Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
gift

Maksimalna ŠIRINA motorja (100cm)

Recommended Posts

DAMI34
pred 1 uro, Borutt pravi:

Ne zapletaj se preveč z zakonodajo. 

Kdo kasira za 1 cm ? Daj primer. Ali spet nabijaš ? Mogoče v tujini kasirajo za 1 cm ? Saj tam rad plačaš kazen, ker je tako majhna.

 

Potem so tudi kolesa na nosilcih na avtu del avta. Logično.  

dejva prekinit, da ne smetiva po temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61
pred 1 uro, Borutt pravi:

Ne zapletaj se preveč z zakonodajo. 

Kdo kasira za 1 cm ? Daj primer. Ali spet nabijaš ? Mogoče v tujini kasirajo za 1 cm ? Saj tam rad plačaš kazen, ker je tako majhna.

 

Potem so tudi kolesa na nosilcih na avtu del avta. Logično.  

Nosilci na avtu so del avta(dodatna oprema)!Kolesa so tovor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 8 minutami, bambi61 pravi:

Nosilci na avtu so del avta(dodatna oprema)!Kolesa so tovor.

Sedaj pa to primerjaj z motorjem. Nosilci so pritrjeni na motor, kovčki pač ne. Torej so ista zadeva, kot kolo na avtu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Vlecna kljuka je del avta. Nosilec kolesa, ki je na kljuki, je prav tako del avta. Kolesa so tovor.

Nosilci kovckov so del motocikla. Kovcki, ki so na teh nosilcih, so prav tako del motocikla. Moje gate, ki so v kufru, so tovor.

[moje oci in moj malar...]

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi

Kakršnikoli nosilci, ki niso serijsko vgrajeni na motor ali avto, so del dodatne opreme: tisti na boku, ali pri avtu tisti na strehi, tisti na vlečni kljuki ... Vse, kar ni serijska vgradnja je dodatek, ki mora biti ustrezno pritrjen in ne sme opletati, odpadati, se razsuvati, izlivati ... in ustrezati veljavni zakonodaji.

Nobeno enosledno vozilo, ki ga je moč kupiti pri nas, ni širše od enega metra. In če prodajalec nudi poleg še kufre, in se kupec za njih odloči, ter s tem prekorači dovoljeno širino, je kriv kupec, ne prodajalec. Prodajalca ne briga, če se ti voziš v nasprotju z zakonodajo, ker si hotel met dodatne kufre ...

Torej: vlečna kljuka je del avtomobila, ker jo lahko vgradijo v tovarni in/ali ker je snemljiva in ker jo ne smeš vozit okoli, če nimaš pritaknjene prikolice. Karkoli na kljuki zataknjeno ali pripeto pa ni del avtomobila. Ne nosilec, ne prikolica, ne kolo na kljuki, ne prerezana teniška žogica.
In tudi nosilci kovčkov niso del motocikla ampak del kovčkov, kajti motocikel brez nosilcev je popolnoma uporaben, končki brez nosilcev pa ne. Torej so del kovčkov.

Kovčke kot del motocikla ima recimo Honda Deauville. In če bi ta Honda bila širša od 1 m, bi moral proizvajalec zagotoviti ustrezno homologacijo, če bi jo hotel prodajati.

A bo zdej šlo?

Edited by GO_Tomi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Hm, tukaj je ena luknja...

...kljuka mora biti homologirana, in prikolica (nosilec koles) mora imeti opravljen tehnicni pregled.

Prav tako kot vlecna kljuka na avtomobilu, bi na motociklu morali biti homologirani nosilci in skupaj z njimi tudi kovcki. Predelava pa seveda vpisana v homologacijski kartoncek.

Ampak - vsaj naknadno vgrajeni - niso.

In ce bi se nasel kaksen ultra zajeban policaj, bi lahko po crki zakona motocikel z naknadno vgrajenimi nosilci za kovcke izlocil iz prometa, saj ni v stanju, v kakrsnega ga je postavil proizvajalec.

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 3 urami, boych pravi:

Se pravi, da sem z vso originalno navlako v prekršku, ker so kovčki tovor, ki je preširok.
In kaj predlagaš ti? Flexarco pa žagaj miško??

Predlagam merjenje. Čeprav vem, da je že bilo govora o tem in motorji z original kovčki niso presegli enega metra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 7 minutami, Zok pravi:

Hm, tukaj je ena luknja...

...kljuka mora biti homologirana, in prikolica (nosilec koles) mora imeti opravljen tehnicni pregled.

Prav tako kot vlecna kljuka na avtomobilu, bi na motociklu morali biti homologirani nosilci in skupaj z njimi tudi kovcki. Predelava pa seveda vpisana v homologacijski kartoncek.

Ampak - vsaj naknadno vgrajeni - niso.

In ce bi se nasel kaksen ultra zajeban policaj, bi lahko po crki zakona motocikel z naknadno vgrajenimi nosilci za kovcke izlocil iz prometa, saj ni v stanju, v kakrsnega ga je postavil proizvajalec.

Beri.

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 43 minutami, GO_Tomi pravi:

Kakršnikoli nosilci, ki niso serijsko vgrajeni na motor ali avto, so del dodatne opreme: tisti na boku, ali pri avtu tisti na strehi, tisti na vlečni kljuki ... Vse, kar ni serijska vgradnja je dodatek, ki mora biti ustrezno pritrjen in ne sme opletati, odpadati, se razsuvati, izlivati ... in ustrezati veljavni zakonodaji.

Nobeno enosledno vozilo, ki ga je moč kupiti pri nas, ni širše od enega metra. In če prodajalec nudi poleg še kufre, in se kupec za njih odloči, ter s tem prekorači dovoljeno širino, je kriv kupec, ne prodajalec. Prodajalca ne briga, če se ti voziš v nasprotju z zakonodajo, ker si hotel met dodatne kufre ...

Torej: vlečna kljuka je del avtomobila, ker jo lahko vgradijo v tovarni in/ali ker je snemljiva in ker jo ne smeš vozit okoli, če nimaš pritaknjene prikolice. Karkoli na kljuki zataknjeno ali pripeto pa ni del avtomobila. Ne nosilec, ne prikolica, ne kolo na kljuki, ne prerezana teniška žogica.
In tudi nosilci kovčkov niso del motocikla ampak del kovčkov, kajti motocikel brez nosilcev je popolnoma uporaben, končki brez nosilcev pa ne. Torej so del kovčkov.

Kovčke kot del motocikla ima recimo Honda Deauville. In če bi ta Honda bila širša od 1 m, bi moral proizvajalec zagotoviti ustrezno homologacijo, če bi jo hotel prodajati.

A bo zdej šlo?

sori, pri meni so nosilci integrirani v motor in so del motorja. Prav tako so nosilci integrirani v ročke pri kawasaki SXu in so del motorja :ras:

Vgrajene kovčke pa ima kup motorjev, od GTRja, do raznih Goldwingov.

Dodatne kufre pa se lahko razdeli na serijsko opremo in aftermarket. Zakonodaja pa je taka kot je, šepava, mlahava in če se kurac dvigne plavemu lahko z njim opleta tudi okrog kovčkov.

pred 42 minutami, Zok pravi:

Hm, tukaj je ena luknja...

...kljuka mora biti homologirana, in prikolica (nosilec koles) mora imeti opravljen tehnicni pregled.

Prav tako kot vlecna kljuka na avtomobilu, bi na motociklu morali biti homologirani nosilci in skupaj z njimi tudi kovcki. Predelava pa seveda vpisana v homologacijski kartoncek.

Ampak - vsaj naknadno vgrajeni - niso.

In ce bi se nasel kaksen ultra zajeban policaj, bi lahko po crki zakona motocikel z naknadno vgrajenimi nosilci za kovcke izlocil iz prometa, saj ni v stanju, v kakrsnega ga je postavil proizvajalec.

V bistvu NE rabiš vpisovat v homologacijski kartonček. Bo Borutt pojasnil zakaj :D

 

pred 33 minutami, Borutt pravi:

Beri.

Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).

pa smo spet pri "slip onih". :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi
23 minutes ago, DAMI34 said:

sori, pri meni so nosilci integrirani v motor in so del motorja ...

Saj pravim: "Kakršnikoli nosilci, ki niso serijsko vgrajeni na motor ..."
Sicer pa ... oproščeno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 7 urami, Borutt pravi:

Kdo prodaja nelegalno opremo ? 

Sem že nekje napisal, kolikšna je širina motornega kolesa. In to je veliko več, kot je ta širina s tovorom. Ampak tukaj je govora o enoslednem motornem kolesu, kjer je širina s tovorom omejena na 1 meter. Kajti, kovčki so tovor.

Vem, da imaš v stroma. Kakšne kovčke imaš, če jih imaš? Kakšne bi kupil, če jih nimaš? Malo preglej, pa boš videl kakšno izbiro imaš.

Sedaj imam 37 litrske in sem preširok, z veseljem bi imel bolj ozek motor, pri enaki litraži ali vsaj podobni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 1 minuto, GO_Tomi pravi:

Mater ... sej ma člouk težave, če hoče bit znotraj enga metra ...

Praktično nemogoče, če se voziš v dvoje. Precej vozim po tujini in še nisem videl koga potovati s kovčki, ki so pod meter, govorim za vstroma. Zagotovo pa lahko trdim, da večinoma tudi drugi motoristi, ki jih srečujem po tujini presegajo meter, tudi z original kufri.

Bojan bo verjetno trdil - zakon je jasen. Verjetno ne bo rekel, res bi ga bilo dobro spremeniti - je neživljenjski.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi

Zakon je seveda jasen, o tem ni dvoma. Res je pa tudi to, da je en meter kr tm ena številka, ki nima nobene veze z ničemer. Komot bi blo 0,92 m al pa 1,18 m. Je, kar se prometa tiče, popolnoma vseeno.

Kot praksa kaže (in praksa je bila glavno vodilo Rimskega prava) bi bilo več kot potrebno spremeniti to dovoljeno širino. Se strinjam.

Edited by GO_Tomi

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Hja kar nekaj kilometrov sem prevozil preširok, pa z možmi postave zaradi tega še nikjer nisem imel težav.

 

Image10.thumb.jpg.6a5a423af17065970b41e69a1b3fea7a.jpg

Daer Alu kovčki Krauser nosilci.

IMG_0081.thumb.JPG.739346bd8cb1aa9267cca8e728fded67.JPG

Alpos kovčki nosilci :whistle:.

DCP_6430.thumb.JPG.2f297f6db18cfe9c26d553b8cbe445e8.JPG

Alpos kovčki nosilci BMW kopija.

IMG_7224.thumb.JPG.e5c8a94ce6fc6c0ca34a07f663e50af8.JPG

Komplet Givi.

.....

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Vem, da imaš v stroma. Kakšne kovčke imaš, če jih imaš? Kakšne bi kupil, če jih nimaš? Malo preglej, pa boš videl kakšno izbiro imaš.

Sedaj imam 37 litrske in sem preširok, z veseljem bi imel bolj ozek motor, pri enaki litraži ali vsaj podobni.

 

Sam veš, da je meja vedno nekje postavljena. In tukaj je pri 100 cm. Nekje drugje je pri 50 km/h, potem pri 0,24 mg/l, pa spet pri 3.500 kg, ... Ker nekaterim ni nikoli dovolj, pač plačujejo. Jaz pa vedno razložim, kaj in kako piše in, kako narediti, da ni treba plačati. 

pred 53 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Praktično nemogoče, če se voziš v dvoje. Precej vozim po tujini in še nisem videl koga potovati s kovčki, ki so pod meter, govorim za vstroma. Zagotovo pa lahko trdim, da večinoma tudi drugi motoristi, ki jih srečujem po tujini presegajo meter, tudi z original kufri.

Bojan bo verjetno trdil - zakon je jasen. Verjetno ne bo rekel, res bi ga bilo dobro spremeniti - je neživljenjski.

Kdo je Bojan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Sam veš, da je meja vedno nekje postavljena. In tukaj je pri 100 cm. Nekje drugje je pri 50 km/h, potem pri 0,24 mg/l, pa spet pri 3.500 kg, ... Ker nekaterim ni nikoli dovolj, pač plačujejo. Jaz pa vedno razložim, kaj in kako piše in, kako narediti, da ni treba plačati. 

To mi je daleč najboljša argumentacija, ki jo je podal,

Go Tomi. Kot praksa kaže (in praksa je bila glavno vodilo Rimskega prava) bi bilo več kot potrebno spremeniti to dovoljeno širino. 

Jaz temu pravim življenjski zakoni. 

Kakšne kovčke imaš na motorju?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GO_Tomi

Jst mam 54 litrov na repu in 60 l torbo, k jo prheftam na zadnji sedež in pred omenjeni kufr. To mi zadostuje, k me žena itak ne pusti predaleč. Nimam težav s stranskimi kufri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 23 minutami, MiNa pravi:

Hja kar nekaj kilometrov sem prevozil preširok, pa z možmi postave zaradi tega še nikjer nisem imel težav.

 

IMG_7224.thumb.JPG.e5c8a94ce6fc6c0ca34a07f663e50af8.JPG

Komplet Givi.

Si se ustavil, da si prečekiral, če boš lahko šel s kufri skozi tunele :lol1:.

Tudi jaz nisem imel nikoli težave s policaji zaradi kufrov. Je pa bedasto, da te lahko, če želijo pokasirajo. Kot sem že dejal, bi rad bil v mejah zakona, z nekim normalnim volumnom, ki je primeren za potovanja.

V Angliji mi je motorist rekel glede nalepk, na lučeh. To so tiste, ki odrežejo del snopa, ki moti nasproti vozeča vozila. Da ni problema, da policija ne komplicira, ja. Kaj pa če naletiš na nekoga, ki pa. Zagrožena kazen pa je, če se prav spomnem 1200 funtov.

Pri kufrih je vsaj manjša.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Sem se ustavil zaradi :photo:.

Samo vsedeš se na motor pa si že v prekršku, če dodamo še hude "štime auspuhov" in seveda pregovornih prevelikih hitrosti, bi bilo najbolje, da nas kar pozaprejo.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 11 urami, Borutt pravi:

Sam veš, da je meja vedno nekje postavljena. In tukaj je pri 100 cm. Nekje drugje je pri 50 km/h, potem pri 0,24 mg/l, pa spet pri 3.500 kg, ... Ker nekaterim ni nikoli dovolj, pač plačujejo. Jaz pa vedno razložim, kaj in kako piše in, kako narediti, da ni treba plačati. 

Kdo je Bojan ?

Ups. Pardon. Borutt.

Nisem zasledil odgovora, katere stranske kovčke voziš na vstromu? Ali s katerimi bi šel z ženo na potovanje :)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!