Skoči na vsebino

Triumph Explorer 1200


KeC
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pa te poporodne težave mene zanimajo..pa nihče nič o njih ne napiše..sem videl eno vlago v nekem žmigavcu..in to je to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dal sem čez kalvarijo poporodnih explorerjivih težav, doživel mnogo neprijetnosti s pooblaščenimi serviserji in, če to odmislim, je to v 45 letni moto karieri eden boljših strojev.

 

Sicer bi večina rekla, da ne stavi več na konja, ki se je po poškodbi vrnil s klinike, jaz pravim, da je zdaj še boljši. In če bo tako ostalo, bom še stavil nanj.

 

Če pa bo realnost kazala drugače, bom pač zamenjal in spet poizkušal najti zmagovalnega konja, ki mi bo ustrezal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@biker77
Nihče ne piše rad o težavah motorja, ki si ga prej na vse pretege hvalil. Še posebej ne, če si zapel z požrtimi, prepotentnimi  serviserji, ki so dolžni tovarniške napake odpraviti in ne pri tem iskati svojo korist na prizadetih! To v današnjih časih pač ne gre, ker je svet majhen.
 
Tovarniške napake so podrobno obravnavane na tujih forumih, kot je http://www.tiger-explorer.com/ in še mnogo drugih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebemu..dva posta si napisal ampak nič pa kaj je narobe..in vseeno me bolj zanima kaj maš ti za napisat kot pa nek nemc ali američan ali grk..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno pri mojem so bile težave z občasnim rožljanjem ventilov, piskanjem v kotnem prenosu in potem na jesen je sledilo nenadno ugašanje motorja med vožnjo.

 

Pri kolegu (z enakim motorjem) je najprej pričelo puščati olje na pokrovu sklopke, potem je motor v prostem teku občasno deloval le na dva cilindra.

 

Na koncu sta bila čez zimo oba tigra deležna istega tretmaja: menjava motorne glave z ventili, ECU-ja, TPS-a, pa še nekaj lepotnih reklamiranih stvari kot je rjavenje cent. stojala, ki so ga pobarvali in je po dveh vožnjah spet rjav, ter menjava ogledal na kolegovem, ki so po dveh letih postala "pegasta" na refleksnem sloju.

 

Nekaj od reklamiranih delov ni bilo odobrenih in bodo stvar nadaljnjih pogajanj (piskanje kotnega prenosa, oguljeni ročaji za sopotnika).

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa dost šita, za tak moped

, zdj me pa zanima kak se to okarakterizira: kot porodne težave in bodo vse to odpravili, in al so hudi problemi pri priznavanju reklamacij/garancije?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem ugotovil je problem v verigi serviserjev.

 

Če postavimo na vrh Angleže je naslednji podložni proti našim koncem Nemec, ki skrbi med drugim naprej za Avstrijca, ta pa z drobtinicami za Slovenca.

 

Poj se pa pejt! Če obrneš pot zna bit pestro, res.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za off topic!

 

Tudi jaz sem imel poporodne težave na KTM1190 ki pa so jih brez pripomb poštimali in še več! To pomeni ko pripeljem na servis ,serviser odtipka ident številko v komp in ta mu pove kaj so se v matični tovarni še spomnili popraviti,zamenjati,,,itd..

So pa bili popravki kozmetične narave..softwer,zamenjava stranskega stojala,hladilne cevi...itd...

 

Predvsem sem se oglasil ker sem se najdel kot Raza in to je da nas EU proizvajalci tretirajo kot cigane,pleme,vas saj smo za njih premajhen trg da bi se jim splačalo kaj posebej ubadat z nami in če pogledamo še politično sceno ,potem je odgovor na dlani!

 

Toda kupili smo stroje vredne 15K in več evrov za to da se zdej ukvarjamo z stvarmi ki bi morale biti predvsem težava proizvajalcev in posledično bi morali biti naši generalni uvozniki zelo medeni do nas.

 

Sem zasledil da so serviserji tudi neodzivni pri Triumphu,tukaj nimam problemov,do mene so v redu in se trudijo,bremza pa jih matična tovarna ki se do generalnega uvoznika obnaša kot do s kugo okuženega človeka,sramota na celi črti,zato se je tudi Laba odmaknila od jodlarjev!

 

Primer: zadnji kovčki prepuščajo vodo,ko smo kupci predstavili primer serviserju je ta posredoval v Avstrijo problem.No ta je dobra:matična tovarna je odgovorila da so kovčki vodoodporni ne pa vodotesni in zaključila problem. Morm reč da so hitro našli rešitev in takoj sem se spomnil nečakinje ki je vrgla na tla smet,sem jo okaral zakaj smeti meče po tleh,odgovorila mi je ,da jo ni vrgla ampak odložila,da te kap!!!

 

Drugače pa so to dobri motorji,ki ti nudijo užitek,toda ob vsem tem tudi malo grenkega pridiha.

 

Nazadnje sem dobil obvestilo,da so podaljšali garancijo iz 2 na 3 leta ............sej sem vesel in svojega konja ne bom menjal ker sem drugače zelo zadovoljen in mi ni težko povedat kaj gre narobe na motorju a to samo do takrat dokler moj žep zaradi napak drugih ne bo trpel.Ko bom pa moral dati prvi cent za popravilo za katerega nisem kriv jaz gre motor po hitrem postopku od bajte in prav tako oranžna barva :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa ta mehanik v Depali vasi Jerman, a ni on pooblaščen za trumpa ?

Drgač pa užitek v vožnji je tud to, da stalno ne misliš kje in kdaj ti bo kaj crknilo zato sem z svojo old punco zmeraj bol zadovoljen ko poslušam te vaše težave, čeprav si tud jaz želim nekaj novejšega sam žal ni časa (€) za to

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sayo saj ima triumph tudi mobilno garancijo ki ti zagotavlja v primeru okvare primerno saniranje in nadomestilo za tvojo škodo!

Če bodo v garancijskem roku poštimali vse felerje tudi potem ne bo težav..........upajmo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak a ves....komi cakas dopust, spakiras, odadventuriras na pot za 2 tedna, pa te 3 dan razveseli en tak dogodek.....zaril bi moped v stacuno nazaj. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal smo zašli! Men se z nobenim motorjem še ni zgodilo da kam ne bi prišel ,prav tako tudi nazaj kljub kakšni težavici!

Ne bom več smetil  ower in aut ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem ugotovil je problem v verigi serviserjev.

 

Če postavimo na vrh Angleže je naslednji podložni proti našim koncem Nemec, ki skrbi med drugim naprej za Avstrijca, ta pa z drobtinicami za Slovenca.

 

Poj se pa pejt! Če obrneš pot zna bit pestro, res.

 

Hvala za vse napisano. Smisel foruma je v prvi vrsti v tem, da komuniciramo in si izmenjujemo informacije in tvoje so dobrodošle, saj si lahko nekdo, ki se zanima za nakup tega motorja ustvari neko sliko kako je z vzdrževanjem.

 

Vsak motor ima kakšno napako in vsak se lahko pokvari. Dokler je v garanciji in dokler gre za tovarniške napake je pomemben odnos pooblaščenih servisov, po tem pa je pomembno vedeti, v čem je lahko vzrok okvare in kako to najenostavneje in najceneje odpraviti. V-Strom forum ima o tem toliko informacij, da mnogi mislijo, da gre za pokvarljiv in nekvaliteten motor čeprav v resnici gre za motor, ki je dolgo na tržišču, je dobro prodajan in se o njem ter njegovih hibah veliko ve. Te informacije so na koncu dodana vrednost za vsakega lastnika.

 

Razumem tudi, če se do uvoznika/pooblaščenega serviserja nočeš preveč izpostavljati, ker boš še imel opravka z njimi. Na drugo stran pa je argumentirana javna objava nezadovoljstva s podporo za precej drag izdelek eno najboljših orodij, ki jih imamo na razpolago, kadar smo v vlogi kupca/uporabnika.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Oj lastniki Explorerja!
 
Za prijatelja sem naročal ščitnik zadnjega amortizerja (http://www.ebay.de/itm/Triumph-Explorer-1200-Shock-Shield-/191136029563?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c80985b7b) in naročil še za sebe.

 

Ker pa imam zmontiran podblatnik (http://www.ebay.de/itm/Pyramid-Triumph-Tiger-1200-Explorer-Rear-Hugger-076150B-Gloss-Black-/290949623982?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43bdf2f0ae) te zaščite ne morem zmontirat in jo prodam po nabavni ceni, če bi kdo želel.

Ščitnik svojo funkcijo opravi odlično saj prepreči, da bi kakšen kamenček zašel med vzmet in ohišje amortiterja, ter prepreči peskanje zadnje nihajke in centralnega stojala.

 

Več na PS.

post-3530-0-65096500-1403692583_thumb.jpg

post-3530-0-93356600-1403692650_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno pri mojem so bile težave z občasnim rožljanjem ventilov, piskanjem v kotnem prenosu in potem na jesen je sledilo nenadno ugašanje motorja med vožnjo.

 

Pri kolegu (z enakim motorjem) je najprej pričelo puščati olje na pokrovu sklopke, potem je motor v prostem teku občasno deloval le na dva cilindra.

 

Na koncu sta bila čez zimo oba tigra deležna istega tretmaja: menjava motorne glave z ventili, ECU-ja, TPS-a, pa še nekaj lepotnih reklamiranih stvari kot je rjavenje cent. stojala, ki so ga pobarvali in je po dveh vožnjah spet rjav, ter menjava ogledal na kolegovem, ki so po dveh letih postala "pegasta" na refleksnem sloju.

 

Nekaj od reklamiranih delov ni bilo odobrenih in bodo stvar nadaljnjih pogajanj (piskanje kotnega prenosa, oguljeni ročaji za sopotnika).

Že kaj pogrešaš ta staro :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Ta staro" mam skoz na očeh, tako da ni panike! Je ostala v žlahti in jo brat od ta mladga fura.

 

Tigru smo pa mal "pedigre" popravl, tko, da je zdaj še bolj skrnobn!

 

Pa še ena od danes

post-3530-0-18773500-1403991537_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena pozitivna ugotovitev, ki jo je potrebno omenit. Piskanje v kotnem prenosu kardana je po menjavi olja in prevoženih nekaj km izginilo. Očitno se je utekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena pozitivna ugotovitev, ki jo je potrebno omenit. Piskanje v kotnem prenosu kardana je po menjavi olja in prevoženih nekaj km izginilo. Očitno se je utekel.

 

Premalo voziš  :D .

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo toliko kolikor mi čas dopušča. 20kkm za sezono in pol je malo? Za nekatere ja. Zame nekako v povprečju.

 

Utekanje je pa res nekam dolgo trajalo!

:grim

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Še mal pa bo moj Explorer dosegel prvih 50 kkm, brez ene same težave. Edina težava je v tem, da mi požre ves bencin ki mu ga dam. Ga še nisem stradat naučil B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še mal pa bo moj Explorer dosegel prvih 50 kkm, brez ene same težave. Edina težava je v tem, da mi požre ves bencin ki mu ga dam. Ga še nisem stradat naučil B)

Glede na to, da delaš elektriko bi lahko nekaj te prenesel na svojega Explorerja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!