Skoči na vsebino

Chip tuning sodobnih diesel motorjev


Demon

Priporočene objave

No,moja alfa 2,4 JTD je čipana. Vse deluje BP. Edina slabost je ta, da ta sklopka ni narejena za takšen navor, zato pri polnem pospeševanju iz nizkih obratov v 3. ali 4. prestavi nekoliko zatrese.

Ker pri takšnem pospeševanju ne vidim ničdobrega in se tako ali tako ne vozim na takšen način, me to ne moti. Če bi me motilo, pa bi moral dati notermočnejšo sklopko. Aja, prevoženih že cca 80.000 pa vse deluje. Edino kar je treba pri turbo motorjih tako dizel kot bencinskih paziti, da ga ne tiščiš mrzlega.

Pri avtomatskih menjalnikih pa je treba nadgraditi tudi elektroniko za menjalnik, ker se lahko naredu GRUH.

lp A

problem s potresavanjem ni v sklopki, ampak (pri teh motorjih) v dvomasnem vztrajniku; in ja, tud menjalnik zna razbit tako potresavanje ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem s potresavanjem ni v sklopki, ampak (pri teh motorjih) v dvomasnem vztrajniku; in ja, tud menjalnik zna razbit tako potresavanje ;)

Ja, sam ne vem, zakaj potem sklopka zdrsuje, če pretiravaš???

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sam ne vem, zakaj potem sklopka zdrsuje, če pretiravaš???

lp A

...prevoženih že cca 80.000...

Predvidevam, da je to prevoženih po čipanju, torej je skupno prevoženih še več?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sam ne vem, zakaj potem sklopka zdrsuje, če pretiravaš???

lp A

Zato ker ne more učinkovito prijeti tako velikega navora, torej rabiš sklopko od tovornjaka :) oz. večjo sklopko. Hočem povedat, da je vsaka stvar na standard zadevi malo predimenzionirana z čipanjem pač to zadevo obrneš malo na glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker ne more učinkovito prijeti tako velikega navora, torej rabiš sklopko od tovornjaka :) oz. večjo sklopko. Hočem povedat, da je vsaka stvar na standard zadevi malo predimenzionirana z čipanjem pač to zadevo obrneš malo na glavo.

Jasno, ampak prej je bila podana razlaga, da je težava v dvomasnem vztrajniku.

Cca 80.000 prevoženih po čipanju, skupaj na števcu 147.000,koliko pa je v resnici, pa ve sam bog.

Ampak glede na to, da je to ALFA ROMEO, je to špica :)

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jasno, ampak prej je bila podana razlaga, da je težava v dvomasnem vztrajniku.

Cca 80.000 prevoženih po čipanju, skupaj na števcu 147.000,koliko pa je v resnici, pa ve sam bog.

Ampak glede na to, da je to ALFA ROMEO, je to špica :)

lp A

Kdo je pisal, da je to problem dvomasnega vztrajnika :)? Dvomasni vztrajnik je samo zato, da ne zmelje menjalnika, ne rešuje pa problema drsenja sklopke.

Veš kaj. Sicer vozim olimpijske krogce, vendar je motor Alfe nažalost boljši + 159 je posekala vse avte (nemce in japonce) na nemškem testu, tak da ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm pisal ;) obče znan problem pri jtd motorjih ;) sam ravnokar sem še enkrat bral in prebral da ma 2.4 jtd; ta pa mislm da nima več dual-mass ... tko da se posipam s pepelom ...

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem, da bom izpadel smešno.....al pa še kej slabšega.....pa vendar:

a se kao čipira samo dizle??????.....al se je kdo že kej podobnga spomnu tut za bencince ????

:fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem, da bom izpadel smešno.....al pa še kej slabšega.....pa vendar:

a se kao čipira samo dizle??????.....al se je kdo že kej podobnga spomnu tut za bencince ????

:fredy:

Hehehehe, to sem čakal :).

Seveda se čipira tudi turbo bencince. 1.8T iz VW oz. Audi koncerna je ena taka zelo znana fibrca, ki so jo zelo navijali. Iz 150 tudi na 300 in čez z malo večjo predelavo. Seveda to ni edina. Vendar pojdi na a.net in poglej koliko bencinarjev se prodaja. Tudi, če ga želiš kupiti ga skoraj ne moreš (rabljenega seveda), kar pomeni da dizli prevladujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, bencinarja se da tud, ampak pri navadnem, se pravi non-turbo, je prirastek moci tok bedn, da je skoda dnarja. Unih 5 konjev vec, ne bos opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm pisal ;) obče znan problem pri jtd motorjih ;) sam ravnokar sem še enkrat bral in prebral da ma 2.4 jtd; ta pa mislm da nima več dual-mass ... tko da se posipam s pepelom ...

seveda ima dvomasnega. ampak pri starejsi generaciji (136, 140, 150 hp) 2.4 jtd je problem ta, da ima vztrajnik, potisno plosco, lamelo in potisni lezaj enako kot 1.9 jtd 115. Ce je to samo dobro za 1.9 motorje ali morda tudi slabo za 2.4 motorje pa presodite sami. 1.9 je drugace neunicljiva, kar za 2.4 ne drzi tako zelo.

Sej vem, da bom izpadel smešno.....al pa še kej slabšega.....pa vendar:

a se kao čipira samo dizle??????.....al se je kdo že kej podobnga spomnu tut za bencince ????

:fredy:

tule je stos forced induction. Vec moci pomeni vec goriva ki potem rabi vec zraka. Pri dizlih to razmerje ni tako kriticno in se lahko malo igras (pac ne sme kadit, pa ne smejo se saje nabirat na katalizatorju/DPF-u, EGRu, mehanizmu variabilnega dela turbine itd), medtem ko je pri bencincu to razmerje se kako pomembno za delovanje in zivljenjsko dobo motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.9 je drugace neunicljiva, kar za 2.4 ne drzi tako zelo.

kaj je neuničljiva? mašina al košara al vztrajnik al o čem govoriš? za motor je to jasno; 1.9 jtd 105KM jih ma 422.000 pa še dela ... če govoriš o vztrajniku, se pa precej motiš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor kot celota - paket, izvzemajoc engine management.

vozi na racelandu nekaj dni s chipanim TDIjem PD (kao kvaliteta), pa bos videl da je JTDjev vztrajnik se kar vzdrzljiv v primerjavi z drugimi. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorry ta :topic: ampak, kaj je dvomasni vztrajnik?

Kar jaz vem, je to vztrajnik iz 2 delov narejn, in potem ko dobi luft, plačaš 700€ za komplet sklopko in to boli, vsaj mene(in to pri 150.000km)...2,0 tdci Cmax, znano da grejo radi vztrajniki, za druge mašine pa ne bi vedel
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorry ta :topic: ampak, kaj je dvomasni vztrajnik?

To je ena taka nepotrebščina za generiranje prometa v avtoindustriji.... :naughty:

Navadni vztrajnik je narejen iz enega kosa. Blaženje vibracij motorja in sunkov pri speljevanju zagotavlja sama lamela:

clutch-fig6.jpg

Pri dvomasnem vztrajniku je ta funkcija prenešena na vztrajnik. Glavna 'prednost' dvomasnih vztrajnikov je, da imajo dokaj omejen rok trajanja, da se jih v glavnem 'ne da' obnavljat in da so dragi.

dual%20mass.jpg

D.

PS: Na mojem avtu sem dvomasni vztrajnik zamenjal za navadnega. Pri vožnji z zelo nizkimi obrati (1200-1500) se dejansko prenaša več vibracij na karoserijo in je avto tako bolj 'brneč'.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor kot celota - paket, izvzemajoc engine management.

vozi na racelandu nekaj dni s chipanim TDIjem PD (kao kvaliteta), pa bos videl da je JTDjev vztrajnik se kar vzdrzljiv v primerjavi z drugimi. :)

motiš se; ti pojasnim zakaj ... na racelandu ne vem kako je in kot povprečnega uporabnika avtomobila me tudi ne interesira ... v "real life-u" je pa stvar takale: po 200jurjih km sm ga menjal prvič (na marei 1.9 jtd), in zdej pr 320jurjih spet trese pri speljevanju; nč čipirana, original vse, dokaj normalna vožnja ... nikol nism slišu da bi kdo mel s kakšnim drugim vztrajnikom (razen dvomasnim) kakršnekoli težave ;)

sorry za off ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj, da povprašaš mehanika, bo najbolj ziher ali pa na Alfa forumu, pa ti bodo povedali kako in kaj. Zadeva je lahko takšna, da ne paše, pol pa maš hudiča, k imaš material, ki ga ne moreš ne vgraditi, ne prodati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zapenji brezveze ;) ... vem o čem govorim; in če ne obstaja komplet, ne obstaja ... in ja, to je govorjenje na pamet; pavšal ... ne morš rečt da se neki dobi, če vem, ker sm iskal da to ne obstaja ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!