuh", sem misli da je katera izmed mojih štukarij popustila, pa ni, ta mrežasta gibljiva stvar pret katalizatorjem je začela puščat). Zadnjič sem dal tut "nov regulator tlaka bencina" prev tako iz hitrega alija.... Do euro3 se da še kaj čohat.. pol vse manj.

Samo če E10 res poje aluminij..... imam od rezervarja do motornega prostora alu togo cev... zna bit problem in tankam 20€ benza na ...2 meseca...

No da se vrnemo na čipiranje novih motorjev, seveda se da marsi kaj stisnit iz motorja, samo potem pride motor v "bolj športno kategorijo" po vzdrževanju, ker se zmanjša varnostni fakor. Sej za turbo bencinarje 1.4 140KM, ali 1.6 HDI/TDI.. 110KM je glih prau po mojem mnejnju, samo potem tiso stisaknje 1.0 3 cilinder in 100KM, zgleda narobe, čeprav je razmerje moč in prostornina še vedno enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Pred kakrsnimkoli chipsanjem je bistveno pretiravanje pri vzdrzevanju. Ce tega ni, se hitro zgodi tole (vzrok je eno otrdelo tesnilo - Alfe imajo sicer drugacno konstrukcijo in tocno s tem ni tezav, pa vendar...). Skupni strosek? skoraj 4 minimalne place in en mesec glavobola (delal sem sam).

pies: ja, se vedno veselo laufa na 300+ konjih. :)

04.jpg

10.jpg

09.jpg

06.jpg

12.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

28.jpg

29.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!