Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
moto rider

Honda NC 700/750

Recommended Posts

Kawalir
3 hours ago, T 120 said:

Ja res je imam Triumph T120 ( 125 kubikov) in pa vespo. Zate pa menim, da nimas se niti vozniski za A. Karjolco je pa kupila tvoja partnerka, ti se pa vozis na zadnem sedezu

Hudiča, zdaj si me pa razkrinkal. :grupni:  Zdaj se ve, zakaj mi je bilo pomembno vedeti, kako se sedi zakaj... Pa si kdaj razmišljal, da bi šel za jasnovidca? Ti bi bil najboljši med njimi, ker morajo ostali vsaj imeti človeka pred sabo, da lahko kaj povedo o njemu, tebi pa ne bi bilo treba niti tega. :jezik:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Dovolj osebnega obračunavanja, ostanite v temi, naslov je na vrhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

NC700, res kanta od kante, karjola....

Ne vem kako, ampak sta upešno s to karjolo od motorja prepotovala pot na katero se marsikdo ne upa niti z ubermašino.

Ni vse v kubikih in konjih so le izgovori, da jih rabimo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
schwantz

Moja prva izkušnja vožnje v dvoje je bila prav s Hondo NC700. Ne spomnim se nobenih težav s sledenjem prometa, celo Z1000SX ni ušel naprej. Je pa res, da je bil v fazi utekanja... :)

Pa žena ima v spominu najbolj udobno pozicijo zadaj do sedaj... Na GS-u jo motijo treslaji...

 

Edited by schwantz

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 22 urami, Kawalir pravi:

Tole za letos, da malo pridobim spet izkušenj in naberem dodatne kilometre, potem pa prihodnje leto ali najpozneje dve (odvisno, kako bo s prihodom novih modelov), novi SX...

Cez leto ali dve  bos ugotovil, da SXa sploh ne rabiš :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
1 hour ago, bojanslo said:

Za naše ceste je super motor, majhna poraba 3.2 L na 100 km,,,, ima dovolj konjev, da se vozim z njim v hribe, po avtocesti in da normalno prehitevam ,,,ne da bi koga ogrožal.....130 km/h se pelješ lepo tekoče... prav tako do 170 km/h motor poskoči brez problema kaj več pa ne rabim....
Ni motor za "divjanje" in izkazovanje mišic je pa motor za uživanje in občutek svobode ter "vetra v laseh".. 

Kako pa doživljaš samo vožnjo? Kako ti deluje v ovinkih, kako vodljiv se ti zdi? Napisal si veliko pozitivnega, zanima pa me še, če imaš do tega mopeda kakšne zamere? Ali kaj pogrešaš oz. ti ni všeč? Na papirju moči ni ravno za izvoz, tako, da se v tem delu res primerja s kakšnimi močnejšimi skuterji, kako pa se sicer ti konji izkažejo v praksi na cesti? Če se recimo voziš sam, kje in kdaj najbolj (če sploh) čutiš, da bi ti dodatnih 20+ konjičkov prišlo prav?

Edited by Kawalir

Share this post


Link to post
Share on other sites
T 120
pred 3 urami, MiNa pravi:

NC700, res kanta od kante, karjola....

Ne vem kako, ampak sta upešno s to karjolo od motorja prepotovala pot na katero se marsikdo ne upa niti z ubermašino.

Ni vse v kubikih in konjih so le izgovori, da jih rabimo.

 

Ne vem, če je kdo rekel, da je to kanta od kante, nasprotno je odličen in vzdržljiv motor. Kolikor vem je to "polovica motorja" Honde Jazz. Zaradi moje izjave "karjola" pa ne bom dal pojasnila, zaradi moderatotja DAMI 34, ki ga spoštujem, čeprav ga ne poznam, ker je tema namenjena Hondi NC..

L.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Saj se spomnite reklamnega zapisa "ko veš kaj imaš"? NC je pač motor, ki ga kupiš z razumom in ne s srcem. To je zapisal tudi popotnik iz linka, ki sem ga omenil v prejšnjem postu. NC-jko sem vozil ravno toliko, da vem, da ima vsega dovolj. Samo v nas je vedno želja po nekaj več.

Logično je, da sem tudi sam pristal na velikem boxerju (R1150GS) in že ob nakupu sem nekako potiho razmišljal, da bo nadgradnja 1200-ka.

Po treh sezonah in 60Kkm sem po testu F800GS in manjšega F650GS brez velikega razmišljanja vzel slednjega in "naklepal" 133 000 kilometrov. Tudi trenutno sem pred odločitvijo kaj kupiti? Seveda 1200GS LC pravi srce, razum pa F750GS, če pa razmišljam še bolj racionalno, pa nekaj iz daljnega vzhoda...

Reka "Bigger Is Better" sem se izognil že ob nakupu malega F-a.

Mi je bil pa zelo zanimiv zapis novinarja, ki je testiral NC700 in sem med vožnjo tudi sam imel enak občutek. Do 100km/h imaš občutek da je motor 2x močnejši, nad 100km/h pa imaš obutek, da ima le polovico zapisanih Kilowatov.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

NC 750 uporablja inštruktor varne vožnje na Vranskem (Vojko). Res da je nadrkan na pamet tisti poligon, pa vseeno....če se je samo malo bolj potrudil, nam je vsem pobegnil s svojo "podhranjeno" NC750, ne glede na to da so imeli prav vsi ostali udeleženci precej močnejše motorje!

Prav tako sem jaz redno "šolal" vse supersportake na moji dnevni relaciji Dvor-Kočevje, pa vozim tudi podhranjeno kobilico v primerjavi z njimi.

Torej ni vse v konjenici.....je pa res, da se večje konjenice nikakor nebi branil, ker od viška glava ne boli :P

Edited by skalaprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 13 minutami, MiNa pravi:

Saj se spomnite reklamnega zapisa "ko veš kaj imaš"? NC je pač motor, ki ga kupiš z razumom in ne s srcem. To je zapisal tudi popotnik iz linka, ki sem ga omenil v prejšnjem postu. NC-jko sem vozil ravno toliko, da vem, da ima vsega dovolj. Samo v nas je vedno želja po nekaj več.

Logično je, da sem tudi sam pristal na velikem boxerju (R1150GS) in že ob nakupu sem nekako potiho razmišljal, da bo nadgradnja 1200-ka.

Po treh sezonah in 60Kkm sem po testu F800GS in manjšega F650GS brez velikega razmišljanja vzel slednjega in "naklepal" 133 000 kilometrov. Tudi trenutno sem pred odločitvijo kaj kupiti? Seveda 1200GS LC pravi srce, razum pa F750GS, če pa razmišljam še bolj racionalno, pa nekaj iz daljnega vzhoda...

Reka "Bigger Is Better" sem se izognil že ob nakupu malega F-a.

Mi je bil pa zelo zanimiv zapis novinarja, ki je testiral NC700 in sem med vožnjo tudi sam imel enak občutek. Do 100km/h imaš občutek da je motor 2x močnejši, nad 100km/h pa imaš obutek, da ima le polovico zapisanih Kilowatov.

kaj pa gledaš od japoncev? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 23 minutami, MiNa pravi:

Do 100km/h imaš občutek da je motor 2x močnejši, nad 100km/h pa imaš obutek, da ima le polovico zapisanih Kilowatov.

Kot dizel napram bencinarju...ima vec navora kot motorji z vec KM...

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 21 urami, Kawalir pravi:

 ... Kot vidim, imaš enega starega 125-kubičnika in vespo. Primerjaj zdaj oba tvoja s tem, pa boš hitro videl, kateri od naštetih je res "karjola", pa brez zamere. :cool:

Tule te moram malce korigirat, da ne bo nesporazuma. Naš soforumaš z nickom T120 ima motor, ki ni niti slučajno stari 125 kubičnik... 

Da po nepotrebnem ne  smetim Honda NC teme, ne bom omenjal konkretne znamke. Poguglaj pa boš videl, da gre za enega izmed kultnih motorjev...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawalir
34 minutes ago, skalaprava said:

NC 750 uporablja inštruktor varne vožnje na Vranskem (Vojko). Res da je nadrkan na pamet tisti poligon, pa vseeno....če se je samo malo bolj potrudil, nam je vsem pobegnil s svojo "podhranjeno" NC750, ne glede na to da so imeli prav vsi ostali udeleženci precej močnejše motorje!

Prav tako sem jaz redno "šolal" vse supersportake na moji dnevni relaciji Dvor-Kočevje, pa vozim tudi podhranjeno kobilico v primerjavi z njimi.

Torej ni vse v konjenici.....je pa res, da se večje konjenice nikakor nebi branil, ker od viška glava ne boli :P

Saj za to gre: jaz sem pač naknadno RACIONALNO ugotovil naslednje:

1. SX-a se v tem trenutku rahlo bojim, ker imam strahospoštovanje do te "živali"....

2. vem, da bi v tem trenutku "bombnika" izkoriščal MORDA do 30-40% zmogljivosti, kar pa V TEM TRENUTKU ne opravičuje skoraj 14k EUR, kolikor stane nov. Zato sem si rekel, da bom ŠE PREJ šel na eno "kobilico" in dobro spet "padel not", potem pa... Ves čas trdim, da z SX nisva rekla zadnje. Če se ne bodo posamezniki takrat sami spomnili mojih besed, jih bom jaz spomnil nanje. :ras: Tudi zame je namreč hitrost lepa in ne bom tajil, da ga ne bi "pritisnil" (zakaj bi sicer kupoval tak moped), AMPAK, ne bi ga rad "pritiskal" BREZ prave podlage in dobrega predhodnega ogrevanja. Saj to verjetno ni tako težko razumeti in sprejeti, kajne? To je tako, kot pri gumah: samo bedak bo z neogretimi gumami šel na polno zalagat ovinke. No, jaz ne želim biti tak bedak, to je vse. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik99
pred 42 minutami, skalaprava pravi:

NC 750 uporablja inštruktor varne vožnje na Vranskem (Vojko). Res da je nadrkan na pamet tisti poligon, pa vseeno....če se je samo malo bolj potrudil, nam je vsem pobegnil s svojo "podhranjeno" NC750, ne glede na to da so imeli prav vsi ostali udeleženci precej močnejše motorje!

Prav tako sem jaz redno "šolal" vse supersportake na moji dnevni relaciji Dvor-Kočevje, pa vozim tudi podhranjeno kobilico v primerjavi z njimi.

Torej ni vse v konjenici.....je pa res, da se večje konjenice nikakor nebi branil, ker od viška glava ne boli :P

Mislim, da ima Vojko CB500f, še kakšno leto nazaj pa mislim da je bil res NC...

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 1 minuto, Erik99 pravi:

Mislim, da ima Vojko CB500f, še kakšno leto nazaj pa mislim da je bil res NC...

No, ene tri leta nazaj je imel prvo NC 700, potem kasneje NC 750....če ima sedaj CB500F pa možno, ker lani nisem bil nič na poligonu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 3 urami, Snecer pravi:

kaj pa gledaš od japoncev? :) 

Kar predolgo že čakam na Tenere700, pa trenutno ne kaže nič kaj dobro. Prototipe testirajo, tako da drugo leto...

Sicer pa med 650 in 900 kubiki je kar nekaj izbire, ne vem sicer nisem brez in se ne mudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo
pred 7 urami, Kawalir pravi:

Kako pa doživljaš samo vožnjo? Kako ti deluje v ovinkih, kako vodljiv se ti zdi? Napisal si veliko pozitivnega, zanima pa me še, če imaš do tega mopeda kakšne zamere? Ali kaj pogrešaš oz. ti ni všeč? Na papirju moči ni ravno za izvoz, tako, da se v tem delu res primerja s kakšnimi močnejšimi skuterji, kako pa se sicer ti konji izkažejo v praksi na cesti? Če se recimo voziš sam, kje in kdaj najbolj (če sploh) čutiš, da bi ti dodatnih 20+ konjičkov prišlo prav?

Vodljivost je super, ovinka se tudi drži.... minus bi mu dal "da ima malo " dodatne opreme za katero sem sam potem dal tam nekje malo več kot 1k evrov, tako, da te potem pride krepko čez 8k €...ampak to j bila moja "kaprica" in želja,..... negativno je na njemu samo tovarniške nameščene gume, ki se ne morejo primerjati s Continentar RA 3 ali komu v tem razredu, vendar se tudi lepo drži v dežju.... motor popolnoma nič ne trese kot nekatere 2 valjnike .... ene 15 konjev pa bi edino pogrešal včasih pri prehitevanju, da malo hitreje narediš manever..... vožnja v dva pa je turistično prijetna...dejansko je poceni vožnja prav tako servisi niso predragi.....glede oprema, ki sem si jo nabavil pa mislim da sem opisal ene 2-3 srani nazaj.....če bi imel vse to že osnovni model "bi bil popolen".....vendar vsak ima svoje želje....

Sicer pa na FB obstajata dve skupini kjer si delimo izkušnje NC750x in tam lahko pridobite bolj podroben pogled na ta motor kaj ljudje pravijo iz celega sveta.......pa si bo lahko vsak svoje mnenje ustvaril še bolj realno od ljudi-uporabnikov iz celega sveta.....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Jaz sem z mojo zdrsala 3 komplete Bridgestone T30 EVO, 1.komplet je bil original ob nakupu.

Pozno jeseni sem zamenjala s Pirelli Angel GT, bolj iz radovednosti, kot drugo......

Kar sem jih uspela vozit, nisem zaznala kakšne razlike ne v suhem, ne v mokrem.

Čakam na vreme, da začnem malo več voziti, pa bomo videli......

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojanslo

Moja ima nameščene gume Dunlop D609F in tudi drugi ljudje po svetu se "švarajo" na te gume in večinoma nameščajo Mišelinke ali pa Continental ....... je pa to čisto osebno mnenje :).... saj se z njimi lepo vozi in dokler ne bodo za menjavo jih bom imel nameščene :)...... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Ko sem napisal, držite se teme pomeni, da se izpusti osebno obračunavanje, če kdo ima karkoli za napisat čez moped (bilokateri) lahko napiše, je pa seveda zaželjeno argumentiranje.

Jaz sem NC testiral, nekih 15 km in sem ga takoj vrnil. Mi žal ne sede. Je res da sem z SXa sedel na Nc, ampak kot bi vozil cigumigu, brez konkretnega agregata, oziroma moped brez karakterja., pa se čisto lepo in spodobno vrti. Mi je pa všeč luknja nad rezervoarjem, kamor lahko marsikaj spraviš.

No saj tudi Versys me ne spravi v delirij :P

 

pred 33 minutami, KARMEN1 pravi:

Jaz sem z mojo zdrsala 3 komplete Bridgestone T30 EVO, 1.komplet je bil original ob nakupu.

Pozno jeseni sem zamenjala s Pirelli Angel GT, bolj iz radovednosti, kot drugo......

Kar sem jih uspela vozit, nisem zaznala kakšne razlike ne v suhem, ne v mokrem.

Čakam na vreme, da začnem malo več voziti, pa bomo videli......

 

Razlika je močno očitna< sploh na prvi pnevmatiki. T30 je pretrda, pretoga in že na suhem, če malo pritisneš nese ven iz ovinka. Seveda, se ne bom mešal v tvojo vožnjo, lahko da si nežna in ne vidiš razlike, ampak potem bi ti svetovar RS3, s katero boš naredila največ km, kar pomeni najboljši izkoritek za vložen denar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 urami, vandrovec pravi:

Kot dizel napram bencinarju...ima vec navora kot motorji z vec KM...

62Nm, lepot te prosim, to ni noben dizel, niti za čohat za ušesi ni :P

 Če smo že pošteni, se lahko napiše da je motor tako mapiran, da ima spodaj moč, kar je ponavadi za kruzanje dobrodošlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 uro, MiNa pravi:

Kar predolgo že čakam na Tenere700, pa trenutno ne kaže nič kaj dobro. Prototipe testirajo, tako da drugo leto...

Sicer pa med 650 in 900 kubiki je kar nekaj izbire, ne vem sicer nisem brez in se ne mudi.

mogoče še afrika? čeprav je pretežka

dejansko največ obeta tenere700, ne vem, kaj čakajo, razgrabili bi ga

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1
pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

Razlika je močno očitna< sploh na prvi pnevmatiki. T30 je pretrda, pretoga in že na suhem, če malo pritisneš nese ven iz ovinka. Seveda, se ne bom mešal v tvojo vožnjo, lahko da si nežna in ne vidiš razlike, ampak potem bi ti svetovar RS3, s katero boš naredila največ km, kar pomeni najboljši izkoritek za vložen denar.

Ne rs3 pa ne, ker me količina km nikoli ni zanimala, zanima me le oprijem v suhem, mokrem in hladnem.......

Potem pa čakam, da dež spere sol s ceste potem na kavo v Most na Soči ali pa na plominko.

Pa da vidimo razliko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!