Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
moto rider

Honda NC 700/750

Recommended Posts

Guest
10 hours ago, KARMEN1 said:

Domov pelješ v petek?

Domov odpeljem pozno jeseni, ko se konča sezona, pa sem ter tja ko dam kavbojke prat, spomladi pa nazaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Takole malo za zaščito rok in za vsak slučaj ročk :)
Namontirano pa na stari uteži, ker mi ni uspelo "Izbiti" oz. odstraniti stare uteži, ki so v notranjosti krmila....sicer paše lepo, ampak se bom tudi 1x podstopil izbijanja uteži samo za vidim postopek :), ker honda baje ima nek poseben postopek :)

20170718_193918.thumb.jpg.8e99b2b52947b9edeabca8e4f1ffe42d.jpg20170718_193941.thumb.jpg.8e4d230edf84c722e86e333ec6893b53.jpg

20170718_193903.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
Ob 16. 7. 2017 ob 16:28, mihc39 pravi:

 

Ničelni servis, ne vem kakšno olje je bilo notri, na 1. servisu  (1000km)so dali olje repsol (RP moto sport 4t 10w40).
Ima pa vse standarde kot je opisano v servisni knjigi  API SJ, JASO T903 MA

 

Meni so dali enako olje na 1.000 km...servisiram pa tudi pri AS Domžale... 

račun.jpg

Edited by bojanslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
Ob 19. 7. 2017 ob 20:10, Igi Pop pravi:

Kaj je potrošni material, če je posebej navedeno tesnilo, ki stane 1.5 eur?

 

Po moje olje za ketno, razni čistilni spreji in še kaj, da dolijejo kako tekočino.....potrošni material vsepovsod zaračunajo.....

 

Po izdelavi orodja, uporabi večjega vijaka premera 6 mm in dvo kilogramskega kladiva mi je uspelo odstraniti notranje uteži na krmilu :)

notranje uteži.jpg

Edited by bojanslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihc39
Ob 15. 7. 2017 ob 19:39, mihc39 pravi:

Pozdravljeni,

Tudi jaz sem lastnik NC750x.....

........... to je menjalnik. Ali je samo pri meni slišati klike in tršo prestavljanje.......

Mogoče pa samo preveč kompliciram.

L.p Miha

 

Evo v ponedeljek šel na servis, serviser šel na testno vožnjo in pravi da je to o.k,  jaz sem si sposodil testnega in glej ga zlomka ista pesem kot pri mojem. Greva z sodelavcem na furo zamenjava motorja (crossrunner 800) tudi isto. Se pravi, da je problem v meni in ne v motorju. Je pa res, kakor sem se sprijaznil z kliki prestavljanja jih ne slišim več toliko.:kva2: Ampak spremembo olja bo pa vseeno dočakal in pa da vidim  razliko.

L.p Miha

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, mihc39 pravi:

Evo v ponedeljek šel na servis, serviser šel na testno vožnjo in pravi da je to o.k,  jaz sem si sposodil testnega in glej ga zlomka ista pesem kot pri mojem. Greva z sodelavcem na furo zamenjava motorja (crossrunner 800) tudi isto. Se pravi, da je problem v meni in ne v motorju. Je pa res, kakor sem se sprijaznil z kliki prestavljanja jih ne slišim več toliko.:kva2: Ampak spremembo olja bo pa vseeno dočakal in pa da vidim  razliko.

L.p Miha

ko se bo moped malce razdelal, ti pa malo privadil lovljenja obratov tako za gor (gor samo malo stisni sklopko, ravno toliko da nakažeš gib, za odtenek popusti gas, in menjaj) 

dol, pa poskusi blipnit (poglej na youtube) bo vse skakalo kot maslo brez klonkanj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Men pri mojem nič ne klonka, pa ne delam nobene znanosti s prestavljanjem, isto Honda, samo drug model, tka da ne vem, al ne klonka, al ne slišim (EMŠO pa te stvari)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihc39
pred 1 minuto, twom pravi:

Men pri mojem nič ne klonka, pa ne delam nobene znanosti s prestavljanjem, isto Honda, samo drug model, tka da ne vem, al ne klonka, al ne slišim (EMŠO pa te stvari)...

Tudi jaz še nisem imel problemov pri nobenem motorju. Ali nisem slišal, ali pa sem  bil dobro sinhroniziran z menjalnikom. Je pa res, ko bolj samozavestno prestaviš ni problema. To sem opazil na danšnji furi čez Pavliča, ko sem zgolj užival v vožnji.

Se pravi da jaz  kompliciram ??

EMŠO, mogoče?  Samo potem bi jaz slišal še manj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Čisto preprosto vprašanje:

Je že kdo spreminjal trdoto na zadnjem amortizerju in kako se je poznalo pri počasni-hitri vožnji, v ovinku, na mokri cesti itd...ali imate vsi nastavljeno na tovarniško v 3 reži?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 urami, bojanslo pravi:

Čisto preprosto vprašanje:

Je že kdo spreminjal trdoto na zadnjem amortizerju in kako se je poznalo pri počasni-hitri vožnji, v ovinku, na mokri cesti itd...ali imate vsi nastavljeno na tovarniško v 3 reži?

ti lahko kar jaz povem, za en klik lahko bolj zategneš, se bo moped manj zibal, bolj bo miren pri visokih hitrostih, bolj stabilen.

Večina japoncev je po defoltu za nekje 65-75kg voznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ti lahko kar jaz povem, za en klik lahko bolj zategneš, se bo moped manj zibal, bolj bo miren pri visokih hitrostih, bolj stabilen.

Večina japoncev je po defoltu za nekje 65-75kg voznika.

Hvala ti ker mam jaz cca. 82 kg bom zategnil na 4 in videl razliko......

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
pred 22 urami, KARMEN1 pravi:

Naslednje leto menjajo barve in dodajo nekaj vrtljajev....

Aja, pa ceno zvišajo :ras:

hmmm kako veš, da bo cena zvišana saj so jo že lani??? kaj bojo dodali nov agregat .....
imaš link novosti?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Pozdravlejni!

Kot sem obljubil bom malo opisal kako se je letos odnesla moja Hondica....

Z njo sem prevozil malo več kot 5.500 km, kar ni veliko niti malo...več mi čas ni dopuščal...se pa celo sezono z njo vozil v službo in mi je avto počival.... 

Na mojo hondico sem namestil nekaj dodatne opreme in sicer :

KAPPA PLOŠČA KMP 5

KAPPA NOSILEC KOVČKA

KAPPA KOVČEK 47N

CENTRALNO STOJALO

12 V vtičnica

KAPPA CEVNA ZAŠČITA KN1111 z montažo

GIVI nosilec za GPS napravo FB1146

PREDNJA ZAŠČITA ROČK SW-MOTECH BBSTORM RC 72

PREDNJI VIZIR PUIG 8910F DARK

LED dodatne LUČI

DISK Ključavnica z alarmom

Nosilec mobitela......

Vse skupaj me je prišlo okoli 1000 €... še sledi barvanje srebrnih stranskih "kril" v mat barvo in čakam, da pride iz barvanja... zaščita stekla števca in mogoče še kaj.....

Sama vožnja je neverjetno lepa,,, lepo se vozi in poraba mi ni nikoli šla nad 3.4 l na prevoženih 100 km.

Na tem motorju so edino slaba lastnost gume, ki so nekaj srednja žalost in sedež, kateri bi bil lahko za nianso malo bolj udoben.
Vožnja v 2 in moja boljša polovica kolikor se je peljala z menoj sicer se sama vozi s svojim,,,,se ni pritožeala na trdoto-mehkobo sedeža.

Motorček lepo pospešuje do 160 km/h in brez problema prehitevaš potem pa počasi narašča hitrost do 190 km/h.... 
Lahko bi rekel, da je vreden vsakega evra, ki sem ga vložil v njega in za njega in upam, da me bo varno peljal še veliko kilometrov ......

 

l.p. Bojan.....

 

20171024_144847.jpg

20171024_150601.jpg

Edited by bojanslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

Temu motorju je samo malo za zamerit podhranjenost bremz,če bi dali dva diska bi blo super...,in pa teža ,če bi bila 20-30 kg lažja nebi nič škodilo na vožnji gumah in porabi..drugače dober motor samo prehitro tačke drsajo a ne @KARMEN1 :panic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Ja še en disk bi še boljše opravljal vlogo zavor, kar jo že itak lepo.... kile so standardne saj se vsi mopedi sučejo okoli 220 kg , manj pa res ne bi škodilo, ..... kakih 20 konjev več pa se tudi ne bi branil :)

....Glede da pa tačke prehitro drsajo po asfaltu se pa ne bi strinjal saj moj model je  XA in je višji za 5 cm od modela SA, katerega ima  @KARMEN1

Edited by bojanslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1
pred 2 urami, bojanslo pravi:

hmmm kako veš, da bo cena zvišana saj so jo že lani??? kaj bojo dodali nov agregat .....
imaš link novosti?

 

AS Domžale je že objavil novosti za naslednje leto, tudi cenik.

Ne vem, kako si prišel na 190 km/h, na homolog. kartončku ima namreč max.hitrost 170, na testih pa je dosegla 180 :ninja:.

Katere gume pa imaš gor, jaz imam že četrti komplet, prvi tri so bili Bridgestone T30, četrti pa je Pirelli Angel GT. No, to pomanjkljivost boš itak odpravil, ko boš menjal.

Mene samo en disk ne moti, itak zelo malo bremzam, še to skoraj vedno z zadnjo, ko pa sem uporabila obe hkrati, na polno, pa je dobro opravila svojo vlogo. Še to sem sprobala le na poligonu, na cesti še nisem rabila.

Stopalke pa ja, meni so prenizke, hahahahaaaa :panic:.

Drugače pa je zame top of the top motor, karkoli drugega pogledam, se vedno vrnem k moji Prduljci :cool:.

 

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
pred 3 minutami, KARMEN1 pravi:

.

Katere gume pa imaš gor, jaz imam že četrti komplet, prvi tri so bili Bridgestone T30, četrti pa je Pirelli Angel GT.

Mene samo en disk ne moti, itak zelo malo bremzam, še to skoraj vedno z zadnjo, ko pa sem uporabila obe hkrati, na polno, pa je dobro opravila svojo vlogo. Še to sem sprobala le na poligonu, na cesti še nisem rabila.

Stopalke pa ja, meni so prenizke, hahahahaaaa :panic:.

Drugače pa je zame top of the top motor, karkoli drugega pogledam, se vedno vrnem k moji Prduljci :cool:.

 

mam še prve Dunlop Trailmax D609 nameščene...hitrost na števcu je pokazala 190 km/h, koliko števec laže pa ne bi vedel..... stopalke pa so meni čisto OK in niso prenizke mogoče je razlika med tvojim SA modelom in mojim XA modelom, ki je višji za 5 cm in ima tudi 5 cm višje od tvojega....mogoče pa se motim :)

Drugače pa tudi za mene je super duper moped :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Ne gume niso sploh problem saj bojo naslednje leto menjane odvisno koliko še bodo zdržale....

Ceno pa so resnično malo zasolili in sicer bo dražja za 300 €...dočim druge specifikacije XA modela so popolnoma enake za SA pa ne vem, ker se nisem za njega toliko zanimal....

Se pa splača ga sedaj kupiti saj sta X in S znižana za 500 €

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Na prvi sliki je katalog 2017 NC750XA kjer so identična karakteristika agregata za modelno leto 2018 kar je videti na sliki 2....
jaz sem letos za njega odšel 7.199,00 € modelno leto 2018 pa bo prišel 7.499,00 € kar znaša 300 €.... Res pa je, da je bilo motorno kolo modelno leto 2016 mislim da 500 ali 600 € cenejše od modelnega leta 2017.

 

001.jpg

02.jpg

Edited by bojanslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
pred 8 minutami, KARMEN1 pravi:

Zadnji stavek v prvem odstavku :cool:

Imaš prav v opisu so napisali pri specifikacijah motornega kolesa pa niso spremenili.... :):) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!