Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


moto rider

Priporočene objave

  • 4 mesecev pozneje...

Pred casom sem tud sam spraseval glde tega motorja in moram povedat,da je za dva motor presvoh-sprobano za enega ne prevc zahtevnega pa super moped.Ker z zeno delava vedno vec kilometrov,sem se odlocil za mocnejsi motor,poslednicno pa je s tem tudi vec udobja in manj napora .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že zdavnaj .... 250 kubikov, 20 konjev in veliko veselja do vožnje z motorjem ne glede na to, da je vročina, dež, spolzka cesta, mraz, ....itd.

V kolikor ti ne odgovarja vožnja pod zgoraj navedenimi pogoji moraš imeti vsaj jurja kubikov, sto konjev (še bolje kilovatov), abs, ktrc in ostale high tech pripomočke na motorju. Priporočeno je, da je v premeru max. 15-20 km vsaj 10 bifejev, da pokažeš svojo najmodernejšo makino radovednim radoznalcem.

Suma sumarum - če si motorist po duši v bistvu ni važno kakšen motor imaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Igi Pop pravi:

A je že kdo ugotovil koliko mora biti motor močan za dva plus kufre?

Lej to je cist odvisn od clovka do cloveka,jest sem imel hondo bf 600 pa mi je bila cisto dovolj glede na moje potrebe vendar se je pokazalo,da lahko imam nekaj novega v tem rangu,in to je to.Eden bo reku 80,tadrug pa 180konjev vendar mislim ,da je bolj pomemben navor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha ha sem čakal kdo bo omenil navor in po možnosti jurja klubov. Bobi skoraj  si nasedel, pa si se potem popravil v naslednjem odgovoru. Tudi sam sem že omenil, da sem kot mulc z Vespo prevozil pol Grčije, bil v Dubrovniku itd (2 plus prtljaga s šotorom in spalkami vred) letos sva bila z našo v  CG (Lovčen in Ostrog brez problema) na Stelviu, ene 10 prelazih v Dolomitih, Maltatalu itd Sam sem obredel naše tranzerzale Vršič, Mangart, Predel, Jezersko in se precej drugih vogalov. Vse to z CbF 600 in popolnoma nič mi ni manjkalo. Kontra argument je, da bi bilo drugače, če bi prevozil 1200 KM v enem dnevu. Me ne zanima, meni 600 km na dan zadostuje, ker se rad vmes tudi ustavim in kaj pogledam in tudi zvečer parkiram motor in greva še peš malo naokrog. Ne se obremenjevat s prevoženi mi KM, s KS, navodil in kubiki. Eni so suhi, eni so bogati, glavnina pa smo tu negde. Stvar posameznika pa je koliko bo kdo namenil časa in denarja za katerega od svojih hobijem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je odličen za kakšnega začetnika ali pa res umirjenega voznika. Zelo težko te preseneti, ker enostavno kakšnega sunka ni. Nikakor pa ni primerljiv z cbf 600. Takrat ko cbf 600 lepo potegne se pri NC700 konča veselje. Tudi navor ga ne rešuje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Igi Pop pravi:

Ha ha sem čakal kdo bo omenil navor in po možnosti jurja klubov. Bobi skoraj  si nasedel, pa si se potem popravil v naslednjem odgovoru. Tudi sam sem že omenil, da sem kot mulc z Vespo prevozil pol Grčije, bil v Dubrovniku itd (2 plus prtljaga s šotorom in spalkami vred) letos sva bila z našo v  CG (Lovčen in Ostrog brez problema) na Stelviu, ene 10 prelazih v Dolomitih, Maltatalu itd Sam sem obredel naše tranzerzale Vršič, Mangart, Predel, Jezersko in se precej drugih vogalov. Vse to z CbF 600 in popolnoma nič mi ni manjkalo. Kontra argument je, da bi bilo drugače, če bi prevozil 1200 KM v enem dnevu. Me ne zanima, meni 600 km na dan zadostuje, ker se rad vmes tudi ustavim in kaj pogledam in tudi zvečer parkiram motor in greva še peš malo naokrog. Ne se obremenjevat s prevoženi mi KM, s KS, navodil in kubiki. Eni so suhi, eni so bogati, glavnina pa smo tu negde. Stvar posameznika pa je koliko bo kdo namenil časa in denarja za katerega od svojih hobijem.

js sm tut s tomos automatic bejbe oduzad vozu, sam v hrib smo pa porivali. Torej automatic je premalo. APN6 je pa že šu dobro tudi v hrib.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 12. 2015 at 20:32, Igi Pop pravi:

A je že kdo ugotovil koliko mora biti motor močan za dva plus kufre?

Odvisno od teže šoferja in sopotnika. Če sta normalna oziroma lažja, potem je tale hondica tudi prava raketa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi kilovati so relativni.

Po Dolomitih sem nekaj časa vozil pred Yamaho 660 tenere. Ko sem pospeševal po klancu navzgor - do kraja ni bilo opaznih razlik. Razlika je bila samo, da sem imel jaz sopotnico. V motorjih pa je razlike za skoraj 20 konjev.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem lahko pisemo v nedogled,ce ti je nek moped vsec ga pac kupis neglede na vse kritike(ga ni motorja,ki bi imel same pluse),in tudi kaksna majhna hiba pravemu motoristu nebi smela vzeti veselja do njegovega prijateljcka.Je pa ze tako,da ce tudi kupis nekaj najboljsega,ti bo sosed reku,da je to samo sranje:ras:.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, razlika je 600 kubični 4 valjnik, ki ima navor in max moč npr. 100ps pri 10.000 obratih in nek dvovaljnik, ki ima večji navor in manjšo moč pri 5000 obratih.

Slednjega je bistveno lepše vozit, ko dizlček in to je NC 700/750.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Lej, razlika je 600 kubični 4 valjnik, ki ima navor in max moč npr. 100ps pri 10.000 obratih in nek dvovaljnik, ki ima večji navor in manjšo moč pri 5000 obratih.

Slednjega je bistveno lepše vozit, ko dizlček in to je NC 700/750.

Se ne strinjam, 

1. 4 valjniki niso vsi navite rakete, in tisti z 70-80konjiči zelo lepo vlečejo skozi cel režim vrtljajev

2. 600ccm je 600ccm, koliko moči ima jo bo nekje dal ven, eni prej eni poznej, odvisno kako je moped nastavljen

3. vozil sem ene in druge, pa bistvenih razlik nisem opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mormo spet grafke limat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ti bom dal pospešek do 100km/h, kar je bolj pomembno in edino kar rabiš.

yamaha xj6 (600ccm uglajen 4 valjnik) 4,1 do nekje 4,5sec, različni podatki na netu

versys 650 (tako opevani 2 valjnik, ki baje buta in celo 50ccm več) 4,5 sec

to je to kar najdem na netu. Zgornje cifre potrjujejo moje pisanje.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

v hribovju z dvema niti ne :)

ni problem, deli pospešek do 100km/h z 2 pa dobiš pospeške do 50 :P

pa preberi kar sem ti zgoraj napisal

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

Ne, ti bom dal pospešek do 100km/h, kar je bolj pomembno in edino kar rabiš.

yamaha xj6 (600ccm uglajen 4 valjnik) 4,1 do nekje 4,5sec, različni podatki na netu

versys 650 (tako opevani 2 valjnik, ki baje buta in celo 50ccm več) 4,5 sec

to je to kar najdem na netu. Zgornje cifre potrjujejo moje pisanje.

er6, 3,7s...

Dajmo se k Hondi vrnit.

68.0 Nm / 4750 rpm

40.3 kW / 6250 rpm  (54hp)

Yamah XJ6 diversion

78 hp  57 kW @ 10000 rpm

59.7 Nm 6.1 kgf-m @ 8500 rpm

Najbrž ni treba ničesar dodati. NC 750 ima večji navor pri pol manjših obratih, kar je izjemno!, res pa je da ima 150 kubikov več.

Ima pa manjšo moč, a še vedno pri skoraj pol manjših obratih.

Torej, ne strinjam se s tvojimi "ugotovitvami", cifre to jasno kažejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

er6, 3,7s...

no ja mal si nafriziru podatke 4,6 pa res http://motoprofi.com/motospecspictures/kawasaki/er-6n-2006.html

Sicer pa vse kar je pod 5 je že zelo hitro. Kar je po 4 pa še bolj.

Da se vrnem na temo:

problem 600-700kubičnikov je, polna otovorjenost. V solo vožnji ni skoraj nobene razlike z jurjaki in več, če pa sta gor dva, pa vsi kufri, moraš pa že mal računat, kako boš šlepar prehitel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za er6 so podatki 3,74s in dejansko potrdim, da gre tak. Ti pa si napisal 4.6 torej celo slabše kot versys, kar pa prav tako ni točno, oba sem vozil in er6 se občutno bolj zavrti in bolj potegne.

http://www.cycleworld.com/2009/07/13/2009-kawasaki-er-6n-vs-2009-suzuki-gladius-comparison-test/

tu celo 3,5

-------------

NC 750 je zelo zanimiv strojček, sploh z DCTjem itd... malo moti teža, ki je mejna in določene vizualne zadeve (enojni disk) itd...

Z manjšim vložkom bi se ga dalo preurediti v super zadevo za ekološko-turistično vožnjo

Za šleperje pa... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Snecer pravi:

Za er6 so podatki 3,74s in dejansko potrdim, da gre tak. Ti pa si napisal 4.6 torej celo slabše kot versys, kar pa prav tako ni točno, oba sem vozil in er6 se občutno bolj zavrti in bolj potegne.

http://www.cycleworld.com/2009/07/13/2009-kawasaki-er-6n-vs-2009-suzuki-gladius-comparison-test/

tu celo 3,5

-------------

NC 750 je zelo zanimiv strojček, sploh z DCTjem itd... malo moti teža, ki je mejna in določene vizualne zadeve (enojni disk) itd...

Z manjšim vložkom bi se ga dalo preurediti v super zadevo za ekološko-turistično vožnjo

Za šleperje pa... :)

ke maš cajt dodaj + in - za

ER6N (l2009)    ter nc750x (2016)

 

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!