Skoči na vsebino

Aprilia 550 SXV


919

Priporočene objave

Pozdrav!

Odločo sm se da mojo nejked hondico zamenjam za supermoto (mal spremembe), in zapalo sm se za aprilio sxv 550. na znani spletni strani z rabljenimi vozoli sm najdo eno dokaj "ugodno" in sicer letnik 2007 z 1700km prevoženih. Zanima me nasploh o motorju če je meu ali in+ma kdo kakšne izkušnje z njim sepravi kaki problemi, težave... uglavnem vse dobre in slabe lastnosti motorja in nakaj naj bom pazljiv pri ogledu motorja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu si preberi.

http://www.motosvet.com/tabla/topic/26157-aprilia-sxv-550-sm-vs-ktm-690-smc/page__hl__%2Baprilia+%2Bsxv__fromsearch__1

Pa veš, da je to v bistvu dirkalnik za na cesto? Vsake "pol" ure menjava olja? Ni to japonc, ko tankaš pa se voziš. Če imaš veselje do šraufanja ali dovolj denarja, ti samo kupi. Ni večje SM bombe kot SXV. Mogoče še kak Husaberg ali TM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Deli so razmeroma poceni, malo moraš računati za nekatere glavne motorne dele x2, ventili, cilindri, bati. Tako kot je zviki povedal vzdrževanja je kar nekaj. Mene edino zmoti predolga prva prestava, ki je za na cesto pri nižjih hitrostih bolj malo uporabna, oziroma drugače povedano težko se je peljati počasi. Drugače pa to je od supermoto top.

Malo poglej še po konkurenci, samo saj vem da ni veliko izbire, supermoto se ne prodajajo veliko ampak cene pa držijo pa držijo in pojma nimam zakaj. TM- jah eden se prodaja samo meni ni všeč ker nima orginal svetil, pa še druge stvari so me zmotile, ki sem jih oppazil pri ogledu.

Husaberg, ja ena pa se je res prodajala zelo lepa modra 2010 iz Ljubljane.

Vsekakor malo pretehtaj odločitev, in se probaj zapeljati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj te je zmotilo pri tistem Tm-u? Lahko tudi na ZS. Tistega Husaberga še jaz resno premišljujem, da bi ga kupil. Malo prekratek sem še :jezen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že v eni drugi temi napisal, mislim da si ravno ti spraševal :)

Drugače pa res tisti husaberg je definitivno miljonkat boljša izbira, ali pa SMR, kateri je na netu za okoli 4k tudi odličen motor in če mene vprašaš tudi močnejši od TMa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da sem te :). Sem mislil, da te še kaj več moti. Bom videl, če bosta še aprila ta 2 gor. Ker tisti husaberg se mi res bomba zdi,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu si preberi.

http://www.motosvet....__fromsearch__1

Pa veš, da je to v bistvu dirkalnik za na cesto? Vsake "pol" ure menjava olja? Ni to japonc, ko tankaš pa se voziš. Če imaš veselje do šraufanja ali dovolj denarja, ti samo kupi. Ni večje SM bombe kot SXV. Mogoče še kak Husaberg ali TM.

No, malo si pretiraval...ko sem sam kupoval supermoto je bla SXV v samem vrhu...2 cilindra, 80KM, neverjetno lep design. Skratka na prvi pogled petarda. Motor se prav tako tudi pelje. Dokaj majhna masa, ter dost konjev ti jo dobesedno trže z riti.

Kar se tiče vzdrževanja, je res ena najzahtevnejših. To zato, kakor je že napisano, namenjena je za dirko. Da bi bla menjava olja na pol ure niti ne sanjaj. Konckoncev, če bi jo na cesti gonu do daske bi blo hmal konc zabave.

Če prebereš malo po tujih forumih (npr. supermotojunkie.com) boš vidu da maš dva tipa lastikov. Tisti ki jo samo gonijo in jo slabo vzdržujejo ter tisti ki jo gonijo ter vzdržujejo. Tisti ki jo vzdržujejo, svetujejo menjavo olja ter filtra na 500-600km. Če se ti kvalitetno olje zdi strošek, pol rajš ne kupi motorja. Torej najde se folk, ki ni dregnu mašine a jo gonu ter servisiral ter brez problema prevozu 15000km in več!

Sam sm se odločil za husqvarno, ki je sicer švohnejša a meni osebno lepša, mogoče malo manj zahtevna za servisiranje. En bat, ena ojnica. Aprilia ima vse dvojno.

Mislim da če je bila dozdej kokrtok čuvana, ne razmišljej preveč in jo pojdi iskat! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no, zame je tisto dovolj stvari zaradi katerih se nebi odločil za dotičnega tm-a.

No ker toliko opevate drago vzdrževanje aprilie, meni se ne zdi spet toliko dražje od konkurence, Bat za tm-a pride 200eur za aprilio pa 110. (Oboje original)

Jaz bom kupoval tudi supermoto čez leto ampak le če se najde kaj ugodnega. Cene sploh nočejo pasti.

Ps: Ali ste videli husqvarno 450R na a.netu Ta se pa res dolgo že prodaja, z enako sliko. sem ga klical in pravi da se je naveličal motorja. Motijo me zamenjane gume po 4000km. In mislim da jih je imel pred leti motor več. Cena okoli 3200 po telefonu.

Ena 510 je tudi oziroma 2 sta, prva ki mi je lepša je rdeče bela.1 lastnik in vse ostalo klapa. Okoli 4000 eur. Druga 510 pa je pobarvana z airbrushom za 3100 eur, ta pa mi je malo sumljiva pa blazno me moti ta airbrush, in prodaja se že dalj časa.

In pa še ena bolj "soft" varjanta supermota ktm LC4 640 je na netu za 3200 nova oblika, motor je poznan in je tudi vredu. Vendar ni tako brutalen kot zgornje husqvarne.

Čakam da bo kaj svežega na a.netu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste mi dal za mislit zj ne hehe... olje pa filtr menjat na 500-600km je kr mal huda glede na to da sm ga na hornetki na 5000km, mal časa sm si uzeu pa mal po tujih forumih brsko in prebrau da so bli neki problemi z tesnili pri cilindrih in je rada olje pa vodo mešala(letnik 2007, novejše so baje porihtal), tak da morm vredo pretuhtat zadevo...

hvala za enkrat

Popravljeno . Popravil 919
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@_luke_

Saj sem dal "pol" ure v narekovaje. Namerno sem pretiraval :). V servisni knjižici piše menjava olje na 10 ur normalne uporabe. Tako kot si napisal, 500-600 km.

Meni so SM vsi sumljivi na netu :). Edino tista 640-ka bi še bila. Samo 54 KM in 150 kg?? Čeprav mi je že XT-ja bila fajn za vozit (1x sem šel na Golico :P). Pa ima 48KM in 175 kg. Moram se spravit, ko bo bolj toplo pa peljat ene par.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Prodajam Aprilio SXV 550 letnik 2007, prevoženih 7000km. Motor je bil nov kupljen na Autocommerce v Mariboru ter tudi servisiran. Ima potrjeno servisno knjižico. Zadnji servis je bil narejen na 6500km olje pa zamenjano pred 300km. Pri 7000km sta bile zamenjani še gumi z Dunlop Qualifier II - dejansko imata 600km; kot nove. Motor deluje kot mora. Bil je v uporabi za vsakdanjo vožnjo in nikoli na dirkališču. Nanj sem namestil še ščitnike za roke Acerbis.

Prodaja se, ker je brat zbolel in ga ne uporablja. Dejansko ga jaz vsake toliko vžgem in se zapeljem naokoli, da ne stoji v garaži.

Ogled, preizkus možen vsak dan.

Za ceno in slike me kontaktirajte na PM ali e-mail.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zviki Xt pa husqvarna 610 zame sploh nista SM. Pomoje se jih hitro naveličaš. Dobro ok za kam dalj peljat je to bolj racionalna izbira, ampak jaz nebi, za tisto imam drug motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zviki Xt pa husqvarna 610 zame sploh nista SM. Pomoje se jih hitro naveličaš. Dobro ok za kam dalj peljat je to bolj racionalna izbira, ampak jaz nebi, za tisto imam drug motor.

Res je kar praviš sploh za XT-jko, sm se meno s tipom ki jo je meu pa je reko da preteška pa prešvoh in se jo hit naveličaš, se mi zdi da je XT-jka bol tak mal za v mesto pa nazaj. pa brez zamere XT-jovci ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem smo pa že trije ki kupujemo SM :) konkurenca na a.netu hehe. Bomo videli ko bo sezona če bo kaj novega gor. Ali sta vidva opazila še kakšnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa šenekej ;) XTX zame ni SM. Tisto je težka krava s premalo konji. Proti moji nima tudi najmanjše šanse (moja ma 140kg). Husqvarna SMR450 je spet raketa, ki ni za na cesto. 510ka je že tista mal bolj civilizirana in tudi precej močna. Če mene prašate je ceneje menjat vse plastike (če jo sesuješ) kakor pa airbrush! Če je bla barvana je bla 99% na tleh. Ampak dejmo si priznat, ker supermoto pa še ni bil na tleh :D malo keri!

Ne pozabte pa na KTMe! Kolkor sem jih preizkusil lahko rečem da so krasni motorčki, meni osebno zelo všečni....ampak vibracije napram Huskyju dost večje.

Bat za aprilio SXV ne more nikoli stat 110€. Dam roko u ogenj če je to res. Original bat za Aprilio RS 250 stane 230€. Vertex oa cca 130€. Na avtocommercu u lj sem večkrat povpraševal za nadomestne dele, ker sem dost aprilij prešravfal (večinoma 2t) ampak nikoli nič kupu.

Če dam primer za sm610, WISECO bat z obročki stane 220€!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bla sta dva posta, pa druzga nism mogu zbrisat! Ta post se loh briše!

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bat za aprilio je 1000% 110eur, v angliji, pri nas pa mogoče še kakšnih 40eur dražji. Moram najti stran ampak sem zelo siguren ker sem videl cenik. Tudi v aprili v Lj je mojster rekel da deli niso dragi, je pa res da so nekateri x2. Surov cilinder je bil okoli 130eur. Vem tudi sam se dovolj stvari prešraufal. Dolgo nazaj za 70ccm so bili bati 70eur. Potem pa mi ni bilo potrebno več kupovati batov :)

Airbrush je lahko tudi pokazatelj da se na motorju ni šparalo z denarjem, samo vseeno ne izgleda mi lepo.

450 in 510 sta enaka motorja kolikor sem jaz slišal samo cilindri so drugi. Kolega je imel 510 in šlo je res noro.

Ps: In ja bat za aprilio 250 je dražji sem klical serviserja ravnokar!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkurenca ja hehe,blank.gif poleg SXV-jke mi je v oči pado KTM LC4 660 Factory Replica 2003 sam ma mal hudo ceno :/, vrjetno je pa stroj za p******t

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, ravno gor prišla ena 510 http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5726776 ;)

Res nebi vrjeu da je bat samo 110€. Malo sem presenečen. Če spet primerjam. Kolk pol moreta stat ojnici ter odmični, ČE za aprilio rs125 stane ojnica z gredjo 450€? Nevem zakaj bi bli deli za 2t tok dražji?

Mogoče pa na Aprili zastopijo da so pač naredili motor, ki bo v svoji življenski dobi potreboval dost rezervnih delov. Bemumater so pač dali tok nizke cene da je uporabnik ševedno zadovoln :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkurenca ja hehe,blank.gif poleg SXV-jke mi je v oči pado KTM LC4 660 Factory Replica 2003 sam ma mal hudo ceno :/, vrjetno je pa stroj za p******t

Kar se tiče cene se popolnoma strinjam. Ktm-i so tko al tko precenjeni, ta pa sploh. Za ta denar greš rajš po novga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, ravno gor prišla ena 510 http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5726776 ;) Res nebi vrjeu da je bat samo 110€. Malo sem presenečen. Če spet primerjam. Kolk pol moreta stat ojnici ter odmični, ČE za aprilio rs125 stane ojnica z gredjo 450€? Nevem zakaj bi bli deli za 2t tok dražji? Mogoče pa na Aprili zastopijo da so pač naredili motor, ki bo v svoji življenski dobi potreboval dost rezervnih delov. Bemumater so pač dali tok nizke cene da je uporabnik ševedno zadovoln :D

D ni bla tale Huska dirkana? sklepam po gumah? kolker vem tele slikce niso roadleagle ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!