Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


moto rider

Priporočene objave

pred 14 urami, bojanslo pravi:

Imaš prav v opisu so napisali pri specifikacijah motornega kolesa pa niso spremenili.... :):) 

Po moje ni napaka. V tehničnih podatkih je navedeno pri katerih obratih motor doseže največji navor in moč. To pa ni enako max obratom, ki jih motor doseže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, skuterist pravi:

Po moje ni napaka. V tehničnih podatkih je navedeno pri katerih obratih motor doseže največji navor in moč. To pa ni enako max obratom, ki jih motor doseže.

AhA potem so samo blokado motorja prestavili iz 6600 obratov na 7500.  Izgleda, da so ugotovili, da se agregat  lahko brez poškodb zavrti na 7500 obratov.... no to pa se bom na servisu pozanimal, če lahko na mojem tudi računalniško-programsko zvišajo obrate oz. nastavijo blokado na 7500 obratov, ker na 6600 se zelo hitro zavrti :)


Ja danes pa so še dodali, da bo modelno leto 2018 vseboval  še dvostopenjski sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa HSTC, ki ga je mogoče tudi izklopiti kar pa je zelo pohvalno.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, KARMEN1 pravi:

To pa bom tudi jaz vprašala, ampak mora najprej iz garancije.

Sej bom na uradnem servisu AS Domžale vprašal, ko bom ga redno letno servisiral spomladi.... pa kako je z namestitvijo sistemom proti zdrsu zadnjega kolesa ...po moje tudi to lahko dodatno namestijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pisanju ameriških spletni strani (tam o NC750X pišejo malce več saj je to za njihov trg nov model) vsi omenjajo, da je blokada  vrtljajev dvignjena na 7.500 zgolj za DCT modele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem dobil odgovor od AS Domžale in sicer motorje, izdelane pred l. 2018 ne bo možno dodajati sistema proti zdrsu zadnjega kolesa, niti ni možno računalniško dvigniti blokade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 24. 8. 2014 ob 15:16, polde66 pravi:

Nabavil sem Integro NC 750, Akcijska cena okol 8200, Najprej sem hotel NC700 zaradi cene pa me je tole prepričalo v nakup novejše. Prvi kilometri v dvoje. Zadnjega sploh ne čutiš. Lepo pospeši, lepo gre v zavoje in deluje kot igrača. Zahteva pa stalo aktivnost. Vseskozi šaltanja navzdol. Ko vklopiš s je "dela" malo manj motor pa veliko bolj odziven kot v D modu. Proti morju sem jo ucvrl po stari cesti, pred Logatcem mi je postalo dolgčas. Vožnja v ride je zabavna, motor lahko presentljivo nagneš. Dejstvo je tudi da se v 2 urah vožnje lastnosti motorja ne da ugotovit in spoznat. Potrebuješ kak dan več. 

 

Manj sem bil navdušen nad sedežem. Do Kopra sem rit že malce čutil in potreboval odmor. Tapetnik bo svoje naredil.

 

Pred tem sem vozil maxi skuterje, zadnjih 9 let Atlantic 500 Sprint (2). Vožnja oz sedenje je bilo na daljši relaciji tam boljše.  Vse ostalo pa  me spravlja v veselje. Tuhtal sem za starimi maxiji do 5 let (gilera GP, Tmax, Burgman) pa vidim da sem se pravilno odločil.

Ja ,s tem kar si ti napisal se popolnoma strinjam,Integra je nezahtevna,dostopma za vsakega ,ne rabš velik prvajanja,no sedež,sm jaz dal takoj predelati,z gelom,je vožnja prijetnješa,sm lastnik Honde integre 750,letos od marca,sm ful zadovoljen in komi čakam na sezono 2018,kupil sm jo pa v AS Domžale,lp

HONDA NC 750 D integra 2017 018.jpg

HONDA NC 750 D integra 2017 027.jpg

HONDA NC 750 D integra 2017 023.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da se tukaj objavljajo teme in slike od NC modelov in si ne morem pomagati, da tudi jaz naložim par slikic od moje lepotičke:004. Mislim, da jih ni veliko v Sloveniji.

20171208_145522.jpg

20171208_145554.jpg

358ad478df16cd47e16a7b79fda6a4434f7b7c67.JPG

To je sestrična od NC modelov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Malo predelave barvanja moje lepotice...originalna srebrna krila pobarvana v mat črno, kar je meni osebno veliko lepše :)

20171229_143612.jpg

20171230_105723.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
9 minutes ago, Joker said:

Na, pa boš lahko spet uporabljal stari "nick" :cool:

Pa srečo vožnjo!

Hvala! Ne, uporabljal bom kar novi nick, ker imava z SX "neporavnane" račune. Edini razlog, zakaj nisem že letos kupil SX je ta, da sedaj že tri leta nisem niti sedel na mopedu, zato se mi je vseeno zazdelo, da je SX zame v tem trenutku prehud "bombnik". Morda pretiravam in ne bi bilo tako, kot mislim, ampak v osnovi ne bom nič zamudil. Leto, dve gor ali gor. Med tem se bom prevažal s tem mopedom in nabiral kilometre ter izkušnje, potem pa bom veliko bolj pripravljen na "zverino"... :OK: Saj je tudi lastnik tega, ki sem ga kupil ravnal tako: že po dobrih 4.000 km ga je prodal in kupil 1000 cm3 Suzuki. Imam občutek, da bo pri meni enako, le da bo to SX, ker zame predstavlja "drugo" ljubezen, ki pa je zato toliko bolj trdna in trajna. Recimo, da sem samo naredil en vmesni korak do tja, to je vse. Krotiti 142 KM je povsem nekaj drugega, kot pa 55 KM. Zaenkrat bova z SX samo "skrivna ljubimca", dokler se ne ločim od Hondice, potem pa akcija... :wub: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry, ampak ti me malo spominjaš na forumaša izpred let "pivoljub"-pa še kateri, ki je kuril ampak nič od njega. Prav tako ti. "napališ se za bombnika" novega sx 1000, pol pa vzameš karjolo. Kot bi vedel. Pa uživaj z novim mopedom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, T 120 said:

Sorry, ampak ti me malo spominjaš na forumaša izpred let "pivoljub"-pa še kateri, ki je kuril ampak nič od njega. Prav tako ti. "napališ se za bombnika" novega sx 1000, pol pa vzameš karjolo. Kot bi vedel. Pa uživaj z novim mopedom!

Hvala za želje, sicer pa ne vem, če je tako, kot praviš: rekel sem, da BOM kupil SX in če je to "kurjenje" naj bo. Vse, kar se je zgodilo v tem času je, da sem se odločil za en vmesni korak. Drži, da sem se "napalil" na "bombnika" in to bom tudi realiziral, samo ne (še) letos, to je vse. Lahko pa, da že prihodnje leto, ZAGOTOVO pa NAJPOZNEJE v roku dveh let. 

Vsekakor pa nisem eden tistih, ki bi poskušaš delati vtis na forumaše ali kogarkoli drugega tudi na cesti, ker marsikdo od takih na koncu konča v smreki ali pa pod avtom. Prav tako bi težko rekel, da je NC 750 SA "karjola". Morda, pa še to morda v primerjavi z SX, sicer pa je povsem spodoben moped. Predvidevam, da nisi motoristični novinar, da bi lahko objektivno ocenil motor, zato naj ob tem navedem fante iz Avto magazina, ki so ta moped testirali:

"(je) 'zrel' motocikel za motoriste in motoristke, ki nimajo teženj po postavljanju, rohnenju in drvenju po mestnih ulicah in priljubljenih ovinkih, ampak si želijo predvsem vožnje in nabiranja velikega števila prevoženih kilometrov. 

Všeč so nam bili zanesljivost v ovinkih, občutek varnosti in prikovanosti na asfalt, ko smo nizali zaporedja ovinkov v tekočo, umirjeno vožnjo. Takrat motocikel deluje odlično, motor pa pričara nasmešek, saj ima najraje, da ga vozimo z navorom. Zavore niso športne, a dovolj dobro opravljajo nalogo, pa čeprav je spredaj le en kolut, zelo dobrodošel je tudi ABS, ki deluje brezhibno. 

 ...je to sodoben pameten motocikel."

Nikjer nisem zasledil, da bi zapisali, da je ta moped "karjola", kot si ga iznačil, zdaj pa ne vem: ali veš več od motorističnih novinarjev, ki letno prevozijo na tisoče kilometrov na najrazličnejših mopedih, ali pa je tvoja ocena pretirana in neresnična. Morda pa samo že večkrat slišana slovenska fušija? :kmet: Kot vidim, imaš enega starega 125-kubičnika in vespo. Primerjaj zdaj oba tvoja s tem, pa boš hitro videl, kateri od naštetih je res "karjola", pa brez zamere. :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kawalir pravi:

Hvala za želje, sicer pa ne vem, če je tako, kot praviš: rekel sem, da BOM kupil SX in če je to "kurjenje" naj bo. Vse, kar se je zgodilo v tem času je, da sem se odločil za en vmesni korak. Drži, da sem se "napalil" na "bombnika" in to bom tudi realiziral, samo ne (še) letos, to je vse. Lahko pa, da že prihodnje leto, ZAGOTOVO pa NAJPOZNEJE v roku dveh let. 

Vsekakor pa nisem eden tistih, ki bi poskušaš delati vtis na forumaše ali kogarkoli drugega tudi na cesti, ker marsikdo od takih na koncu konča v smreki ali pa pod avtom. Prav tako bi težko rekel, da je NC 750 SA "karjola". Morda, pa še to morda v primerjavi z SX, sicer pa je povsem spodoben moped. Predvidevam, da nisi motoristični novinar, da bi lahko objektivno ocenil motor, zato naj ob tem navedem fante iz Avto magazina, ki so ta moped testirali:

"(je) 'zrel' motocikel za motoriste in motoristke, ki nimajo teženj po postavljanju, rohnenju in drvenju po mestnih ulicah in priljubljenih ovinkih, ampak si želijo predvsem vožnje in nabiranja velikega števila prevoženih kilometrov. 

Všeč so nam bili zanesljivost v ovinkih, občutek varnosti in prikovanosti na asfalt, ko smo nizali zaporedja ovinkov v tekočo, umirjeno vožnjo. Takrat motocikel deluje odlično, motor pa pričara nasmešek, saj ima najraje, da ga vozimo z navorom. Zavore niso športne, a dovolj dobro opravljajo nalogo, pa čeprav je spredaj le en kolut, zelo dobrodošel je tudi ABS, ki deluje brezhibno. 

 ...je to sodoben pameten motocikel."

Nikjer nisem zasledil, da bi zapisali, da je ta moped "karjola", kot si ga iznačil, zdaj pa ne vem: ali veš več od motorističnih novinarjev, ki letno prevozijo na tisoče kilometrov na najrazličnejših mopedih, ali pa je tvoja ocena pretirana in neresnična. Morda pa samo že večkrat slišana slovenska fušija? :kmet: Kot vidim, imaš enega starega 125-kubičnika in vespo. Primerjaj zdaj oba tvoja s tem, pa boš hitro videl, kateri od naštetih je res "karjola", pa brez zamere. :cool:

Ja res je imam Triumph T120 ( 125 kubikov) in pa vespo. Zate pa menim, da nimas se niti vozniski za A. Karjolco je pa kupila tvoja partnerka, ti se pa vozis na zadnem sedezu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Kawalir said:

Med tem se bom prevažal s tem mopedom in nabiral kilometre ter izkušnje, potem pa bom veliko bolj pripravljen na "zverino"... 

Kupi še nekaj vmes, da boš res pripravljen, ker to ni niti z od "zverine"... pa srečno. Poročaj kako se pelje v dvoje, me res zanima.:) (peljal nekaj kilometrov pa se mi ne zdi primeren motor za ta namen)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne boš verjel, ampak v dvoje gre Z-kot -zverinica res bogovsko. Mislim, da je komfort sopotnika-ce  precej boljši kot na SX.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, zakaj si zamenjal nick, ampak te žlehtnobe tukaj na forumu so te razkrinkale :ninja:.

Mislim, da sem ti Hondico tudi svetovala, ne spomnim se dobro.

Jaz sem fazerco zamenjala zanjo, in katerikoli drugi motor gledam ali o njem karkoli preberem, predvsem vsako leto, ko vse znamke dajo na tržišče nove modele, sem vedno znova zadovoljna, da jo imam.

Všeč mi je Ninja 650, Z900, vsak proizvajalec ima prav gotovo kakšen model, ki bi ga pogledala, ampak zaenkrat samo pogledala.

In to ne zato, ker si karkoli drugega ne bi upala ali pa ne bi znala voziti, preprosto zato, ker je moja t.i. karjola motor, ki je dobesedno narejen zame, za moje želje, zahteve in potrebe.

Zamerim ji le prenizke stopalke, ker jih v ovinkih brusim, drugače je popolna.

In nisem vikend voznica, z njo sem v dveh letih prevozila 36.000 km.

Kar pa je najpomembneje, je lepa, lepa, lepa, ma tako lepa, da se ti zmeša :panic:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!