Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
moto rider

Honda NC 700/750

Recommended Posts

DAMI34
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Odvisno od potreb voznika.

Jaz sem probala 100 km, pa sem zamenjala za polovico. To pomeni, da jih je zame bilo preveč.

Sem pa že večkrat napisla, in še vedno poudarjam, da ta motor ni za dva, z vso dodatno prtljago zraven.

tako je 50 ali 150, če si sam pa lahek je relativno mala razlika, ko pa 1x  natovoriš kljuse+sopotnik, se pa občutno pozna od guncanja, do slabih pospeškov in daljše zavorne razdalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gonca

Razlika solo - v dvoje je skoraj neznatna. Motor deluje v dvoje povsem suvereno in nisem imel nikakršnih težav z sledenjem ali prehitevanjem motoristov čez Pavliča ali proti Kočevju. Motor dobro vleče,  dobro zavira, je lahkoten za vožnjo in dovolj prostoren v dvoje. Sedež in motor sta dovolj udobna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Mogoče se je treba navaditi na bolj dinamično vožnjo.

Ta motor ima tudi menjalnik, ne le ročko za gas :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 33 minutami, Gonca pravi:

Razlika solo - v dvoje je skoraj neznatna. Motor deluje v dvoje povsem suvereno in nisem imel nikakršnih težav z sledenjem ali prehitevanjem motoristov čez Pavliča ali proti Kočevju. Motor dobro vleče,  dobro zavira, je lahkoten za vožnjo in dovolj prostoren v dvoje. Sedež in motor sta dovolj udobna. 

samo mogoče nisi kita zadaj vozil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

aha....nisem pisal o razlikah v udobju, udoben verjamem da je, ampak da zleti mimo šleparja v dvoje pa s kovčki, potem pa pred ovinkom zaviraš in vse skupaj deluje suvereno, me pa ne boste prepričali, sem kar veliko prevozil v dvoje :D in so prekleto velike razlike med motorji, tudi takimi, ki majo več kot 100 konjičev in dovolj sposobno vzmetenje.

ps. pa nisem rekel, da se ne da, le performansam mopeda se je potrebno prilagoditi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gonca

Ne je pa kit vozil ta motorček, je pa odzadaj hčerka bolj podobna komarju če smo že pri živalih. Ja Dami, vendar vsakič ko se vsedem me preseneti kako dobro gre in se sprašujem kaj sploh ostane velikim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, Gonca pravi:

Ne je pa kit vozil ta motorček, je pa odzadaj hčerka bolj podobna komarju če smo že pri živalih. Ja Dami, vendar vsakič ko se vsedem me preseneti kako dobro gre in se sprašujem kaj sploh ostane velikim?

nč, če si ti zadovoljen je zmaga. Definitivno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
6 hours ago, NX650 said:

Zanimivo je da si sam sebe demantiral če se ne motim, ker te je blo pri SX strah preveč konjev, tu si pa spoznal da jih je premalo....

Na koncu ugotoviš da če hočeš imet neko rezervo in varnost pri prehitevanjih, ki jih je veliko v prometu ni nikol preveč konjev...

Definitivno imaš prav, sem pa šel zavestno v to odločitev. Že vnaprej sem vedel, da 55 KM ni ravno veliko, 143 KM pa se mi je zdelo v tem trenutku preveč, zato sem rekel, da bom vsaj eno sezono malo usvajal zadevo, potem pa grm korak naprej. Zame je NC 750 S prehoden model, na katerem se ne bom zadrževal (pre)dolgo. Že naslednje leto sem nameraval kupiti SX-a (novega), vendar bom (spet zavestno) počakal na nov model, kar pa bo verjetno šele 2020. Nič hudega, tudi s tem skuterjem se da lepo voziti, zagotovo pa ne daje tiste suverenosti in s tem povezanih užitkov, kot močnejši moped. Priznam še nekaj: prvič se mi je zgodilo, da me je bilo na motorju za trenutek ali dva sram, ko sem na semaforju dohitel tistega SX-a. Za trenutek sem se počutil kot kakšen revše, sploh, ko sem komaj dohajal SX-a do naslednjega semaforja, pa ni šel ravno po zadnjem, hočem reči, da ni razvil vse moči, pa me pustil zadaj in sem se moral precej truditi, da sem mu vsaj približno sledil. Če bi šli pa na daljšo relacijo, bi verjetno on še kofetkal, ko bi jaz šele pricijazil na cilj. Res pa je tudi, da sem po treh letih premora še s precej rezerve in bom potreboval še nekaj 100 km, da bom prišel nazaj do nivoja, na katerem sem bil, preden sem prodal prejšnji moped. Kakorkoli, morda niti ni fer, da se ta skuter primerja z mopedom, kakršen je SX, ker je to povsem druga pesem. Bolj primerna je primerjava s CBF 600, pa še tukaj se slednja (žal) izkaže kot boljša. Naj pa poudarim, da mi kljub slabostim, ki se jih zavedam in priznavam, še vedno ni žal, da sem ga kupil, ker je za ta trenutek zame še vedno zelo dobra izbira.

Se poznam in vem, da bi z SX-om vozil drugače, beri hitreje, kot lahko sedaj s NC 750 S, to pa bi bilo že zanemarjanje faktorja tveganja, ki je trenutno pri meni vezan na "neogretost" vožnje z motorjem. Skoraj prepričan sem, da bi se prej ali slej kje "zakalkuliral" in se izpostavljal nevarnostim, katerim se bom sedaj že zaradi bolj umirjene vožnje ognil. Sem že sedaj videl, kako je bilo: gor grede sem šel precej bolj previdno, kot nazaj grede. Peljal sem čez en gozdiček pri Vodicah, kjer je bila ob cesti tabla za živali, zraven pa še lesena srna, kar kaže na še večjo možnost prehoda divjadi čez cesto. Kljub temu, da sem se peljal podnevi, ko je možnost prehoda divjadi manjša, kot proti večeru, sem gor grede peljal po tem odseku 60-70 km/h, nazaj grede pa po istem odseku že 80 km/h, z SX-om pa sem skoraj prepričan, da bi šel blizu 100 km/h, in ČE bi mi srna skočila pred moped, bi s 60-70 km/h lažje rešil situacijo, kot s 100 km/h, sploh glede na moje trenutne vozne sposobnosti, ki niso na zavidljivi ravni. Vse to so razlogi, ki gredo v tem trenutku v prid skuterju, zato ga jemljem kot dobro izbiro. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Ta tvoj motor je mogoče pokvarjen?

Ja, saj...... sploh ne vem več, kaj govoriš!

Sram te je bilo, ker te je en frajer nalulal iz enega križišča v drugega?

Mene ne bi, pa da mu mojo prduljo na hrbtu parkiram!

 

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
26 minutes ago, Snecer said:

Pravljičarja smo dobili... 

Ti ne izkoristiš 750ke niti 50%

 

Po čem to sklepaš? Po primeru, ki sem ga navedel? :nono: Tam sem vozil tako, kot sem zaradi previdnosti. Kaj pa, če... Pač, zmanjšujem faktor tveganja. Je s tem kaj narobe? 

26 minutes ago, KARMEN1 said:

Ta tvoj motor je mogoče pokvarjen?

Ja, saj...... sploh ne vem več, kaj govoriš!

Sram te je bilo, ker te je en frajer nalulal iz enega križišča v drugega?

Mene ne bi, pa da mu mojo prduljo na hrbtu parkiram!

 

Srau pa letu... @KARMEN1, vem, da si fenica NC-jke, ampak ne na ga srat... Veš, da sta to neprimerljiva mopeda. :twak:

 

24 minutes ago, Snecer said:

Pa tankovsko cbfko primerna, ki komaj nad 10000 deluje... 

 

Nič ni tankovska. :nono: O kakšnih 10k obratih sanjaš? Takrat je že skoraj v rdečem polju. Jaz zaenkrat svoje NC-jke nisem priganjal, ker grem sedaj na servis, pa bom potem vozil bolj dinamično, ko bo vse urejeno in ziher, zato sem jo šaltal nekje pri 4k obratih, tako, da je nisem priganjal v rdeče polje. Itak se NC-jko ne vozi s konji, ampak navorom. :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 43 minutami, Kawalir pravi:

ko sem komaj dohajal SX-a do naslednjega semaforja,

Se pravi, da le ni vse v glavi? Če bi imel mašino bi že dirkal?

pred 43 minutami, Kawalir pravi:

Če bi šli pa na daljšo relacijo, bi verjetno on še kofetkal,

ali se valjal kje po grmovju. Poznaš tisto o želvi in zajcu?

Sicer smo pa vsi krvavi pod kožo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 9 minutami, Kawalir pravi:

Po čem to sklepaš? Po primeru, ki sem ga navedel? :nono: Tam sem vozil tako, kot sem zaradi previdnosti. Kaj pa, če... Pač, zmanjšujem faktor tveganja. Je s tem kaj narobe? 

Srau pa letu... @KARMEN1, vem, da si fenica NC-jke, ampak ne na ga srat... Veš, da sta to neprimerljiva mopeda. :twak:

 

Nič ni tankovska. :nono: O kakšnih 10k obratih sanjaš? Takrat je že skoraj v rdečem polju. Jaz zaenkrat svoje NC-jke nisem priganjal, ker grem sedaj na servis, pa bom potem vozil bolj dinamično, ko bo vse urejeno in ziher, zato sem jo šaltal nekje pri 4k obratih, tako, da je nisem priganjal v rdeče polje. Itak se NC-jko ne vozi s konji, ampak navorom. :ras:

hitro na nek tečaj še, da te ne bo več sram na cesti, kak voziš, pa mogoče menjava motorja, da te ne bo sram, kaj voziš

se voziš zaradi sebe al zaradi vtisa na druge?

pa saj ne morem verjet, kakšne bedarije si tu sproduciral :) razen če se šališ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
3 minutes ago, Snecer said:

hitro na nek tečaj še, da te ne bo več sram na cesti, kak voziš, pa mogoče menjava motorja, da te ne bo sram, kaj voziš

se voziš zaradi sebe al zaradi vtisa na druge?

pa saj ne morem verjet, kakšne bedarije si tu sproduciral :) razen če se šališ

Si se pa res obesil na to izjavo glede sramu. :mad: Rekel sem, da se je to zgodilo ZA TRENUTEK ob dejstvu, da sem istočasno speljal z SX-om s semaforja in videl, da vozim skuter, ker sem ga komaj dohajal do naslednjega semaforja po Celovški (pa niti približno ni pritiskal, samo speljal je normalno, tako, kot jaz, se je pa takoj videlo, da nimam za kruh proti njemu, pa sta bila gor dva, jaz pa sam), zagotovo pa me ni sram, da imam NC-jko, ker je čisto spodoben skuter.

Ni me sram lastne vožnje, na trening varne vožnje bom pa seveda šel tudi letos, ker sem ugotovil, da sem precej izgubil na filingu in bom šel še enkrat na Vransko, to zagotovo, morda že v aprilu, zagotovo pa maja. :ras: Vozim pa bolj previdno, sploh na odsekih, kjer ti skoraj v glavo mečejo opozorila o tem in onem. Ti ne? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

S kakšno hitrostjo pa sta se vidva dajala po Celovški?

Bojim se, da ti tečaj varne vožnje ne bo pomagal pri pri pridobitvi samozavesti, ki si jo izgubil s to karjolo.....

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
8 minutes ago, The Lakl said:

A, nimajo “ skuterji” svoje teme na forumu ??? :ras:

Saj smo v temi o NC 750. :ras: Nekdo je rekel, da sem kupil skuter, pa sem prevzel ta naziv. ;)

6 minutes ago, KARMEN1 said:

S kakšno hitrostjo pa sta se vidva dajala po Celovški?

Nič se nisva dajala. Za nikakršno tekmovanje ni šlo, ker imam to razčiščeno v glavi, pač pa sva oba NORMALNO speljala s semaforja in se je takoj videlo, da 55 KM (:scut:)pač ni 143 KM (:bike:). Je to skoraj 3x več moči in ko se prenese na pogonsko kolo, vidiš, da nimaš za burek. :( To je vse. Pač sem imel zanimivo priložnost videti oba mopeda v akciji in doživeti. Redko se zgodi kaj takšnega, in hvaležen sem za to izkušnjo, da si ne bi kaj domišljal. :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 22 minutami, Kawalir pravi:

Saj smo v temi o NC 750. :ras: Nekdo je rekel, da sem kupil skuter, pa sem prevzel ta naziv. ;)

Nič se nisva dajala. Za nikakršno tekmovanje ni šlo, ker imam to razčiščeno v glavi, pač pa sva oba NORMALNO speljala s semaforja in se je takoj videlo, da 55 KM (:scut:)pač ni 143 KM (:bike:). Je to skoraj 3x več moči in ko se prenese na pogonsko kolo, vidiš, da nimaš za burek. :( To je vse. Pač sem imel zanimivo priložnost videti oba mopeda v akciji in doživeti. Redko se zgodi kaj takšnega, in hvaležen sem za to izkušnjo, da si ne bi kaj domišljal. :nono:

SX H2 glej naslednjega, tisto se pa res takoj vidi in sliši ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
4 minutes ago, Snecer said:

SX H2 glej naslednjega, tisto se pa res takoj vidi in sliši ... 

Za tisto potrebuješ izpit za avion, jaz imam pa samo A. ;) 200 KM pridobljenih s turbino je raketoplan. Premočno in predrago. 20k EUR pa res ne bi dal za motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!