Skoči na vsebino

Triumph Explorer 1200


KeC
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Nič bat!

Vsi uradno pooblaščeni serviserji so dožni odpravit napako na motorju, ki je v garanciji, neglede kje in pri komu je bil motor kupljen. Seveda je potrebno imeti dokumentacijo (potrjeno servisno knjižico).

Moj je bil kupljen v Nemčiji-Minhen, pa so ga popravljali v Avstriji. Sicer so se sprva nekaj upirali, da naj ga v Minhen peljem, pa smo jim pod nos pomolili dopis iz Anglije, na katerem jasno piše, da morajo sprejeti v popravilo motor za katerega jamči tovarna.

Kasneje so bile še težave z plačilom nekaterih stvari, ki jih tovarna kao ne prizna, pa smo se tudi to zmenili in so preplačan del računa lepo vrnili na TRR.

Kar veselo ga dostavi v prvi pooblaščeni servis in jim naprej povej, da boš po pretečenem roku za odpravo napake zahteval nov motor, pa se bodo hitro obrnili. Pri tovarniški garanciji nema milosti!

Če te kaj bolj konkretnega zanima piši na ZS.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
On 25. 4. 2016 at 9:17 AM, NX650 said:

Lastniki TEX-a.... je imel že kater take take težave z njem in na koga se je obrnil??

Motor je letnik 2015, ima 4.000 prevoženih, opravljen servis na 1.000,   Zaribal je najverjetneje menjalnik ali pa kardan... nevozen in ne more niti premaknit iz mesta, prestavljaš ga pa lahko po prestavah.... uvožen je bil lani iz italije... Na koga se obrnit.. Jerman je rekel da bo videl kaj lahko naredi.. glede garancije mislim?? PA človek..motor še eno leto ni star... 

Kako ste rešili zadevo? ker to z garancijo triumphov v slo. je misija nemogoče. Govorim iz lastnih izkušenj, pa so moje težave minimalne, proti opisanim težavam. Je pa dejstvo da se človek malo vpraša o kakovosti, s katero se tovarna baha po svetu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, mali šlosar said:

Kako ste rešili zadevo? ker to z garancijo triumphov v slo. je misija nemogoče. Govorim iz lastnih izkušenj, pa so moje težave minimalne, proti opisanim težavam. Je pa dejstvo da se človek malo vpraša o kakovosti, s katero se tovarna baha po svetu. 

Težavo so rešili na servisu so priznali garancijo in vgradili nov menjalnik. Motor je bil na servisu več kot mesec dni, računali so samo delo za servis (olje, filtri zadnje disk ploščice). Motor je imel takrat 4900 kilometrov....S kakovostjo te znamke se ni ravno za bahat.... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, NX650 pravi:

Težavo so rešili na servisu so priznali garancijo in vgradili nov menjalnik. Motor je bil na servisu več kot mesec dni, računali so samo delo za servis (olje, filtri zadnje disk ploščice). Motor je imel takrat 4900 kilometrov....S kakovostjo te znamke se ni ravno za bahat.... 

Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, MARJA pravi:

Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov.

Kakovost blagovne znamke se vidi, ne po tem kok ima napak, ampak po tem, kako jih odpravlja. Mam filing, da so Japonci po tem vprašanju pred EU.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam nisem imel ne vem koliko stikov s slovenskim zastopnikom, zato moje mnenje ni merodajno in pomembno.

Vem pa, da so tudi v Italiji dokaj nezadovoljni z odnosom Triumph zastopnika oz. kar italijanske podružnice proizvajalca. Zelo neradi priznavajo popravila v garanciji in pot za nesrečnega lastnika je kar trnova. Pa ima Triumph v Italiji dosti drugačen položaj na trgu kot v Sloveniji. Je pa res, da so glasovi nezadovoljnih dosti bolj množični in glasni od glasov zadovoljnih lastnikov - slednji pač molčijo in se peljejo.

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, NX650 said:

Težavo so rešili na servisu so priznali garancijo in vgradili nov menjalnik. Motor je bil na servisu več kot mesec dni, računali so samo delo za servis (olje, filtri zadnje disk ploščice). Motor je imel takrat 4900 kilometrov....S kakovostjo te znamke se ni ravno za bahat.... 

Še nekdo ki je kupil tri, prvega zadnjega in nobenega več.Potem pa evropski gospodarstveniki jamrajo kako ni prodaje novih izdelkov.

 

8 hours ago, MARJA said:

Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov.

Čestitam, vesel sem zate.

 

57 minutes ago, dlicen said:

Sam nisem imel ne vem koliko stikov s slovenskim zastopnikom, zato moje mnenje ni merodajno in pomembno.

Vem pa, da so tudi v Italiji dokaj nezadovoljni z odnosom Triumph zastopnika oz. kar italijanske podružnice proizvajalca. Zelo neradi priznavajo popravila v garanciji in pot za nesrečnega lastnika je kar trnova. Pa ima Triumph v Italiji dosti drugačen položaj na trgu kot v Sloveniji. Je pa res, da so glasovi nezadovoljnih dosti bolj množični in glasni od glasov zadovoljnih lastnikov - slednji pač molčijo in se peljejo.

Tudi v Slo. se skušajo na vsak način izmikat, glede na izkušnje!. Vse kaže na to da dela tovarna po principu nategni pobegni.

Popravljeno . Popravil mali šlosar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, mali šlosar pravi:

Tudi v Slo. se skušajo na vsak način izmikat, glede na izkušnje!. Vse kaže na to da dela tovarna po principu nategni pobegni.

kaj Slo??? to je samo podrejena podružnica oz. prodajalna motorjev , ki dejansko spada pod avstrijo .. serviserji so šolani in pooblaščeni .. ok ne trdim za vse ... verjetno bi se lažje delalo prek italjanov , ki imajo nižje cene kot avstrijci.. motorji preden pridejo v slovenijo morajo biti v celoti plačani pri avstrijcu.. deli ravnotako ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, MARJA said:

Tko kot z nobeno drugo ne. Moj ma že 60 000 km pa je vidu samo predpisane servise in dela brez problemov.

Meni se 60k km ne zdi neko merilo za kvaliteten in vzdržljiv izdelek....  Samo še reci da imaš letnik 2013 pa si vse povedal....

 

16 hours ago, DAMI34 said:

Kakovost blagovne znamke se vidi, ne po tem kok ima napak, ampak po tem, kako jih odpravlja. Mam filing, da so Japonci po tem vprašanju pred EU.

 

Japonci so daleč pred eu kar se tega tiče, tudi takih mizernih napak ne delajo..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, NX650 pravi:

Meni se 60k km ne zdi neko merilo za kvaliteten in vzdržljiv izdelek....  Samo še reci da imaš letnik 2013 pa si vse povedal....

Seveda je 2013 in .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, NX650 said:

Meni se 60k km ne zdi neko merilo za kvaliteten in vzdržljiv izdelek....  Samo še reci da imaš letnik 2013 pa si vse povedal....

 

 

A en crknjen menjalnik pa je zadost za postavt pravilo? 

 

IMO je večina EU mašin nekje med butičnim in serijskim, bol eksota kot konfekcija. Ne smeš pričakovat "brezvezbne brezhibnosti" v po-prodaji ala BMW in japonski kolosi, z velikimi zaledji.  Po videnem in prebranem se mi zdi da si imel pač smolo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, MARJA said:

Seveda je 2013 in .......

Naj te še tako naprej služi..... 

2 minutes ago, Cartman said:

en crknjen menjalnik pa je zadost za postavt pravilo? 

 

IMO je večina EU mašin nekje med butičnim in serijskim, bol eksota kot konfekcija. Ne smeš pričakovat "brezvezbne brezhibnosti" v po-prodaji ala BMW in japonski kolosi, z velikimi zaledji.  Po videnem in prebranem se mi zdi da si imel pač smolo. 

Cartman to si ga pa tako mim vsekal... en crknjen menjalnik...

Gospod serviser se je čudil ko je šel menjalnik na 2015 letniku... rekel je da so šli menjalniki na 2013 letniku..2015 letnik naj bi imel že kao dober menjalnik.. Po njegovem mnenju so dali na motor menjalnik letnika 2013 da je crknil najverjetneje narejen v nočni :D koliko sem ga razumel.. da bi moral imet lastnik nenormalno srečo če na 2013 letniku menjalnik ne crkne... to kako začnejo ropotat ventili na 2013 sem tudi poslušal... tako da res nebi o kvaliteti izdelka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se kdo vpraša, za koliko okvar smo pa dejansko krivi vozniki in jih potem ko se okvara zgodi pripišemo "šlampariji" proizvajalca?

Sploh okvare menjalnika so dostikrat posledica težke noge uporabnika.

Če crkne elektronika, če zrožljajo ventili zaradi napake v proizvodnji, je to svar na katero uporabnik nima vpliva.

Kot sem prebral, so bile menjane tudi zadnje obloge na zavorah. Pri 4900 km? Kvaliteta materjala ali voznika? Samo za info: moj jih ima čez 40Kkm, pa so še original not in imajo še za kak 1-2Kkm mesa! Pa je motor nesrečni letnik 12/13 z vsemi hibami.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu, bi moral menjalnik zdržati vsa menjavanja, kot je napisano v navodilih. Sklopka gor in sklopka dol, ne vidim, kaj bi tu bil kriv uporabnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Običajno pri motorju v garanciji seveda uporabnik noče biti nič kriv, če gre kaj narobe.

Uporaba sklopke pri menjavanju brzin da ali ne je teško dokazljiva zadeva.  Če se pa nekaj pod polno obremenitvijo presili in dela kot svinja z mehom,  pa mislim, da tu garancija nima nič poleg - sory.

In tudi totalno izrabljene ploščice v tako kratkem času so verjetno hiba ne odraz stalnega tiščanja na zadnjo zavoro? In pri zavrtem kolesu še prestavljat..... pa nekaj mora it v maloro. Moje mišljenje.

In taki piloti potem mečejo slabo luč na znamko, neglede katero vozijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4. 7. 2016 at 10:56 PM, thumper said:

kaj Slo??? to je samo podrejena podružnica oz. prodajalna motorjev , ki dejansko spada pod avstrijo .. serviserji so šolani in pooblaščeni .. ok ne trdim za vse ... verjetno bi se lažje delalo prek italjanov , ki imajo nižje cene kot avstrijci.. motorji preden pridejo v slovenijo morajo biti v celoti plačani pri avstrijcu.. deli ravnotako ...

Ali pa če je podružnica od Pakistana, če je stvarna napaka in ni kriv uporabnik, potem je vse jasno. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 7. 2016 at 11:25, raza pravi:

Ali se kdo vpraša, za koliko okvar smo pa dejansko krivi vozniki in jih potem ko se okvara zgodi pripišemo "šlampariji" proizvajalca?

Sploh okvare menjalnika so dostikrat posledica težke noge uporabnika.

Če crkne elektronika, če zrožljajo ventili zaradi napake v proizvodnji, je to svar na katero uporabnik nima vpliva.

Kot sem prebral, so bile menjane tudi zadnje obloge na zavorah. Pri 4900 km? Kvaliteta materjala ali voznika? Samo za info: moj jih ima čez 40Kkm, pa so še original not in imajo še za kak 1-2Kkm mesa! Pa je motor nesrečni letnik 12/13 z vsemi hibami.

 

 

kaj pa če bremzbat na novem motorju zadnje bremze ni deloval, kot je treba in je posledično popapalo zadnje ploščice:D

poznam lastnika in motor:jezik:

to bo pravi vzdržljivostni test:lol1:

Popravljeno . Popravil builder
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Eno vprašanje za tiste ki imate low verzijo explorerja...ali imate kaj problemov z prekomernim brušenjem tačk po ovinkih? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko boš prišel do odgovora, saj je verjetno na MS zelo malo voznikov Explorerja v low verziji, saj že klasičnih ni prav veliko.

Za obično verzijo ti lahko povem, da se več vozim v dvoje in natovorjen kot solo, pa do zdaj še nisem imel težav z brušenjem katerega koli dela na motorju. Seveda je obremenitvi primerno nastavljeno vzmetenje, pa tudi pretiravati ne gre, če si v dvoje in turing naravnan.

Sicer pa mi robovi podplata škornja sporočajo, do kje smo v nagibu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!