Jump to content
  • Sign Up
moto rider

Honda NC 700/750

Recommended Posts

sesir
pred 7 urami, mare25 pravi:

Idealna nc750x, bi imela mašino Yamahe mt-07 :quad: , 

Za tisti 1% vaških Rossijev pa je tukaj H2R-Kawasaki

Mare

Saj Honda ni ktm in ni tuk okvar in vpoklicov....je oa res,da je pač yamaha top!

Si se zmotu? Vaški rosiji imajo registrirane motorje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrejcer

Kdo iz ali blizu pomurja, ki bi bil pripravljen odstopiti Hondo NC 700 XD za en kratek testni krog? Razmišljam o nakupu. :hmm:

Kontaktira me naj na ZS!

Edited by Andrejcer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bojko

Pozdravljeni,sem nov na tem mestu in bi me zanimalo vaše  mnenje,glade gum za Nc-jko.Zdaj imam gor Bridgeston BW501 in BW502(nameščene na novem)katere bo potrebno,pri skoraj 10000 km,počasi menjati.Ali naj ostanem na enakem modelu,ali naj dam gor,katero drugo znamko(99 % asfalt)kakšne so vaše izkušnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motocaster

Zdravo!

 

ne boste verjeli, ampak prebral sem celotno temo:) zdaj pa vprašanje:

 

ima kdo za prodat nosilec zadnjega kovčka za 750X, oziroma a kdo ve koliko pride približno nosilec + plošča?

 

lp,

peter

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Nosilec okrog 90, plošča okrog 30 eur, lahko tudi kaj manj.

Dobiš od Kappa in Givi.

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motocaster

hvala za hiter odgovor, 

sem mislil da je več  ta štos.

sem ravno pred nakupom motorja in dilema glede cene:

NC750X 2014 10kkm 4300€ (s tem da nima nič dodatne opreme, gume bi moral menjat, servis naredit). A je cena korektna? je pa dobro ohranjen, vsake tolko pa kaka ravsica....pač ni nov, pri 10kkm pa tudi ni dosti rabljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Za ceno ne vem, jaz imam model S.

Lahko ti sugeriram, da se pri tem motorju servis dela na 12000 km, oziroma enkrat na leto.

Nove gume pa bodo okrog 260 do 280........

Pa še nekaj: če se bosta na tem motorju peljala dva + prtljaga, ti bo 55 km premalo.

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motocaster

vem vem da ima interval na 12kkm, samo 2 leti ni bilo menjano pa itak ni nek strošek, pa menjaš pa veš pri čem si.

gume pa pridejo (vsaj ko sem jih zadnjič menjal na prejšnjem motorju) okoli 140€...

....Mitas;)

Edited by Motocaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motocaster

Res nebi zdaj rad spuščal "Mitas duh" iz steklenice, bi bil pa hvaležen če v dveh stavkih napišeš kako se ti zdijo na tem motorju:)

pred 3 urami, KARMEN1 pravi:

Pa še nekaj: če se bosta na tem motorju peljala dva + prtljaga, ti bo 55 km premalo.

računam tudi na večdnevne izlete v dvoje. že cel čas prebiram da ni dovolj močen, samo po drugi stani vidiš ljudi ki z 400ccm3 maksi skuterjem obredejo Balkan pa si mislim da bi ja tudi s tem šlo:)

Prej sem imel CBF600, sedaj gledam tudi 1000 ko vendar če sem s ta malo CBFko povsod prišel po moje ne bo spet take razlike v primerjavi z NC.... :)

...čeprav sem ravno v tej temi zasledil eno negativno presenečenje glede moči nekoga, ki je iz CBF600 prešaltal na NC...

Edited by Motocaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igi Pop
pred 49 minutami, Motocaster pravi:

 

računam tudi na večdnevne izlete v dvoje. že cel čas prebiram da ni dovolj močen, samo po drugi stani vidiš ljudi ki z 400ccm3 maksi skuterjem obredejo Balkan pa si mislim da bi ja tudi s tem šlo:)

Prej sem imel CBF600, sedaj gledam tudi 1000 ko vendar če sem s ta malo CBFko povsod prišel po moje ne bo spet take razlike v primerjavi z NC.... :)

...čeprav sem ravno v tej temi zasledil eno negativno presenečenje glede moči nekoga, ki je iz CBF600 prešaltal na NC...

Verjetno imaš v spominu moje nedavno jamranje, ampak  jaz sem iz cbf600 prešaltal na NT Deauvile, torej 12 KS manj in 40 kg več. Ti boš šel na 22 KS manj in sigurno se bo poznalo. Lahko greš kamorkoli in se bosta čisto lepo peljala, zmanjka pa moči pri prehitevanju, sploh če je klanec. Če te to ne moti ni teżave. Sicer pa sem s 40 KS endurami obredel velik del balkana in avstrijskih in italijanskih prelazov.

Prvi dan po menjavi sem zelo bentil in napovedoval menjavo za Cbf 1000, potem sem se ohladil, ker se peljem veliko bolj udobno.  Tudi če ti NC ne bo všeč, lahko naslednjo leto prodaš za skoraj isti denar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
pred 6 urami, Motocaster pravi:

 

...čeprav sem ravno v tej temi zasledil eno negativno presenečenje glede moči nekoga, ki je iz CBF600 prešaltal na NC...

Jaz sem tusdi opisal razliko med CBF600 in NC750x in dejansko o moči je malo razlike se pa še včasih še useden na CBF-ko katero sedaj vozi moja "boljša polovica" pa na CBF-ki imam tudi Mitaske gor in sem z njimi zadovoljen, kako pa se odnesejo na NC-jki pa ne bi vedel... kolega jih ima na NC750 Integra in pravi, da je z njimi zadovoljen..... NC 750x pa če  se dva vozita resnično malo več rabiš za prehitevanje, vendar gre tudi to brez problema samo v nižjo prestavo moreš prešaltati pa "gremo naši" :) . mali servis pa tudi pride samo okoli 120 € pa imaš mir za 12 K kilometrov :) .
Sicer pa priporočam, da greš na kako testno vožnjo in se odločiš, če ti bo to odgovarjalo..... 

 

Edited by bojanslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motocaster

Hvala obema.

ja, @bojanslo, tvoje komentarje sem bral.

 

imam vprašanja za oba. Čisto na hitro: gledam ogromno Hond: glavna želja mi je že dolgo Pan European vendar trenutno ni nobene pametne in sem se odločil da vzamem nekaj bolj "množičnega/dostopnega" potem pa v miru počakam na kako dobro Panko, Kot ""mini" alternative vidim NT deauville, CBF600/1000 (F, FA), NT750. Sedaj pa vprašanje BOJANSLO:

koliko je na NCju slabša vetrna zaščita kot na CBF600? Tako, če rečeš v procentih koliko misliš da je NC "šibkejša glede moči v primerjavi s CBF600?

 

IgiPop: CBF600 če prav razumem si imel CBF600 in sedaj deauvillko. A NC si tudi imel ali vozil? Jaz sem si deauvillko zmeraj malo želel in bi jo, če bi v tem mesecu kaka pametna na net prišla tudi kupil saj je "pravi potovalni" motor, in je (po izgledu) v bistvu najbliže original želji (Pan Europeanki) pa so me spet odvrnili komentarji o moči. Se pravi ko primerjaš njo pa CBF600 praviš da se že pozna. KAko je pa glede navora, a se vsaj malo čuti da je deauville dvo valnik in se vsaj s tem malo odkupi? a vetrna zaščita je veliko boljša kot na CBF600?

 

lep pozdrav,

peter

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igi Pop
pred 2 urami, Motocaster pravi:

 

 

 

 

IgiPop: CBF600 če prav razumem si imel CBF600 in sedaj deauvillko. A NC si tudi imel ali vozil? Jaz sem si deauvillko zmeraj malo želel in bi jo, če bi v tem mesecu kaka pametna na net prišla tudi kupil saj je "pravi potovalni" motor, in je (po izgledu) v bistvu najbliže original želji (Pan Europeanki) pa so me spet odvrnili komentarji o moči. Se pravi ko primerjaš njo pa CBF600 praviš da se že pozna. KAko je pa glede navora, a se vsaj malo čuti da je deauville dvo valnik in se vsaj s tem malo odkupi? a vetrna zaščita je veliko boljša kot na CBF600?

 

lep pozdrav,

peter

 

Ja, prej sem imel cbf 600, sedaj imam Deauville. NC nisem vozil. Vetrna zaščita je na DV neprimerljivo boljša in tudi sedenje je bistveno udobneje. Na Cbf sem montiral MRA vario touring vizir s spojlerjem, pa ni bilo bistveno bolje.

Manjša moč se pozna in tudi 40 kg večja teža, navor me ni prepričal. Na cbf sem pred prehitevanjem spustil dve prestavi in ko so šli obrati na 6000 je motor potegnil, na DV pa ni neke akcije. če sem sam na motorju je bolje,  dva na motorju + prtljaga in če je še malo klanca je pa že manj prehitevanja šleparjev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

@Motocaster 

Govorim o medelu NC 750XA letnik 2017 ....( o S modelu, ki je naket ti lahko več pove Karmen)
Vetrna zaščita je zelo dobra in boljša od CBF-ke, ko pa sem kupil še turing taslon, ki je višji od originala mislim tam nekje 6 cm pa je zelo dobra in pri 150 km/h skoraj ne čutiš zračnega upora in lahko krmilo držiš z dvema prstoma.

Kot vidim se ti zanimaš za model 2014, ki pa ima zelo niski prednji ščit-zaslon in z nakupom turink zasnola ki pride od 60 do 80 € ta problem rešiš.

Glede vožnje pa je tako sprijateljem sva šla na Avstrijsko GOLICO. On ima BMW R1200RT.
 Od Velenja do Golice in vse do Dravograda kjer je zavita cesta sem mu brez problema sledil, ko pa sva zapeljala od Dravograda proti Mariboru pa mi je po ravninah "bežal" tukaj mu zmanjka eksplozivnosti in tiste moči, vendar se na avtocesti pelješ lahko tudi 175 km/h. Potovalna prijetna vožnja pa je okoli 130 km/h in če se boš vozil s prijatelji ki imajo podobne motorje se bodo morali na takih cvestah tebi prilagoditi saj BMW ima lepo potovalno hitrost tam nekje od 160 do 180 km/h.

NC 750X letnik 2014 pa ima še 5 konjev manj, tako, da ima še malo manj moči... Glede prehitevanja med CBF-ko in NC-jo pa je tako, da tukaj mu tudi malo moči zmanjka in rabiš več časa, vendar če si kupiš tak motor veš da si ga resnično za užitek, da si med vožnjo tudi kaj ogledaš in ne za divjo vožnjo tega pri tem motorju ne bo razen v kakih ovinkih  :) :) ... baje Karmen pri svoji S-ki brusi stopalke vendar je S-ka za 8 cm nižja od modela X.
Glede daljših potovanj z modelom NC 750X pa ti svetujem, da se obrneš na člana RO-BI, ki je letos potoval po celi Jadranki in mislim da kasneje še eno turo naredil iz LJ v Albanijo s polno opremo in potnikom zadaj in je dejal, da sta se imela čudovito samo poraba se je na avtocesti povečala tam okoli 4 l na 100 km.

Priporočam, da opraviš testno vožnjo in se odloičiš če je to pravi motor kar iščeš, ker brez veze nekaj kupovati s čim ne boš čez mesec dni zadovoljen.

Edited by bojanslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Jaz na ta motor nimam kaj pripomnit, ker vozim S.

Problem imam samo z brušenjem stopalk v ovinkih. Bila sem pri trgovcu, lahko bi jih menjali z nastavljivimi. Potem bi se lahko pojavil problem brušenja centralnega stojala in bi ga morala odstranit.

Ko bom prišla do brušenja auspuha, bom menjala motor :lol1:.

Zaenkrat je ne dam, zame je predober motorček.

Vozim se sama, kovček in nosilce sem prodala, ker mi ne rabijo.

Res, da me kateri drugi motor na ravnini pusti zadaj (za zelo malo časa B)), zato pa jaz njega z lahkoto pustim zadaj v ovinkih. Pa da vidimo, ko je jači :ras:. Sploh pa mi je nabijanje gasa in hitro pospeševanje na prazni cesti brezveze, to zna vsak bumbar! Potem pa ti eden vskoči spredaj in vsi bremzajo, kot zmešani, s tveganjem, da se zabijejo komu v rit! S takimi modeli se niti ne vozim!

Pri prehitevanju pa nisem nikoli imela težav. Malo dol pošaltam in gasa.......

Moja je letnik 2016, prejšnji mesec je potekla garancija, prevozila pa sem 48000 km, sedaj imam gor peti komplet gum, zadnja bo skoraj kmalu za menjat. Ne glede na njeno mladost, jo bom zaradi km težko prodala :blush:. Zato zaenkrat ostaja pri hiši, dokler ne dobim kaj, kar mi bo boljše od nje. Zaenkrat boljšega še nisem našla.......

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
farang

@Karmen1, kakšen ti je sedež? Jaz sem imel na testu 750X in moram reči da sem imel po 80km stegna čisto razbolena in mravljinčasta. Kot da ima sedež nek rob ki tišči v stegna.

Si ga kaj predelala al ti serijski odgovarja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motocaster

Hvala vsem trem za obširna poročanja.

 

Verjamem, da bi testna vožnja bila še najboljši pokazatelj, vendar sem s prebranim in videnim na internetu, s celotno to temo in vašimi odgovor dobil dovolj dober občutek,…če sem se pa slučajno zmotil sem si pa sam kriv:)

 

Je pa tako kot je Karmen rekla, nimam nobene želje nabijat gas po ravninah (meni je 120km/h max »potovalna« hitrost po ravninah) in lovit kogarkoli, sploh ko se te »ROSIJE« začne potem v ovinkih dohitevat.

 

Hvala še enkrat vsem, odločitev pade v dobrem tednu. Če bo, napišem!

 

p.s.: Karmen ti mi pa samo povej kako si zadovoljna z Mitaskami na tem motorju da vem, če kupim, v kaj preobujem.

Edited by Motocaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Zelo zadovoljna, ampak jih bom prehitro skurila. Nikakor ne bodo držale toliko, kot druge gume.

Sredino imajo zelo mehko, zato jo kar pobira.

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, Motocaster pravi:

Koliko km pa računaš da bojo zdržale?

 

od 5-7 jurjev običajno zadnja

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Jaz sem nekje na 5000, pa je glih za glih..........

Upala sem, da bom prišla vsaj na 9000, ampak se ne bo izšlo.

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Kam je izginil tisti s karjolo od NC :dry:?

Ejla, se voziš kaj, ali si jo že prodal :panic:?

P.s. zadnjo gumo menjala na 6100 km :dry:. Nisem glih zadovoljna s kilometrino :blush::angryrant1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!