Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
pepino

USA, Route66 + ...

Recommended Posts

Sanda7

september je idealen...če boste rabil kakšne info,...

drugače pa grem mogoče letos avgusta spet eno turco po ZDA

post-265-126331466139_thumb.jpg

post-265-0-92608000-1327161002_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
pepino

ja sigurno bom rabil kakšen nasvet. Predvsem o najemu ali nakupu motorja itd.

Bom pa zelo vesel vsakega nasveta.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

Mi smo jih sicer kupil,..ter uvozil v slovenijo...je bolj zamudna varjant in u bistvu te pride na koncu dražje kot bi motor najel..

bi skor bolj priporočala rentanje,...manjši riziko je

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

Člani našega kluba planiramo september 2014 kar je sicer še veliko časa (nekateri rabijo čas privarčevat)...in sicer iz Wisconsina (Michigan) - kjer imam daljne sorodnike, pa po 66 do SF in LA. Ko sem mal preračunaval sem nekako naštudiral, da bomo šli popolnoma v lastni režiji, v stilu najema cca 4 motorjev in enega manjšega kombija. Sploh ker bo verjetno zraven še kakšen najstnik in nekaj ženstva. Tudi cena ki sem jo okvirno preračunal je bistveno nižja od tiste v agencijah in bo seveda različna za tistega na motorju, v kombiju ali otroka... A nekako v "paketu" vse skupaj dosti ugodno...

Odločili se bomo verjetno za najem, v veliko pomoč, pri pripravi vsega skupaj pa mi bodo gotovo prijatelji v Wisconsinu... Morda vse skupaj "pade v vodo" a takole ko mal preračunaš, je lasna režija kar ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

mi smo šl tud v lastni režiji čist na blef...zadeve v ZDA funkcjonirajo preprosto,vsi so ti pripravljeni pomagat svetovat tako da ni nobenega problema,.nekaj denarja v žep,kartico pa gasa.

najbl simpl je valda z agencijo res da stane več nimaš pa nobenih skrbi,letanja,..

najcenej varjanta je nakup motorja in potem prodaja sam rabiš čas,lohk se tud ne izide najbolje,..nas je blo 6 motorjev vsi oltajmerji pa smo jih kr pripeljal domov,..registriral in se vozmo po evropi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregorjanc

Jap tudi meni so se letos uresničile sanje po vožnji na 66, sam škoda k ne z motorjem :blush: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
pepino

z Andrejem se že pogovarjava za september.

Upam da bo to leto bolj uspešno in da nama bo uspelo

Share this post


Link to post
Share on other sites
bob7

Pozdravljeni....

 

No če vam rata vas lahko kje med potjo ujamem in prevozimo kaki kilometer skupaj...pa eno rečemo po slovensko  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Synth

z veseljem , samo da s pepinom točno dorečeva traso poti in glede timinga v septembru. Te bom kontaktiral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
papez47

Tole potepanje po 66-ki, je tudi mene/naju žgečkalo že čas nazaj.

 

Če so kake konkretne informacije me zanima. September bi bil idealen termin.

 

Se priporočam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pepino

Zdaj pa zgleda da je zadeva potrjena  za 12.09.2013

Letalske karte in motorji so že plačani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
anzec

Ravno sprasujem spediterje iz NL za koliko mi spravijo motor do tja in nazaj. Sporocim ceno, ko bo.

 

Živjo,

 

Je kaj novega glede cene, Jst iščem prevoz za nazaj v evropo. Katero firmo si kontaktiral?

 

lp,

 

Anže

Share this post


Link to post
Share on other sites
zmilan

Zdaj pa zgleda da je zadeva potrjena  za 12.09.2013

Letalske karte in motorji so že plačani.

Jaz planiram za drugo leto.A mi lahko tu ali na PM napišeš kaj več.Preko koga si rental, 

cena ipd. Hvala v naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kekec III

In takole zgleda,ko prideš do konca poti ..

post-190-0-70487600-1378376777_thumb.jpg

Edited by kekec III

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

Pa smo zaglučil z Ameriko. Zanimivo -6000 km in nobenih problemov. Škoda da tako hitro mine.

Zdaj bo pa treba mal slike uredit ,pa mal delat da bo za nove podvige

LP

:notworthy: Pa ne predolg čakat, s slikami seveda.

Za delat bo še cajt.

Ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
pepino

Branko ,lepo si napisal. Ko sem bral sem kar še enkrat prevozil celo traso. Še enkrat te moram pohvalit,da si res dobro splaniral in izbral  zelo lepe ceste. 

PEPI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • damjandugi
      Prva slika 👌👌 Druga slika 👇👇
    • Zivnorc
      .... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...in na to sluz se lepi prah s ceste, ki je črn...in v kombinaciji s to sluzjo vse to skup izgleda kot saje. ...tudi, če jo mažeš s Hidraol..ali Scottoil, bo veriga malo črna od finega prahu..... ...ne bo pa na verigi finega peska...in debelejšega prahu, ki ga lepijo nase razni spreji ala Motul ...dry lube...itd..... ki so mnogo gostejši od olja in limajo nase ves ta abrazivni material. ... če mažeš z oljem, se to ne dogaja, ker je olje redko in ti skupaj s tem prahom leti dol z verige....
    • Scarabeo 500
      Mažem nekje na vsakem postanku , na okoli 200 - 400 kilometrov. Ročno, s plastično flaško 1 dcl kapnem, nekje od 5 - 8 kapljic na verigo na zadnjem zobniku.   
    • Zivnorc
      WD-40 uporabljam za "suho" čiščenje verige pred pranjem motorja.... ravno tako za čiščenje platišča.... in pa za zaščito verige po pranju motorja. Odkar uporabljam olje za mazanje verige.... uporabljam samo olje...                    Torej: Že nekaj let uporabljam samo olje za mazanje verige. ... do predkratkim Scottoil rdeči... zdej, ko mi ga je pa zmanjkalo, pa  mineralno hidravlično olje HIDRAOL 46... .... recimo tole:   https://agromehanika.si/e-trgovina/izdelek/olje-ina-hidraol-hd-46-4l imaš za 100 let.   V glavnem, ko se spravim čistiti motor, ga dam na stojala, motor užgem.... dam v neko prestavo, da se kolo vrti.... z WD-40 našpricam verigo.... motor ugasnem... s suho cunjo v manj kot minuti obrišem verigo do visokega sijaja... ravno tako pošpricam in obrišem platišče.... .... nato spet zakurblam motor dam v "brzino", spet pošpricam z WD-40 z vseh strani (par sekund) .... nato pa samo z oljno kapalko nakapljam s kakimi 10-20 kapljicami po verigi, da se namaže - razmaže... pustim, da laufa kako minuto......in to je to. Veriga  kot fabriško nova. ...aja... pa uporabljam oiler ... na enemu Scottoiler... na drugemu pa hoummejd oiler...   obadva delata brezhibno. ...aja... na tistemu za na pisto pa samo vsake toliko cajta malo pokapljam olja po verigi.... (recimo vsaki drugi izhod...)
    • Zok
      Tudi ribolov je lahko prekleto drag hobi - odvisno kako se ga lotis. Znanec je sel za en mesec lovit v USA - jaz bistva v njegovem pocetju ne vidim, kot verjetno on ne vidi bistva v mojih hobijih... Ce na hitro primerjam stroske mopedov in avta - motorja v povprecju pijeta 8 litrov (en 6, drugi 10), avto 10-11. Registracija enega mopeda je 100 eur, drugega slabih 200, registracija avta 800, bog ne daj, da si izmisljujem se kak AO+, parking, sajbe, nedaj boze kasko. Gume na mopedih menjujem 2x pogosteje, a so pol cenejse. Nadgradnje motorjev so bistveno cenejse in jih je bistveno manj kot pri avtu. Letos sem naredil na avtu en mali in en veliki servis, menjal akumulator (95 Ah), marca naslednje leto planiram servis avtomatskega menjalnika in transfer boxa (liter olja je 50 eur, ekvivalenta ni) - nic od tega ni poceni spas. Aja, pa enemu mopedu sem privoscil litij akku - ajde, 120 eur. All in all - oba motorja skupaj me staneta bistveno manj kot avto. Imata pa se eno veliko prednost - ce stojita in se ne ukvarjam z njima, ne trosita skoraj nic, medtem ko je avto nujno zlo, ki je v pogonu vsak dan, in mora biti ves cas 100% izpraven.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!