Skoči na vsebino

Priporočene objave

7 hours ago, Zok said:

Prvi predpogoj - guma, ki ji zaupas. Conti sport attack je super izbira (road se nisem vozil), tudi Michelin Pilot Power mi je dajala zanesljive povratne informacije - cenovno sta obe zelo ugodni.

Potem daj motor na servis, naj ti profić pregleda lufte v krmilnem lezaju, vilicah spredaj, vilicah zadaj, kolesnih lezajih in podobnem, in za neljubi dogodek okrivi le in samo SEBE. Le tako bos spet dobil potrebmo zaupanje v stroj in popolnoma (ob)visel le na svoji odgovornosti, kar ti bo koristilo v kilometrih, ki bodo sledili. ;)

9 hours ago, maus said:

 

Motor ma par let, par 10kkm, in je bil kot iz skatlice. Menim, de se z lufti in obrabo fanta strasi brez potrebe. Pljuni istini u oci. Zluftan lezaj more met za sabo karambol, al pa 20 let. Pa tud z gumami. Po mojih izkusnjah, in ko opazujem par novincev v klapi, so ST gume road/attack/smart, bol naravne, v normalni voznji vracajo vec zaupanja. Sport je slabsa za lezerno voznjo. Lepse je v zelo solidnih nagibih, hitrejsa za menjavo smeri, in bolsa za grobo odpiranje gasa. Zacetnik z versysom 650 ne rabi nic od tega. Rabi gume ki so zadovoljne tudi z nizjimi brzinami, gredo prijazno v nagib, in tam vracajo obcutek stabilnosti. 

 

Ampak to je samo moje mnenje. Ni edina in zvelicavna sveta resnica. 

 

Ps: zelo slab obcutek daje tudi rahko po strani montirano zadnje kolo. Bistvno bol verjetno kot luft v vilicah, pa tega nihce nikoli ne omeni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, gasperX pravi:

Nabijanja zakaj kako in blablba... nima smisla vazno da si ti cel tako da... ;)

v bistvu ima pogovor v tem primeru največ smisla.. pa ne samo za njega in je lepo da se pogovarjamo o njemu IN Z NJIM temveč tudi za nas ostale.

baje je preventiva boljša kot kurativa ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvakrat sem padel.

 

1. Na cesti Jezersko proti Avstrijski meji.

Zakaj? V slepem desnem ovinku (na SLO strani) sem nenadoma zagledal na notranji strani ovinka kurčevega kolesarja, ki je flikal gumo s kolesom obrnjenim PROTI sredini ovinka (se pravi pravokotno na ovinek, vec k pol kolesa na cesti)!! Jaz sem bil v nagibu, na srečo relativno nizka hitrost (precej oster ovink), sem malo preveč zabremzal in mi je vzelo motor izpod riti, ki je odrsal na sosednji pas pred nasproti vozeč avto. Na srečo je to voznik videl in  pravočasno ustavil.

Motor še podrsan ni bil (crash bung :) ) , hlače in jakne malo podrajsano. Ranjen pa ponos. Vem da sem se pobral od tal v jeznem afektu, šibal proti kolesarju in mu rjovel, da če mi ne pomaga motorja pobrat in poravna škodo, da bodo njega pobiral na 4 različnih koncih.  Na srečo me je voznik avta ustavil, ker pomoje bi kolo in kolesarja vrgel cez ograjo v dolino od jeze :angryrant1:

 

2. Padel na parkplacu preh teh. pregledom

Zakaj? Neroda :D

Peljal sem motor na tehnicni (1km od bajte), ko sem tel motor spet zajaht sem se zaplel v lastne vezalke, ki so se odvezale (superge) in sem telebnil ko teliček z motorjem vred po tleh. Očitno ne da samo adrenalin extra moč ampak tudi sramota, ker sem 200kg+ motor dvignil v trenutku in spizdil.Sam da me nebi kdo videl in se mi privoščljivo smejal.

 

To je to...na srečo.

 

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, MiNa pravi:

Smo tisti, ki smo že padli in tisti, ki še bodo...

VAŽNO je, da se iz tega kaj naučimo.

 

verjetno so tudi takšni, ki niso nikoli padli in tudi z drugimi vozili niso imeli prometne nezgode, jaz tega reka ne bi širil kot sveto pismo

meni je "padel" 2x, enkrat na nekem bregu pri obračanju nazaj na mokri travi in je rahlo legel na kovček, pa lani mi je "padel" v garaži, ko sem ga dajal iz štendra in pozabil na stransko tačko, na pol sem ga ujel z rokami in je le malo podrsalo ščitnik krmila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, thumper pravi:

izjava ne pije vode - razen v primeru , da je z motorjem nekaj zelo hudo narobe.

80-100 po mokrem? aha.. jp.. ne seri k predobro poznam ta kos ceste.. mogoče bi bil @Grut primeren za arbitra..

ajd, 20km gor al dol. Če je normalen dež, bo normalna cesta držala več kot si sami mislimo in upamo. Če maš plastično gumo pa veliko manj, če je olje pa še manj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

verjetno so tudi takšni, ki niso nikoli padli

VERJETNO...

Možno, da je še kje kak MacGyver, ki se je pobral, še predno je padel :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snecer pravi:

druga fura je bila,  veš da ga je gledal nonstop

 

vedno sem se vozil z drugimi a vedno po svoje. Več al manj sem opazoval boljše, da sem se potem učil. Nikoli problema, da bi me kdo silil, če je bil hitrejši je šel naprej, jaz pa po svoje. Če je bil hitrejši čez ovinek, sem jaz bil počasnejši. Skupinska vožnja v čredi ni enako vožnja s frendom.

Po mojem je bolj pomanjkanje občutka, pa napačno reagiranje, ko je bil ovinke, pa podzavesten strah da nekaj drsi (čeprav me moti izjava frenda da se je že prej nekaj čudno obnašal moped) in potem so bile maline (pa brzina je bila najbrž mal večja kot 30-40)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti lahko s tem pomagam, prvi motor sem 5x elegantno polegla na tla, tako, da sem dala spodaj nogo, v škornju seveda.

Motor se je vlegel na mehko, jaz pa sem ponavadi nekaj časa šepala.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

pa taki ki smo se v garaži vrgli pod moped...

 

Si me spomnu na mojga soseda, skuterista, ki je v papučah parkiral motor v garaži. Kolikor sem ga zastopil, se mu je japonka sezula, ko je hotel ofnat tačko, in je padel motor po njem, med padanjem pa je pokosil še tri kolesa, ki so mu še dodatno počohala motor. Najslabše pa je, da je bil en od koles ženin, katera se je ravno tisti dan želela rekreirat po enoletni pauzi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Samo mala drsica je nastala takrat na oklepu in tako je SX dobil prvi obliž. Nalepko Akrapovič :D

Pomoje te je vrgl po tleh, ker je pisalo gor Nalepko Akrapović :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

 

27544724_1619677474783340_6229659229885881086_n.jpg

no tudi profesor se je oglasil, bo mogoče kaj povedal iz bogatih izkušenj :)

mogoče vsaj kaj zdrsu versysa, kaj je bilo tedaj narobe, ker se menimo o podobni situacijo, ki je trenutno v ugibanju

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Kugelschreiber said:

Sport je slabsa za lezerno voznjo.

Res je, tokrat napacne nasvete mecem okrog sebe. Sport gume se v mokrem, hladnem in v ostalih neidealnih okoliscinah izkazejo bistveno slabse od sport touring. Pa se obrabijo se hitreje. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Zok pravi:

Res je, tokrat napacne nasvete mecem okrog sebe. Sport gume se v mokrem, hladnem in v ostalih neidealnih okoliscinah izkazejo bistveno slabse od sport touring. Pa se obrabijo se hitreje. ;)

a zato mi mitas drsi v dežju... bo treba touring force+ nabavit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

no tudi profesor se je oglasil, bo mogoče kaj povedal iz bogatih izkušenj :)

mogoče vsaj kaj zdrsu versysa, kaj je bilo tedaj narobe, ker se menimo o podobni situacijo, ki je trenutno v ugibanju

Kura je bla:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

Ce tvoj primer obrijemo z Ockhamo britvijo,  bi moralo veljati,  da si padec zelo verjetno zakuhal sam, s kanckom smole. JebiGa. Vecina nas je to nardila. Nekateri se tega se spomnimo, to prostodusno priznamo.

Točno tako. Se še dobro spomnim prve AŠ vožnje na Rakitno. Peš bi me prehitel, motor mi je pa skoz 'vleklo' iz ovinka. V AŠ se ne naučiš vozit.

@Arzen spokaj se na kak poligon in se najprej nauči gledat v ovinek in vsaj malo podret motor pod sabo. Do takrat boš na cesti samo ovira drugim in nevaren zase. Gume menjaj - če ne zaradi česa drugega, zaradi občutka. Nekdo naj dobro tvoj moped pretrese, pogleda če je vse v ravni liniji, da nima kje res kaj lufta al pa pošrek kolo zmontirano. Dasiravno pri 30 - 40 km/h bi moral bit bolj sf00kan ko moj nekdanji skup pošvasan Tomos... pa mi  ni nikol zganjal kakih preglavic po ovinkih. Še s postrani balanco (ob padcu zamaknjeni teleskopi v križih na CRF 250L) sem se hitreje pelal b.p.

pred 10 urami, gasperX pravi:

Nabijanja zakaj kako in blablba... nima smisla vazno da si ti cel tako da... ;)

Čimprej pozabi pa gas ga bo prej spravilo v resne težave kot poskusi razumeti, da si verjetno zajebal sam in odpravi karkoli delaš narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 3. 2018 ob 11:39, DAMI34 pravi:

da še dokončam zgodbo:

poleg suma najprej na notranje krvavitve, so se le te izkazale za "normalne" krvavitve od udarca, kar pomeni, da se je urin po 2 dneh očistil in sem odšel na oddelek.

Takoj še isti dan je sledila repozicija komolca, čez 1 teden, po nekaj sestankih ureditev roke, od zloma obeh kosti, do zapestja, kjer so mehaniki odlično opravili svoje delo, saj ni bil niti en živec prekinjen ali drugače poškodovan in roko normalno uporabljam

5a9e6cc27b65d_00000000(1).thumb.JPG.980a92a61b9c8f4057f5df5f2af8a8bd.JPG5a9e6ccd40392_00000000(2).thumb.JPG.8a4feb8d6656761ac5ee2d4c659c3630.JPG5a9e6cd34103b_00000000(3).thumb.jpg.ddf8d4b4be7df7cfbe5ca36e1f6ffb65.jpg5a9e6d0290554_00000000(6).thumb.JPG.0ee477660bbe6f52448350dc02606a40.JPG5a9e6d0666fcc_00000000(7).thumb.jpg.e6237b0b6cb2fa173a01755ff85c05cf.jpg5a9e6d1289128_00000000(8).thumb.jpg.b09999fb960076abf89bd356cc7ceb61.jpg5a9e6d1b34a42_00000000(9).thumb.jpg.6a57f5220bec42d451f03e17dd9fe5aa.jpg(

čez 14 dni še ploščica na medenico, ker ni šla sama skupaj

5a9e6ceb8f620_00000000(4).thumb.jpg.574939edbb697c11bac03eb7da7d2d44.jpg5a9e6cfecf03b_00000000(5).thumb.jpg.04bf5721cee28cc93c409c09a44f00a6.jpg

Čez kakih 14 dni sem se že sam privlekel do WCja. Kaka zmaga :D

Nato sem dobil kazensko rehab v Stari Gori, da ne bi slučajno prišlo do kakih poškodb doma (punce so točno vedele, da smem na berglah samo do WCja in nič več, ampak sem pa pogosto hodil scat) in ko so me izpustili domov, no ja sem si v 3 dneh spet zlomil roko :(

Spet urgenca in čez 2 dni nova operacija in nov močnejši kos titaniuma na kost. Potem pa 2 meseca v gipsu. Evo....potem pa maja rehab v dolenjskih. Tja sem prišepal, domov sem skoraj tekel :D Tudi tam me je klapa obiskovala in krajšala čas.

Kakorkoli, zdravilišče je odlično pomagalo, sploh pri kolenu, kjer so po 4 mesecih ugotovili, da sem imel zlom bučke, ki se je pa zacelila cca 0,5cm nižje in kar me je iritiralo in kar me še danes. Nja, pa še nekaj, @Kmet2 me je dan pred odhodom domov nakuril, da gre na jadranko. Majkemi, zmešat se mi je hotelo in tako sem zadnji dan rehaba "šprical". Odpizdil sem domov, kovčke samo premetal in gas na jadranko. Dolga je bila, vsake 30 minut sem počival zapestje, ampak ludnicaaaaa. Do Pakle sem zmogel in zmaga je bila nepopisna. Ne bom lagal, naslednji dan je bilo koleno kot melona, ampak JBG, šta se može nije problem :D

Da čutim spremembe vremena je tak al tak jasno, da me občasno jebe koleno, ker nočem operacije je tudi pogosta komplikacija....ampak vse ostalo, preživel sem in spet se vozim. Za vse ostalo pa BMK :D

In še poanta zgodbe, zakaj sem padel?

Ker je šlo popolnoma vse narobe, kar je lahko šlo. Od tega, da nisem niti pomislil, da nekdo lahko iz grmovja skoči, do tega, da je voznica zmrznila in mi zapirala pot. Ampak kot sem napisal, to je izredno redka situacija in verjetnost zanjo je prekleto mala, se pa zgodi. Odškodnine v takem primeru zelo malo pomagajo, so pa obliž, če ne drugega...Ne vem kaki so zneski, ki jih je nekdo pripravljen plačati za podobno situacijo, ampak jaz bi se v tem primeru pogovarjal samo in zgolj, nad miljon €.

Vse ostalo, padci, zdrsi po cesti itd....so sprehod skozi park. Vstaneš, pogledaš če si cel, potem škodo na mopedu, malo preklinjaš in to je to. Varno vožnjo vsem!!!

 

 

Dami, "ko je jači"?   :hmm:

01.thumb.jpg.16511c04506d9273d78a90528aca609a.jpg

12.jpg.26d9ab6d8319337cd0adca9325edc4cd.jpg

13.jpg.96609cc92c801658fb02576aa35f3b3e.jpg

23.thumb.jpg.10d40e94abbbddfd82b8de89ca59d132.jpg

24.thumb.jpg.7557c29819adf42be00fdf685ac5de4e.jpg

25.thumb.jpg.333bd83adbf4cff619571793413efb14.jpg

22.thumb.jpg.a576b9f7b52e2199d42d28d088cd88f4.jpg

27.jpg.63e5f619b7f2948bbb1bf882aa78217c.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, RobiRoberto pravi:

 

Dami, "ko je jači"?   :hmm:

01.thumb.jpg.16511c04506d9273d78a90528aca609a.jpg

12.jpg.26d9ab6d8319337cd0adca9325edc4cd.jpg

13.jpg.96609cc92c801658fb02576aa35f3b3e.jpg

23.thumb.jpg.10d40e94abbbddfd82b8de89ca59d132.jpg

24.thumb.jpg.7557c29819adf42be00fdf685ac5de4e.jpg

25.thumb.jpg.333bd83adbf4cff619571793413efb14.jpg

22.thumb.jpg.a576b9f7b52e2199d42d28d088cd88f4.jpg

27.jpg.63e5f619b7f2948bbb1bf882aa78217c.jpg

 

Ti, imaš veliko več dodatne opreme. :D

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!