Jump to content

Honda NC 700/750


moto rider

Recommended Posts

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

no ja mal si nafriziru podatke 4,6 pa res http://motoprofi.com/motospecspictures/kawasaki/er-6n-2006.html

Sicer pa vse kar je pod 5 je že zelo hitro. Kar je po 4 pa še bolj.

Da se vrnem na temo:

problem 600-700kubičnikov je, polna otovorjenost. V solo vožnji ni skoraj nobene razlike z jurjaki in več, če pa sta gor dva, pa vsi kufri, moraš pa že mal računat, kako boš šlepar prehitel.

Ne vem, kako je z vami motoristi, ampak jaz šleperje s skuterjem prehitevam.  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Snecer said:

NC 750 je zelo zanimiv strojček, sploh z DCTjem itd... malo moti teža, ki je mejna in določene vizualne zadeve (enojni disk) itd...

Z manjšim vložkom bi se ga dalo preurediti v super zadevo za ekološko-turistično vožnjo

Za šleperje pa... :)

Za ekološko turistično vožnjo in nič več! Govorim za NC700, tudi navor ga ne rešuje. Kdor je že peljal kakšen močnejši motor bo takoj vedel komu je namenjen. Lahko lepimo grafe in analiziramo na vse možne načine. Ja, tudi iz grafov je lepo razvidno kaj pričakovati od motorja. Eno je teorija, drugo praksa. Sem peljal NC700 z navadnim menjalnikom in takoj ugotovil da to ni to, pa nisem nek "divjak". Pozabi na navor pri nizkih obratih, če se pri 5000 vrtljajih zgodba zaključi. DCT bi še nekako bil, z navadnim menjalnikom je pa žalost. Poženeš zadevo, se premakne, priviješ, pričakuješ da bo potegnil pa vseka blokada :eek:. Sem se spraševal kje je tisti navor.

Odličen motor za začetnika, da se navadi prestavljanja, ker tega je pa res ogromno če se želiš "peljati". 

Za moje pojme je še najbol posrečena izvedba NC750D Integra ABS+DCT

Vseeno sem pričakoval nekoliko več. Nazadnje pa vzel starejšega T-Max -a , ker pri manjši nazivni moči ponuja več užitka. 

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, Borutt pravi:

Ne vem, kako je z vami motoristi, ampak jaz šleperje s skuterjem prehitevam.  

Ti k si objestnež :P

Link to comment
Share on other sites

Hja, ko sem vozil kolegovo (NC700) cca 200km, sem imel enak občutek kot novinar (MCN) ob prvih testih.

Do 100km/h imaš občutek, da ima 2x več konj, ko pa je hitrost nad 100km/h imaš občutek, da jih ima pol manj.

Sicer pa motor kot tak za normalno vožnjo popolnoma ustrezen....

Link to comment
Share on other sites

Kva pa mate sleparje za prehtevat jest se tm vozm k jih ni pa mi je moj motor dovolj,in nimam problemov:ras:

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, bobi1001 pravi:

Kva pa mate sleparje za prehtevat jest se tm vozm k jih ni pa mi je moj motor dovolj,in nimam problemov:ras:

a to po AC po prehitevalnem pasu? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
Honda.gif

Honda NC750SA + 3 ORIGINAL KOVČKI

 

6.590 €

  • gotovinski popust
  • prodaja na obroke
 
 
Klikni na fotografijo !
1_small.jpg
2_small.jpg
 
3_small.jpg
4_small.jpg


Se vam zdi tole vredu nakup..naprimer za kakšne 6300€ ?

Testna honda nc750s letnik 2016

7800 prevoženih km.

Link to comment
Share on other sites

Hm ja sicer ima tale Honda 3 kovčke ampak vseno je mala razlika v ceni med to testno in novo...

Zraven je pa treba še prišteti nove gume in menjava,si pa že skoraj na ceni nove...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jaz tako mislim: kot prvo je grda zaradi barve, s temi groznimi kovčki pa sploh.

Jaz imam belo, nanjo sem dala še crash štange, zatemnjen večji vizir, centralno stojalo in nosilce kovčka.

Kovček Givi sem dobila za darilo od trgovca.

Za vse našteto sem odštela 7100 eur.

Kovček sem uporabila le za dopust, potem sem ga kar snela, sedaj pa sem odmontirala še nosilce, ker vsega tega do dopusta ne bom rabila.

Motor ima dovolj velik prtljažnik, za rezervo imam notri še nahrbtnik in za vsakodnevne vožnje je to še preveč.

Motor ima 55km, s tremi na full naloženimi kovčki in še s sopotnikom, ne vem, do kam boš prišel......

Link to comment
Share on other sites

Nimam točno tega motorja ampak ene stvari ne štekam. A ni to v osnovi "naked bike", par sto kilometrske fure na njem ni noben problem delat. Ampak s temi tremi kufri pa izpade oz. bi ga prodajalec rad prekrstil kot wannabe potovalnik...

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Motor ima 55km, s tremi na full naloženimi kovčki in še s sopotnikom, ne vem, do kam boš prišel......

Moja KLE-mburica je mela 45 konjev pa sm s sopotnikom in tremi kovčki šu kamr sm hotu. Potrpežljivost je ključ do uspeha :P 

Link to comment
Share on other sites

Lepo Hondico imaš Karmen :)

In kako si drugače zadovoljna z "nc"jko?

 

55 konjev danes za motor sicer ni bogve kaj ,ampak če pomislim da smo včasih z pol manj moči prišli do morja z avtom cela familija...

Jaz bi se vozil itak sam brez moje boljše polovice,tako da mislim da 70kg moje teže ter par kilogramov pritljage nebi bilo preveč za ta motor...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, Roman-st pravi:

Jaz bi se vozil itak sam brez moje boljše polovice,tako da mislim da 70kg moje teže ter par kilogramov pritljage nebi bilo preveč za ta motor...

Niti približno, dve leti nazaj je bil v kampu pri Bohinjski Bistrici anglež, ki se fura s svojo NC700X po celi evropi z vso kamp kramo.

Pa ne pozabi, da je Yamaha XT660Z že leta go-to motor za okrog sveta pa nima niti 50 konjev ;)  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 58 minutami, Roman-st pravi:

...Jaz bi se vozil itak sam brez moje boljše polovice,tako da mislim da 70kg moje teže ter par kilogramov pritljage nebi bilo preveč za ta motor...

Za par kg prtljage ne potrebuješ takih kufrov, ki so na zgornji sliki (črna Honda pred salonom).  Raje razmišljaj v smeri stranskih platnenih torb... Pa če boš slučajno nabavljal zadnji kovček, ne kupuj prevelikega, ker hitro lahko vse skupaj izpade kot vesoljska ladja Enterprise...

3.jpg.6ee497aa227e851c1ba6cf3aed06a349.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tema o kufrih je menda že odprta. Sicer pa sem sama na motorju vozila tako mehke kot tudi trde kufre in četudi za prevoz solate od hipermarketa do doma bi priporočala trde. Če jih dobi zastonj, še toliko bolje.

To NC sem tudi jaz preizkusila in nisem opazila nobenih pomanjkljivosti (tudi trese ne, pa pravijo da se s kilometri začno opazno povečevati vibracije). @Roman-st Če ti ni prešvoh, go for it :OK:

Link to comment
Share on other sites

pred 37 minutami, 3nity pravi:

Tema o kufrih je menda že odprta. Sicer pa sem sama na motorju vozila tako mehke kot tudi trde kufre...

Seveda tema o kufrih že obstaja. Roman-st je spraševal o Hondi NC, ki je že opremljena s temi tremi kufri. Jaz pa sem mu na diskreten način hotel nakazat, da je tista ponudba rahlo nesmiselna, neoptimalna in neestetska. Če pa bo sam zase v tem našel ful uporabno vrednost, potem pa ni kaj za odlašat z nakupom..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Roman-st pravi:

Lepo Hondico imaš Karmen :)

In kako si drugače zadovoljna z "nc"jko?

 

55 konjev danes za motor sicer ni bogve kaj ,ampak če pomislim da smo včasih z pol manj moči prišli do morja z avtom cela familija...

Jaz bi se vozil itak sam brez moje boljše polovice,tako da mislim da 70kg moje teže ter par kilogramov pritljage nebi bilo preveč za ta motor...

 

Hvala, zelo sem zadovoljna. 

Ne vem, koliko si visok, nisi pomislil na NC 750 x morda?

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, izibajker pravi:

Za par kg prtljage ne potrebuješ takih kufrov, ki so na zgornji sliki (črna Honda pred salonom).  Raje razmišljaj v smeri stranskih platnenih torb... Pa če boš slučajno nabavljal zadnji kovček, ne kupuj prevelikega, ker hitro lahko vse skupaj izpade kot vesoljska ladja Enterprise...

3.jpg.6ee497aa227e851c1ba6cf3aed06a349.jpg

par kg lahko da pod "tank" :) 

Link to comment
Share on other sites

Vrjetno za začetek torb in kovčka sploh nebi potreboval..bi mi zadostoval pritljažnik v kestlu :)

Za X verzijo sem pa na žalost z svojimi 167cm prenizek,tako da mi S verzija čisto odgovarja :)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, Roman-st pravi:

Vrjetno za začetek torb in kovčka sploh nebi potreboval..bi mi zadostoval pritljažnik v kestlu :)

Kupuj samo tisto, kar res potrebuješ. Če nabaviš npr. stranske torbe (ki so poceni) je tudi finančni riziko mali, če ti pozneje več ne ustrezajo... Ampak če se boš vozil sam, boš videl da več kot to sploh rabil ne boš. Ali pa samo kakšno torbo za na zadnji zic,..

Pa še o samem motorju, da ne bom čisto off topic. Kupi tisto kar ti ergonomsko ustreza, na čemer se dobro počutiš... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!