Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
919

Aprilia 550 SXV

Recommended Posts

_luke_

D ni bla tale Huska dirkana? sklepam po gumah? kolker vem tele slikce niso roadleagle ali pač?

To so Maxxis Gooldspeeds supermoto gume, ki so sicer street legal, malhko se jih pa tudi na progi uporablja. Baje da se limajo ko norc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
XXXL

Koliko pa ceniš ta stroj, 450 pa res nisem še nobene videl da bi se prodajala.

Kaj pa vem, kakšnih 5000€ bi moral dobiti, imam še Akrapoviča ter nekje dobrih 2000 prevoženih...

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Kaj je zdej na stvari? Si šel po SXV? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

no jaz imam rxv 550, motor isti, šasija fedri pa gume pa seveda drugačno :)

Motor je za ljubitelje pa ljudi z žilico za mehaniko, ker rabi dost pozornosti in rednega pregleda in vzdrževanja.

za nagrado pa kar dobro gre pa zanesljivo laufa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

no jaz imam rxv 550, motor isti, šasija fedri pa gume pa seveda drugačno :)

Motor je za ljubitelje pa ljudi z žilico za mehaniko, ker rabi dost pozornosti in rednega pregleda in vzdrževanja.

za nagrado pa kar dobro gre pa zanesljivo laufa :)

Dobro gre? :) Si že kdaj peljal kak močnejši enduro? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Libre666

Jaz sem lastnik Sxv550 kako leto. Dosti stroškov je z servisi(jaz jih delam sam), ter z gumami, prejšno sem zdrgnil do drata po 2500km, brez da bi biu na dirkališču(Qualifier RR). Servise delam na okoli 800km, ne pretiravam, ker je racing olje res kvalitetno(Agip), je pa problem z vžiganjem, tako da je trenutno na servisu. Največji problem je obdržat vozniško dovoljenje! če greš po omejitvah sam cuka neki, ker skus hoče da ga tiščiš in pol ga še tko dviguje na zadne ko daš gas, da se res ne morš zadržat da bi lepo vozu :) pospeški so res odlični, kak 600 naked ni primerjave, npr Superduke990 je nekje isto do ene 130, sam ne rata velikrat k te aprilija hoče vržt na hrbet in moraš res obvladat da si hiter. Končna hitrost z original zobniki je bila 200, zdaj imam manjši zobnik spredaj je 175. Užitek je res fenomenalen, na nobenem motorju se še nisem počutil tako, vendar so tudi stroški(ena sezona me prišla okoli 900€ stroškov(servisi gume in vse, razen bencina)). Aja pa s tankom nrdim kakih 70km max, tako da črpalke morajo biti blizu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TBoxer

Jaz sem lastnik Sxv550 kako leto. Dosti stroškov je z servisi(jaz jih delam sam), ter z gumami, prejšno sem zdrgnil do drata po 2500km, brez da bi biu na dirkališču(Qualifier RR). Servise delam na okoli 800km, ne pretiravam, ker je racing olje res kvalitetno(Agip), je pa problem z vžiganjem, tako da je trenutno na servisu. Največji problem je obdržat vozniško dovoljenje! če greš po omejitvah sam cuka neki, ker skus hoče da ga tiščiš in pol ga še tko dviguje na zadne ko daš gas, da se res ne morš zadržat da bi lepo vozu :) pospeški so res odlični, kak 600 naked ni primerjave, npr Superduke990 je nekje isto do ene 130, sam ne rata velikrat k te aprilija hoče vržt na hrbet in moraš res obvladat da si hiter. Končna hitrost z original zobniki je bila 200, zdaj imam manjši zobnik spredaj je 175. Užitek je res fenomenalen, na nobenem motorju se še nisem počutil tako, vendar so tudi stroški(ena sezona me prišla okoli 900€ stroškov(servisi gume in vse, razen bencina)). Aja pa s tankom nrdim kakih 70km max, tako da črpalke morajo biti blizu.

:topic:

Uh sem potolažen, vidim, da obstajajo še slabši motorji od KTMa. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Libre666

:topic:

Uh sem potolažen, vidim, da obstajajo še slabši motorji od KTMa. :P

Ja odvisno kako slabši, jaz če bi gledal na slabe lastnosti je nebi nikol mel, če gledaš na užitek pa strast je pa drugače. Tukaj pa zmaga maximalno. Me pa zanima KTM 990 smr, če je tut divji kej :D sam pretežak se mi zdi za afnarije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

70km z enim rezervarjem :D ti taljani res delajo motor samo za se pokazat ;) Uglavnem, tisti ki jo je mel namen kupt in se vozt na kako malo daljšo turco z njo, se je po gornjem textu pomoje 2x premislu...

Libre666, kake gume pa imaš obute? Pa kako se obnesejo? U 2.5kKM jih spucat, to so pomoje kr kake na meji street legal. Meni dela probleme zadnja guma, ker se na sredi preveč obrabi, zaradi power whellie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Evo, kaj sm glihkar zasledil :D

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5822151

Po 535km jo človek prodaja? Kaj si mislit ob temu? Mogoče ma finančno krizo? Mu je premočna? Mu je prešvoh? :P

Ta Pies Peak serija je krasna, samo še ene SM feltne gor pa zmaga!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Libre666

Mel sem takrat Qualifier RR, najmehkejše od Dunlop za na cesto, vendar mislim da jih ne delajo več. Trenutno mam zadaj Continental Sportattack, mislim d so najmehkejše od Continental za na cesto. Vendar jih tudi po sredi pobira že po 200km, ravno zaradi teh power wheelies k si reku. Ja tank je ful mejhen(7,8l) kao zaradi teže itd. sam za na cesto se ne obnese glih. Tko da za deleč it ni, ker če že najdš črpalke, te pa roke pa rit bolijo preveč. Ampak vseen, jaz jo uporabljam za kratka afnanja okol, pa letos nameravam mal na kako supermoto progo, do sedaj sem bil samo enkrat. Si bo vsaj motor malo spočil, ker na cesti je skus do blokade :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

je pa problem z vžiganjem, tako da je trenutno na servisu.

ker letnik pa maš? ker prve letniki 06 in 07 so imeli resne probleme z vžiganjem in se ni dalo lih poceni ali enostavno odpravit. 08 naprej pa nimajo več teh težav. Moja recimo vedno pali iz prve. So pa ti motorji dokaj občutljivi na kako nevešče šarjenje po drobovju :P Pa tut ne sme neki cukat pa se zaganjat, dobro naštelana mora čist lepo delat tut pod malimi obrati.

na vžiganje med drugim ful vpliva dobra sinhronizacija sesalnih teles, resetiranje položaja TPS-ja in pa dobra mapa brizga.

sem pa zdej nabavil in čakam na dostavo kabla in softvera iz kanade za 200eur, s katerim lahko nastavljaš vse parametre vbrizga in vžiga na originalnem ECU in tudi nalaganje poljubnih map vbrizga in vžiga. Njprej bom resetiral TPS in pa naložil eno dobro mapo od Alice Racing, specialisti iz anglije za naše mopede :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Libre666

ja js ful berm forume o mapah itd. Sj na servisu mam pr dobrem mojstru, k je tut dirkal supermoto s tem motorjem, tako da bo opravljen tako k treba. Popravlja mi trenutno dekompresor ker prehitro ustavlja ter blokira štarter in mi ga pol kmalu skuri. Letnik je pa 06, tko da ja. Da cuka pod nizkimi obrati je normaln baje. Sm kr neki prebral o tem motorju, sj drugač nebi vedu. Aprilia forum, kjer je stotine problemov napisanih xD hehe. Me pa zanima če bi mi lah razložu kej več o mapah, ker sam ne razumem popolnoma stvari. Baje dela VDB mapa na moji čist kul, torej bi blo dober jo dat gor ker je kao več moči, al pa od Silmoto mapa naprimer. Izpuh je pa original. Veš kaj več o tem? Od alice racing je pa baje najjača mapa a ne? Če sm pravilno prebral. Bi lah na mojga probu tut gor vržt za foro :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

ja js ful berm forume o mapah itd. Sj na servisu mam pr dobrem mojstru, k je tut dirkal supermoto s tem motorjem,...

Glede na to, da sem sodeloval z aprilio (ARTS) na slovenskem supermoto prvenstvu vem, da sta pri nas SXVja vozila Marko Škarja in Janez Golmajer; nobeden od njiju se ne ukvarja s servisiranjem.

Ostane mogoče edino Še Marko Ukota.... no ne vem koliko je on ravno serviser - glede na to, da je bil pod naŠim Šotorom na dirkah in sem videl kako in kaj!!??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Libre666

Glede na to, da sem sodeloval z aprilio (ARTS) na slovenskem supermoto prvenstvu vem, da sta pri nas SXVja vozila Marko Škarja in Janez Golmajer; nobeden od njiju se ne ukvarja s servisiranjem.

Ostane mogoče edino Še Marko Ukota.... no ne vem koliko je on ravno serviser - glede na to, da je bil pod naŠim Šotorom na dirkah in sem videl kako in kaj!!??

Ja če mi lah priporočiŠ dobrga mehanika za sxv bi blo super. Trenutno mi servisira Langus, kje, kdaj, kako je pa on vozu sxv pa nimam pojma, sam omenu mi je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Ja če mi lah priporočiŠ dobrga mehanika za sxv bi blo super. Trenutno mi servisira Langus, kje, kdaj, kako je pa on vozu sxv pa nimam pojma, sam omenu mi je.

A Jožkota si mislil... on je odpeljal ene dve dirki Aprilia SXV cupa, ki se je odvijal v Italiji (skupaj z Golmajerjem), sodeloval pa je tudi v ARTSu. http://www.motosvet.com/arts-v-razredih-s1-s2-in-enduro.html

Ne, ne... kar ostani pri Jožetu; me je skrbelo da ti ga kakŠen drug "pocar" Šraufa :OK: .

Edited by kasti

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Baje dela VDB mapa na moji čist kul, torej bi blo dober jo dat gor ker je kao več moči, al pa od Silmoto mapa naprimer. Izpuh je pa original. Veš kaj več o tem? Od alice racing je pa baje najjača mapa a ne? Če sm pravilno prebral. Bi lah na mojga probu tut gor vržt za foro :D

Jaz mam komplet arrow na moji, kao silmoto v ameriki. in ko dobim kabel, bom naložil od alice racing za silmotota izpuh. Baje je ta mapa najbolj optimalna, da je motor kulturen pod malimi obrati, sam ko pa daš gas pa da skoči kot je treba :)

Aja pa pri naslednji menjavi poglej še batek od FCV sistema, ki uravnava pritisk in pretok olja skozi glavi in odmične, rad zariba ali ne deluje pravilno. Jaz sem ravno dal novega notri, stane par eur, samo traja 100 let da dobiš naročeno, makaronarji :D Pa pred vgradnjo, sem ga nataknil na bor mašino pa s finim šmirglom pobral robove, ker original ima ostre robove in se pol zatika blok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Libre666

Aha hvala. Kako pa veš če ne deluje pravilno? Nazadnje sm ga gledal mi je zgledal ok, gladkost pa to. Kako veš če zajbava, pa ne vem.. ? Ja jst mam original izpuh zarad policajev, ter zaradi cene športnega+nobenga ne najdm rablenga. Je pa res da sm uniču katalizator kokr sm ga lohk, d mal več čez spušča.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

sej se takoj vidi, če ima kake rise gor ali pa če je kej spraskan, ker pač naj nebi bil. kje točno se nahaja pa poguglaj ali pa poglej v service manual ali pa microfiches.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dejan Drganc

Lepo pozdrav, imam eno vprasanje in upam da sem na pravi strani :)

Kupujem motocross (in prodajam Yamaho R6, 2005 L), rad pa bi se kdaj pa kdaj še zapeljal po cesti in me zanima če bi mi vedel kdo povedat ali bi APRILIA RXV 550, letnik 2010 zdrzala napore motocrossa in kaksen je motor navsploh.

Hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Imam rxv 550. Pomojem da ni vprašanje če bi motor zdržal, ampak če boš ti, ker je dost močen za cross in te hitro fajn zmatra, sam adrenalina pa ne zmanjka :)

Drugače kar se pa stroškov in vzdrževanja tiče, pa ni kaj drugačen kot drugi motorji te klase :)

Je pa moja tudi naprodaj :)

Edited by simonsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
SunMaster

Zdravo!
Zanima me, če bi lahko kdo od vas uporabnikov foruma dobil načrte za aprilio sxv550, kjer je napisano vse od vsakega dela. Ne uporabniški priročnik, temveč prav načrt.
Hvala Že vnaprej!
Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • LunaticFringe
      GAte prej opER
    • ligenjček
      BI lahko tudi ponudla kakeGA
    • Mavti
      Na tale film sem naletel po naključju med iskanjem kaj bi  si takrat ogledal ,in film je  odličen enkraten po filmu sem kar obsedel pa razmišljal  o človeški norosti,     posnetki zvoka , streljanja in vsega naokoli pa kapo dol.
    • Akito
      OReo piškotke BI
    • nemo
      V zimskem času, ko pretežni del jadrnic počiva na privezih ali stojalih, je čas za obujanje spominov in načrtovanje prihodnjih plovb. Ali pa lahko debata teče o čem tretjem, povezanim z jadranjem. Ena takih bi lahko bila o aplikaciji Squid, ki omogoča planiranje rut na podlagi vremenske napovedi. Na MS, v okviru teme »vodni športi« še nisem zasledil ničesar v zvezi s to aplikacijo in jo zato nameravam na kratko opisati. Meni je zelo koristila na plovbi od Bresta v severozahodni Franciji do Jadrana. Potovanje je trajalo od 15.4.2017 do 20.5.2017  Štirje člani posadke smo prepluli nekaj manj kot 3.000 nm.   Squid je aplikacija, ki na podlagi vremenske napovedi in plovnih karakteristik jadrnice, izračuna optimalen kurz. Aplikacija je v osnovni verziji brezplačna in kot taka zadošča za planiranje rut. Plačljiva verzija ima več opcij (predvsem možnost vnosa več različnih modelov vremenske napovedi) in omogoča tudi on-line komunikacijo s ponudnikom storitve.     V Squid je najprej treba definirati polarni diagram jadrnice. Polarni diagram (polara) določene jadrnice predstavlja grafično upodobitev razmerja med različnimi spremenljivimi dejavniki, kot je hitrost realnega vetra (True Wind Speed) in smer realnega vetra (True Wind Direction) ter absolutne hitrosti jadrnice. Prikazana je polara za jadrnico Oceanis 37. Diagram kaže hitrost jadrnice glede na smer in jakost vetra. V tabeli so vrednosti, ki so vrisane v diagram. Kratice so: TWA (true wind angle), TWS (true wind speed). Squid aplikacija ima prednaložene polare za različne modele jadrnic. To so polare, ki jih navajajo oblikovalci in konstruktorji jadrnic (Velocity Prediction Program - VPP). Glede na to, da je polara odvisna ne le od konstrukcije trupa, oblike jader, izvedbe motornega pogona (fiksna ali zložljiva elisa), čistosti podvodnega dela, kakor tudi od izkušenosti posadke, aplikacija Squid omogoča korigiranje vseh vrednosti, ki tvorijo polarni diagram in na ta način doseže večjo točnost pri izračunavanju rute. Izračunavanje rute od začetne do končne točke plovbe temelji na vremenski napovedi območja med obema točkama, datumu in uri začetka plovbe . Brezplačna verzija aplikacije je pri zajemanju vremenske napovedi omejena na pet prognostičnih modelov, plačljiva pa jih ponuja še dodatnih 27. Vremenski podatki so zapisani v formatu GRIB (https://en.wikipedia.org/wiki/GRIB).  Poleg planiranja rute, Squid ponuja precej koristnih opcij, ki so vse pripomoček za čim natančnejše jadranje (potna knjiga, analiza rute, uvoz sinoptične karte…). Za ilustracijo sem planiral ruto od pristanišča Lorient v Bretanji preko Biskaja do A Corune, odhod v soboto, 23.11.2019 ob 9.00 UTC. Glede na aktualno vremensko napoved je pričakovan prihod v A Coruno v ponedeljek ob 14.41 UTC. Dolžina rute je 359 nm, najbolj pogost veter bo NW od 20 – 30kn. Potna knjiga (road book) je v tem konkretnem primeru sestavljena iz 36 točk, za vsako točko je navedeno precej podatkov (pozicija, smer vetra, jakost vetra, odklon od smeri proti cilju, prepluto razdaljo, razdaljo do cilja…). Potna knjiga na ta način omogoča primerjavo med planom in dejansko ruto ter sprotno korekcijo kurza. Aplikacija Squid je namenjena predvsem planiranju dolgih, več dnevnih rut. Planiranje dnevnih počitniških priobalnih križarjenj je seveda prav tako možno, a nepotrebno, če ne celo nemogoče, zaradi razvejanosti jadrankse obale in številnih otokov in plitvin.  Toliko za začetek... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!