Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


moto rider

Priporočene objave

Pravkar, KARMEN1 pravi:

Ne rs3 pa ne, ker me količina km nikoli ni zanimala, zanima me le oprijem v suhem, mokrem in hladnem.......

Potem pa čakam, da dež spere sol s ceste potem na kavo v Most na Soči ali pa na plominko.

Pa da vidimo razliko!

No potem imaš prave gume za tvoj moped. Angel GT je močno nevtralna guma za vse vrste podlag, polna silike in vsaj po mojem mnenju nudi veliko oprijema v vseh razmerah, hkrati pa še dokaj športno vožnjo, brez da bi se sekiral o kilometrini, ki jo bo naredila.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali bi se kje dalo dobiti navodila za uporabo za NC 750 S, ker jih sam nimam oz. niso v slovenščini. Recimo kakšen PDF...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kawalir pravi:

Ali bi se kje dalo dobiti navodila za uporabo za NC 750 S, ker jih sam nimam oz. niso v slovenščini. Recimo kakšen PDF...?

Po moje v AS Domžale, ki so generalni uvozniki in imajo ta navodila....tako, da jih povpraši v kolikor jih kdo že nima v PDF-ju....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DCT mi ne potegne, ker ima avtomatski menjalnik čisto vsak skuter, moj pa bo imel za šaltat, kar je pa spet nekaj več. :P

Poleg tega je težko iti nazaj na šaltanje s tega. Imam avtomatika na štirih kolesih, zato ga ne bi imel še na dveh. Nekaj pa ja moraš delati med vožnjo, ne samo zijala past naokoli. :D Kar se šipe tiče, bom pa videl, če bo potrebna. To bi morda še dal gor, kaj več pa definitivno ne (razen crash padov). Za eno leto ali dve ga ne mislim kaj dosti "picanit". 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko pride aprila domov skuter, ga bom začel olepševati. Ravnokar nabavljeno:

- crash padi R&G
- zaščita hladilnikka R&G
- poštarska šipca Puig
- črne polno nastavljive ročke Puig

To je v glavnem to, itak pride gor kufer Givi Maxi 56, kar že imam in čaka na montažo, športni izpuh Bodis pa že ima gor. Dobil bo še kakšno nalepko za na "tank", ki to ni, morda pa še ob straneh za noge, ampak to bom še videl. Če že šel ne bo nikamor, naj vsaj kolikor toliko izgleda :)

 

 

 

img1583.jpg

mFjX0gxpS1CPNJ00ka-LeBQ.jpg

PUIG_Touring_Screen__Honda_NC700S_201213__NC750S_201417_20052.jpeg

Ročke.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Snecer said:

Zakaj pa nisi vzel raje "enduro" verzije XA? če ga opremljaš v to smer

jaz bi sicer dal gor cevno zaščito

Saj ga ne opremljam v smeri XA. Sklepaš po poštarski šipci? Sem sedel na enduro verziji XA v AS-u, pa mi nekako ne sede. Previsoko sedim, pa tudi sicer se mi lega na SA nekako bolj dopade. Ne vem, feeling pač.  

Cevno zaščito sem videl pri @KARMEN1 , pa mi crash padi vseeno nekako bolj sedejo. Verjetno cevna zaščita še bolje opravi svojo vlogo, ampak tudi crash padi bodo bolje kot nič, seveda pa ne nameravam skuterja metati po tleh. :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko si visok?

Pazi pri tej poštarski šipi, da ne boš dobil sunka vetra direkt v glavo.

Jaz 175, z originalno mi je pihalo v prsa, s to, ki je le malo večja, pa v ramena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

46 minutes ago, KARMEN1 said:

Koliko si visok?

Pazi pri tej poštarski šipi, da ne boš dobil sunka vetra direkt v glavo.

Jaz 175, z originalno mi je pihalo v prsa, s to, ki je le malo večja, pa v ramena.

Visok sem 184 cm. Po tem, kar si napisala, bi znala biti potencialna štala, ampak zdaj skoraj ne morem narediti več nič, ker sem zadevo že naročil in plačal pri Lojzu. No, saj ta spet ni tako visoka, samo pravim, da je poštarska. :) Žal pa nimam podatka o višini te šipe, tako, da sem izbiral bolj na oko. 

Čeprav vem, da se takole ne da primerjati po sliki, ampak deluje mi precej podobna višina kot pri CBF-ki, tam pa ni bilo nekega problema z vetrom, čeprav je še vedno pihalo v glavo pri večjih hitrostih nad 140 km/h. 

Popravljeno . Popravil Kawalir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel na NC veliko šipco in mi je veter direkt v čelado tolkel. Visok sem 184. Sledilo je da sem nazaj dal orginalno šipco in je bilo veliko bolje oz. veliko manj moteče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, bugy2004 said:

Jaz sem imel na NC veliko šipco in mi je veter direkt v čelado tolkel. Visok sem 184. Sledilo je da sem nazaj dal orginalno šipco in je bilo veliko bolje oz. veliko manj moteče.

Hm, potemtakem sem se namukal. :twak: Nimam zdaj kaj, ker sem že naročil in plačal, stornirati pa verjetno ne morem več. Morda jo lahko vrnem, ko (če) bom ugotovil, da mi ne ustreza, ali pa jo prodal naprej komu, ki je manjše rasti. Bom preveril in videl, kako bo z originalno in s to "poštarsko" šipco, pa potem ukrepal temu primerno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ravnokar prebral mnoge vtise uporabnikov te šipe in morda ne bo problemov, ker so probleme z vetrom v čeladi izpostavljali samo višji od 185 cm, nižji od toliko pa pohvalili tudi pri višjih hitrostih, češ, da je bilo prej neznosno nad 100 km/h, sedaj pa se komot vozijo 160 km/h in nič ne piha. K sreči pa je pri Lojzu možno izdelek vrniti, če z njim nisi zadovoljen, tako, da bom vsekakor počakal, namontiral, sprobal in potem videl, ali bo ostala gor, ali pa jo bom odpremil nazaj v trgovino. :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak probaj jo pri večji hitrosti, nekje nad 120-130 in več, prej ne boš čutil efekta vetra.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, KARMEN1 said:

Ampak probaj jo pri večji hitrosti, nekje nad 120-130 in več, prej ne boš čutil efekta vetra.

Vsekakor, ampak nad temi hitrostmi je efekt vetra čutiti tudi na Goldwingu. :) Če moteče piha, se mora to odraziti tudi že pri nižjih hitrostih, tam nad 80 km/h. Saj takoj vidiš kaj je boljše, s šipo ali brez. Mi je pa jasno, da bo na tem skuterju pihalo tako ali drugače, ker je pač nagec. Temu se ne bo dalo izogniti, kar pa je tudi nepogrešljivi del motorizma, sicer se pelješ z avtom, pa nič ne piha. :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kawalir pravi:

Vsekakor, ampak nad temi hitrostmi je efekt vetra čutiti tudi na Goldwingu. :) Če moteče piha, se mora to odraziti tudi že pri nižjih hitrostih, tam nad 80 km/h. 

Če bi imel ti to prav se ne bi šlo z SS tud 400peljati saj bi bil zračni upor prevelik in motor ne bi imel dost moči!

Mali efekt vetra čutiš tudi na biciklu...rečmo,no...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, sesir said:

Če bi imel ti to prav se ne bi šlo z SS tud 400peljati saj bi bil zračni upor prevelik in motor ne bi imel dost moči!

Mali efekt vetra čutiš tudi na biciklu...rečmo,no...

Saj ne govorimo o zračnem uporu (ki je prisoten tudi na biciklu), ampak o motečem pihanju, ki je lahko zaradi neprave šipe še bolj neugoden, če ti recimo veter usmerja v čelado ipd. Ko SS vozijo 400 km/h, so povsem skriti za šipo, prav tako ležijo na tanku, običajna vožnja povprečnega motorista na cesti pa ni taka, razen, če nisi @maus :), torej gre vendarle v smeri iskanja nekega idealnega stanja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem visok 176 cm in imam podaljšan vizir Puig ter mi komplet zrak šviga nad glavo... Na avtocesti ne čutim nobenega zračnega upora in balanco lahko držim z dvema prstoma ne da bi me odpihnilo, razen če prideš v kak podtlak ko pelješ mimo tovornnjaka ali avtobusa, pa seveda, da ni burje kot je velikokrat na primorskem.
Sem si pa še letos nabavil SPECIALNI NOSILEC  screen adjuster system.. :), kjer lahko prednji vizir povečaš za 8 cm, če to želiš ...

 

vizir.jpg

02.jpg

20180212_172855.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, bojanslo said:

Jaz sem visok 176 cm in imam podaljšan vizir Puig ter mi komplet zrak šviga nad glavo... Na avtocesti ne čutim nobenega zračnega upora in balanco lahko držim z dvema prstoma ne da bi me odpihnilo, razen če prideš v kak podtlak ko pelješ mimo tovornnjaka ali avtobusa, pa seveda, da ni burje kot je velikokrat na primorskem.
Sem si pa še letos nabavil SPECIALNI NOSILEC  screen adjuster system.. :), kjer lahko prednji vizir povečaš za 8 cm, če to želiš ...

 

vizir.jpg

02.jpg

20180212_172855.jpg

Ja, škoda, ker si nisem omislil raje kaj takšnega, kar bi lahko prilagajal, ampak niso imeli tam, kjer sem gledal. Kje pa si ga nabavil? Imaš morda kakšen direkten link?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kawalir pravi:

Ja, škoda, ker si nisem omislil raje kaj takšnega, kar bi lahko prilagajal, ampak niso imeli tam, kjer sem gledal. Kje pa si ga nabavil? Imaš morda kakšen direkten link?

Tega sem nabavil preko interneta in izdeluje iz kovine ne iz plastike za modele 750X od 2016 naprej... lahko pa ga povšrašaš, če ima tudi za model S in sicer:

 https://www.youtube.com/watch?v=x9VcqhxlJ5Q&feature=youtu.be

 

Order from
Gsadventure@gmx.net
+49171/148 4 148
Wolfgang roth
95326 Kulmbach

Costs 78 euro with World wide shipping

Mogoče pa tudi kdo drug na ebay-u prodaja še...... samo glej, da ne bo nosilec iz plastike, ker kovina je le kovina... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maus, pojdi smetiv v drugo temo :ras:!

176 je le 1 cm višje od mene, za tako šipo bi se tudi jaz verjetno popolnoma skrila.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

@maus, pojdi smetiv v drugo temo :ras:!

176 je le 1 cm višje od mene, za tako šipo bi se tudi jaz verjetno popolnoma skrila.

Ko se usedeš na motor z očmi si kar cca. 15 cm višji od vizirja tako, da gledaš preko vizirja naprej ne skozi njega...lani sem imel zatemnjenega, letos pa sem nabavil prozornega, ker sem si še nosilce nabavil...če kdo rabi zatemnjenega ga dam za polovično ceno, je kot nov (glej par strani nazaj) :) ...res pa je, da je za model X 2016 naprej....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!