Skoči na vsebino

Triumph Explorer 1200


KeC
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Danes smo v Beljaku testirali Explorer 1200, Tiger 800xc in za jagodo na smetani Speed Triple 1050. Trije Triumphi, vsak s svojega sveta!

Skoraj identično izbiro smo imeli na voljo včeraj pri Španiku v Murski Soboti. S tem, da je Speed tripla nadomestil manjši (a mogoče celo bolj zabaven) brat Street triple

Kot prvi sem v roke dobil mrcino od Explorerja. Bil sem zelo prijetno presenečen, saj na prvi pogled ne deluje tako »obavten« kot na slikah in kot njegova direktna konkurenca. Še posebej od zadaj deluje prav vitek. Ne glede na to, da sem že vozil kar veliko različnih motorjev od najmanjših nakedov pa do velikih čoperskih krav, velikih potovalnih endur nisem ravno vsakodnevno navajen. Ta segment me nikoli ni prav mikal, saj je zame nek ekvivalent SUV-jev.

Vžig in motor po pravilih trivaljnika lepo zažvižga, meni všečen zvok, podoben zvoku reaktivnega motorja. Zvok je malo bolj basovski kot na mojem 1050, kar da vedeti, da je kubatura višja. Teža na mestu se čuti, ne gre za sportaka, z nizkim težiščem, ki ga lahko na mestu med nogami premetavaš levo in desno. Ko pa spelješ pa se vsa ta teža povsem porazgubi. Že na prvem zavoju iz parkirišča me je presenetilo, kako lahkotno takšna »krava« zavija. Zavijemo na glavno cesto in hitro prestavljanje v 3t-tjo ter odprem gas, brez kakršnega koli cukanja motor pospeši že iz najnižjih obratov. Želim prestaviti v višjo, pogledam obratomer in je motor šele na kakšnih 4000obratih, počakam s prestavljanjem in še dodam gas, malo morje navora opravlja svoje delo in motor kar vleče in vleče. Prestavljanje je brezhibno, kakšne razlike v smislu, da ima motor kardan sploh ne opazim. Skozi ovinke deluje zanesljivo in mirno. Vzmetenje je čvrsto ampak nepravilnosti požira brez težav, deluje veliko bolje kot sem pričakoval. Vožnja je res udobna, pozicija voznika je odlična motor pa odziven v vsem svojem območju.

Po kakšne slabe pol ure vožnje se ustavimo in menjamo motorje. Zdi se mi, da je minilo samo par minut. Človek povsem pade v vožnjo, tako zelo, da sem v tem času povsem pozabil se poigrati z elektronskimi napravicami kot so tempomat in pa sistem proti zdrsevanju ter ostala elektronska »navlaka«. Naslednji motor je bil na vrsti Tiger 800xc, zaradi katerega sem pravzaprav šel na to testiranje ampak to sodi v drugo temo.

Kljub temu, da Explorer ne pade v segment motorjev, ki bi bili na moji prioritetni listi, je bila vožnja z njim res užitek. Motor je fantastičen, ogromno navora, ki ga ne zmanjka skozi celotno območje vrtljajev, ergonomija je hudo zelo udobna, vzmetenje pa je prekašalo moja pričakovanja za ta segment motorjev. Vse skupaj je odličen paket in če bi kupoval v tem segmentu bi vsakemu potencialnemu kupcu gs-a, corssdreserja, stelvia ali česa podobnega svetoval da preizkusi tudi Ecplorerja. Zase vem, da bi se glede na odlične izkušnje, ki jih imam s Triumphom in glede na primerjalne teste brez kakršne koli dileme odločil za Explorerja.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes imel možnost 2uri testirat EXPLORERJA, zame izreden moped, ima zelo lep zvok, navor, v 6 prestavi je tak kot da imam na moji Vari v 3 prestavi, skratka izredno vleče, sploh ne čutiš da ima kardan tako kot pri nekaterih (saj veste na koga mislim), ko sem ga na klančini nožno prestavljal imaš občutek kot da ima 150 kg in ne prek 250 kg tako lahkoten občutek imaš tudi ko ga daješ na centralno stojalo ki ga ima v osnovni opremi, armaturna plošča zelo lična in pregledna in postreže z veliko podatkov kot so: povprečna poraba, trenutna prestava, temperatura hladilne tekočine, zunanja temperatura itd., ima izklopljiv ABS in sistem proti zdrsavanju, voznikova drža je zame dobra, zamenjal bi samo sprednjo šipo z višjo, pri originalni je nastavljiv samo kot šipe ne pa tudi višina, dobro in predvsem varen pa je tudi sistem samodejnega izklaplanje žmigavcev, med vožnjo ni čutiti nobenih vibracij ne na riti kot tudi ne na rokah, ima pa tudi tempomat ki ga nisem sprobal, testni moped je imel zame samo malenkost premehko nastavljeno prednje vzmetenje, ki se ga da seveda tudi nastavljati po trdoti, servisni intervali so na 16.000 km razen prvega ki je na 1000 km.

Cena je visoka, kakor cena vseh predstavnikov v tem segmentu, samo po moje pri EXPLORERJU dobiš za slabih 14.000 € še največ izmed vseh.

To je bilo moje skromno mnenje, zahvaljujem se podjetju ŠPANIK AMC za zupanje

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bi novinarska (pristranska) srenja znala vzmetenje naštelat, bi bavarec glatko pušnil. Potem pa to v tekstu še priznajo!

Der Dreizylinder heizt der Boxer-GS mächtig ein. Mit einem besser -abgestimmten Fahrwerk könnte die Triumph vielleicht die Lücke schließen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bi novinarska (pristranska) srenja znala vzmetenje naštelat, bi bavarec glatko pušnil. Potem pa to v tekstu še priznajo!

Der Dreizylinder heizt der Boxer-GS mächtig ein. Mit einem besser -abgestimmten Fahrwerk könnte die Triumph vielleicht die Lücke schließen.

ne vem če to pomen da ga ne znajo naštimat..in še to rečejo da mogoče..ali pač to pomeni da gs-a znajo naštimat, triumpha pa ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem če to pomen da ga ne znajo naštimat..in še to rečejo da mogoče..ali pač to pomeni da gs-a znajo naštimat, triumpha pa ne?

V vseh letih obstoja GSa bodo pa ja znal .......mislm....da. Sicer za ta lene so nek ESA naumili, da ni treba na roke.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bi novinarska (pristranska) srenja znala vzmetenje naštelat, bi bavarec glatko pušnil. Potem pa to v tekstu še priznajo!

Der Dreizylinder heizt der Boxer-GS mächtig ein. Mit einem besser -abgestimmten Fahrwerk könnte die Triumph vielleicht die Lücke schließen.

Ja, pred tem bi morala vzmetenje zamenjati za tako, ki se da štelat :)

Nastavitev preloada je malo premalo za kako resno štelanje.

In če je novinar malo izven serijskih dimenzij (teže), je lahko kaj hitro problem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Ein vorhersehbarer Test? Nicht ganz. So knapp wars noch nie. Die BMW beeindruckt noch immer durch die Summe ihrer Qualitäten. Aber sie gewinnt kein Einzelkapitel mehr!"

Ko prebereš tole ti je vse jasno. Tudi jaz vozim to znamko pa me nič ne moti, če se kdo bolje počuti na kakšnem drugem motorju.

Sicer pa iz 14 strani dolgega zapisa enostavno zaključiti ta ali ta je najboljši je malo mimo, res pa "benko" je dobil je največ točk.

"Offerte - damit ist die Versys das beste Angebot fürs Geld."

Šparovni _vabi lepo priznajo kje dobiš največ za svoj denar. Zanimivo zakaj se potem teh motorjev ne proda največ? Očitno je, da smo pač pripravljeni precej plačat tudi znamko (tema o pripadnosti) prav je tako drugače bi vsi vozili enake motorje, pa avte pa nosil enake obleke.....

ajd boljš, da se grem vozit.

ps, sajo ne se tolk razburjat maš ja fajn motor.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vseh letih obstoja GSa bodo pa ja znal .......mislm....da. Sicer za ta lene so nek ESA naumili, da ni treba na roke.....

ja za ta lene so po tanovem naumili tudi Triumph Electronic Suspension (TES) :grim

za še boljšo stabilizacijo motorja pa so si omislili še Triumph Dynamic Luggage System (če kufri niso enakomerno obremenjeni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bi novinarska (pristranska) srenja znala vzmetenje naštelat, bi bavarec glatko pušnil. Potem pa to v tekstu še priznajo!

Der Dreizylinder heizt der Boxer-GS mächtig ein. Mit einem besser -abgestimmten Fahrwerk könnte die Triumph vielleicht die Lücke schließen.

prevod: tricilnder mocno podkuri boxer-gsu. z bolje (tovarnisko) nastavljenim vzmetenjem bi triumph mogoce lahko zaprl vrzel.

BTW to se ne nanasa na sposobnosti novinarjev nastavljati vzmetenje, temvec samo na oceno vzmetenja kakrsno pride v motorju iz tovarne.

BTW2: TO NI TEMA O BAVARCU, ITALJANU ALI ..... TEMVEC O BRITANCU. bo slo od sedaj dalje? je dovolj jasno napisano?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

dober posnetek o tem motorju : [media=]

Dobro izgleda ni kaj, tudi tu je avtonomija ???? pri porabi 7,7L

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je nekaj dni nazaj opravil servis na 1000 km in ima do včeraj prevoženih ~1200 Km in povprečno porabo 5 l/100. Motor je v fazi utekanja in se drži navodil!

Servis je opravil v Villachu, ker naši kekci kao še nimajo usposobljenega kadra za servisiranje kardana(potrebna menjava olja).

Še dobro, da je Villach bližje kot MS.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je nekaj dni nazaj opravil servis na 1000 km in ima do včeraj prevoženih ~1200 Km in povprečno porabo 5 l/100. Motor je v fazi utekanja in se drži navodil!

Servis je opravil v Villachu, ker naši kekci kao še nimajo usposobljenega kadra za servisiranje kardana(potrebna menjava olja).

Še dobro, da je Villach bližje kot MS.

kaj pa jerman depala vas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa jerman depala vas?

Če uradni pooblaščeni prodajalec da takšen odgovor, potem kaj dosti ne sprašuješ več! Ne vem kako lahko sploh prodajajo, če so pol taki odgovori?

No, saj tudi pri nakupu ni šlo vse gladko, je mel kar nekaj zapletov......

Sicer sem se pa sam zanimal za explorerja pr Jermanu, pa me je arogantno odpravil v 1/4 minute!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če uradni pooblaščeni prodajalec da takšen odgovor, potem kaj dosti ne sprašuješ več! Ne vem kako lahko sploh prodajajo, če so pol taki odgovori?

No, saj tudi pri nakupu ni šlo vse gladko, je mel kar nekaj zapletov......

Sicer sem se pa sam zanimal za explorerja pr Jermanu, pa me je arogantno odpravil v 1/4 minute!

hehehe.... nisi prvi ki ima negativno mnenje o njemu....

vrjamem pa da bodo pri spaniku v kratkem uredili vse zadeve, ki so potrebne da se taksne stvari ne bodo dogajale in da ne bo treba v tujino hodit servisirat zadeve

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je nekaj dni nazaj opravil servis na 1000 km in ima do včeraj prevoženih ~1200 Km in povprečno porabo 5 l/100. Motor je v fazi utekanja in se drži navodil!

Servis je opravil v Villachu, ker naši kekci kao še nimajo usposobljenega kadra za servisiranje kardana(potrebna menjava olja).

Še dobro, da je Villach bližje kot MS.

kaj pa cena servisa Villach/MS

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!