Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


moto rider

Priporočene objave

pred 5 urami, KARMEN1 pravi:

Ne vem velikosti tvojega stopala, ampak jaz sem z 41 zelo lepo, brez težav šaltala.

Mislim, da držiš na stopalki stopalo preveč naprej (ko se ne šalta, naj bi na stopalki stali s prsti, zaradi estetike).

Ti škornji so 44. Stopalo držim tak ko ga je treba in manjka mi ene pol cm, da normalno spravim nogo pod menjalnik. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, motozajebant pravi:

Ti škornji so 44. Stopalo držim tak ko ga je treba in manjka mi ene pol cm, da normalno spravim nogo pod menjalnik. :)

resno, nastavi naklon menjalniške ročice. Ni taka umetnost. Škoda menjalnika, pa tvojih živcev na koncu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš dve možnosti za nastavitev menjalne ročice.

received_686118288596025.jpeg.21f6c829532453adcc453fdf14108e29.jpeg.c3733770af508addb04f76b8253f8ad8.jpeg

1. Fina nastavitev je razbremeniš vijaka označena z 1 in fino nastaviš višino menjalne ročice z vrtenjem vzvoda, ki povezuje obe ročici.

2. varianta odviješ vijak označen z 2 in premakneš vzvod za en zobec na osi. V tem primeru se bo menjalna ročica sigurno premaknila za več kot,,,

pred 11 urami, motozajebant pravi:

ene pol cm,

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, MiNa pravi:

1. Fina nastavitev je razbremeniš vijaka označena z 1 in fino nastaviš višino menjalne ročice z vrtenjem vzvoda, ki povezuje obe ročici.

Ponavadi je na eni strani levi in na drugi strani desni navoj. Da ne potrgaš matice v opozorilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Gonca pravi:

Ob vseh teh nasvetih mislim, da rabi samo dudiko in mamico, ki bi ga potroštala.

če je pa karantena in nam je dolgčas :P

ps. isto (podobno) lahko nastavi tudi pedal zadnje zavore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, KARMEN1 said:

Ne vem velikosti tvojega stopala, ampak jaz sem z 41 zelo lepo, brez težav šaltala.

Mislim, da držiš na stopalki stopalo preveč naprej (ko se ne šalta, naj bi na stopalki stali s prsti, zaradi estetike).

:lol1: Res je, luknje v škornjih niso lepe,... jaz umikam noge zaradi zdravja, da se ne prehladim zaradi lukenj v škornjih. :) 

 

1 hour ago, DAMI34 said:

če je pa karantena in nam je dolgčas :P

ps. isto (podobno) lahko nastavi tudi pedal zadnje zavore

Še video navodila, če se mama slučajno zmede med nastavljanjem stopalk.. 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa valjda moraš na motorju biti lep!

Ne mislit, da fantje na cestakih, ki sedijo kot racaki, izpadejo lepo. Nekateri to opazimo!

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, noge držim tak ko je treba. To, da mam noge na prstih, medtem ko ne šaltam, nima veze z mojim problemom :)

nisem še nikoli tega nastavljal, tak da, @MiNa in @XTR, najlepša hvala za koristne nasvete. Bom probal to nastavit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nevem kak je pri ostalih, a tole kljuse po AC v dvoje ne gre več kot 152km/h po števcu :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motozajebant pravi:

Nevem kak je pri ostalih, a tole kljuse po AC v dvoje ne gre več kot 152km/h po števcu :lol1:

A je sedaj Honda kriva, če imaš špehuljo zadaj. ?

  • Haha 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Fadil pravi:

A je sedaj Honda kriva, če imaš špehuljo zadaj. ?

hm.... :lol1::lol1:

ni špehulja.... ampak kljuse res ne gre več :) No, saj ne da to nucaš, a sem hotel probat, kolko gre v dvoje.... pri 152 hočem odpret ročko do konca in ugotovim da je že odprta do konca :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motozajebant pravi:

hm.... :lol1::lol1:

ni špehulja.... ampak kljuse res ne gre več :) No, saj ne da to nucaš, a sem hotel probat, kolko gre v dvoje.... pri 152 hočem odpret ročko do konca in ugotovim da je že odprta do konca :lol1:

To ti šteuc laže :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, VS800 pravi:

To ti šteuc laže :lol1:

Se strinjam, po GPS je bilo še manj :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Fadil pravi:

A je sedaj Honda kriva, če imaš špehuljo zadaj. ?

v dolino bi moralo it hitrej potemtakem :P

sicer pa več kot 150 itak ne rabiš.

Obstaja opcija, da poiščeš veter v hrbet.

ps. sem vozil NC in res nekam ne leti, niti nisem testiral končne, sem pa kr mal skeptičen, da več ne leti. Mogoče je 6 brzina dolga. Eno dol pa čakat in čakat in čakat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, DAMI34 pravi:

v dolino bi moralo it hitrej potemtakem :P

sicer pa več kot 150 itak ne rabiš.

Obstaja opcija, da poiščeš veter v hrbet.

ps. sem vozil NC in res nekam ne leti, niti nisem testiral končne, sem pa kr mal skeptičen, da več ne leti. Mogoče je 6 brzina dolga. Eno dol pa čakat in čakat in čakat

ja, to je bilo po ravnici... ni šlo... potem ko je bilo malo klančka navzdol, gre malenkost več. 

kot sem rekel, čist slučajno me je pofirbcalo, tak ne nucaš. 

Verjemi da ne gre, bom video polinkal, sem celo nekaj snemal. Solo mislim da sem prišel na max 170km/h... pa še to je trajalo in trajalo in trajalo.... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, motozajebant pravi:

ja, to je bilo po ravnici... ni šlo... potem ko je bilo malo klančka navzdol, gre malenkost več. 

kot sem rekel, čist slučajno me je pofirbcalo, tak ne nucaš. 

Verjemi da ne gre, bom video polinkal, sem celo nekaj snemal. Solo mislim da sem prišel na max 170km/h... pa še to je trajalo in trajalo in trajalo.... :lol1:

Brez zamere, ampak kdor ima problem z NC750, da mu gre premalo, je absolutno napačen motor kupil. Jaz sem tudi z mojo (avtomatik) enkrat testiral in prilezel nekje do 170km/h, toliko da sem videl, do kje gre, to je pa bilo potem to. Več kot dovolj :).
Ta motor namreč ni namenjen podiranju rekordov in ostalemu, temveč normalni lepi vožnji in v tem res blesti, sploh z avtomatikom. Tudi sama ciklistika namreč lepo pokaže, da je to le dokaj budget motor, saj recimo vzmetenje ne zna pobirati tako lepo lukenj, itd. Sedaj imam recimo starega V-Stroma in je ciklistika z vzmetenjem na tem boljša, ampak kako se mi pa kolca po avtomatiku, pa ne moreš verjeti. Tudi motor na NC750 mi je bolj ustrezal, saj je lepo že v nižjih vrtljajih brbotal, pri tem se pa začne nekaj dret šele nad 6.000 vrtljajev, do takrat pa tema :(.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Mtl pravi:

Brez zamere, ampak kdor ima problem z NC750, da mu gre premalo, je absolutno napačen motor kupil. Jaz sem tudi z mojo (avtomatik) enkrat testiral in prilezel nekje do 170km/h, toliko da sem videl, do kje gre, to je pa bilo potem to. Več kot dovolj :).
Ta motor namreč ni namenjen podiranju rekordov in ostalemu, temveč normalni lepi vožnji in v tem res blesti, sploh z avtomatikom. Tudi sama ciklistika namreč lepo pokaže, da je to le dokaj budget motor, saj recimo vzmetenje ne zna pobirati tako lepo lukenj, itd. Sedaj imam recimo starega V-Stroma in je ciklistika z vzmetenjem na tem boljša, ampak kako se mi pa kolca po avtomatiku, pa ne moreš verjeti. Tudi motor na NC750 mi je bolj ustrezal, saj je lepo že v nižjih vrtljajih brbotal, pri tem se pa začne nekaj dret šele nad 6.000 vrtljajev, do takrat pa tema :(.

Mtl, brez zamere, a daj si še 1x preberi vse kar sem napisal v vezi s končno hitrostjo. Se ti zdi, da se kje pritožujem? Se ti zdi da imam problem s tem, da gre motor premalo? 

pa če se ti ne ljubi brati, ti napišem... Čisto enostavno, bila sva dva gor, na AC in sem rekel ajde da vidim kolk gre to kljuse. In tu zapisal svojo opazko. Še prav lepo sem napisal, da je bil čisti firbec in nič drugega. 

Toliko.... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon, spregledal potem to naprej. Sem videl le tisto zgoraj, ko si se pritoževal, da gre le 152km/h v dvoje ;)...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Mtl pravi:

Pardon, spregledal potem to naprej. Sem videl le tisto zgoraj, ko si se pritoževal, da gre le 152km/h v dvoje ;)...

Ni panike... niti se nisem pritoževal :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, KARMEN1 pravi:

Po avtocesti ne smeš nad 130 km/h ?

Itak to na dirkališčih sprobujemo :)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motozajebant pravi:

ja, to je bilo po ravnici... ni šlo... potem ko je bilo malo klančka navzdol, gre malenkost več. 

kot sem rekel, čist slučajno me je pofirbcalo, tak ne nucaš. 

Verjemi da ne gre, bom video polinkal, sem celo nekaj snemal. Solo mislim da sem prišel na max 170km/h... pa še to je trajalo in trajalo in trajalo.... :lol1:

si poskusil v 5 brzini?

ne gre ne, že po posnetku vidiš da se muči

lahk mal upgrejdaš, katalizator stran, kn filter se bo prec poznalo, bo lepše zadihal. V dvoje pa verjamem, da je muka, sploh naložen pa še da rabiš kaj na hitro prehitet.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

 V dvoje pa verjamem, da je muka, sploh naložen pa še da rabiš kaj na hitro prehitet.

Nobena muka.
Naredil par tisoč km v dvoje, velikokrat tudi polno naložen s tremi kufri in opremo za kampiranje in popolnoma brez težav. Seveda ob umirjeni vožnji. Tudi kakšno prehitevanje ni težava, je pa res, da sem večkrat prehitevan, kot pa prehitevam ;).

Sam osebno bi raje menjal motor, če bi potreboval hitrejši in močnejši motor. Pač polovica motorja od avta, ne bo nikoli po zmogljivostih konkurirala motorju, ki je dejansko dizajniran za motorje ;).

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!