Skoči na vsebino

Menjava olja v vilicah


Fadil

Priporočene objave

Minulo soboto prva daljša fura po zamenjavi vzmeti in olja na 954 (sedaj so notri linearne vzmeti in olje 15W (Wilbers kombinacija za dotični motor) prej je bilo notri olje 10W (Honda spec).

Olje je bilo nazadnje menjano lani julija, ker je semering spustil prejšnjemu lastniku.

Fura je bila do Lučin ter do Vikija. Lepše, mehkeje sedaj vilice pobirajo neravnine. Bi pa highspeed compresijski ventili na naših cestah prav prišli. Samo hočejo zanje še ca 400eur. Kdaj drugič morda.

Nastavitev vzmetenja sem si opravil sam.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlog zamenjave vzmeti je bil v premehkih originalnih vzmeteh.

Posed je bil za mojo težo prevelik kljub maksimalno nastavljeni prednapetosti.

Motor se je čudno vozil, prednje kolo je nabijalo na neravninah, občutek je bil tak

kot, da vzmeti nekaj časa absorbirajo neravnino potem pa hod kolesu na hitro (na trdo) ustavijo.

Japonci projektirajo motor za voznika s 67kg. Mojih 110 je bilo precej izven.

 

Wilbersu je bila podana moja teža, a sem dobil njihove std vzmeti za ta tip motorja.

Posed se je na srečo dal nastavit. :D

 

Zadaj na vzmetni nogi je bilo za nastavitev primernega poseda potrebno povečati prednapetost s premikom stiska vzmeti za 2 koraka.

Ob priliki bom odprl še pokrov na posodici z dušikom (kompresijski del) in preveril tlak dušika v njej in ga po portebi dopolnil pri vulkanizerju, ki ima na razpolago plin.

Na prejšnjem motorju je bilo le še okoli 5barov od tovarniško predvidenih 10. Pač emšo dela in plin beži skozi malenkostno porozen materijal. Posledično se je zadek posedal preveč in vožnja sopotnika je bila neprijetna. Zadek se je preveč posedal in tački sta takoj podrsali. Amortizer v Dolu je preveril tlak in ga dopolnil na tovarniško predpisan. Motor je postal povsem drug. Tačke niso več zlepa podrsale in sopotnika peljat ni bil več problem. V zahvalo sem jim le s težavo uspel vsiliti 10 eurov.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 3. 2017 ob 15:55, Snecer pravi:

Material (tesnila) nabaviš sam, "ponaredek" ja...lol, a tak temu rečejo, olje pa pustiš, da ti vlije svoje.

Mimogrede: wilbers fedre spredaj par, progresivne okoli 120 eur....

a 60 pa original gumice :) dajmo se malo zbrat

 

 

Je čudno, ali pa tudi ni. Ampak tako približno je. Kako vem?

Pravkar servisiram 45mm Marzocchijeve vilice, ki jih je vgrajevalo kar precej proizvajalcev motornih koles (KTM, Husqvarna, GasGas...)

SKF-ov set (tesnilni in protiprašni obroč) za en krak: 30€...

S ponaredki imam v primeru servisa vilic zelo slabe izkušnje. Govorim o motorjih za motokros. Pa vem, da ne samo jaz...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz sem pa dal predihtat prednje vilice na servis, ki je na dobrem glasu - danes pa menjamo gumo in opazimo da prednje vilice narazen tezijo. Ko smo tako zategnili, kot je stalo je vijak osovine sel pregloboko not (ni bi poravnan kot mora bit), in bremze so sarale. V drugo smo zmontiral kolo gor in stisnili vilice skupaj, privili osovino in zategnili vijak, ki drzi spodaj in se ni zlosalo. Vprasanje je kaj bi lahko bilo za pogledat, krizi so zategnjeni, je treba prav obrniti ali znajo bit vilice zvite kaj? Kako da servis tako iz rok, sploh ko vidi da je zanic guma in da se bo takoj ko vilice ne bodo vec puscale menjala... Cuti se tudi nekaj lufta in pok ko res fino pritisnes na vilice... ne vem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UpSideDown vilice, narobe obrnjene. Tvoja ima navadne (teleskopske). 

Popravljeno . Popravil Pajk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@zan0088 stvar je nekako taka. Vilice brez akse not so redko lih idealno poravnane. Sploh če so ble pravkar zmontirane. Al pa če recimo pribiješ s prednjim kolesom v kako oviro pod kotom (pri enduru je to kr pogosto, pol pa je treba sprednje kolo nazaj v linijo spravit).

Točnega postopka poravnave za navadne vilice ne poznam. Za USD pri katerih je aksa vpeta s pomočjo t.i. pinch bolts (mislim da kaj drugega niti ne obstaja) pa gre nekako tako (motor mora biti na centralnem stojalu, al pa na stojalu za zadnje kolo):

  • popustiš t.i. pinch bolts
  • popustiš šravfe na spodnjem križu
  • popustiš šravf na vpetju/aksi zgornjega križa. Šravfe ki držijo teleskope v zgornjem krizu pa pustiš na miru... al pa bojo teleskopi ven padli :) 
  • parkrat fino pritisneš sprednji del dol - to spravi kolo, akso in vilice v primerno poravnavo
  • vse skupaj zategneš nazaj na predpisane navore v obratnem vrstnem redu (zgoraj -> dol)

Ko sem montiral servirane teleskope nazaj na 690 (USD vilice) sta bila takoj po osnovni montaži teleskopa vidno 'mimo'. Po zgoraj opisanem postopku se je vse lepo poravnalo na svoje mesto. Pa zelo priporočam spodnji video, lepo opiše kako in kaj. Prvo tole probaj, pomoje se bojo vilice lepo poravnale na svoje mesto.

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U super, probam jutri! Verjetno iz tega razloga tud motor rahlo v levo vlece brez rok... Upam da rata, ce ne pa reklamacijo na servis :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, zan0088 pravi:

U super, probam jutri! Verjetno iz tega razloga tud motor rahlo v levo vlece brez rok... Upam da rata, ce ne pa reklamacijo na servis :hmm:

Če ga po servisu na novo rahlo vleče v levo je čisto možno da pri ponovni montaži niso pravilno poravnali vilic. Poročaj kako bo šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Pozdravljeni

 

Pri enih vilicah poskušam zamenjati semeringe - vendar, niso narejene kot ponavadi. Na vrhu je samo en prazen nič. Glej sliko. Spodnji vijak sem odvil, vendar ne gre narazen, ker je potrebno še ta del odvijačit. Se komu sanja kaj naredit?

IMG_20221103_163925.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čep v vilici, kot se vidi na sliki, ima žično vskočko, zato je potrebno čep nekoliko pritisniti noter, da sprosti vskočko, nato jo lahko odstraniš. Potem stisneš vilico in vzmet bo izrinila čep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!