Skoči na vsebino

Menjava olja v vilicah


Fadil

Priporočene objave

Še nekaj... Ko menjate olje v vilicah, verjemem, da zamenjate tudi semeringe za olje. Zanima pa me, ali menjate tudi tesnila za prah? zanimivo je, da na vseh servisih imajo na zalogi semeringe za olje, tesnila za prah pa po naročilu. Tudi na ebay-u semeringov za olje povsod dovolj in za pametno ceno, tesnil za prah pa ZERO, nula... ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj... Ko menjate olje v vilicah, verjemem, da zamenjate tudi semeringe za olje. Zanima pa me, ali menjate tudi tesnila za prah? zanimivo je, da na vseh servisih imajo na zalogi semeringe za olje, tesnila za prah pa po naročilu. Tudi na ebay-u semeringov za olje povsod dovolj in za pametno ceno, tesnil za prah pa ZERO, nula... ???

Tesnila za prah ni nujno menjat saj se, ko olje curi nepoškodujejo,dovolj je če jih samo očistiš in ponnovno montiraš predhodno jih (tam ki tesnijo)malo namažež z silikonsko mastjo in tako jim zelo podaljšaš rok trajanja kot tudi semeringom !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri CBRkah recimo dobiš prašnega in oljnega v kompletu skupaj zapakiranega. Jaz osebno pa za cesto uporabo, ko predvidavam, da bom menjala samo vsake 3 leta ali več sem zamenjala oboje, pri motorju, kjer to naredim vsaj enkrat letno jih pa ne zamenjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Moja XJR je letnik 2005 ima blizu 50000 olje v vilicah pa ni bilo še nikoli menjano. Odločam se, da bom opravil tudi ta poseg saj občutim malo "plavanja" v ovinkih. Ve mogoče kdo koliko olja gre v vilice? Dobil sem par različnih številk. Je pametno menjati tudi semeringa čeprav olje trenutno ne puča. Ko sem odstranil prašno zaščito sem opazil, da je na desni vilici znotraj malo rjavine. Mislim, da je to od tiste sponke, ki drži semering. Po tem lahko sklepam, da je voda pronicala do oljnega semeringa. Je s tem kaj narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler ne puščajo, oz ni oljnega filma na cevi je OK. Tiste sponke znajo korodirat-niti ni nujno da voda pride do njih dovolj je kondenz ,pa tudi če pride kaka kaplica ni krize-zgornje manšete so predvsem proti prahu. Koliko olja gre not piše v service manualu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za letnik 2005 ne dobim service manuala. Dobi se samo starejše in novejše letnike. Se pa razlikujejo po letih, oznakah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja XJR je letnik 2005 ima blizu 50000 olje v vilicah pa ni bilo še nikoli menjano. Odločam se, da bom opravil tudi ta poseg saj občutim malo "plavanja" v ovinkih. Ve mogoče kdo koliko olja gre v vilice? Dobil sem par različnih številk. Je pametno menjati tudi semeringa čeprav olje trenutno ne puča. Ko sem odstranil prašno zaščito sem opazil, da je na desni vilici znotraj malo rjavine. Mislim, da je to od tiste sponke, ki drži semering. Po tem lahko sklepam, da je voda pronicala do oljnega semeringa. Je s tem kaj narobe?

 

Gabelöl pro Holm:

562 ML SAE 10W 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gabelöl pro Holm:

562 ML SAE 10W 

 

Ko spustiš olje iz vilice izmeri koliko ga je bilo notri ,sicer pa je pri Yamahah ponavadi 0,40 do 0,45 ccl  v eni vilici sepravi v obe vilici od 0,8 do 0,9 litra Priporočil bi ti Motula Fork oil medium 1l je ca 8€ !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Sem še malo googlal. Pri moji XJR RP10 (2004-2006) naj bi bilo noter 562ml olja. Nekje sem zasledil, da je potem zračni žep124mm od vrha vilice (brez vzmeti). Na ta način je lažje in bolj točno obe vilici napolniti z isto količino olja. Olje pa je 10W. Pametno bi bilo tudi zamenjati oljni semering. Kaj se še ponavadi menja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem še malo googlal. Pri moji XJR RP10 (2004-2006) naj bi bilo noter 562ml olja. Nekje sem zasledil, da je potem zračni žep124mm od vrha vilice (brez vzmeti). Na ta način je lažje in bolj točno obe vilici napolniti z isto količino olja. Olje pa je 10W. Pametno bi bilo tudi zamenjati oljni semering. Kaj se še ponavadi menja?

če prvič delam na določenem motorju menjam semeringe, protiprašna tesnila, podložke vzmeti in o-ringe. drsne elemente pa po potrebi, tko kot je napisal @km.

edina relevantna in točna meritev je višina olja; kolk olja je blo not nima nobene veze. zmerim pa tkole: vzamem cevko enake mere kot je višina od olja do roba vilice, notri zatlačim primerno debelino žice da je cevka ravna, nataknem na brizgo in višek olja izčrpam. 

PS: probaj najdt manual za točno te vilice ki jih imaš, ponavadi so precej boljša in natančnejša navodila kot pa v service manual-u proizvajalca motornega kolesa

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če prvič delam na določenem motorju menjam semeringe, protiprašna tesnila, podložke vzmeti in o-ringe. drsne elemente pa po potrebi, tko kot je napisal @km.

edina relevantna in točna meritev je višina olja; kolk olja je blo not nima nobene veze. zmerim pa tkole: vzamem cevko enake mere kot je višina od olja do roba vilice, notri zatlačim primerno debelino žice da je cevka ravna, nataknem na brizgo in višek olja izčrpam. 

PS: probaj najdt manual za točno te vilice ki jih imaš, ponavadi so precej boljša in natančnejša navodila kot pa v service manual-u proizvajalca motornega kolesa

 

Isto bom jaz menjal. Fora je ravno v tem, da za XJR 1300 letnik 2005 RP10 ne najdem nič imam pa komplet service manual za letnik 2003 se pa seveda razlikuje. Iste XJR (PR10) so 2004-2006.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Na Versysu mi je spustil semering na vilici in spušča olje. Sicer spušča samo na eni strani, vendar vseeno bi dal zamenjati oba. Zanima me kakšen je okvirni strošek menjave olja in obeh semeringov? Mislim cene na servisu, ne v lastni režiji.

 

Hvala in lp.

Popravljeno . Popravil JamesTheMan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če rabiš mam semeringe od versača :) 26k imajo, ko sem menjal vzmetenje, so ko novi + protiprašna zaščita

servis je to džabe, ma en, dva tri narazen in nayaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, bom dal kr nove, da imam mir s tem za nekaj časa. Sicer ne vem na koliko se to kaj menja. Pa kolko gledam gre notri caa. pol litra olja. Bom kr do Šilerja zapeljal pa naj porihta. Smo bili včeraj na furi in mi je začel na hrvaškem spuščati, ni ravno dober občutek, če veš da ti lahko po disku teče, še manj pa po gumi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem se hecal, pač serviser mi jih je dal nazaj, je rekel, da so še kot nove :) 

To se menjava po potrebi. Koliko pa imaš km?

Jaz sem dal 170 eur, menjava zadaj amortizer, spredaj fedre, olje, tesnila (sem jih sam nabavil) pa še servis je naredil (menjava olja, filtra).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

Malo sem se hecal, pač serviser mi jih je dal nazaj, je rekel, da so še kot nove :) 

To se menjava po potrebi. Koliko pa imaš km?

Jaz sem dal 170 eur, menjava zadaj amortizer, spredaj fedre, olje, tesnila (sem jih sam nabavil) pa še servis je naredil (menjava olja, filtra).

 

Zakaj si pa menju amortizer? Je blo z njim  kaj narobe al si hotu boljsega.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, JamesTheMan pravi:

Hvala, bom dal kr nove, da imam mir s tem za nekaj časa. Sicer ne vem na koliko se to kaj menja. Pa kolko gledam gre notri caa. pol litra olja. Bom kr do Šilerja zapeljal pa naj porihta. Smo bili včeraj na furi in mi je začel na hrvaškem spuščati, ni ravno dober občutek, če veš da ti lahko po disku teče, še manj pa po gumi.

Na kakih 30k nič ne škodi servisirat vilic pa amortizerjev. Olje se utrudi, pod protiprašnimi tesnili se nabere svinjarija... pol pa se uščije lih ko najmanj rabiš. Kot si pogruntal to ni lih prijetno gledat, še manj pa se s takim stanjem naokoli vozit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem klical Šilerja za menjavo obeh semeringov na sprednjih vilicah. Cena originalnih 6oeur, ponaredek 30eur. Sem ga vprašal koliko dela predvideva, pa mi reče 3 ure. Me je skoraj na rit vrglo. Sem šel na drug servis vprašat, pa mi reče da max. 2h uri. Tak, da bom dal kar drugje menjat.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Material (tesnila) nabaviš sam, "ponaredek" ja...lol, a tak temu rečejo, olje pa pustiš, da ti vlije svoje.

Mimogrede: wilbers fedre spredaj par, progresivne okoli 120 eur....

a 60 pa original gumice :) dajmo se malo zbrat

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Snecer pravi:

Material (tesnila) nabaviš sam, "ponaredek" ja...lol, a tak temu rečejo, olje pa pustiš, da ti vlije svoje.

Mimogrede: wilbers fedre spredaj par, progresivne okoli 120 eur....

a 60 pa original gumice :) dajmo se malo zbrat

 

Ne divjajo in polagajo vsi tako kot ti,da bi rabili posebne fedre....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, sesir pravi:

Ne divjajo in polagajo vsi tako kot ti,da bi rabili posebne fedre....

Še manj se vozijo po takih cestah, da bi potrebovali izvenserijsko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!