Skoči na vsebino

Aprilia 1200 Caponord Nova


glažar
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

1795422402_ImagefromiOS(13).jpg.18110ae5fc890f3240f25bba3673817f.thumb.jpg.0104316fcb9a9ecb52b4f801628aae57.jpg

Priporočene objave

Zakaj ne menjate olja raje na 5.000km? Strošek je cca 2 tanka goriva, motorju pa to lahko samo koristi.

Prav to izvajam na svojih motorjih: na bavarcu na 5k km, na Husi pri 8 urah.

Capo 1200 se res lepo pelje; v kategoriji zvok motocikla, pa je bil na našem vzporednem testu celo zmagovalec! Katera verzija softwara je bila pa žal ne vem, je kar lepo vlekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa je zate majhna poraba na 1000 km?

Oprosti, šele zdaj videl tvoje vprašanje. Normalna poraba se mi zdi 2dcl na 10.000km. 

 

Prav to izvajam na svojih motorjih: na bavarcu na 5k km, na Husi pri 8 urah.

Capo 1200 se res lepo pelje; v kategoriji zvok motocikla, pa je bil na našem vzporednem testu celo zmagovalec! Katera verzija softwara je bila pa žal ne vem, je kar lepo vlekel.

Aprilije imaji res lep zvok. Tu je sigurno zmagovalec vseh primerjalnih testov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pretekli torek smo s prijatelji imeli vzporedni test "enduro" segmenta, med katerimi je bila tudi nova aprilia Caponord 1200.

Opazili smo, da kar dobro kuri olje! :? 

Lastniki???

 

20150922_151221.jpg

Vidim da je najnižja pozicija avspuha zaradi kovčkov, meni je dosti lepši na zgornji poziciji. No in kaj ste ugotovili na testiranju razen tega, da ste dolili olje pa še to ne veste koliko ga je bilo prej notri :):):) ???

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno bi bilo, da jim je kdorkoli ga je že dal za test, dal z dovolj olja v motorju. Jaz ob prevzemu ne bi pregledoval olja v motorju, če bi ga dobil v test.  Po nekaj 1000km pa gotovo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne menjate olja raje na 5.000km? Strošek je cca 2 tanka goriva, motorju pa to lahko samo koristi.

Mogoče bi moral razširit pojem Ekologija......sploh pa ne vem zakaj bi menjaval na 5kkm servisni interval pa je na 10kkm (sej se pogovarjamo o Caponordu a ne) 

Konstruktorji predvidijo servisni interval z veliko rezerve tako da je v 10kkm servisnem intervalu olje še vedno zadovoljivo če ne super......

Na avtu imaš predvidevam veliki servis na 200kkm ,drugič ga naredi že na 100kkm kolikor so začeli Bawarci lagat in prirejat je prav da si tud na motorju zamenjaš po 5kkm olje...."nikoli ne veš" :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno bi bilo, da jim je kdorkoli ga je že dal za test, dal z dovolj olja v motorju. Jaz ob prevzemu ne bi pregledoval olja v motorju, če bi ga dobil v test.  Po nekaj 1000km pa gotovo.

Mogoče pa ga niso pravilno očital. Pa so ga preveč nalil.:smoke:

Imel kar nekaj italjanjskih avtov in motorjev pa nikjer ni bilo problem z oljem. Sploh pa so se izkazali za zelo dobre. Če že kaj crkne kakšna elektrika Bocsh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa ga niso pravilno očital. Pa so ga preveč nalil.:smoke:

Imel kar nekaj italjanjskih avtov in motorjev pa nikjer ni bilo problem z oljem. Sploh pa so se izkazali za zelo dobre. Če že kaj crkne kakšna elektrika Bocsh

Če meni na armaturi začne svetit rdeča opozorilna lučka, se ponavadi ustavim in poskušam ugotoviti zakaj sveti. Mi smo se ustavili, pregledali nivo olja v za to namenjenem oknencu, le to je bilo popolnoma prazno! Tudi po parih minutah v mirovanju je bilo še vedno prazno.

Kaj misliš, je narobe da smo ga dolili!?

Normalno bi bilo, da jim je kdorkoli ga je že dal za test, dal z dovolj olja v motorju. Jaz ob prevzemu ne bi pregledoval olja v motorju, če bi ga dobil v test.  Po nekaj 1000km pa gotovo.

Pod tole se podpišem!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima okence za kotrolo olja?

Ja okonce ima, tole ni več Rotaxov agregat, ki so imeli cevko oz. enocilindraši šibko.

Kar se pa tiče čekiranja pred samo vožnjo....   pričakoval bi, da zastopnik za znamko "iz rok" da motor, ki je pripravljen na vožnjo. Pri drugih te težave nismo imeli.

Saj če popije nekaj olja ni taka težava, se mi pa zdi, da je interes zastopnika za znamko "nikakav", posledično je verjetno enako s servisom.

PS:

Osebno sem velik fan aprilije, ampak dokler je v SLO tak support (beri zastopnik) je ne upam kupiti! :mad:

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi moral razširit pojem Ekologija......sploh pa ne vem zakaj bi menjaval na 5kkm servisni interval pa je na 10kkm (sej se pogovarjamo o Caponordu a ne) 

Konstruktorji predvidijo servisni interval z veliko rezerve tako da je v 10kkm servisnem intervalu olje še vedno zadovoljivo če ne super......

Na avtu imaš predvidevam veliki servis na 200kkm ,drugič ga naredi že na 100kkm kolikor so začeli Bawarci lagat in prirejat je prav da si tud na motorju zamenjaš po 5kkm olje...."nikoli ne veš" :P

 

žal so ta daljšanja intervalov menjave olj predvsem marketinška zadeva. Saj, ko je zadeva nova, bo vzdržala tudi zelo redko menjavo olja. Ko pa gre reč iz garancije, pa tkoaltko ni več važno. Samo kolko turbin crkne zaradi "ustreznega intervala". Pa na motorjih sigurno nic bolj blagodejno ne vpliva iztrošeno olje na življensko dobo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ena zanimivost, ki je nisem kaj dosti razumel. V navodilih je menjava olja pri 20.000km pri optimalno obremenitvi motocikla ampak imajo opombo, da pri večji obremenitvi se interval prepolovi...mahh??? :bum::bum:

Potem pa se ti ikona za servis (kjuček) na 10.000km prižge, ker baje da ima pregled. Itak da vsi prakticirajo menjava olja pri 10.000 :smoke:

Ja okonce ima, tole ni več Rotaxov agregat, ki so imeli cevko oz. enocilindraši šibko.

Kar se pa tiče čekiranja pred samo vožnjo....   pričakoval bi, da zastopnik za znamko "iz rok" da motor, ki je pripravljen na vožnjo. Pri drugih te težave nismo imeli.

Saj če popije nekaj olja ni taka težava, se mi pa zdi, da je interes zastopnika za znamko "nikakav", posledično je verjetno enako s servisom.

PS:

Osebno sem velik fan aprilije, ampak dokler je v SLO tak support (beri zastopnik) je ne upam kupiti! :mad:

Ma pri katerem pa ste si ga sposodili. Od letos je generalni uvoznik PVG iz kopra ampak ko sem šel tja in videl delavnico sem se takoj pobral direkt v Kromberk k Marčelotu (motomehanika.si) kateri je tudi uradni serviser. Moram reči, da je človek pravi pikolovc in to seveda se mi dopade, cene pa so tudi normalne.

V italijo sem ga pa peljal zato, ker edini problem ki se ga imel je bilo, da je spustil semering olja na prednjih vilicah in on ni imel orodja za ADD vzmetenje. Glede na to, da je moja caponord edina ki jo servisira sem ga razumel, da nima smisla imeti stroška 800€ za to orodje. Vsa orodja pa je dolžan imeti generalni uvoznik. Pa še to, Vzmetenje je znamke Sachs, Isto kot pri BMW, in glej ga zlomka tudi pri 1000XR so se vilice uscale :kva2::BUA:

Aprilia je naredila kiks (do zdaj) samo na programu izpušne opute pri avspuhu (vsako toliko je bil alarm pozicije lopute) katerega so odpravili z updejtom programa :OK::yea1:

 

Osebno sem velik fan aprilije, ampak dokler je v SLO tak support (beri zastopnik) je ne upam kupiti! :mad:

Te popolnoma razumem še posebej če nisi iz primorske :(

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena zanimivost, ki je nisem kaj dosti razumel. V navodilih je menjava olja pri 20.000km pri optimalno obremenitvi motocikla ampak imajo opombo, da pri večji obremenitvi se interval prepolovi...mahh??? :bum::bum:

Potem pa se ti ikona za servis (kjuček) na 10.000km prižge, ker baje da ima pregled. Itak da vsi prakticirajo menjava olja pri 10.000 :smoke:

Ma pri katerem pa ste si ga sposodili. Od letos je generalni uvoznik PVG iz kopra ampak ko sem šel tja in videl delavnico sem se takoj pobral direkt v Kromberk k Marčelotu (motomehanika.si) kateri je tudi uradni serviser. Moram reči, da je človek pravi pikolovc in to seveda se mi dopade, cene pa so tudi normalne.

V italijo sem ga pa peljal zato, ker edini problem ki se ga imel je bilo, da je spustil semering olja na prednjih vilicah in on ni imel orodja za ADD vzmetenje. Glede na to, da je moja caponord edina ki jo servisira sem ga razumel, da nima smisla imeti stroška 800€ za to orodje. Vsa orodja pa je dolžan imeti generalni uvoznik. Pa še to, Vzmetenje je znamke Sachs, Isto kot pri BMW, in glej ga zlomka tudi pri 1000XR so se vilice uscale :kva2::BUA:

Aprilia je naredila kiks (do zdaj) samo na programu izpušne opute pri avspuhu (vsako toliko je bil alarm pozicije lopute) katerega so odpravili z updejtom programa :OK::yea1:

Te popolnoma razumem še posebej če nisi iz primorske :(

Ja, sposodili smo si ga pri PVG v Ljubljani. Kakorkoli že, ne vem če je katerikoli pooblaščeni SLO serviser doživel šolanje mehanikov v tovarni!?

Kako recimo veš, da gre za alarm za loputo izpuha? To ti verjetno pove serviser, ki je priklopil motor na računalnik?

Nam se je po dolitju olja, recimo prižigala / ugašala (nismo pojma imeli kaj bi bil vzrok) rdeča lučka s trikotnikom in klicajem - kakšnega podnapisa žal nismo našli na armaturi.

Pa je en čas gorela.... pa nato ugasnila... se spet prižgala.....      Skratka, ko smo to povedali zastopniku se je zasmejal in odvrnil, da to ni nič takega...   !!??

 

Še eno vprašanje zate Sulica:  kolikokrat v zavoju "počohaš" po tleh?

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sposodili smo si ga pri PVG v Ljubljani. Kakorkoli že, ne vem če je katerikoli pooblaščeni SLO serviser doživel šolanje mehanikov v tovarni!?

Kako recimo veš, da gre za alarm za loputo izpuha? To ti verjetno pove serviser, ki je priklopil motor na računalnik?

Nam se je po dolitju olja, recimo prižigala / ugašala (nismo pojma imeli kaj bi bil vzrok) rdeča lučka s trikotnikom in klicajem - kakšnega podnapisa žal nismo našli na armaturi.

Pa je en čas gorela.... pa nato ugasnila... se spet prižgala.....      Skratka, ko smo to povedali zastopniku se je zasmejal in odvrnil, da to ni nič takega...   !!??

 

Še eno vprašanje zate Sulica:  kolikokrat v zavoju "počohaš" po tleh?

Ko sem jim poslal mail, sem bil čez par dni prijetno presenečen ko so me direktno iz Aprilije (Noale) poklicali češ, da imajo en softwerski bug za popravit in da ni problema se vozit tudi če lučka gori, bo samo bolj glasen (in tudi je bil). Pa tudi po forumih so pisali o tem problemu z loputo. In ja,ko je serviser priklopil na računalnik je videl eror pri poziciji lopute.

Če se preganjam po ovinkih tam pa tam počoha ja, drugač normalna vožnja je ok.

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S cim se pa coha po tleh? 

Tačke (nožniki), kdaj pa tudi centralno stojalo :( . Sam nagib motorja pa je kar VELIK :yea1::yea1::yea1: . Sem len, ker se mi ne da presedat po motorju :whistle: :OK::kva2: .

Ja, sposodili smo si ga pri PVG v Ljubljani. Kakorkoli že, ne vem če je katerikoli pooblaščeni SLO serviser doživel šolanje mehanikov v tovarni!?

Kako recimo veš, da gre za alarm za loputo izpuha? To ti verjetno pove serviser, ki je priklopil motor na računalnik?

Nam se je po dolitju olja, recimo prižigala / ugašala (nismo pojma imeli kaj bi bil vzrok) rdeča lučka s trikotnikom in klicajem - kakšnega podnapisa žal nismo našli na armaturi.

Pa je en čas gorela.... pa nato ugasnila... se spet prižgala.....      Skratka, ko smo to povedali zastopniku se je zasmejal in odvrnil, da to ni nič takega...   !!??

 

Še eno vprašanje zate Sulica:  kolikokrat v zavoju "počohaš" po tleh?

Marčelo je bil na usposabljanju, vsaj tako mi je rekel ker ta ADD je kar zajeban.

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če meni na armaturi začne svetit rdeča opozorilna lučka, se ponavadi ustavim in poskušam ugotoviti zakaj sveti. Mi smo se ustavili, pregledali nivo olja v za to namenjenem oknencu, le to je bilo popolnoma prazno! Tudi po parih minutah v mirovanju je bilo še vedno prazno.

Kaj misliš, je narobe da smo ga dolili!?

Pod tole se podpišem!!!

Podobno bi ravnal tudi jaz.

In pravilno ste naredili. Je velika napaka, da dajo motor za probo, brez olja.To se mi je naredilo tudi meni, ko sem kupil testni avto.K sreči sem doma potegnil šipko. Glej pod min. Potem pa sem jim povedal kaj so mi dali se mi je pa smejal češ kaj kumpliceram.

Sem pa vozil isti motor. So prijazni    tehnično :smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej..na ta stari grejo tut tace po tleh. Sicer je guma na robu sam je pa filing da bi se dal se bolj nagnit. A tut ce ga nastimas tko da sta dva gor drsa? K pol ga mal dvigne.

Kaksna je pa poraba kaj?

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej..na ta stari grejo tut tace po tleh. Sicer je guma na robu sam je pa filing da bi se dal se bolj nagnit. A tut ce ga nastimas tko da sta dva gor drsa? K pol ga mal dvigne.

Kaksna je pa poraba kaj?

Za staro caponord so tudi meni rekli da drsa, saj tudi GS drsa (povedal prijatelj),pa še kakšen drugi tudi.

Ko sem dal dol centralno stojalo je bil filing dosti boljši, je pa štala potem mazanje ketne pa sem ga dal nazaj gor. Nima smisla ADD nastavljat na 2 potnika+kovčki, ker na AUTO nastavitvi je najboljše. Ko ga pričneš bolj nažigat se sam utrdi in pogrez vilic pride tudi na minimum. Vzmetenje in šasija je res TOP.

Kar se tiče porabe, v 2 je bila 5.8l...za tak motor če pije 6l je to čisto normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ima...  RR ADD

Vidim, da imas par km pod pasom z GS-om  in bi bilo zanimivo "slisat" kaksna se ti ESA napram ADD.

V mislih imam zadnjo generacijo ES-e od 2013 naprej.

 

TNX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Vidim, da imas par km pod pasom z GS-om  in bi bilo zanimivo "slisat" kaksna se ti ESA napram ADD.

V mislih imam zadnjo generacijo ES-e od 2013 naprej.

 

TNX

Saj vem da bom izpadel pristranski....  po mojem mnenju Dynamic ESA deluje bolje od ADD. Primerjava XR in Capo.

GS-a namenoma izvzemam iz primerjave, zaradi teleliverja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!