Skoči na vsebino

Triumph Explorer 1200


KeC
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

In dobil  je vse kar ponuja konkurenca in še več (pomoč pri speljevanju v klancu, kar pri motociklih še nisem zasledil)

 

Tiger Explorer XR and XC series

 

Spec highlights include (varies depending on model):

 

  • Unique 1215cc triple engine with shaft final drive

  • Contemporary and distinctive adventure styling

  • Two low seat variants (available on Tiger Explorer XRX and XCX models)

  • ABS and traction control

  • Cornering-optimised ABS and traction control

  • Up to five selectable rider modes, including rider programmable

  • WP adjustable front and rear suspension

  • Triumph semi active suspension

  • Brembo monobloc 4-piston radial calipers

  • On-board computer

  • Advanced on-board computer

  • Inertial measurement unit

  • Hill hold control

  • Tyre pressure monitoring system

  • Electrically adjustable screen

  • Electrically adjustable touring screen

  • Immobiliser

  • Spoked wheels (XR models)

  • Cast wheels (XC models)

  • 12V power socket/s

  • 5V under seat USB socket

  • Heated rider/passenger seat

  • Heated grips

  • Cruise control

  • Hand guards

  • Aluminium sump guard

  • Plastic sump guard

  • Radiator guard

  • Engine bars

  • Foglights

  • TPMS

  • Machined footrests

  • Pannier mounting kit'


Tiger2016.gif.80caa62d562526eb2cc15bf0baTiger2016.gif.80caa62d562526eb2cc15bf0ba

TigerEXP.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

King Carl.....ne vem a je na financah močno zaškripalo, al je navadna pozornosti željna lajdrica.  Dno dnesa je IMO dosegel s kraljevanjem v džungli. resničnostni šov,  Naj me koklja brcne, če ga lahko povežem s čim drugim kot z Ducatijem 916.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem finance. Morda je isto z Boormanom. Vsekakor so se pri Triumphu kar resno lotili propagande.

Po mojem finance. Morda je isto z Boormanom. Vsekakor so se pri Triumphu kar resno lotili propagande.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, raza pravi:

In dobil  je vse kar ponuja konkurenca in še več (pomoč pri speljevanju v klancu, kar pri motociklih še nisem zasledil)

 

Tiger Explorer XR and XC series

 

Spec highlights include (varies depending on model):

 

  • Unique 1215cc triple engine with shaft final drive

  • Contemporary and distinctive adventure styling

  • Two low seat variants (available on Tiger Explorer XRX and XCX models)

  • ABS and traction control

  • Cornering-optimised ABS and traction control

  • Up to five selectable rider modes, including rider programmable

  • WP adjustable front and rear suspension

  • Triumph semi active suspension

  • Brembo monobloc 4-piston radial calipers

  • On-board computer

  • Advanced on-board computer

  • Inertial measurement unit

  • Hill hold control

  • Tyre pressure monitoring system

  • Electrically adjustable screen

  • Electrically adjustable touring screen

  • Immobiliser

  • Spoked wheels (XR models)

  • Cast wheels (XC models)

  • 12V power socket/s

  • 5V under seat USB socket

  • Heated rider/passenger seat

  • Heated grips

  • Cruise control

  • Hand guards

  • Aluminium sump guard

  • Plastic sump guard

  • Radiator guard

  • Engine bars

  • Foglights

  • TPMS

  • Machined footrests

  • Pannier mounting kit'


Tiger2016.gif.80caa62d562526eb2cc15bf0baTiger2016.gif.80caa62d562526eb2cc15bf0ba

TigerEXP.jpg

HHC (HILL HOLD CONTROL)

The optional HHC (Hill Hold Control) prevents the motorcycle from accidentally rolling backwards. It identifies if the 1290 Super Duke GT is on a slope and at a standstill. After the rider has released the brake, the function automatically keeps the brakes applied until the bike is moving forward. The rider can then start off without rolling backward, ensuring a smooth start.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, raza pravi:

In dobil  je vse kar ponuja konkurenca in še več (pomoč pri speljevanju v klancu, kar pri motociklih še nisem zasledil)

  •  

  • Hill hold control

  •  

Obstaja že nekaj časa pri nekaterih motociklih.....torej nič novega  :smoke:

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, skalaprava pravi:

Obstaja že nekaj časa pri nekaterih motociklih.....torej nič novega  :smoke:

Sem napisal pri konkurenci (potovalne endure), kar pa ta potovalnik  in1290 Super Duke GT sigurno nista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odsotnost različnih map je bila verjetno največja hiba starega (glede na to kar nudi konkurenca...). Že prejšnji se je po mojem peljal neverjetno lahkotno, glede na dimenzije te živine. Verjetno ga niso pokvarili. Pa precej bolje mi zgleda napram GS-ju.

Odsotnost različnih map je bila verjetno največja hiba starega (glede na to kar nudi konkurenca...). Že prejšnji se je po mojem peljal neverjetno lahkotno, glede na dimenzije te živine. Verjetno ga niso pokvarili. Pa precej bolje mi zgleda napram GS-ju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Sem vozil še prejšnji model in me je pozitivno presenetil. Tam okrog armarurke (vetrobran, veliki gumbi, neke štange) mi je deloval mal češko, pa poznalo se je, da je korak za zadnjo generacijo tourerjev (klasično vzmetenje, ni bilo ride-by-wire, manjkal tempomat, ...) vse ostalo ba precej dobro. Zdej so ta zaostanek nadoknadili in zna bit dober stroj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

pred eno uro, pjotr pravi:

Sem vozil še prejšnji model in me je pozitivno presenetil. Tam okrog armarurke (vetrobran, veliki gumbi, neke štange) mi je deloval mal češko, pa poznalo se je, da je korak za zadnjo generacijo tourerjev (klasično vzmetenje, ni bilo ride-by-wire, manjkal tempomat, ...) vse ostalo ba precej dobro. Zdej so ta zaostanek nadoknadili in zna bit dober stroj.

Tu si naštel malo preveč......Explorer 1200 je od prve verzije(2012) opremljen z elektronskim gasom in tempomatom.

Gumbi stikal so res nekoliko ne premišljeno postavljeni sploh stikalo za upravljanje s tempomatom je nerodno dosegljivo s palcem desne roke. Pa stikalo za varnostne utripalke na števcu nima kaj iskat, bi moralo biti bliže prstom, saj zdaj moraš obvezno spustiti krmilo, da jih lahko aktiviraš, kar pa je med vožnjo lahko zelo nevarno početje.

Kljub temu, da je po prenovi Explorer postal še bolj konkurenčen, je s ceno ~20.000€ in obstoječo servisno mrežo verjetno precej nezanimiv za SLO moto sceno. Verjetno ne bo prodanih neko rekordno število primerkov.

Lastniki bomo verjeto ostali redki čudaki, ki se vozimo z nekimi eksoti, pa čeprav je odličen kos motocikla.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja možno glede gasa, ni pa imel različnih programov vožnje, kar sedaj ima. Glede tempomata pa nisem prepričan, lahko da so različne stopnje opreme; moja napaka.

Predvsem me je navdušil agregat, ki res dobro vleče pri vseh vrtljajih. Menjalnik je za prestavljanje navzgor zahteval nekoliko odločnejši potisk, ostalo pa je vse devolalo res dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto.it je naredil lušten review. Očitno se lepo zapelje tudi po terenu (zadnji del videa).

 

 

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lastniki TEX-a.... je imel že kater take take težave z njem in na koga se je obrnil??

Motor je letnik 2015, ima 4.000 prevoženih, opravljen servis na 1.000,   Zaribal je najverjetneje menjalnik ali pa kardan... nevozen in ne more niti premaknit iz mesta, prestavljaš ga pa lahko po prestavah.... uvožen je bil lani iz italije... Na koga se obrnit.. Jerman je rekel da bo videl kaj lahko naredi.. glede garancije mislim?? PA človek..motor še eno leto ni star... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, tole pa je nujno urediti v garanciji. Če ne drugače, bi se jaz obrnil direkt na proizvajalca, razložil situacijo in čakal na navodila. Ker se bojim, da se bo vsak servis izogibal odgovornosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, dlicen said:

Uf, tole pa je nujno urediti v garanciji. Če ne drugače, bi se jaz obrnil direkt na proizvajalca, razložil situacijo in čakal na navodila. Ker se bojim, da se bo vsak servis izogibal odgovornosti.

Se čisto strinjam s tabo. Samo resno... izmikajo se, ne more ti rečt da bo videl kaj lahko uredi to enostavno ne gre tako... pa problem je da bo verjetno pol sezone okol kako so se stvari začele odvijat. Je imel še kdo tak primer? Tole ni prvi menjalnik da je ribnil.. ko berem tuje forume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo na forumu je že imel neke probleme, pa bo verjetno odgovoril. Največje vprašanje pa je, ali bo slovenski distributer prevzel skrb za motor iz tujine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je tovarniška garancija..... potem verjetno se res najbolje obrnit na proizvajalca... upam da se javi ta ki je imel probleme... da rešimo tole. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!