Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

crasher

Ja tud ti bi svojo izjavo mogel podkrepiti še z kakšnim podatkom......ker si bleknil,da sta kriva trotla....to res ne more obveljat kot absolutna resnica...

mogoče lahko poveš še zraven,da si zagotovo vozil po cestnoprometnih pravilih...itd... :devil:

Glede na tvoj (vsevednodvomljivonapolprivoščljiv) komentar z gotovostjo zatrdim, da ti nick ustreza. Fahrer tudi a ne? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Glede na tvoj (vsevednodvomljivonapolprivoščljiv) komentar z gotovostjo zatrdim, da ti nick ustreza. Fahrer tudi a ne? :whistle:

Brez skrbi, je mal hotu drezat in se navezat še na ene moje objave iz drugih tem, ni panike nisem vzel resno ker vem da tudi ni blo mišljeno resno. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
crasher

1.Maj 2004 relacija Dolič-Mislinja:

v blagem, preglednem, desnem ovinku hitrost, kot po navadi, ene 10% nad omejitvijo, ženska pri vključevanju zapelje na moj pas, me opazi in se ustavi. Pri poskusu izogibanja mi zmanjka 10 cm, tako, da TDM useka z desno stranjo po njenem blatniku, moja noga pa seveda vmes :( . Uspel obvladat motor, tako, da nisem niti padel :OK: . Rezultat: 100 g golenske mišice je zaradi sile udarca potisnilo kot pašteto, skozi kožo in hlačnico v škorenj, izpah gležnja in strgane križne kolenske vezi. Bolečina se ne da opisat z besedami. Zanimivost: pohvala policaja za izvrstno reakcijo :hmm: .

2.Avgust 2007 relacija Mislinja-Dolič:

na ravnem delu ceste, hitrost enaka kot prvič, ženska me spregleda in zavije pred mene v stransko cesto. Toliko še uspem odviti, da ne počim direkt v kiblo seat ince, pač pa jo fašem po desni. In z TDM poleeetiiivaaa, jaz se neham prekopicevati po 48m, TDM po 53m. Rezultat: motor totalka. Jaz: pretres možganov, zlomi obeh rok, izpah palca na desnici, večkratne ureznine, zlom treh reber, udarnine obeh kolen, otečeni prašniki (srečanje z keslom). 10 mesecev bolniške in dolgotrajna rehabilitacija. Nauk: ga sami izluščite iz napisanega. Srečno in varno na cesti vsem motoristkam in motoristom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miliy

Zaradi dveh trotlov na peciklih, ki sta se skozi ovinek vozila vzporedno in zasedla cel pas.

In ti si se seveda peljal po omejitvi....Kaj pa, če bi na ovinku dohitel avtomobil, verjetno bi tudi v tej situaciji pričakoval, da bo zasedel samo polovico voznega pasu???

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Speljem iz križišča, vidim Policijski kombi kak stoji 15m naprej ob drugi stranski cesti. Kombi stoji tak, da policaj mene ne vidi, saj je tam ravno drevo, kjer ima stransko okno. Lepo normalno peljem, saj sem na glavni cesti. Ko pridem do stranske, skoči policijski kombi na cesto, jaz pa direkt v njegovo sprednjo leve kolo. Malo me nabije v komolce in zapestje, vdarim se v koleno in padem po tleh. Takrat sem še mel skuterja. Zvite prednje vilce, ena plastika zlomljena in popraskana felna.

Policaj čist zmeden, sploh mu ni blo jasno od kje sem prišel. Ura je bila malo pred 6h zjutraj. Možno da sta si policista privoščila "odmor" po nočni smeni in sta malo dremala v avtu...

Zdaj vsakič ko vidim avto na stranski cesti, podzavestno upočasnim se premaknem malo bolj na levo...

Sicer pa moram potrkat, da še ni bilo kdaj kaj hujšega. Je pa res, da rajši ne razmišljam kolikokrat sem že moral zavirat na polno, ker je jemanje prednosti motoristom nekaj čisto običajnega za nekatere idiote...

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Tomos A3S, kratke hlače kratka majica, čelada za okras, nepregleden ovinek, pes se je ustrašil traktorja na stranski cesti in direkt meni pod kolo, sem lepo nastavljal kožo asfaltu, nakar čez 2leti začnem motoristično sezono z 125ccm (Yamaha TDR) prevozim 7000km , vendar zadnji počitniški dan nisem imel sreče, pripeljem, za avtodom, cesto sem že pred prehitevanjem pogledal, a sem spregledal črn avto, vklopim žmigavec, zapeljem na drug vozni pas, da bi prehitel avtodom, vendar nekaj metrov pred mano avto, neizkušenost me je naredila otopelega, brez kakršnega koli pritiska bremze sem zapeljal v jarek, bum glava v balanco, čez 5sekund se zbudim na glavi, gledam kje je motor, motor 10m stran od mene v travi popolnoma razbit, vilice zabite, plastika vsa zdrobljena, ga dvignem pritisnem zaganjač v tistem trenutku se pa odlomi batni obroček in zariba motor.

Poškodbe predvidevam, da je bila desna roka malo počena, zakaj? Ker po 4letih še vedno čutim posledice, zdravnika nisem obiskal, ker pač nevem zakaj, doma sem se vlegel na mrzla tla v garaži, ker nisem mogel več stat.

Potem sem še naredil totalko z avtom, prevračanje ene trikrat po cesti, in pristanek na strehi v grabnu...

Od takrat naprej previden kolikor se da, raje vozim po pameti kot da se nekaj silim, vendar pač nekateri tega ne razujemo, in nisi car, če čez ride ne pelješ 130 po zadnji.

Moja malenkost...

Po pameti pa po desni, srečno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dejanx

1.Maj 2004 relacija Dolič-Mislinja:

v blagem, preglednem, desnem ovinku hitrost, kot po navadi, ene 10% nad omejitvijo, ženska pri vključevanju zapelje na moj pas, me opazi in se ustavi. Pri poskusu izogibanja mi zmanjka 10 cm, tako, da TDM useka z desno stranjo po njenem blatniku, moja noga pa seveda vmes :( . Uspel obvladat motor, tako, da nisem niti padel :OK: . Rezultat: 100 g golenske mišice je zaradi sile udarca potisnilo kot pašteto, skozi kožo in hlačnico v škorenj, izpah gležnja in strgane križne kolenske vezi. Bolečina se ne da opisat z besedami. Zanimivost: pohvala policaja za izvrstno reakcijo :hmm: .

2.Avgust 2007 relacija Mislinja-Dolič:

na ravnem delu ceste, hitrost enaka kot prvič, ženska me spregleda in zavije pred mene v stransko cesto. Toliko še uspem odviti, da ne počim direkt v kiblo seat ince, pač pa jo fašem po desni. In z TDM poleeetiiivaaa, jaz se neham prekopicevati po 48m, TDM po 53m. Rezultat: motor totalka. Jaz: pretres možganov, zlomi obeh rok, izpah palca na desnici, večkratne ureznine, zlom treh reber, udarnine obeh kolen, otečeni prašniki (srečanje z keslom). 10 mesecev bolniške in dolgotrajna rehabilitacija. Nauk: ga sami izluščite iz napisanega. Srečno in varno na cesti vsem motoristkam in motoristom!

nauk??se sprasuješ? pa za boga ne vozi več tote relacije ker ni srečna za tebe:D

malo heca drugač pa po pameti

Share this post


Link to post
Share on other sites
payback

ko sem zacel motoristicno kariero naredil na jesen izpit 125cc in kupil novo varadero 125 seveda je bil mesec februar takrat zelo lep in skušnjava je huda bla...pa sem sel malo se zapeljat v okolici doma tak bol bi lahk reko po domace route haha...se zdaj nwm kako sem takrat spregledal da je tista cesta bila zaprta zaradi dela znak je ob cesti bil obrnjen na stran verjetno so domacini umaknili ker so se vozli... jaz se lepo peljem po taki vaški cesti nakar pred ovinkom pouno šudra zacnem rahlo bremzat se predn sm se zavedo sm ze po cesti drsel nakar v ovinku zdrsnil pod ograjo (pastir za krave) in nato 1m visinske razlike iz ceste na njivo...k sreci meni nic na motorju pa kar veliko skode vendar toliko je se bil da sem se pocasi do doma pripeljal...

potem drugi padec je bil spet zarad bedarij smo bli tuk nori da smo sli z cestnimi in touring motorji na cross progo seveda slo je fajn ko kaki krosar potem pa na najnizjem ovinku ki je bil v senci seveda nisem nic predvideval samo pune gasa v ovinek za ovinku pa velik blatni bazen..in kaj se je zgodil balanca v levo...motor pa v desnojaz pa z glavo v blato..meni nic na motorju pa par rahlih risov...sledilo je pranje z vapom..motorja in mene :D potem je se bil tud kšn padec v garažni hiši ker smo wanabe drift sceno hotl prikazat vendar brez skode in poškodb

potem nabavil 600 ccm fejzerko ...in lepo gasa na rajde takrat se dobenih izkusenj z tem motorjem komaj en mesec bil pri meni... smo se gnali eden drugega tko da vozli smo kulker je slo :S na enem voinku pa sem sel preko zmoznosti motorja naklon je takšen bil da je avspuh zagrabo v asvalt in kaj je sledilo zadno gumo odneslo in sm drsel na nasprotno stran ceste..za namecek pa se ni blo dovol motorist za mano ki se je preganjal ni mogel pravocasno ustavit...njega katapultira z motorja..njegov motor pa direktno na mene preleti...vse to se dogaja na nasprotnem pasu...hocem ustat pa nemorem sploh od zacetka nism kapiru da je motor na meni...jst sm sam razmislu da hitr grem svoj motor pobrat hh.. potem odmaknemo motor z mene poskodbe itQ dobene sreca da takrat ni doben avto prpelo po nasprotnem pasu takrat nwm ka bi blo.. no na motorju so pa tud ble same povrsinske poskodbe...tk da kaj sem se naucil iz tega padca...nabavil sem športen manjši lonec da to tega ne pride vec :D

lohk pa recem da vsak padec se je zarad bedarij in neizkušenosti zgodil

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark357

1: l.2007, avgust GSX-R 750

Kačje ride, the ovink proti dol... razlog, razgreta glava in bistveno prehitro (tretja skoraj v blokadi), prepozno in agresivno zaviranje je vse skupaj peljalo v prepozen zavoj v ovinek... No sicer se je srečno končalo, zgrešil sem skale in znak, ter se odkotalil v travo s sprasakano levo stranjo motorja, fuč kombinezon, katerega sem itak imel namen menjati in predvsem ranjen ego ;)

Brez fizičnih posledic (edino leva rama je rahlo bolela)

2. Grobnik, l.2011, 11.9 RSV Mille

Padec v ovinku za "rupo" pri hitrosti cca. 150-160km/h razlog padca pa mi je še danes neznan ???(motor gume Dunlop GP Racer M, tlak v njih ok , ogrete z grelci, vse je štimalo)

Posledice:

Jaz: -po je*eno dolgem prevračanju po tleh polomljena oba gležnja, zvit desni sredinec, boli več ali manj vse

Motor: - podrsan po levi strani, nič hujšehga (potrebna je menjava samo levega clip-ona in tačke menjalnika in je vozen)

Oprema: -.. hja TCX Competizione GTX uničene, kombinezon spraskan, uničena nova čelada RSR 2..

jaz vesel da sem se po parih dneh vrnil k ženi in sinu v solidnem stanju z rahlim strajfnom na gatah... :OK:

Zaenkrat vse supaj na hold...

Edited by shark357

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

In ti si se seveda peljal po omejitvi....Kaj pa, če bi na ovinku dohitel avtomobil, verjetno bi tudi v tej situaciji pričakoval, da bo zasedel samo polovico voznega pasu???

Joj kak me razpizdite taki, ki pisarite komentarje, češ, IN TI SI SE PELJAL PO OMEJITVI... Pa dobro, ajde junaki, koliko vas te je na tem forumu, ki vozite motorje in se vozite izključno po omejitvah?!?!? Takega KEKECA tukaj ni, pa čeprav si vsi sami sebi rišete Svetniški sij nad glavo! Tudi ti Miliy voziš 1000 ccm in mislim da 150 KM motor, pa pametuješ o vožnji po omejitvah, daj no, a se zavedaš kake bedarije trosiš??.... :nono:

Edited by Demon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Joj kak me razpizdite taki, ki pisarite komentarje, češ, IN TI SI SE PELJAL PO OMEJITVI... Pa dobro, ajde junaki, koliko vas te je na tem forumu, ki vozite motorje in se vozite izključno po omejitvah?!?!? Takega KEKECA tukaj ni, pa čeprav si vsi sami sebi rišete Svetniški sij nad glavo! Tudi ti Miliy voziš 1000 ccm in mislim da 150 KM motor, pa pametuješ o vožnji po omejitvah, daj no, a se zavedaš kake bedarije trosiš??.... :nono:

umiri se. tu so vsi svetniki. in bog ne daj da imas blackbox na vozilu in da potem objavis kaksen posnetek - ljudje ne razumejo da razen izrednih dogodkov na njem ni nic omembe vrednega, potem pa beres da snemas svoj samomor, poskus uboja in ne vem kaksne debilne besedne zveze. nekateri so pac bolj papezki od papeza. oziroma se delajo da so. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

umiri se. tu so vsi svetniki. in bog ne daj da imas blackbox na vozilu in da potem objavis kaksen posnetek - ljudje ne razumejo da razen izrednih dogodkov na njem ni nic omembe vrednega, potem pa beres da snemas svoj samomor, poskus uboja in ne vem kaksne debilne besedne zveze. nekateri so pac bolj papezki od papeza. oziroma se delajo da so. :)

Ma glej, bedasto se mi zdi, da ljudje s 150 in več konjskimi motorji moralizirajo, me prav zanima ja, kako se oni vozijo po omejitvah!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Ne poznam motorista,ki bi vedno vozil po predpisih z mano vred.......a če že napiše sem padel,zaradi bedastega avta ki me je izsilil,ali zaradi dveh kolesarjev,ki so zasedali cel pas...itd....bi lahko zraven povedal tudi svoj del krivde,a se ti to ne zdi pošteno?

Namreč iz tega bo lahko avtor teme povzel objektivno stanje o katerem sprašuje.

Največkrat prometne nesreče ne povzročimo mi motoristi,jo pa posledično ne moremo preprečiti ker nismo upoštevali cestnoprometnih predpisov,tako,da mislim da majčken del odgovornosti nosimo tudi sami,

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider

Joj kak me razpizdite taki, ki pisarite komentarje, češ, IN TI SI SE PELJAL PO OMEJITVI... Pa dobro, ajde junaki, koliko vas te je na tem forumu, ki vozite motorje in se vozite izključno po omejitvah?!?!? Takega KEKECA tukaj ni, pa čeprav si vsi sami sebi rišete Svetniški sij nad glavo! Tudi ti Miliy voziš 1000 ccm in mislim da 150 KM motor, pa pametuješ o vožnji po omejitvah, daj no, a se zavedaš kake bedarije trosiš??.... :nono:

ni malo smešno, da te dva kolesarja zrineta iz cestišča O:-) ne rečem, da kdo pripelje po tvojem pasu in se izogibaš in pač ne zvoziš, ipd :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

ni malo smešno, da te dva kolesarja zrineta iz cestišča O:-) ne rečem, da kdo pripelje po tvojem pasu in se izogibaš in pač ne zvoziš, ipd :smoke:

ne, meni to sploh ni smešno, ker se kolesarji znajo prevečkrat obnašati na cesti kot pešči, ker vedo, DA JIH NE SMEš POVOZIT, zato pa se vozijo vzporedno, vijugajo poljubno in kaj vem kaj vse... Tudi če se pripelješ po omejitvi npr. 50 km/h, je zavorna pot motorista ali avtomobilista OBČUTNO večja kot pa zavorna pot kolesarja ali celo pešca. In ja, VSI motoristi se večinoma vozimo nad omejitvijo, to priznam, ker sem sam enak, ampak imeti visoko zmogljiv motor in se z njim voziti 50 - 130 je žal nesmisel. Se zavedam, da je za "divjanje" namenjena pista, ampak, ne bit tako svetniški, vsi se radi "poženemo" tudi po cesti, sicer pa, saj piste nimamo in je po moje nebomo imeli nikoli. In tega, da smo na cesti žal prehitri se zavedajo VSI, tako avtomobilisti, kot kolesarji in pešči. Predvsem avtomobilistom pa je to prav malo mar, saj pa se zavedajo, da so veliko manj ranljivi kot smo mi na motorjih in enostavno peljejo... Potem pa poslušaš , PRIDRVEL, ali kaj pa vem kake ekstremne izraze uporabljajo, če si se po naselju peljal 80 namesto 50, ali pa 130 izven naselja in podobne bedarije.... Vsak ki je enkrat poskusil pravi motor ve, da to ni nobena hitrost za motor, ki zmore z lahkoto preko 220 km/h. Je pa res ja, da žal ni po predpisih.

Edited by Demon

Share this post


Link to post
Share on other sites
I30

Ma glej, bedasto se mi zdi, da ljudje s 150 in več konjskimi motorji moralizirajo, me prav zanima ja, kako se oni vozijo po omejitvah!

Tako kot sem se vozil z 32, kasneje z 70, 122, 194, 186 in sedaj s 113 in 117.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

jo pa posledično ne moremo preprečiti ker nismo upoštevali cestnoprometnih predpisov,tako,da mislim da majčken del odgovornosti nosimo tudi sami,

To je res. Res pa je da v primeru da ne gre za neobvladovanje vozila, in dokler je hitrost edini prekrsek, ostaja EDINI vzrok nesrece izsiljevanje.

Lahko me lincate, ampak to so besede policista ki je imel v delu mojo zadnjo nesreco (leta 2009).

Kaj bi se dalo narediti pri nizji hitrosti je pa druga zadeva - nekatere neumnosti se da v dolocenih pogojih ublaziti, v drugacnih pogojih pa ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aero

Lahko je bit izsiljen, če pripelješ z 150km/h namesto 50km/h, ker te tisti, ki bo pred tebe zapeljal sploh ne bo videl. Mislim, da bi tisti policist, ki ti je to rekel moral na malo prisilnega dopusta, da razmisli kaj tvezi naokrog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Lahko je bit izsiljen, če pripelješ z 150km/h namesto 50km/h, ker te tisti, ki bo pred tebe zapeljal sploh ne bo videl. Mislim, da bi tisti policist, ki ti je to rekel moral na malo prisilnega dopusta, da razmisli kaj tvezi naokrog.

Tak je zakon. In kjer je omejitev 90 kmh in kjer so pogoji za 90 kmh NE SMES peljati 50 kmh ker s tem oviras ostale udelezence prometa.

Se pa strinjam da se da na vsako stvar gledat zelo ozko (kot tale tvoja izjava glede policistovega dopusta). :004

Share this post


Link to post
Share on other sites
aero

Tak je zakon. In kjer je omejitev 90 kmh in kjer so pogoji za 90 kmh NE SMES peljati 50 kmh ker s tem oviras ostale udelezence prometa.

Se pa strinjam da se da na vsako stvar gledat zelo ozko (kot tale tvoja izjava glede policistovega dopusta). :004

Ok, če smo natančni, omejitev hitrosti je max. hitrost, ki se jo lahko pelje, ne minimum ;) In verjamem, da je bilo vsaj 2x90 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

niti priblizno. So se pa v izletni coni na zalost znasli betonski stebri, ograja, jeklene zice, jablane... sadovnjak pac, od tod tudi taksen fensi stajling na avtu. :BUA:

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider

padel sem zato, ker sem bil neroden.

pošteno :OK: brez izgovorov, da sta te dva kolesarja zrinila s ceste :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      v bistvi se je slovenski vozni park postaral ...  pa napiše se : bolš s staro mečko k lubici kot novim kolesom v službo.    
    • thumper
      mogoče jima je uspelo ujeti trenutek sreče in pozabiti na zakonca..
    • Dr.SPEED
      Tehnika me j.. e😬bom se v bodoče potrudil😁
    • apirko
      Tole sem vtisnil. Pa sel tankat in nardil krasnih 7km. Nasmesek skoraj okoli glave... 😁
    • apirko
      Začetek zna bit podobn kot je bil z Bautisto na Ducetu. Redding bo sigurn trn v peti Rei. HRC z Bautisto in Haslamom ne bo svoh. BMW zna tudi se kako rect... vsekakor bo napet boj in upam da bodo dirke tako zanimive, kot so bile v 2019. V RIminiju pa naj zeleni zmagajo, da se bomo na tribunah lahko drli "Grande Johnny" 😀   A zdaj kr stave pobiramo? Ajde,  ker furamo, bomo nealkoholno... cedevita za Johnnya 😉
  • Similar Content

    • Cufa
      By Cufa
      Na pobudo forumskih moto popotnikov odpiramo temo, ki bo namenjena izključno pomoči moto popotnikom v težava. Sem lahko pišete, ko se na poti znajdete v situaciji ko vam jo zagode motor in potrebujete servisno storitev ali pa le rezervni del, se poškodujete, vas okradejo in ostanete goli in bosi sredi ničesar. Sem lahko pišete, če imate konkretno rešitev in lahko priskočite ne pomoč popotniku v težavah.

      Opozorilo: Ker je tema namenjena pomoči, se vzdržite komentarjev in razpredanj ki niso v konkretno pomoč. Ker je tema namenjena reševanju zagat, bomo pri čiščenju in sankcioniranju kršiteljev ZELO strogi. Na voljo vam ponujamo tudi temo v kateri boste lahko izražali mnenja, mišljenja, prepričanja…in ostale kreativne izlive.
    • rdeci_vragec
      By rdeci_vragec
      No, potem ti ne bo tako težko podat kako enačbo in razlago? Ali lahko samo jst podajam svoje mnenje in utemeljim z razlago, vam pa to ni potrebno? In je za vas dovolj, da napišete le svoje mnenje ("ni tako in pika") in vsi naj bi verjeli? Jst nisem tako omejen, da bi bil v svoje znanje tolko preprican, da me kdo drug, z bolj prepricljivimi argumenti ne bi preprical v nasprotno. Do sedaj nisem imel vzroka, da ne bi verjel profesorjem tako v srednji kot na faxu. Seveda pa to ne pomeni, da znam vse in da se o cem ne morem motiti.
      Če se pa vam ne da utemeljit svoje razlage na znanstven način, in moje poste sploh ne upostevate, potem pa res ne bom vztrajal in vas bom zadovoljil z mojim molkom.

      LP.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!