Skoči na vsebino

Ducati 748 - ali se splača nakup za prvi motor


Cveto

Priporočene objave

V tem, kako se motocikel premika po cesti. 4T 125ka je pač lena in pomanjkanje moči moraš nadomeščati z neprestanim menjanjem prestav (ovinki). Za prehitevanje česa drugega kot traktorja rabiš obilo proste ceste, ki ne sme iti navzgor. Prehiteti avtobus ali tovornjak vlačilec je zaredi njune dolžine in običajno tudi hitrosti 80+ km/h, pravi podvig.

Po mojih izkušnjah: 125ke so motociklini, namenjeni mladeži, da jih popeljejo v pravo, žal včasih tudi krvavo, življenje. Meni je Gilerca leto in pol lepo služila in me pripeljala kamor koli sem hotel, tudi na Vršiču sva na primer bila. In tedaj sem si pač mislil, tudi Gilerca je pravi motocikel.

Da ravno ni, vem sedaj, ko jaham kravo. Naj mi ne zameri preveč, ker morava z Gilerco spomladi obdelati še preostanek slovenskih meja.

Na kratko: 125ke ti zaradi omejenih zmogljivosti omogočajo omejeno suverenost na cesti, kar pomeni, da se vedno ne moreš odločiti po svoji glavi, temveč se moraš sprijazniti z dejstvi, ki jih nudi motociklček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseen se mi zdi, da bi si nekej izkusenj vseen mogla nabrat, preden presedlam na 650... :roll: skutercek je cist nekej druzga kt pa nekej, kar ima prestave; pa se 600ccm manj ima :roll: :oops: vem pa tud, da bi se prov fanj sekirala za vsako praskico na motorcku, k bi jo nardila (v kar sem prepricana, da bom :oops: :oops: ) :wink:

vsak 125 je bližje skuterju, kot pa motorju ... prestavljanje je še najmanjši problem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj ga no lomit. Kaj ji bo pobegnilo iz rok. Saj bo v avtošoli tudi vozila nekaj tam od 500 do 700 kubičnega.

In kakršno koli že imamo mnenje o avtošolah, tisto osnovno ji bodo le pokazali in jo naučili: motor pognati in motor zaustaviti in skozi kakšen ovinek in križišče bo tudi morala zapeljati.

In ne vidim pomena (razen morda finančnega, a tega ozadja ne poznam), da bi potem morala kot izprašana voznica nazaj na 125.

Prehitevanje je pa sestavni del normalnega prometa in nobena ekstravagantnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav neverjetni ste. Nekdo se je odločil, po pameti in razumu, da bo pričel z 125ccm, pa ga vsi silite, naj kupi več? Zaradi lažjega prehitevanja :evil: . Kakšna bedarija!!!!!!!

Kako pa bo začetnik obvladal mrcino, ki se ji "spipa", ko jo konkretno zasučeš? Sedel bo gor in čakal kaj se bo zgodilo, ker aktivno ukrepat, v primeru da gre kaj narobe, ne zna. Poleg tega težji motor zavaja k večji lahkomiselnosti in tvegani vožnji misleč, saj je močen in bo šlo mimo.

Pokažite malo odgovornosti in svetujte močne motorje samo tistim, ki so nanje tudi pripravljeni.

Se popolnoma strinjam !!!! :wink:

jap YZFg 200% strinjam! 8)

Mogoče optimalna varianata začeti nekje pri 250? :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokažite malo odgovornosti in svetujte močne motorje samo tistim, ki so nanje tudi pripravljeni.

Se popolnoma strinjam :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseen se mi zdi, da bi si nekej izkusenj vseen mogla nabrat, preden presedlam na 650...  :roll:  skutercek je cist nekej druzga kt pa nekej, kar ima prestave; pa se 600ccm manj ima :roll:  :oops:  vem pa tud, da bi se prov fanj sekirala za vsako praskico na motorcku, k bi jo nardila (v kar sem prepricana, da bom :oops:  :oops: )  :wink:

Mislim, da se je dobr tud zase mal sekirat, ne sam za motor :?

Lahko nardiš praskico na tomosu pa se glih tolk potolčeš k en k bo zalimal s 1000+ mrcino :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš 600 (650) cc boš doživela precejšnjo razliko med 2 in 4 cilindričnim motorjem

lastniki pravijo: 2 cilind. vleče takoj, ko daš gas in zna bit za neizkušenega malo nevaren - mokra podlaga, hladna guma...

4 cilind. pa je do določenih obratov precej pohleven, nakar pri določenih (sorazmerno visokih) obratih mašina dobi moč (navor :?: ) no pač nekej od tega..., in začne potegovati

aja, ljubi motor, ko je parkiran in troši motor, ko je prižgan...tako boš imela največ užitka

zakaj pa ne kako enocilind. enduro za začetek, si miniaturna?? al kako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, miniaturna glih ne; sam kot sm ze napisala nekje (mislim, da za SM...); ce bi hotla imet npr. Duke-a, bi mogla imet lojtro, da bi do sedeza prsla; brez te, bi se lahko vsedla sam na tacko :oops: :oops: ... :lol:

No ja, ene 168cm pa mam :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje blabla bla. Motor vedno pelje tako kot mu reče voznik in ne obratno pa ni važno ali je 125ccm ali 1000ccm. Tudi kile in velikost nista važna ampak srce in koliko se voznik znajde. Moja hčerka je stara 15 let ima 50 kg in vozi (sicer na črno) mojo Yamaho. Je pa res da samo takrat kadar sedim odzadaj.

hmmm.. kej vec kg od nje tud nimam.. Sam jest pa ne bi upala koga zadej vozit :oops: ... moj dragi ma se enkrat vec kil k jest.. sam kako gre pa to pol skozi ovinke??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če vzadaj sedi človek ki se zna peljat na motorju gre skozi ovinke skoraj isto kot če si sam,ker predvidevam da ne boš rušla hitrostnih rekordov. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje blabla bla. Motor vedno pelje tako kot mu reče voznik in ne obratno pa ni važno ali je 125ccm ali 1000ccm. Tudi kile in velikost nista važna ampak srce in koliko se voznik znajde.

Načeloma se s strinjam s trditvijo, da motor pelje tako kot mu voznik "reče". Bistvena razlika med 125 ccm ali 1000 cmm je v teži motorja, njegovi okretnosti ter obvladljivosti (pospeški, končna hitrost, odzivnost), predvsem pa v znanju - pameti voznika. Za mene je najbolj pomembna "vez" med zapestjem in glavo.

Če motor vozi glava O.K., če pa zapestje ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor gre kot mu človek veli

samo izkušnje so tisto, kar mu včasih fali

zakaj po nesreči če jo srečno preživiš

se naknadno tolčeš po glavi

zakaj po pameti nisem krmaril

se brezglavo zaletaval in svoje življenje stavil

dirjaj, če želiš, vendar motor prej preizkusi

ga do obisti spoznaj, magari se celo življenje uči

ko prepričan si v svojo miselno navezo

možgani-desna roka, vozi kar češ, izpljuni pretvezo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje blabla bla. Moja hčerka je stara 15 let ima 50 kg in vozi (sicer na črno) mojo Yamaho.
avt_024.gif

zakon, pol ji bos pa kmal mogu kaksno 125 kupt...

Ja zdaj se pripravlja da prične Marca ko bo dopolnila 16 let opravljat vozniški izpit,potem pa pride na vrsto lasten bajk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz svojih izkušenj lahko rečem, da ne kupovat 250 motorja. Tole še vedno spada med mopede :D in je škoda denarja za tak motorček. Raje kupi vsaj 600 in po možnosti z blokado konjičkov. To pa zato, ker 250 postane v 2 ali 3 mesecih prešvoh :!: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prejšnji strani (6) te teme je kar nekaj objav (avtorji STARI, YZFgeorge, Roly) ki so vidne le iz citatov tistih, ki so nanje odgovorili, samih objav pa ne vidim. ????

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prejšnji strani (6) te teme je kar nekaj objav (avtorji STARI, YZFgeorge, Roly) ki so vidne le iz citatov tistih, ki so nanje odgovorili, samih objav pa ne vidim. ????

Andrej

cistka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE, sem se ti zameril :?: Moj post si mi izbrisal, citate naj pa pustil :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nekaj drugega je bolj zanimanja vredno - zasledil sem, da naj bi bili rezervni deli za dicatije obcutno cenejsi? Oz. da je padec z japoncem bistveno drazji, maska, plastika itd.? Ve kdo kake konkretne stevilke o tem napisat?

Mene bolj zanima koliko rezervnih delov gre brez padca :twisted:

Andrej

hehe zloba ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 so proti večjim motorjem prave prdulje in preskok iz 125 na 650 bo enak "šok" kot zdaj iz skuterja na 125. Če imaš finance, vzemi 650 in se lepo navajaj nanj. Tako ali tako boš nekaj takega vozila tudi v avtošoli.

A.

Chris tud jaz sem v podobni situaciji kot ti, s tem da sem nekaj malega motorjev ze vozil v mladosti (tudi zdaj sem mlad hehe), ampak se brez pardona stejem za popolnega zacetnika...

Pa kljub temu mislim da ima Andrej tu prav (pa Brrrm pa še kdo bi se najdu), ko ti svetujejo da kupi direktno 650 ... tudi jaz grem direktno na 620 spomladi brez strahu ... oz. z enako mero strahu kot bi jo imel z npr.250 ccm... ni bistvene razlike - le da motor ni pretezek pa bo ... vendar pa je SV kolkr vem zlo dobr vodljiv in ne pretezek ... tko da kar pogumno - nič ti ne bo ušlo iz rok, boš pa manj dozirala pa je... :wink:

Vso sreco pri odločitvi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!