Jump to content

Aprilia 1200 Caponord Nova


glažar
DAMI34
Message added by DAMI34,

1795422402_ImagefromiOS(13).jpg.18110ae5fc890f3240f25bba3673817f.thumb.jpg.0104316fcb9a9ecb52b4f801628aae57.jpg

Recommended Posts

Pa kaj v zadnjem času samo jokanje in stokanje z tem pobiranjem ...? Mater, a same "babe" mopede furate, ali kaj je zdaj to?

Drugače pa tale Aprilia se mi zdi zelo simpatična. Je za probat...

Si že kdaj kako natovorjeno "kravo" pobiral iz peska, nedaj bože iz vode, kje daleč od ljudi in možnosti, da ti kdo pomaga iz dreka?!? Na Ridah to ni problem, kje bogu za hrbtom pa zagotovo.

Ja, drugač je pa lepa k satan!! Upam, da tudi brezhibna? Če to ni, ti ne nuca kaj dosti.

Link to comment
Share on other sites

Na tej povezavi, v boljši barvni kombinaciji in brez tistega grdega plastičnega deflektorja na zadnjem kolesu - zelo lep motorin. Meni osebno najlepša maxi endura od vseh predstavljenih v zadnjem času. Bo treba v živo videti kako zgleda in kako se pelje.

Link to comment
Share on other sites

Zelo lep motor za cestna potepanja. Koliko bo meni zares lep bo pa odvisno od cene :D .

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

centralnega stojala ne bo noben montiral tu gor..al pa mogoče kak čarovnik kolikor sem jaz videl..

Ali pač...

post-76-0-53209200-1352968360_thumb.jpg

Edited by kasti
Link to comment
Share on other sites

Pogled na novega Capota z moje strani:

- zamerim Apriliji oz. Piaggu da na EICMI ni bilo možno preizkusiti ergonomije motorja

- motor je vsaj zame precej všečen

- zelo lep zadek motocikla, ne predstavljam pa si do kam bo v primeru dežja (ob vožnji brez stranskih kovčkov) špricala voda iz zadnje pnevmatike - verjetno do vratu :blush:

- NAJBOLJ pa me je zmotilo hudo nizko nameščeno koleno izpušne cevi (pred zadnjim kolesom).

Imam občutek da bi ob vožnji iz malo višjega pločnika nabil direktno v to cev (ob vožnji v dvoje se bo to skoraj 100% zgodilo). Povrhu vsega pa je še grdo izdelana - cev namreč.

- Upam da so inženirji naredili kaj glede zmanjšanja porabe goriva

...sicer pa I LIKE IT!

post-76-0-73473400-1352972057_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Saj ti je Kasti narisal: v t'rdeč krogc.

Ugibam: mogoče pa ima pod sedežem prostor (kot U ključavnica) in ga namestiš samo po potrebi?

Link to comment
Share on other sites

Saj ti je Kasti narisal: v t'rdeč krogc.

Ugibam: mogoče pa ima pod sedežem prostor (kot U ključavnica) in ga namestiš samo po potrebi?

kasti je z rdečim krogom označil kolena izpuha ki so na udaru vsega kar je malenkost višje od nizkega robnika..

Link to comment
Share on other sites

POTOVALNI CESTAK kakšen enduro :headbang:

Res me zanima kam uvrščaš svojga cestak ali enduro?

preveč je ene električne šare na teh motorjih. Šarc predstavljaj si da greš s tem caponordom čez tisto reko na tvojem videu. Crkne prednje in zatnje vzmetenje. Enostavno ni to več to.

Se vid da ciljajo nato da ljudje s tem ne bojo več sami šraufal motorjev in bo posledično več denarja šlo k njim ..

Spet en pametnjakovič :closedeyes: A si že kdaj imel elektronsko vzmetenje na kakšni enduri,predvidevam ,da ne in je to prazno lupetanje,oprosti za nesramnost,sam včasih se pač ne morem zadržat na bedaste komentarje.Elektronsko oz. električno vzmetenje je narejeno za vodo ,blato...itd. A si že videl enoto za električno nastavljanje,spet predvidevam ,da ne!! Skratka takšni kot ti in MotoRider si kupte stare Afrike Twin in uživajte v šraufanju reglerju ..itd...o fak pa regler je električen,sigurno crkne ko greš čez vodo :slap: Fantje čas in tehnika gre naprej in mi z njim,no nekateri,pač živite še v preteklosti in jo želite obuditi.

Motor je po videnem meni lep,mislim ,da tudi zelo uporaben in ne samo po asvaltu,morate pa ločit hard endure in endure.O teži motorja pa itak jokcajo samo taki ki ga več ne pobirajo saj se tudi ne lotevajo težkih terenov in taki ,ki jih endure sploh nme zanimajo,sam morjo neki povedat kar so že nekje slišal -_-

A je kje kakšen test tega motorinota,teža,poraba...itd?Lp

te velike "endure" itak večinoma vidijo 95% ceste, zato normalno da so vedno bol cestno usmerjene

Aja a si vse to spet nekje prebral,al sam z enduro voziš sam po asvaltu? Veliko endurašov poznam in 70% teh se vozi po kar zahtevnem terenu tudi izven naše Evropce. No moram pa priznat,da jaz spadam med une 30% ko smo bolj na asvaltu. :blush:
Link to comment
Share on other sites

Spet en pametnjakovič :closedeyes: A si že kdaj imel elektronsko vzmetenje na kakšni enduri

Evo ga BMWjaša...še dolgo je zdržal predn se je razstrelil po temi o Apriliji :D

Takole lahko zgleda električno nastavljivo vzmetenje

BMW-ESA-menjava-motorcka.jpg

Slika je s Čarmanove strani, kjer oglašuje obnovo krepanih ESA enot z Wilbersovimi nadomestnimi deli. Skepsa je torej utemeljena.

Vseeno....Zagovorniki retro mehanike, bi lahko izpustili Africo Twin, šli do konca, in se grupirali okrog MotoGuzzi Falcone. Še bol simpl za šraufat in neuničljiv. Če crkne alternator...snameš s prvega avta, saj je zadeva na jermen....

Esa...jaz nimam nekega mnenja o njem. na K1200s si zadevo naštelam nomal/2up. in nič več ne tikam. Solo se itak nikol ne vozim z njim. Verjamem da na motorjih z daljšim hodom vzmetenja to pride bol do izraza.

Mene čudi, da so opustili Aluminijast box okvir, in obdržali V2. Očitno se spravljajo na Multistrado, ne tolko na SuperTenere, Crosstourerja, GS in Explorer.

Edited by Cartman
Link to comment
Share on other sites

Evo ga BMWjaša...še dolgo je zdržal predn se je razstrelil po temi o Apriliji :D

Takole lahko zgleda električno nastavljivo vzmetenje

BMW-ESA-menjava-motorcka.jpg

Slika je s Čarmanove strani, kjer oglašuje obnovo krepanih ESA enot z Wilbersovimi nadomestnimi deli. Skepsa je torej utemeljena.

Vseeno....Zagovorniki retro mehanike, bi lahko izpustili Africo Twin, šli do konca, in se grupirali okrog MotoGuzzi Falcone. Še bol simpl za šraufat in neuničljiv. Če crkne alternator...snameš s prvega avta, saj je zadeva na jermen....

Esa...jaz nimam nekega mnenja o njem. na K1200s si zadevo naštelam nomal/2up. in nič več ne tikam. Solo se itak nikol ne vozim z njim. Verjamem da na motorjih z daljšim hodom vzmetenja to pride bol do izraza.

Mene čudi, da so opustili Aluminijast box okvir, in obdržali V2. Očitno se spravljajo na Multistrado, ne tolko na SuperTenere, Crosstourerja, GS in Explorer.

A sm reku ,da je nemogoče,da crkne? Se boš poa strinjal vrjetno z mano ,da ne crkne ko prečkaš potok ..itd,,.....eh uživajte v nabijanju pokvarljivosti nove tehnike,men je ta Aprilija za videt zelo dobr motor,čas bo pa pokazal kar bo.

P.S. pa jaz ne smetim v temi Aprilija o BMW ampak repliciram ljudem ki še niso videli električnega vzmetenja pa še česa a pametujejo,kot strokovnjaki o tem kar so nekje prebral.....eh sej je brezveze,lp

Edited by Kmet2
Link to comment
Share on other sites

@Cartman..jest še nisem kje zasledil da bi ta motorček crknu..se ga pa da zamenjat..pa še prov deleč ne rabiš it..sam Gašperja pokličeš in je..fajn ne? ;)

Sicer pa tale Aprilia ni za po "terenu"..ja seveda se da čez kak makadam zapelat, sam se bolj jajcaš kot voziš. Enostavno se cestne pnevmatike ne morejo primerjat z enduro pnevmatikam. Tole je vsekakor alternativa Multistradi in Versysu. In bi znala bit super tut za tiste ki hočejo enduro pnevmatike se pa vedno vozijo samo po asfaltu. Pa vemo vsi koliko je takih..

Link to comment
Share on other sites

@Cartman..jest še nisem kje zasledil da bi ta motorček crknu.

Počaki, bo Snecer to vidu...in z jutuba posta vsaj 20 primerov.

Link to comment
Share on other sites

@Cartman..jest še nisem kje zasledil da bi ta motorček crknu..se ga pa da zamenjat..pa še prov deleč ne rabiš it..sam Gašperja pokličeš in je..fajn ne? ;)

Sicer pa tale Aprilia ni za po "terenu"..ja seveda se da čez kak makadam zapelat, sam se bolj jajcaš kot voziš. Enostavno se cestne pnevmatike ne morejo primerjat z enduro pnevmatikam. Tole je vsekakor alternativa Multistradi in Versysu. In bi znala bit super tut za tiste ki hočejo enduro pnevmatike se pa vedno vozijo samo po asfaltu. Pa vemo vsi koliko je takih..

Konkretno ta, ki je na sliki, je meni crknu. In ne gre za GS 1200, ampak za RT 1200. Torej, zdelala ga je le voda, ki jo prši zadnja guma. Ni pa to nič posebega za menjat... In zaradi tega ne ostaneš na cesti....

Sicer pa bo zagotovo tole ornk stroj, ki upam, da ne bo s ceno k Multistradi lezu... Vsekakor bi ga imel...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!