Skoči na vsebino

Aprilia 1200 Caponord Nova


glažar
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

1795422402_ImagefromiOS(13).jpg.18110ae5fc890f3240f25bba3673817f.thumb.jpg.0104316fcb9a9ecb52b4f801628aae57.jpg

Priporočene objave

To pizdarijo s 1 zobnikom hitro resi. Poznam 2, ki jima je na fazerju(ja vem drug motor) prvi zobnik padel dol zaradi slabe matice na gredi.

Ce se ti to zgodi si ob 500,600e minimalno, saj je potrebno podreti celotni motor, zamenjati gred.. ;)

 

Če prvi zobnik odpade med vožnjo in preživim, z veseljem plačam 600 € :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ampak poznavalca pa to ne more odvrniti, da ne bi kupil.

 

Še vedno lahko pa GSko kupiš in postaneš pač...

Poznavalec? No ja, mogoče bi raje rekli ljubitelj drugačnosti. Neke vrste elitizem za povprečne ljudi.

Če kupiš BMW pač plavaš s tokom, to je večinoma bolj produktivno, kot plavanje proti toku. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni dvoma da je caponord 1200 vrhunski motor. Pac nisi eden od bmw voznikov. Yamaha je malo dolgocasna Honda pa nima velike endure..Ktm mi pac ni vsec. Triumph pa nima (še) aktivnega vzmetenja..za tolk denarja pac ne bi kupil nekaj kar nima kar imajo vsi drugi. Kje je tukaj plavanje proti toku? Sej se ne gremo dirkanja po grobniku s krosko ;)........a ce kupis bmw si elita??

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznavalec? No ja, mogoče bi raje rekli ljubitelj drugačnosti. Neke vrste elitizem za povprečne ljudi.

Če kupiš BMW pač plavaš s tokom, to je večinoma bolj produktivno, kot plavanje proti toku. 

 

Aprilia ni nek bavbav firma, neka eksotika lahovska firma, ki jih je polno s tistimi uhlji, ko ne veš al ma firma več zaposlenih, kot je imetnikov motorjev :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda pa nima velike endure..

In ti naj bi bil novinar o motorjih!?

 

Kaj pa je po tvoje Honda Crosstourer 1200?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prvi zobnik odpade med vožnjo in preživim, z veseljem plačam 600 € :D

 

To pomeni, da ko pridem domov naj najprej dam lupčka na svojo FZS, saj meni je 2x v roku 2 mesecev padel dol prvi zobnik. Kozina/Jezersko. ;)

Sedaj smo zadevo še malo improvizirali in ga ni junaka, ki bi lahko prestavil ta zobnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ti naj bi bil novinar o motorjih!?

Kaj pa je po tvoje Honda Crosstourer 1200?

Z hodom amortizacije kot jo ima je ne stejem v isti rang kot ostale..

Sorry ker imam svoje misljenje..ga imam lahko? Sploh ce iscem moped zase..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z hodom amortizacije kot jo ima je ne stejem v isti rang kot ostale..

Sorry ker imam svoje misljenje..ga imam lahko? Sploh ce iscem moped zase..

Seveda imaš lahko svoje mnenje. Ne moreš pa napisat, da Honda nima velike endure. Saj kolikor vemo ima Honda največ modelov motociklov in skuterjev v svoji ponudbi od vseh obstoječih znamk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj jih ima. Od vseh hond bi mel samo cb1300. Za vse druge take ali drugacne segmente najdem pri drugih firmah boljse izdelke. Vsaj zame. In to da nima velike endure sem napisal namenoma. Ker ce bi dali na tisti motor 17 col gumo spredaj in cestne velikosti bi bil smiselen motorcek. Tko pa ni. No..je kdo tukaj ki je ze vozil 1200 rally raid??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni, da ko pridem domov naj najprej dam lupčka na svojo FZS, saj meni je 2x v roku 2 mesecev padel dol prvi zobnik. Kozina/Jezersko. ;)

Sedaj smo zadevo še malo improvizirali in ga ni junaka, ki bi lahko prestavil ta zobnik.

 

Big%20Kiss.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj jih ima. Od vseh hond bi mel samo cb1300. Za vse druge take ali drugacne segmente najdem pri drugih firmah boljse izdelke. Vsaj zame. In to da nima velike endure sem napisal namenoma. Ker ce bi dali na tisti motor 17 col gumo spredaj in cestne velikosti bi bil smiselen motorcek. Tko pa ni. No..je kdo tukaj ki je ze vozil 1200 rally raid??

 

Še navadne ali Travel Pack je ni "skoraj" nobeden vozu, kaj šele zadnjo Rally  :kva2:  :grim  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jaz preberem kot:....pritrdilni vijak za veriznik se lahko sam odvije zaradi napake v izdelavi gredi iz menjalnika.....

se pravi da je zelo verjetno zajebal dobavitelj.

kako da si se po vseh VFRkah odlocil ugriznit v taljansko v2 jabolko?

 

Ja kaj naj ti rečem, mal sem se naveličal teh cestnih turerjev. Nikoli nisem rad spadal v neko povprečje ali trend (kot zdaj GS). VFR 1200 F me je na dolge ture utrudil in zato je tudi šel od hiše ta super stroj.

 

Aprilija pa mi je takoj skočila v oko in sicer kot design in tehnika (prvo aktivno vzmetenje), ducati MTS ali pa BMW XR s to opremo sta precej dražja, drugih v tem segmentu pa itak jih ni. Pa ne mi naštevat kake GS,KTM ADV,Vstrom,Super tenere...itd

 

Do danes je vse delalo kot mora in glej ga zlomka kaj se mi pokvari, nemška komponenta katero imajo tudi prehvaljeni GS-i :kva2:  :BUA: ....spuščal je oljni semering na desni SACHS vilici  :kva2:  :kva2:  ,made in germany  :lol1:  :lol1:  :lol1:

 

Kar se tiče servisev, jaz ga vozim v italijo in tam za en dodatek so rabili 3 dni...zgleda da samo v SLO je ta problem, pa še bolj poceni so tam kot pa pri nas  :kva1:

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče so pa Italijančki nemški del narobe sestavili. Najbrž ne dobijo vilic v kompletu pripravljenih za montažo.

Lahko mi odgovoriš tudi tako:  da so imeli RTji vpoklic, ker so Nemci narobe montirali Marzocchi vzmet. Samo v tem primeru ne moreš, ker je Marzocchi zaradi težav zaprl tovarno, Sachs pa ni.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je gdo vozu to novo caponord ker meni se zdi da je malo premehko useskupaj in drsa centralno stojalo potleh preden spol daš malo več gasa pa sopotnikov sedež ni lih za sedet gor za več kot 100km sklopka ful cuka in gas je preagresiven za moje pojme. ni ne športen motor ma niti za kašno dalšo turo je nebi uzeu. po raunem gre hitro po ovinku počasneje in ni rauno najbolj udoben motor.

se še kdo strinja z mano???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je gdo vozu to novo caponord ker meni se zdi da je malo premehko useskupaj in drsa centralno stojalo potleh preden spol daš malo več gasa pa sopotnikov sedež ni lih za sedet gor za več kot 100km sklopka ful cuka in gas je preagresiven za moje pojme. ni ne športen motor ma niti za kašno dalšo turo je nebi uzeu. po raunem gre hitro po ovinku počasneje in ni rauno najbolj udoben motor.

se še kdo strinja z mano???

Se ti ne zdi, da v vseh podanih segmentih "malo" pretiravaš.  :whistle:  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pač sem pričakoval da bo se bo lepše peljal in da bo bolj komot tudi za sopotnika pač se mi zdi da je s stališča koliko je komot za se peljat slabša od kar nekaj let starejše honde varadero

gas pa sklopka je kot na mojem ktm smc 625 sem imel občutek da se ga neda peljat tako elegantno mam občutek kot da motor neprestano hoče da se ga hitro vozi 

me je pa presenetilo kako hitro podrsa ker ga sploh nisem položil kot je treba

multistrade žal še nisem vozil ampak to kar sem slišal in bral o njih mam občutek da je aprilija malo manj športna multistrada to pa ni nič slabega glede na to kolikšna je razlika v ceni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je gdo vozu to novo caponord ker meni se zdi da je malo premehko useskupaj in drsa centralno stojalo potleh preden spol daš malo več gasa pa sopotnikov sedež ni lih za sedet gor za več kot 100km sklopka ful cuka in gas je preagresiven za moje pojme. ni ne športen motor ma niti za kašno dalšo turo je nebi uzeu. po raunem gre hitro po ovinku počasneje in ni rauno najbolj udoben motor.

se še kdo strinja z mano???

 

Ne vem kakšne motorje si do zdaj vozil ampak si 90% brcnil mimo.

 

Moja ima aktivno vzmetenje in prav nič ni premehka prej bi rekel, da je ravno nasprotno. Z ženo naredila naenktrat 700km brez nikakršnega problema kar se tiče komoditete, saj so jo tudi pri vseh testih pohvalili. Sklopka cuka :kva2:, sklopka ali dela ali pa ne. Gas preveč agresiven ???...v kateri mapi si pa imel T,S ali R......S(sport) je bolj odziven pri nizkih, jaz 80% rabim T (touring) in dela lepo linearno (seveda rpm min.2750). Pri ciklistiki je zelo primerljiv z GS kar se tiče vodenja in ovinka v ovinek po cesti seveda........KTM,Crosstourer,Super Tenere pa se bolj težje zvrne v ovinek (vse sprobal)...za Multistrado pa ne vem.

 

Edino kar imaš prav je to ,da tisto centralno stojalo res drsa po tleh v dvoje in da motor se ne rad vrti pod 2500-3000 rpm. Prijatelj kateri ima GS (l.2015) je rekel, da njegov konča pri 4500 medtem ko caponord takrat šele oživi, zato se pa spodaj bolj slabše obnaša.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pač sem pričakoval da bo se bo lepše peljal in da bo bolj komot tudi za sopotnika pač se mi zdi da je s stališča koliko je komot za se peljat slabša od kar nekaj let starejše honde varadero

gas pa sklopka je kot na mojem ktm smc 625 sem imel občutek da se ga neda peljat tako elegantno mam občutek kot da motor neprestano hoče da se ga hitro vozi 

me je pa presenetilo kako hitro podrsa ker ga sploh nisem položil kot je treba

multistrade žal še nisem vozil ampak to kar sem slišal in bral o njih mam občutek da je aprilija malo manj športna multistrada to pa ni nič slabega glede na to kolikšna je razlika v ceni

 

Kot sem že večkrat napisal Caponord se lahko po karakteristikah meri z Multistrado in BMW XR...jaz bi jih dal v kategorijo npr. SPORT TOURING ROAD ENDURO  :grrr  :grrr  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš doma štiricilinderca in po možnosti japonca te ob preizkusu Capo 1.2 ali MTS vse moti (samo navor te impresionira)....... Če si pa navajen na dvocilindraše, pa lahko ta dva motorja ocenjuješ bol realno.

Razlika v športnosti ali ležernosti je pa med njima in ostalimi potovalnimi endurami zelo očitna. V njun

segment (športne endure)spada še KTM...

Če pa gledaš okol sebe bejbe v vročih hlačkah in oprijetih mikicah in pozabiš šaltat je pa GS taprav

moped.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš doma štiricilinderca in po možnosti japonca te ob preizkusu Capo 1.2 ali MTS vse moti (samo navor te impresionira)....... Če si pa navajen na dvocilindraše, pa lahko ta dva motorja ocenjuješ bol realno.

Razlika v športnosti ali ležernosti je pa med njima in ostalimi potovalnimi endurami zelo očitna. V njun

segment (športne endure)spada še KTM...

Če pa gledaš okol sebe bejbe v vročih hlačkah in oprijetih mikicah in pozabiš šaltat je pa GS taprav

moped.......

XR..GS fajn trese proti unmu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!