Skoči na vsebino

Kawasaki KLR 250


SF

Priporočene objave

Teh motorjev je bilo na naših cestah kar nekaj, sedaj pa so vsi poniknili neznano kam. Pred časom sem začel razmišljat, da bi si kupil kakšnega za šraufarijo, pa vsi prodajajo samo Kawasaki KLR 650 - negovega večjega brata. Kdaj ste kakšnega nazadnje videli? Je tudi njih doletela usoda poležavanja "pod kozolci", ali nemara celo vozijo?

http://www.bikez.com/pictures/kawasaki/1989/12235_0_1_4_klr%20250_Image%20credits%20-%20Andrew%20Kellberg.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodba je sledeča: Pred časom sem hotel kupit enega, pa se mi je zdel nenormalno glasen... Zadeva se seveda išče še naprej, ampak bi prej rad slišal kakega spodobno delujočega... Seveda se ne branim tudi kakšne informacije, če komu leži v garaži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

enga ma moj bratranc. Ne vozi ga dosti, ker ma raj novga klxa.

Podobno je pri meni.

KLR čaka da ga poštimam(prodajal ga ne bom ker sem preveč denarja vložil vanj, kot bi ga dobil za prodajo).

Ko sem videl kako poceni se prodaja NOV KLX sem ga v šusu kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja zdej nekomu, ki je izoblikovana offroad osebnost in išče točno določen tip motorja verjetno res nima smisla kupit starega. Tudi sam bi šel novega kupit, ker po tej logiki star KLR iz leta 90 ni vreden več kot 300 EUR... Situacija pa je malce drugačna. V življenju namreč nisem imel endure, če se dobro spomnim, sem enkrat celo vozil nek 125 po ulici gor in dol, tako da niti, ne vem, če bi mi bo zadeva sploh sedla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj kot si napisal, starega sploh kupit ne moreš, ker jih noben več ne prodaja in tudi na cesti jih ne vidiš dosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Več kot eno leto bo, kar sem si kupil enega in ga spravil v kolikor toliko spodobno stanje, ker je bil res revež.

Sedaj se že skoraj leto dni prevažam z njim tako do trgovine, kot tudi po kakem lažjem offroadu.

 

Ne bi bilo slabo, če bi se lastniki med seboj poznali zaradi boljše izmenjave informacij o vzdrževanju, nabavi novih in rabljenih delov, predelavah, morda tudi kaki vožnji, če bi kdo hotel.

 

Ga ima še kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...
14 minutes ago, vandrovec said:

Se še kje prodaja KLX 250?

 

Just now, Snecer said:

po moje ni euro4, v zda ga majo.. 

Na ceneje.si tud izgleda da sedaj ga ni na zalogi https://www.ceneje.si/Izdelek/5422647/avto-oprema/nova-vozila/motocikli/kawasaki-motor-klx-250-2016

in : https://www.subito.it/annunci-friuli-venezia-giulia/vendita/usato/?q=KAWASAKI+KLX+250&qso=false

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, spasku pravi:

Škoda, na Anetu niti rabljenega ni, v Italiji dva starejša....kdor ga ima, ga ima in ne prodaja, zgleda.

Pa ne bo nič s tem, bo potrebno nekaj drugega podobnega poiskat...B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53 minutes ago, vandrovec said:

Škoda, na Anetu niti rabljenega ni, v Italiji dva starejša....kdor ga ima, ga ima in ne prodaja, zgleda.

Pa ne bo nič s tem, bo potrebno nekaj drugega podobnega poiskat...B)

V It jih je kar hočeš jaz sem ti dal link za 2 ki sta u bližini 40 km iz N.G

https://www.subito.it/annunci-italia/vendita/usato/?qso=false&q=KAWASAKI+KLX+250&sp=2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, spasku pravi:

V It jih je kar hočeš jaz sem ti dal link za 2 ki sta u bližini 40 km iz N.G

Eden od teh bi bil, če bi vedel, koliko je še davka in ostalih stroškov, ker ravno poceni pa niso.

Če pride 8 let star KLX iz Italije podobno kot nova Honda CRF 250 L pri nas, se ne splača, čeprav mi je bolj všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne splača kupovat več motorjev v It odkar so sivi uvozniki in država ki krade z dajatvami ker bi ga moral dobit res po ugoooodni ceni da prideš skozi.Mora bit blizu meje SLO vsaj 2x se moraš odpravit do tja ogled nakup.Potem sitnosti prepis na ACI (dogovorit se moraš kdo plača prepis okrog 80Eu) Dajatve pri nas + homologacija in čakaš 10- 14 dni za papirje( moraš imet kombi ali prikolico ker po cesti se ne moreš peljat).Če hočeš ravno tak motor moraš seč v žep ali pa,boljša varjanta je da greš k sivemu...u in se dogovoriš ta motor hočem on ti uvozi zrihta papirje prevzameš motor in greš samo na tehnični p.. En taki sivi je u NG ki uvaža iz It ne vem kako je ime trgovine lahko pa vržem očke in vprašam za koliko bi ti uvozil tak motor če hočeš.Tako na kratko Sem jih pa kupu 3 :bike: z  3000km do 6000km u skoraj u pol cene leta nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No recimo, če se lahko poizve, koliko približno bi prišel en tak dobro ohranjen, z malo kilometri...

Ja, to je boljša varianta, kot lasten uvoz, nimam pa sedaj neke sile, le tako mi je padel slučajno pred oči, ker naj bi bil v prednosti pred Hondo CRF 250 L zaradi boljšega vzmetenja, večje višine od tal ter manjše teže.

Drugače se dobi tudi kaj od 125 ccm ugodneje, malo manj konjev sicer ampak za okoli doma, po okoliških hribih pa v gozd drva napravljat ni tak problem.:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram še premislit, zaenkrat hvala za nasvet in pomoč. Raje bi kupil nekaj pri nas, ko bo prilika.

Na Subito sem videl tega: Ashampoo_Snap_2019_02.10_06h04m06s_001_.png.44926c229c3bf27a1faecdc0fe4c2f1a.png

Če bi bil ta pri nas in bi ceno še kaj spogajal....problem je, ker bi moral motor videt v živo in preizkusit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/10/2019 at 5:29 AM, vandrovec said:

Moram še premislit, zaenkrat hvala za nasvet in pomoč. Raje bi kupil nekaj pri nas, ko bo prilika.

Na Subito sem videl tega: Ashampoo_Snap_2019_02.10_06h04m06s_001_.png.44926c229c3bf27a1faecdc0fe4c2f1a.png

Če bi bil ta pri nas in bi ceno še kaj spogajal....problem je, ker bi moral motor videt v živo in preizkusit...

Sem se ustavil v Novi G. v moto fortuna:Uvozijo ti bilokateri motor želiš iz Italije (Friuli-Venezia Giulia) .Lahko greš sam pogledat motor se dogovoriš za ceno z lastnikom.Naprimer  motor vreden 4000EU pride  okrog  350 EU stroškov+okrog 80EU za prepis motorja v It če se ne dogovoriš z lastnikom da on plača.To je če sam uvoziš.Če ti oni uvozijo imajo isto stroškov kot ti sam (350EU) davki homologacija itd.. računajo pa 350 EU prevoz(prikolica) in njihov zaslužek.Če računas da moraš sam na ogled 1x bencin cestnina ...niti ni tako slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!