Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


moto rider

Priporočene objave

kot izgleda je ostala samo še nc750x ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 10. 2020 ob 15:01, FatAndFurious pravi:

Živjo, eno hitro vprašanje: kaj je razlika med 750X in 750XA?

Rahlo pozno ampak pri nas "A" po moje stoji za "Avtomatik". Bi mogu pogledat kaj imam v prometni ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, sebar said:

Rahlo pozno ampak pri nas "A" po moje stoji za "Avtomatik". Bi mogu pogledat kaj imam v prometni ?

A je oznaka za ABS, D je za DCT.

On sprašuje za razliko med X in XA. X so bile brez ABS-a. Ne vem pa koliko 750 modelov je sploh brez ABS-a, glede na  obvezno vgradnjo od leta 2017. 

V podpisu imaš 2020 NC750XD , v prometnem dovoljenju pa NC750XDL ?? Tretja črka nj bi označevala modelno leto... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na spletu so se pojavili opisi novega modela 2021, ki prinaša kar nekaj novosti: malce več moči, malce manj teže, malce spremenjen izgled, predvsem pa je motor sedaj še bolj cestno orientiran saj so mu zmanjšali hode vzmetenja in s tem znižali višino sedišča za kar 30mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največja prednost tega modela, da lahko nabaviš DCT, prostor za čelado in poraba.

Ostalo pa ne sme motit...

Tankaj, vozi motor.

Škoda da nima malo "lepših" komponent, USD, zadnja nihajka je grozna, en disk...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv in tudi lep je tako na slikah in videoposnetkih...v praksi pa verjetno zmanjka navdušenja. Zmanjšanje hoda vzmetenja in znižanje sedeža ni v prid daljšim turam, tudi moči bo včasih primanjkovalo. Bolj bi bil za v trgovino in v službo kot ADV.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, vandrovec pravi:

Zanimiv in tudi lep je tako na slikah in videoposnetkih...v praksi pa verjetno zmanjka navdušenja. Zmanjšanje hoda vzmetenja in znižanje sedeža ni v prid daljšim turam, tudi moči bo včasih primanjkovalo. Bolj bi bil za v trgovino in v službo kot ADV.

verjetno je to odganjalo precej kupcev, ki so posegali po "prvem" motorju in s tem iskanju kompletne opore na podplatih

sicer pa -6kg, kar je pohvalno

moč 58,8HP in 69Nm navora

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, vandrovec pravi:

ADV

58 konjev je za vsako potrebo dovolj.  Brez problema dosežeš in presežeš vsako predpisano omejitev. Je pa res bolj mini SUV kot večina "novodobnih" avtomobilov. To se pač trenutno prodaja...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, MiNa pravi:

58 konjev je za vsako potrebo dovolj.  Brez problema dosežeš in presežeš vsako predpisano omejitev. 

No ja, kakor za koga. Sam jih imam na papirju 105, lahko je kakšen zaradi starosti že onemogel, samo bi si vseeno včasih zaželel malo več poskočnosti...od viška glava ne boli, pravijo :)

pred 18 minutami, MiNa pravi:

Je pa res bolj mini SUV kot večina "novodobnih" avtomobilov. To se pač trenutno prodaja...

Pri avtomobilih ja, pri motorjih pa ne verjamem, da bo to nek prodajni hit...pri mopedih so endure v porastu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

58 konjev je za vsako potrebo dovolj.  Brez problema dosežeš in presežeš vsako predpisano omejitev. Je pa res bolj mini SUV kot večina "novodobnih" avtomobilov. To se pač trenutno prodaja...

Seveda!  Tako se ločijo “motoristi” od “motoristov” !!!

Razlika je ali imaš polikan brutalen motor ali uporaben. 
Lepa, uporabna, praktična... Hondica  prav za vse potrebe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

58 konjev je za vsako potrebo dovolj.  Brez problema dosežeš in presežeš vsako predpisano omejitev. Je pa res bolj mini SUV kot večina "novodobnih" avtomobilov. To se pač trenutno prodaja...

tudi 20 jih je dovolj za vsakdanjo potrebo, celo 125ccm skuter Honda je dovolj.

Mene je NCjev agregat pustil hladnega, je pa elastičen, se vrti, sicer ne da bogvekaj od sebe ampak nimaš občutka, da se muči, okvir vzmetenje, je bolj kot ne cigumigu, predal na mestu rezervarja je pa totalna zmaga. Bi ga mel prav na vseh motorjih.

Je pa udoben motor.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

58 konjev je za vsako potrebo dovolj.  Brez problema dosežeš in presežeš vsako predpisano omejitev. Je pa res bolj mini SUV kot večina "novodobnih" avtomobilov. To se pač trenutno prodaja...

Gustinčič iz poznane moto revije je ta motor oziroma predhodnika nc700 zelo pohvalil.

Vsak seveda kupuje, kar si "želi", gostilne so itak zaprte.

Vseeno pa je potrebno omeniti, da je to zelo zmogljiv motor in PanEuropean, lahko greš kamorkoli, DCT pa itak zmaga v primerjavi z ultra dražjo konkurenco.

Tako da jaz ne bi širil neke fame, da je to nepremičnina.

Ceno je pa vedno imela Honda dobro.

https://www.honda-as.com/motorji/motocikli/enduro/nc750xa-abs-dct

7690 eur z dctjem... za modelno leto 2020, bolj praktičnega motorja najbrž ni na trgu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Snečer said:

Gustinčič iz poznane moto revije je ta motor oziroma predhodnika nc700 zelo pohvalil.

Vsak seveda kupuje, kar si "želi", gostilne so itak zaprte.

Vseeno pa je potrebno omeniti, da je to zelo zmogljiv motor in PanEuropean, lahko greš kamorkoli, DCT pa itak zmaga v primerjavi z ultra dražjo konkurenco.

Tako da jaz ne bi širil neke fame, da je to nepremičnina.

Ceno je pa vedno imela Honda dobro.

https://www.honda-as.com/motorji/motocikli/enduro/nc750xa-abs-dct

7690 eur z dctjem... za modelno leto 2020, bolj praktičnega motorja najbrž ni na trgu.

Ma ja, meni se tudi zdi ta model dobra prodajna uspešnica za trg - pač za prevoz od točke A do točke B, čelado lepo daš pod sedež in greš fajn v službo. Pa Honda brend itak ne moreš sfalit. Pa ziher več kot dovolj ccm in še bi lahko hvalil. Ampak, ko pa me vprašaš če bi kupil, pa mi je vse jasno; Za po mestu? 230 kg in relativno visok sedež, neatraktiven izgled,  za to imam raje obliko skuterja - cena pa itak ista kot dobri skuterji v rangu 6 do 7 jurjev. Kot Adventure? Verjamem, da se da udobno in fajn voziti tudi v dvoje in s prtljago in prideš kamorkoli, amapak se ziher raje v tem primeru peljem z avtom in biciki na prtljažniku, kot z 58 konji in recimo 360 kg ful naložen. Za vikend vožnje? Itak da gre, pa se tudi imaš fajn. Ampak za pravega motorista to ziher ni najbolj rajcig. No, ampak glede uporabnosti, kakovosti izdelave, nimaš kaj, čista zmaga. Oblika ? Ti novi ADV-ri mali mi itak nikoli niso bili všeč. Zame ga ni čez dizajn sportaka, no, tudi moj XR mi ni všeč, pa ga vseeno rad vozim -uporabnost pač na prvem mestu, ampak ne za vsako ceno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Loba pravi:

Ma ja, meni se tudi zdi ta model dobra prodajna uspešnica za trg - pač za prevoz od točke A do točke B, čelado lepo daš pod sedež in greš fajn v službo. Pa Honda brend itak ne moreš sfalit. Pa ziher več kot dovolj ccm in še bi lahko hvalil. Ampak, ko pa me vprašaš če bi kupil, pa mi je vse jasno; Za po mestu? 230 kg in relativno visok sedež, neatraktiven izgled,  za to imam raje obliko skuterja - cena pa itak ista kot dobri skuterji v rangu 6 do 7 jurjev. Kot Adventure? Verjamem, da se da udobno in fajn voziti tudi v dvoje in s prtljago in prideš kamorkoli, amapak se ziher raje v tem primeru peljem z avtom in biciki na prtljažniku, kot z 58 konji in recimo 360 kg ful naložen. Za vikend vožnje? Itak da gre, pa se tudi imaš fajn. Ampak za pravega motorista to ziher ni najbolj rajcig. No, ampak glede uporabnosti, kakovosti izdelave, nimaš kaj, čista zmaga. Oblika ? Ti novi ADV-ri mali mi itak nikoli niso bili všeč. Zame ga ni čez dizajn sportaka, no, tudi moj XR mi ni všeč, pa ga vseeno rad vozim -uporabnost pač na prvem mestu, ampak ne za vsako ceno. 

Spet smo pri definiciji "pravega motorista". Kaj je to? že leta poslušam ta izraz.

Da slišim enkrat to definicijo.

-----------------------

A Gustinčič ni pravi motorist? ... pojma nima ...

Nobenih ovir ne vidim, da se s tem ne bi dalo prevoziti cele Evrope, recimo solo, vožnja v dvoje itak "ni" za motor. Kdo bo pa babo zadaj poslušal.

Jaz bi ga kupil za moto uživanje, izlete, daljše vožnje, brez vsake debate.

In raje grem s tem motorjem, kot z avtom in kolesom, ni variante.

Teža 230 ni težavna, kot tvoj XR ... :) 

NC750 prav nič ne fali, tankaš, voziš, uživaš, še prehitro se lahko pelje ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snečer pravi:

Spet smo pri definiciji "pravega motorista". Kaj je to? že leta poslušam ta izraz.

Da slišim enkrat to definicijo.

Pojma nimam, očitno je za nekatere to omejena definicija s konji, merami...kaj vem še kom.

Sam sem vozil Tomos avtomatika, APN, predelan Junior, cros 50, 125, MZ 250, ...potem vedno močnejše in ne vidim razlike. Mi pa paše, da me pri daljši vožnji ne boli pretirano in da lahko prehitim čim prej tiste ki ovirajo normalno vožnjo. Dovolj za premikanje na dveh kolesih sta pa že 2 konja, s katerima sem bil zelo zadovoljen včasih, samo z izkušnjami se zahteve spreminjajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda imaš prav. Motorjev za dve oseb+prtljaga je malo. Večina je za eno osebo. Tukaj pa se poraja vprašanje, kak tip motorja, kak agregat in kaj od motorja pričakuješ. OK! Pri nas smo “domači” ker poznamo ceste, poznamo lokacije radarskih kontrol... ko pa gremo (če gremo, ker nekateri ne gredo) na tuje se vsi čudežno držimo cestno prometnih pravil, držimo omejitev in spoštujemo omejitve hitrosti. Tam je Hondica enakovredna vsem motorjem? Doma pa... pred zaprtimi gostilnami... ne velja za motor! Bolj “Mlinček”?  

Meni je top in lep. V garažo pa prihaja nov še šibkejši brat????

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, vandrovec said:

Pojma nimam, očitno je za nekatere to omejena definicija s konji, merami...kaj vem še kom.

Sam sem vozil Tomos avtomatika, APN, predelan Junior, cros 50, 125, MZ 250, ...potem vedno močnejše in ne vidim razlike. Mi pa paše, da me pri daljši vožnji ne boli pretirano in da lahko prehitim čim prej tiste ki ovirajo normalno vožnjo. Dovolj za premikanje na dveh kolesih sta pa že 2 konja, s katerima sem bil zelo zadovoljen včasih, samo z izkušnjami se zahteve spreminjajo...

V svojem dialogu se nisem definiral kot "pravi" motorist. To razumeš tako najbrž zato, ker na ta način razmišljaš ravno ti @Snečerin to dostikrat poudarjaš ravno s punktiranjem in izražanjem svoje racionalnost in zmernost pri tvojem odnosu do zvrsti motorja, ki je seveda v prometu pri takšni nevarnosti, kot si je deležen na motornem kolesu dobrodošla. Vsak, ki s svojo energijo in entuzijazmom izstopa in  je zate drugačen, in je takoj divjak, v bistvu pa drugačnosti ti najbrž ne priznavaš. Prav tako je zgleda to rangiranje velika praksa tu na MS-u, ker je večina samo rada poslušana, sami pa niso kaj dosti radovedni ampak potrebujejo samo potrjevanje svojega ega. Še posebej, če so v komunikaciji z mlajšimi po stažu prisostnosti tukaj. Ampak tega smo najbrž vajeni tudi v poslu. Motoristi se pa zagotovo definiramo, če že to sprašuješ, ja. Poznamo motoriste, ki motor uporablja kot službeno vozilo, recimo iz Parisa in ostalih velikih mest se jih tudi pozimi iz službe v svoje kraje precej vozi z motorji, ker je tako najhitrejši, in ga ima izključno kot prevozno sredstvo. Potem imamo mestne motoriste, ki se prevažajo samo po mestu, ker je spet najbolj praktično, nekateri ob tem še uživajo. Imamo avanturiste, ki vozijo ADV pa čeprav skoraj nikoli po terenu, ampak jih imajo za potovanja, in v tem uživajo, ne polagajo in ne kolenčkajo, ampak vseeno uživajo v potovanju, potem imamo takšne, ki gredo še samo na stezo in še bi lahko našteval, ampak nam je vsem jasno da se zelo razlikujemo. Če me že sprašuješ, meni bi bil dolgcajt se voziti s tvojim motorjem, pa to ne pomeni, da imaš ti slabši motor in sem jaz boljši voznik, samo drugače doživljamo vožnjo. Gre za sproščanje emocij in vsak potrebuje nekaj drugega in to ne pomeni, da je kdo boljši, gre za to, da se sprejemamo takšni kot smo; različni in v tem je ravno čar. Tudi jaz sem vozil MT-je, pa APN-ke, pa to ne pomeni, da bom pri tem ostal. Še vedno sem radoveden in me vsaka drugačnost gledanja na motociklizem zanima, še vedno rad preberem novosti v motosvetu, rad srečujem nove motoriste, še vedno rad pogledam GP, pokramljam s kolegi o motocikilzmu, zato sem tudi tu na MS prisoten. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Loba pravi:

V svojem dialogu se nisem definiral kot "pravi" motorist. To razumeš tako najbrž zato, ker na ta način razmišljaš ravno ti @Snečerin to dostikrat poudarjaš ravno s punktiranjem in izražanjem svoje racionalnost in zmernost pri tvojem odnosu do zvrsti motorja, ki je seveda v prometu pri takšni nevarnosti, kot si je deležen na motornem kolesu dobrodošla. Vsak, ki s svojo energijo in entuzijazmom izstopa in  je zate drugačen, in je takoj divjak, v bistvu pa drugačnosti ti najbrž ne priznavaš. Prav tako je zgleda to rangiranje velika praksa tu na MS-u, ker je večina samo rada poslušana, sami pa niso kaj dosti radovedni ampak potrebujejo samo potrjevanje svojega ega. Še posebej, če so v komunikaciji z mlajšimi po stažu prisostnosti tukaj. Ampak tega smo najbrž vajeni tudi v poslu. Motoristi se pa zagotovo definiramo, če že to sprašuješ, ja. Poznamo motoriste, ki motor uporablja kot službeno vozilo, recimo iz Parisa in ostalih velikih mest se jih tudi pozimi iz službe v svoje kraje precej vozi z motorji, ker je tako najhitrejši, in ga ima izključno kot prevozno sredstvo. Potem imamo mestne motoriste, ki se prevažajo samo po mestu, ker je spet najbolj praktično, nekateri ob tem še uživajo. Imamo avanturiste, ki vozijo ADV pa čeprav skoraj nikoli po terenu, ampak jih imajo za potovanja, in v tem uživajo, ne polagajo in ne kolenčkajo, ampak vseeno uživajo v potovanju, potem imamo takšne, ki gredo še samo na stezo in še bi lahko našteval, ampak nam je vsem jasno da se zelo razlikujemo. Če me že sprašuješ, meni bi bil dolgcajt se voziti s tvojim motorjem, pa to ne pomeni, da imaš ti slabši motor in sem jaz boljši voznik, samo drugače doživljamo vožnjo. Gre za sproščanje emocij in vsak potrebuje nekaj drugega in to ne pomeni, da je kdo boljši, gre za to, da se sprejemamo takšni kot smo; različni in v tem je ravno čar. Tudi jaz sem vozil MT-je, pa APN-ke, pa to ne pomeni, da bom pri tem ostal. Še vedno sem radoveden in me vsaka drugačnost gledanja na motociklizem zanima, še vedno rad preberem novosti v motosvetu, rad srečujem nove motoriste, še vedno rad pogledam GP, pokramljam s kolegi o motocikilzmu, zato sem tudi tu na MS prisoten. 

dajma drugače

kje si bil na avanturi s 360kg natovorjenim XRom :) pa da ne bi mogel tja nekdo z lahkoto z NC

glede večinskega obnašanja motoristov v prometu pa ne bova prišla skupaj, tu nimam posluha in jaz kaj takega ne bi reklamiral tu kot zdrav motorizem

kršitelj, zavestni, bo zame vedno kršitelj in nevaren ter neprimeren za v promet,na civilni cesti so pravila za vse enaka,ne glede na konje

so steze, so poligoni, so tekmovanja, tam je prostor za izživljanje in dokazovanje

Gustinčič pravi = prava mera

Moderni motorji so jo z zmogljivostmi že zdavnaj presegli...

Tudi NC750, motor, prava mera, o tem se menimo.

Zato bom tu reagiral na MS,da gostilna ne bo kupovala krste.

Kaj si pa naj misli začetnik, ki nima izkušenj, znanja, da se mu tu navaja,da je nc nepremičnina, da bo vožnja dolgočasna itd.

 

ps

na mojem lahko lepše stojiš na stopalkah, mam širše, enduro, tudi krmilo je boljša pozicija... dolgočasni so ljudje, ne motor

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NC nikoli ni bil motor za dvigovanje testerona. To je motor, ki se ga ocenjuje bolj z glavo kot emocijami. Motor ne skriva, da cenovno spada med budget ADV modele, pa kljub temu v določenih pogledih kot npr. zanesljivost, funkcionalnost in zlasti varčnost pravzaprav briljira. Seveda zadnji dve navedeni lastnosti med "pravimi motoristi" nista posebej čislani. Nekaterim pa je ravno slednje izrednega pomena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snečer pravi:

...Spet smo pri definiciji "pravega motorista". Kaj je to? že leta poslušam ta izraz. Da slišim enkrat to definicijo.

A ni celo ena posebna tema na to temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snečer pravi:

Spet smo pri definiciji "pravega motorista". Kaj je to? že leta poslušam ta izraz.

Da slišim enkrat to definicijo.

-----------------------

A Gustinčič ni pravi motorist? ... pojma nima ...

Nobenih ovir ne vidim, da se s tem ne bi dalo prevoziti cele Evrope, recimo solo, vožnja v dvoje itak "ni" za motor. Kdo bo pa babo zadaj poslušal.

Jaz bi ga kupil za moto uživanje, izlete, daljše vožnje, brez vsake debate.

In raje grem s tem motorjem, kot z avtom in kolesom, ni variante.

Teža 230 ni težavna, kot tvoj XR ... :) 

NC750 prav nič ne fali, tankaš, voziš, uživaš, še prehitro se lahko pelje ...

 

pravi motorist ne obstaja. Obstajajo želje, obstaja "rajcing" kot je nekdo zapisal. Če bi se samo in zgolj ekonomsko obnašal, bi vzel najcenejši še zanesljiv motor, to pa je honda Cube. K sreči ni tako, hočemo, več, hočemo presežke, hočemo nekaj, kar ne ubijem prvi dan in kar me ne dolgočasi.

Razlike med motorji so ogromne, od agregata, podvozja, do na koncu ustreznosti in s tem kaj znaš.

K sreči je tako. NC je budget motor, ki ponudi veliko, za tistega, ki to išče in ne išče preveč.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Seveda imaš prav. Motorjev za dve oseb+prtljaga je malo. Večina je za eno osebo. Tukaj pa se poraja vprašanje, kak tip motorja, kak agregat in kaj od motorja pričakuješ. OK! Pri nas smo “domači” ker poznamo ceste, poznamo lokacije radarskih kontrol... ko pa gremo (če gremo, ker nekateri ne gredo) na tuje se vsi čudežno držimo cestno prometnih pravil, držimo omejitev in spoštujemo omejitve hitrosti. Tam je Hondica enakovredna vsem motorjem? Doma pa... pred zaprtimi gostilnami... ne velja za motor! Bolj “Mlinček”?  

Meni je top in lep. V garažo pa prihaja nov še šibkejši brat????

 

pravljica :P

pri nas je Hondica dovolj in še več, zunaj se pali :P

Jokanje, da mi je gostilna svetovala motor je zgolj nabijanje zaradi foušije.

Motorji so pač različni. Tudi honda ima nekaj modelov, ko so atraktivni in zanimivi, je pa NC serija konkurenčna in uporabna proti vsej floti EU, ki ne zmore narediti tako ugodnega motorja za tak denar. 

Da se bom pa z njo šel presežke na jadranki, ali kje drugje (nekdo na offroudu) je pravljica.

To je motor za se udobno in varno peljat, kot še 100 drugih.

Lepota je pa itak subjektivno mnenje. Sam prosim, ne mi zdravit frustracij z raznimi opisi, kdo je in kdo ni pravi bajker. Pojdite testirat še kup drugih motorjev, pa si ustvarite mnenje. Če vam je vse ista pašta in enako, potem niste bajker, ste zgolj uporabnik enoslednega vozila, ki ga rabite od točke A do točke B. In popolnoma brez občutka (čustveno otopeli)

To je isto kot bi zapisal, vse babe so iste, vse majo luknjo :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!