Skoči na vsebino

Priporočene objave

Tak je zakon. In kjer je omejitev 90 kmh in kjer so pogoji za 90 kmh NE SMES peljati 50 kmh ker s tem oviras ostale udelezence prometa.

Se pa strinjam da se da na vsako stvar gledat zelo ozko (kot tale tvoja izjava glede policistovega dopusta). :004

Če udeležencev ni, lahko "kruzaš" tudi s 50 km/h, ker nikogar ne oviraš.

(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Če te pa kakšen dohiti, pa motorista z lahkoto prehiti, sploh če se mu ta lepo umakne oz. mu pomaga pri manevru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če udeležencev ni, lahko "kruzaš" tudi s 50 km/h, ker nikogar ne oviraš.

Če te pa kakšen dohiti, pa motorista z lahkoto prehiti, sploh če se mu ta lepo umakne oz. mu pomaga pri manevru.

Al pa te povozijo ko "kruzaš" kot se je to zgodilo mislim da maja meseca med Ajdovščino in Cesto :(
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bila tista......drugače pa ne bi vedel........hm in ja.......tut kakega kolesarja snamejo.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni sekate čez kolesarje, drugi čez avtomobile, tretji čez kamione in verjetno bi se našel tudi nekdo, ki ga motijo avioni. Sem kolesar, motorist, vozim avto in sem šofer tovornega vozila!

Kot kolesar vam povem, poiskusite, kako je, ko vas motorist prehiti 150 in več km/h, 1m poleg vas, ali pa kako je ko vas prehiteva vlačilec, 0,5m poleg vas in ga ni in ni konca. Ali pa vas avto prehiteva v škarje. Kolesarji lahko in morajo v skupini voziti po celem voznem pasu, to jim dovoljuje tudi zakon in je za njih najbolj varno.

Kot motorist vam povem nekaj kar itak vsi že veste. Najhitrejši in najmanj vidni smo v cestnem prometu, torej posledično bi zavoljo naše varnosti morali biti tudi najbolj pametni in toleranti do drugih udeležencev, predvsem pa do starejših. In če sekaš po naših krasnih luknjastih cestah, ki imajo vsakih 100m priključek na njivo, 150, 160 in več km/h, se najprej sebe po tintari prtisni, pol pa kritiziraj druge! Naj se oglasi tisti, ki vozi 0,5m od robne črte, kot naj bi bilo prav! Ni ga junaka, z mano vred! Za moje pojme to sploh ni varno za motorista. Voziš počasi, evo te budala prehiti v škarje in te zrine s ceste!.............a, kje pa, po sredini pasa, pa naj učijo karkoli!

Kot šofer se najbolj bojim prav kolesarjev in motoristov. Če je kdorkoli tu šofer, naj vam pove, kako velik, dolg in širok si na voznem pasu in kako zelo malo ali nič imaš maneverskega prostora ob krizni situaciji. Avto se lahko umakne vstran, če že prideš v škarje, kamjon lahko samo zavira!

20 let sem bil zaposlen na Cestnem podjetju kot šofer-preglednik cest. A vas zanima kako izgleda 25m dolg motorist? V škarje kamiona in kombija je prišel! Glava in trup je bil v jarku, noge pa so bile med blatnikom in gumo kamiona 25m naprej! Ni lepo videt, res ne!

Ne želim nikomur solit pameti, ker tudi sam nisem nikakršen angelček in bi moral tudi sam večkrat prebrat ravno to kar sem sedaj zapisal. Dobro bi bilo, da najprej vsak pri sebi razčisti kaj in kako!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

, Naj se oglasi tisti, ki vozi 0,5m od robne črte, kot naj bi bilo prav! Ni ga junaka, z mano vred! Za moje pojme to sploh ni varno za motorista.

Vse se strinjam, sam tole se mi zdi da ne drži. Po zakonu (vsaj kar jaz vem) lahko motorist vozi po svojem voznem pasu (celem). Medtem ko je za bicikliste dovoljeno max 1 meter od roba. Pa naj me popravijo tisti, ki vedo bolje od mene. :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po CPP-ju (avtošola) z motorjem lahko voziš cca. 1m od bankine oz. med robom cestišča in sredino voznega pasu. Po sredini pa moraš peljati na večpasovnih cestah. Na regionalki, kjer je dvosmerni promet lahko voziš med bankino in sredino, preko pa ne. Tega se seveda ne držimo in vozimo po sredini, razumljivo zaradi večje varnosti in upoštevanja drugih udeležencev v prometu. Enako velja tudi za policiste na motorjih.

Popravljeno . Popravil Wastelander
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se strinjam, sam tole se mi zdi da ne drži. Po zakonu (vsaj kar jaz vem) lahko motorist vozi po svojem voznem pasu (celem). Medtem ko je za bicikliste dovoljeno max 1 meter od roba. Pa naj me popravijo tisti, ki vedo bolje od mene. :)

Najbolj na kurac mi gredo kolone kolesarjev (dveh ali več), ki zavzamejo celi pas, ti pa priletiš iz ovinka po omejitvi in se moraš umaknit na nasprotni pas, kjer ravno takrat tovornjak nasproti..

1.možnost-ustavljanje na polno kjer zablokira prednjo kolo in si v tovornjaku

2.možnost-obvoz po svojem pasu, zopet možnost padca in posledično pod tovornjak

3.možnost-dodaš gas in upaš na pozitivno rešitev

4.možnost-ko jih uspešno prehitiš počakaš na prvem križišču in vodilnega in vse ostale nabiješ ko kante

Dejstvo pa je, da kolesarji postajajo vedno večja nevarnost na cesti....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po CPP-ju (avtošola) z motorjem lahko voziš cca. 1m od bankine oz. med robom cestišča in sredino voznega pasu. Po sredini pa moraš peljati na večpasovnih cestah. Na regionalki, kjer je dvosmerni promet lahko voziš med bankino in sredino, preko pa ne. Tega se seveda ne držimo in vozimo po sredini, razumljivo zaradi večje varnosti in upoštevanja drugih udeležencev v prometu. Enako velja tudi za policiste na motorjih.

tako nekako je ,ja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj na kurac mi gredo kolone kolesarjev (dveh ali več), ki zavzamejo celi pas, ti pa priletiš iz ovinka po omejitvi in se moraš umaknit na nasprotni pas, kjer ravno takrat tovornjak nasproti..

1.možnost-ustavljanje na polno kjer zablokira prednjo kolo in si v tovornjaku

2.možnost-obvoz po svojem pasu, zopet možnost padca in posledično pod tovornjak

3.možnost-dodaš gas in upaš na pozitivno rešitev

4.možnost-ko jih uspešno prehitiš počakaš na prvem križišču in vodilnega in vse ostale nabiješ ko kante

Dejstvo pa je, da kolesarji postajajo vedno večja nevarnost na cesti....

5. možnost- predvidevaš, da se za ovinkom nahaja počasi vozeče vozilo ali pešci ( kolesarji, traktor, stric s koso na mopedu, na obali skupina turistov iz Jokahame veselo slika,........) in temu tudi prilagodiš svojo vožnjo.

" če bi svojo vožnjo prilagodili danim razmeram na cesti se nezgoda ne bi zgodila, oz. jo bi lahko preprečili" to vam bo rekel vsak stric, ki ga je država v modro oblekla! Vedno je kriv tisti, ki prileti odzadaj! Dejstvo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5. možnost- predvidevaš, da se za ovinkom nahaja počasi vozeče vozilo ali pešci ( kolesarji, traktor, stric s koso na mopedu, na obali skupina turistov iz Jokahame veselo slika,....... .) in temu tudi prilagodiš svojo vožnjo.

" če bi svojo vožnjo prilagodili danim razmeram na cesti se nezgoda ne bi zgodila, oz. jo bi lahko preprečili" to vam bo rekel vsak stric, ki ga je država v modro oblekla! Vedno je kriv tisti, ki prileti odzadaj! Dejstvo!

Že že, poznam zadevo ki jo izreče policist, samo celotno pot pa tudi ne moreš cijazit in predvidevat, dobro predvidevaš že a bistvo ni v tem, da pred vsakim ovinkom začneš premlevat kaj te bo presenetilo in zmanjšaš hitrost na 40...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se strinjam, sam tole se mi zdi da ne drži. Po zakonu (vsaj kar jaz vem) lahko motorist vozi po svojem voznem pasu (celem). Medtem ko je za bicikliste dovoljeno max 1 meter od roba. Pa naj me popravijo tisti, ki vedo bolje od mene. :)
Prav se ti zdi :yes:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že že, poznam zadevo ki jo izreče policist, samo celotno pot pa tudi ne moreš cijazit in predvidevat, dobro predvidevaš že a bistvo ni v tem, da pred vsakim ovinkom začneš premlevat kaj te bo presenetilo in zmanjšaš hitrost na 40...

Se popolnoma strinjam! Hočem le povedat, da je pa ja vsak sposoben prepoznat nevarne odseke in če tu voziš vsaj po predpisih mislim da ne bo problemov, te pa lahko preseneti, to pa itak! Danes je toliko tabel na cesti ki označujejo nevarne odseke za motoriste, odseke, kjer je veliko kolesarjev,.... Sej niso tam zaradi lepega! Tudi če ni table in vidiš na odbojni ograji še pod ograjo, ki je namenjena prav motoristom, je tam z enim razlogom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako nekako je ,ja!

Avtošola tako uči, namreč po desni sledi avtomobila-po desni gumi, ker te uči tudi varnosti in preventive v prometu... V cestno prometnih predpisih (cpp) pa ima motorist cel pas, samo ob črti ne- cel pas do 0,5m od roba....oz. toliko da z svojo vožnjo ne moti nasproti vozečega avtomobila.

Kolesarji pa niti približno nimajo celega pasa... Za njih pa velja max 1 med od roba vozišča, in ne, nesmejo se voziti eden ob drugem. Če to izvajajo, more biti skupina kolesarjev in morajo imeti spremstvo avtomobila. Zadnje čase opažam, da je spremstva vse več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5. možnost- predvidevaš, da se za ovinkom nahaja počasi vozeče vozilo ali pešci ( kolesarji, traktor, stric s koso na mopedu, na obali skupina turistov iz Jokahame veselo slika,....... .) in temu tudi prilagodiš svojo vožnjo.

" če bi svojo vožnjo prilagodili danim razmeram na cesti se nezgoda ne bi zgodila, oz. jo bi lahko preprečili" to vam bo rekel vsak stric, ki ga je država v modro oblekla! Vedno je kriv tisti, ki prileti odzadaj! Dejstvo!

Torej po tvoje bi moral pred vsakim nepreglednim ovinkom zmanjšati hitrost na cca 30km/h, ker lahko v sredini ovinka srečam gručo kolesarjev, ki na sredini pasa nimajo kaj iskat? So pa vseeno tam, ker nimajo nobene kulture na cesti. Moje mnenje je, da so "športni" kolesarji največja nadloga na cesti in so nevarni za vse udeležence v prometu. Kot dodatno pa bi jim dal kot obvezno uporabo motoristično čelado in obvezno motoristično opremo, ker dosegajo velike hitrosti in je možnost padca in poškodb.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej po tvoje bi moral pred vsakim nepreglednim ovinkom zmanjšati hitrost na cca 30km/h, ker lahko v sredini ovinka srečam gručo kolesarjev, ki na sredini pasa nimajo kaj iskat? So pa vseeno tam, ker nimajo nobene kulture na cesti. Moje mnenje je, da so "športni" kolesarji največja nadloga na cesti in so nevarni za vse udeležence v prometu. Kot dodatno pa bi jim dal kot obvezno uporabo motoristično čelado in obvezno motoristično opremo, ker dosegajo velike hitrosti in je možnost padca in poškodb.

Ja, pa pozabimo kolesarje,....kaj pa če je za ovinkom traktor, ki je še bolj počasen kot skupina kolesarjev in tudi bolj trd???????...a se mu boš odzadaj v rit nalepu kot plakat za oslovske dirke?????? kakšnih 30km/h? ma če pelješ skozi nepregleden ovinek 60, 70km/h se boš ustavil pa če tudi na drugi strani nek lolo na sred ceste ščije!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že že, poznam zadevo ki jo izreče policist, samo celotno pot pa tudi ne moreš cijazit in predvidevat, dobro predvidevaš že a bistvo ni v tem, da pred vsakim ovinkom začneš premlevat kaj te bo presenetilo in zmanjšaš hitrost na 40...

Če ne voziš po predpisih,kar nas večina ne,pač predvidevej in bodi previden,sploh v nepreglednih ovinkih itd,,,po tvojih izjavah zgleda,da voziš nevarno......saj ne rabijo bit na cesti traktor,kolesarji...itd...dosti je malo peska,ki ga po dežju na cesto prinesejo hudourniki....zato ti kar lepo premlevaj,predviduj in bodi previden v meji zdravega razuma seveda.....če tega ne počneš in te obremenjuje ti svetujem,da se raje ne vozi,ker si nevaren sebi in ostalim.
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa pozabimo kolesarje,....kaj pa če je za ovinkom traktor, ki je še bolj počasen kot skupina kolesarjev in tudi bolj trd???????...a se mu boš odzadaj v rit nalepu kot plakat za oslovske dirke?????? kakšnih 30km/h? ma če pelješ skozi nepregleden ovinek 60, 70km/h se boš ustavil pa če tudi na drugi strani nek lolo na sred ceste ščije!

Pa pridemo do tega zakaj sem jaz padel...ker mi je ena baba v nepreglednem ovinku pripeljala po mojem pasu in ker pri 40 km/h v sredini ovinka nisem mogel naredit nič drugega kot pa se njej v bok zaletet ko se je poskušala umaknit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa pozabimo kolesarje,....kaj pa če je za ovinkom traktor, ki je še bolj počasen kot skupina kolesarjev in tudi bolj trd???????...a se mu boš odzadaj v rit nalepu kot plakat za oslovske dirke?????? kakšnih 30km/h? ma če pelješ skozi nepregleden ovinek 60, 70km/h se boš ustavil pa če tudi na drugi strani nek lolo na sred ceste ščije!

Ja, ustavil se boš samo v sanjah oz v ograji ali če imaš srečo v kamijonu na sosednjem pasu :wallbash: :wallbash: . Sklepam da se še nikoli nisi peljal toliko in poskusil ne zmanjšati hitrost, ampak se popolnoma ustaviti. Predlagam da greš na poligon ali prazen odsek ceste in poskusiš pri raličnih hitrostih. Mislim, da boš (neprijetno) presenečen, koliko časa (in razdalje) rabiš, da se dejansko ustaviš.

Da ti bo malo bolj jasno:

Ob upoštevanju povprečnega reakcijskega časa in ob predpostavki, da je koeficient trenja površine vozišča 0,70 do 0,80 (dober suh asfalt), je pot ustavljanja (reakcijska pot + zavorna pot) približno:

13 (8 + 5) m pri hitrosti 30 km/h,

19 (11 + 8) m pri hitrosti 40 km/h,

27 (14 + 13) m pri hitrosti 50 km/h,

36 (17 + 19) m pri hitrosti 60 km/h,

45 (19 + 26) m pri hitrosti 70 km/h.

Kje v nepreglednem ovinku imaš ti 45m za se ustavit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst itak vozm bl po levi kot ne, tak da ni panike, če je kje gruča kolesarjev :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni sekate čez kolesarje, drugi čez avtomobile, tretji čez kamione in verjetno bi se našel tudi nekdo, ki ga motijo avioni. Sem kolesar, motorist, vozim avto in sem šofer tovornega vozila!

Kot kolesar vam povem, poiskusite, kako je, ko vas motorist prehiti 150 in več km/h, 1m poleg vas, ali pa kako je ko vas prehiteva vlačilec, 0,5m poleg vas in ga ni in ni konca. Ali pa vas avto prehiteva v škarje. Kolesarji lahko in morajo v skupini voziti po celem voznem pasu, to jim dovoljuje tudi zakon in je za njih najbolj varno.

Kot motorist vam povem nekaj kar itak vsi že veste. Najhitrejši in najmanj vidni smo v cestnem prometu, torej posledično bi zavoljo naše varnosti morali biti tudi najbolj pametni in toleranti do drugih udeležencev, predvsem pa do starejših. In če sekaš po naših krasnih luknjastih cestah, ki imajo vsakih 100m priključek na njivo, 150, 160 in več km/h, se najprej sebe po tintari prtisni, pol pa kritiziraj druge! Naj se oglasi tisti, ki vozi 0,5m od robne črte, kot naj bi bilo prav! Ni ga junaka, z mano vred! Za moje pojme to sploh ni varno za motorista. Voziš počasi, evo te budala prehiti v škarje in te zrine s ceste!.............a, kje pa, po sredini pasa, pa naj učijo karkoli!

Kot šofer se najbolj bojim prav kolesarjev in motoristov. Če je kdorkoli tu šofer, naj vam pove, kako velik, dolg in širok si na voznem pasu in kako zelo malo ali nič imaš maneverskega prostora ob krizni situaciji. Avto se lahko umakne vstran, če že prideš v škarje, kamjon lahko samo zavira!

20 let sem bil zaposlen na Cestnem podjetju kot šofer-preglednik cest. A vas zanima kako izgleda 25m dolg motorist? V škarje kamiona in kombija je prišel! Glava in trup je bil v jarku, noge pa so bile med blatnikom in gumo kamiona 25m naprej! Ni lepo videt, res ne!

Ne želim nikomur solit pameti, ker tudi sam nisem nikakršen angelček in bi moral tudi sam večkrat prebrat ravno to kar sem sedaj zapisal. Dobro bi bilo, da najprej vsak pri sebi razčisti kaj in kako!

Pozabil si, da v tem primeru potrebujejo spremljevalni avto z rumeno utripajočo lučjo, ki vozi pred njimi in za njimi.

ZVCP

37. člen

Za 103. členom se doda nov 103.a člen, ki se glasi:

"103.a člen

(1) Ne glede na drugi odstavek prejšnjega člena smejo kolesarji, ki imajo licenco Kolesarske zveze Slovenije ali ustrezne druge mednarodne kolesarske organizacije, za nastope na organiziranih kolesarskih tekmovanjih pri izvedbi treninga na javni cesti voziti tudi po dva vzporedno. Kolesarjem ni dovoljeno voziti vzporedno, kadar je zmanjšana vidljivost in ponoči. Pri vzporedni vožnji se lahko uporablja le skrajni desni prometni pas.

(2) Trening iz prejšnjega odstavka lahko poteka na vozišču tistih cest, ki nimajo kolesarskega pasu oziroma kolesarske poti.

(3) Organizirana kolona kolesarjev, ki vozijo vzporedno, ne sme šteti manj kot štiri kolesarje (dva para). Organizirano kolono kolesarjev spredaj ali zadaj spremlja vozilo, označeno z rumeno utripajočo lučjo.

(4) Ko kolesarji trenirajo v skladu s prejšnjim odstavkom, smejo uporabljati na javnih voznih površinah tudi tekmovalna kolesa. Kolesarji morajo obvezno uporabljati kolesarsko čelado.

(5) Kolesarji morajo imeti v času, ko vozijo po določilih tega člena, pri sebi ustrezno potrdilo o tem, da imajo licenco, ki jo je izdala Kolesarska zveza Slovenije ali ustrezna druga mednarodna kolesarska organizacija. Navedeno potrdilo morajo kolesarji predložiti pri nadzoru na vpogled.

(6) Kolesar, ki med treningom na javni cesti vozi v nasprotju z določbami tega člena, se kaznuje z globo 100 eurov.".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne voziš po predpisih,kar nas večina ne,pač predvidevej in bodi previden,sploh v nepreglednih ovinkih itd,,,po tvojih izjavah zgleda,da voziš nevarno......saj ne rabijo bit na cesti traktor,kolesarji...itd...dosti je malo peska,ki ga po dežju na cesto prinesejo hudourniki....zato ti kar lepo premlevaj,predviduj in bodi previden v meji zdravega razuma seveda.....če tega ne počneš in te obremenjuje ti svetujem,da se raje ne vozi,ker si nevaren sebi in ostalim.

Kmet lepo da se zraven šteješ, izkušnje na cesti delajo svojo pot, tako da tega se ne da naučit. Boš moral še nekaj kilometrov naredit po SLOVENSKIH cestah (tujina ne šteje, ker je tam kultura večja) in potem pisat o meji zdravega razuma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet lepo da se zraven šteješ, izkušnje na cesti delajo svojo pot, tako da tega se ne da naučit. Boš moral še nekaj kilometrov naredit po SLOVENSKIH cestah (tujina ne šteje, ker je tam kultura večja) in potem pisat o meji zdravega razuma...

Ne bit takoj užaljen :friend1: moj namen ni bil bit nesramen,tud sam sem imel v letih motorizma veliko takšnih in drugačnih prigod,a ravno zaradi tega stojim še naprej za svojimi besedami.....a sem mogoče v svoji izjavi povedal kaj takšnega,kar mogoče ni res......in če ni te prosim,da pobarvaj še tisto rdeče,da vidim,kje se motim in če mi potem to še podkrepiš z dejstvi bom zelo vesel,saj se pri vožnji nad dovoljenimi hitrostmi ne bom več ubadal,kaj je na cesti pred mano in kakšna je cesta....

Recimo,danisem nek hud požiralec km ker zaradi obveznosti na sezono spravim skupaj dobrih 10000km,bom rekel,da jih je od tega 70% na SLOVENSKIH cestah.....

Motorist sem pa že okrog 17let...tako,da nekaj sem pa prevozil po tej naši zemljici :smoke:

Koma strica toma,mesec bolnišnice,rehabilitacija......to je bla moja meja zdravega razuma.........upam in predvsem ti želim,boljšo mejo zdravega razuma in o tem sem ti govoril,nisem te želel užalit na noben način in želim ti še milion varnih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bit takoj užaljen :friend1: moj namen ni bil bit nesramen,tud sam sem imel v letih motorizma veliko takšnih in drugačnih prigod,a ravno zaradi tega stojim še naprej za svojimi besedami.....a sem mogoče v svoji izjavi povedal kaj takšnega,kar mogoče ni res......in če ni te prosim,da pobarvaj še tisto rdeče,da vidim,kje se motim in če mi potem to še podkrepiš z dejstvi bom zelo vesel,saj se pri vožnji nad dovoljenimi hitrostmi ne bom več ubadal,kaj je na cesti pred mano in kakšna je cesta....

Recimo,danisem nek hud požiralec km ker zaradi obveznosti na sezono spravim skupaj dobrih 10000km,bom rekel,da jih je od tega 70% na SLOVENSKIH cestah.....

Motorist sem pa že okrog 17let...tako,da nekaj sem pa prevozil po tej naši zemljici :smoke:

Koma strica toma,mesec bolnišnice,rehabilitacija......to je bla moja meja zdravega razuma.........upam in predvsem ti želim,boljšo mejo zdravega razuma in o tem sem ti govoril,nisem te želel užalit na noben način in želim ti še milion varnih kilometrov.

Hja malo smo s teme, a še vedno mi gredo na kurac tiste kolone kolesarjev, ki si prilastijo celotni vozni pas in žgejo 40-50 na uro..

še potrobit jim ne smeš takoj ratajo nesramni :kva2:

Popravljeno . Popravil yamaha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!