Skoči na vsebino
kkoorr

Neverjetne težave - Baotian, model Retro

Priporočene objave

kkoorr    0
kkoorr

Pozdravljeni!

Ker sm nov v svetu motorjev, sem se odločil, da svojo težavo predstavim tu na forumu in mogoče mi boste znali pomagati.

Pred 14 dnevi sem kupil nov motor Baotian Retro, motor je 4 takten in blokiran na 25 km/h, z njim delam samo kakšnih 10 km na dan. Motor mi že drugi dan uporabe ni več hotel vžgati. Poklical sem prodajalca, ki je poslal serviserja. Vzrok ne-vžiganja, naj bi bil slab akumulator. Akumulator so mi napolnili in motor pripeljali nazaj in 3 dni sem se normalno vozil. Četrti dan motor ponovno ni vžgal. Glede na to, da je od nakupa motorja minilo manj kot 8 dni, sem v skladu z zakonom zahteval nov izpraven motor. Prodajalec se je strinjal, ker naj bi ugotovili, da je bil zanič alternator. Pripeljali so mi popolnoma nov motor. Teden dni sem se vozil normalno, samo med vožnjo sem opazil, da se vsake toliko časa luč prižge in ugasne. še v soboto zjutraj sem se odpeljal z njim v trgovino, ko sem hotel pa popoldne z njim ven, mi motor ponovno ni vžgal!!! Z motorjem sem do tega trenutka naredil vsega 60 km.

Imam po vašem mnenju samo nesrečo in naj spet zahtevam nov motor?

Ker se na motorje ne spoznam, me zanima je mogoče, da se vozim "premalo" in se mi kaumulator pri vžigih počasi prazni, med kratkimi vožnjami pa se ne napolne dovolj???

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Jure    3213
Jure

Pozdravljeni!

Ker sm nov v svetu motorjev, sem se odločil, da svojo težavo predstavim tu na forumu in mogoče mi boste znali pomagati.

Pred 14 dnevi sem kupil nov motor Baotian Retro, motor je 4 takten in blokiran na 25 km/h, z njim delam samo kakšnih 10 km na dan. Motor mi že drugi dan uporabe ni več hotel vžgati. Poklical sem prodajalca, ki je poslal serviserja. Vzrok ne-vžiganja, naj bi bil slab akumulator. Akumulator so mi napolnili in motor pripeljali nazaj in 3 dni sem se normalno vozil. Četrti dan motor ponovno ni vžgal. Glede na to, da je od nakupa motorja minilo manj kot 8 dni, sem v skladu z zakonom zahteval nov izpraven motor. Prodajalec se je strinjal, ker naj bi ugotovili, da je bil zanič alternator. Pripeljali so mi popolnoma nov motor. Teden dni sem se vozil normalno, samo med vožnjo sem opazil, da se vsake toliko časa luč prižge in ugasne. še v soboto zjutraj sem se odpeljal z njim v trgovino, ko sem hotel pa popoldne z njim ven, mi motor ponovno ni vžgal!!! Z motorjem sem do tega trenutka naredil vsega 60 km.

Imam po vašem mnenju samo nesrečo in naj spet zahtevam nov motor?

Ker se na motorje ne spoznam, me zanima je mogoče, da se vozim "premalo" in se mi kaumulator pri vžigih počasi prazni, med kratkimi vožnjami pa se ne napolne dovolj???

Tudi če bi se vozil "premalo" ni nobene variante, da se akumulator sprazni tako hitro, če je vse tako kot mora bit..

Vsekakor zahtevaj nov motor, oziroma zgleda, da je kvaliteta teh motorjev poden, zato razmisli tudi o odstopa od pogodbe.. Nej ti vrnejo kupnino, ti pa si kupi nekaj bolj kvalitetnega :)

Pravna podlaga za to je 468. člen Obligacijskega zakonika, 1 odstavek, 3. točka, če bi ti slučajno kej komplicirali.. :)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
kkoorr    0
kkoorr

Najlepša hvala za odgovor.

Dobro potem za težave nisem kriv sam s svojimi "kratkimi" prevoženimi razdaljami.

Resno razmišljam o odstopu od pogodbe, samo mislim, da prodajalec ne bo kar tako pristal na vračilo kupnine.

P.S.

Vedno sem se držal načela malo denarja, malo muzike, samo ta dotičen motor mi je bil lepši od vsake Vespe, pa sem malo pozabil na to načelo. Pa mislil sem si, da za 10 km na dan, bo tut kitajc dober, no čitno ne:)

Popravljeno . Popravil kkoorr

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Jure    3213
Jure

Mora pristat, zakon je jasen v primeru stvarnih napak.. Ravno zato pa sem ti citiral člen, da ga pač seznaniš s tem, da dobro poznaš svoje pravice.

Odstop od pogodbe pomeni, da ti vrneš stvar, on ti pa pač vrne kupnino. Poleg tega ti pripada tudi pravica zahtevati povrnitev vsake škode, ki bi ti zaradi te napake nastala.. Samo dobro, v to se je itak brezveze spuščat. Ti vztrajaj na odstopu od pogodbe in to je to.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
bambi61    1171
bambi61

Mora pristat, zakon je jasen v primeru stvarnih napak.. Ravno zato pa sem ti citiral člen, da ga pač seznaniš s tem, da dobro poznaš svoje pravice.

Odstop od pogodbe pomeni, da ti vrneš stvar, on ti pa pač vrne kupnino. Poleg tega ti pripada tudi pravica zahtevati povrnitev vsake škode, ki bi ti zaradi te napake nastala.. Samo dobro, v to se je itak brezveze spuščat. Ti vztrajaj na odstopu od pogodbe in to je to.

Popolnoma se strinjam s tabo, bi pa vseeno rad to videl!! Namreč da bi ti prodajalec vrnil kupnino!! Ne me smejat.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Jure    3213
Jure

Meni so jo že večkrat, samo jasno jim je treba dat vedet, da poznaš svoje pravice.. Mogoče se ne reši ravno s prodajalcem, se pa ponavadi s šefom, ki se običajno zaveda obveznosti, ki jih nalaga zakon.. Fora je v tem, da se ljudje velikokrat ne znajo postavit zase in vztrajat na dejstvu.

Popravljeno . Popravil Jure

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
gizmo79    1
gizmo79

Mogoče pa res nimaš sreče ,načeloma se to nebi smelo dogajat ... zahtevej tretji motor ... in če bo ta naredil isto ,bi blo fajn to objavt na forumu ,da nebo še več nasankanih ... Black list ... pa vračilo kupnine ...

Ravno zato mogoče razmišljam ,da bom vzel SLO proizvajalca TOMOS NITRO 50 za isti denar ... LP

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
blublu    1
blublu

Mogoče pa res nimaš sreče ,načeloma se to nebi smelo dogajat ... zahtevej tretji motor ... in če bo ta naredil isto ,bi blo fajn to objavt na forumu ,da nebo še več nasankanih ... Black list ... pa vračilo kupnine ...

Ravno zato mogoče razmišljam ,da bom vzel SLO proizvajalca TOMOS NITRO 50 za isti denar ... LP

Vzel boš ubistvu Syma, ker da Tomos samo svojo nalepko gor... .)

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
franci12    0
franci12

Pozdravljeni!

Ker sm nov v svetu motorjev, sem se odločil, da svojo težavo predstavim tu na forumu in mogoče mi boste znali pomagati.

Pred 14 dnevi sem kupil nov motor Baotian Retro, motor je 4 takten in blokiran na 25 km/h, z njim delam samo kakšnih 10 km na dan. Motor mi že drugi dan uporabe ni več hotel vžgati. Poklical sem prodajalca, ki je poslal serviserja. Vzrok ne-vžiganja, naj bi bil slab akumulator. Akumulator so mi napolnili in motor pripeljali nazaj in 3 dni sem se normalno vozil. Četrti dan motor ponovno ni vžgal. Glede na to, da je od nakupa motorja minilo manj kot 8 dni, sem v skladu z zakonom zahteval nov izpraven motor. Prodajalec se je strinjal, ker naj bi ugotovili, da je bil zanič alternator. Pripeljali so mi popolnoma nov motor. Teden dni sem se vozil normalno, samo med vožnjo sem opazil, da se vsake toliko časa luč prižge in ugasne. še v soboto zjutraj sem se odpeljal z njim v trgovino, ko sem hotel pa popoldne z njim ven, mi motor ponovno ni vžgal!!! Z motorjem sem do tega trenutka naredil vsega 60 km.

Imam po vašem mnenju samo nesrečo in naj spet zahtevam nov motor?

Ker se na motorje ne spoznam, me zanima je mogoče, da se vozim "premalo" in se mi kaumulator pri vžigih počasi prazni, med kratkimi vožnjami pa se ne napolne dovolj???

jaz sem kupil baotiana 25km/h z njim sem naredil 500 km imam ga 4 tedne vžge v prvo potegne dobro dela izpraven zahtevaj novega ali pa vračilo kupnine jaz sem kupil čelado z notranjim senčnim vezirjem 190€ ša se vezir ni9 več odpiral šel sem in zamenjali so čelado čeprav so jo morali zamenjati pod prisilo

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Ruf    906
Ruf

Pozdravljeni!

Ker sm nov v svetu motorjev, sem se odločil, da svojo težavo predstavim tu na forumu in mogoče mi boste znali pomagati.

Pred 14 dnevi sem kupil nov motor Baotian Retro, motor je 4 takten in blokiran na 25 km/h, z njim delam samo kakšnih 10 km na dan. Motor mi že drugi dan uporabe ni več hotel vžgati. Poklical sem prodajalca, ki je poslal serviserja. Vzrok ne-vžiganja, naj bi bil slab akumulator. Akumulator so mi napolnili in motor pripeljali nazaj in 3 dni sem se normalno vozil. Četrti dan motor ponovno ni vžgal. Glede na to, da je od nakupa motorja minilo manj kot 8 dni, sem v skladu z zakonom zahteval nov izpraven motor. Prodajalec se je strinjal, ker naj bi ugotovili, da je bil zanič alternator. Pripeljali so mi popolnoma nov motor. Teden dni sem se vozil normalno, samo med vožnjo sem opazil, da se vsake toliko časa luč prižge in ugasne. še v soboto zjutraj sem se odpeljal z njim v trgovino, ko sem hotel pa popoldne z njim ven, mi motor ponovno ni vžgal!!! Z motorjem sem do tega trenutka naredil vsega 60 km.

Imam po vašem mnenju samo nesrečo in naj spet zahtevam nov motor?

Ker se na motorje ne spoznam, me zanima je mogoče, da se vozim "premalo" in se mi kaumulator pri vžigih počasi prazni, med kratkimi vožnjami pa se ne napolne dovolj???

Če se jim boš pustil, te bodo sprehajali do onemoglosti, dobil si kar nekaj nasvetov od forumašev

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
cocagenda    0
cocagenda

zivjo jaz se pred kakim tednom nazaj isto kupil baotian retro in nardil do zdaj ze 200 km in usakic mi prizge in dela se zmeraj ,res je da me obcasno zmoti luc ko na usake toliko utripne ampak motor se vedno dela naprej...res mi je cudno da nimas take srece no upam da je men tut ne bo zmanjkal hehe.drugace jaz sem se trdno odlocu da bom sprejel kitajca neglede na kok bo delu enostavno mi je biu lep.jaz bi jim skos sikal za nov motor dokler ne bi le ta delu tako kot je treba zato ker mislm da ni problem da dela samo treba ga je lepo nastelat.aja pa se tole -moti me se nek zvok ki ga oddaja slisi se kot da bi imeu nekje noter skrite kljuce ki tolcejo pa obcutek ko gres cez majhne luknjice je zelo motec (kot da je premalo zategnjena,minimalen luft)amapk vrjetno se da to ustelat ostalo pa lahko samo prehvalm ker za ta denar res ne mores pricakovat glih jumbo jeta :):)ajde uzivite vam javim cez cas ,ce bo se kaj sumljivega.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Foggy    27
Foggy

Tale kitajska roba je zelo nekvalitetna (v mojem primeru Yiying). Plastike hitro popokajo in vse po vrsti odpada (centralno stojalo, zadnja luč, smerniki...), konstantno je potrebno nastavljati ventile, drugače skuter ne vžiga. Original jermen in valjčki zelo hitro odpovedo. Skratka hitro porabiš več denarja za vzdrževanje, kot pa je kupnina novega. Po 4 letih ga pa lahko samo še v smeti zapelješ, oziroma prodaš za 70€, kot je bilo v mojem primeru.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Dy111    1
Dy111

Pozdravljeni!

Ker sm nov v svetu motorjev, sem se odločil, da svojo težavo predstavim tu na forumu in mogoče mi boste znali pomagati.

Pred 14 dnevi sem kupil nov motor Baotian Retro, motor je 4 takten in blokiran na 25 km/h, z njim delam samo kakšnih 10 km na dan. Motor mi že drugi dan uporabe ni več hotel vžgati. Poklical sem prodajalca, ki je poslal serviserja. Vzrok ne-vžiganja, naj bi bil slab akumulator. Akumulator so mi napolnili in motor pripeljali nazaj in 3 dni sem se normalno vozil. Četrti dan motor ponovno ni vžgal. Glede na to, da je od nakupa motorja minilo manj kot 8 dni, sem v skladu z zakonom zahteval nov izpraven motor. Prodajalec se je strinjal, ker naj bi ugotovili, da je bil zanič alternator. Pripeljali so mi popolnoma nov motor. Teden dni sem se vozil normalno, samo med vožnjo sem opazil, da se vsake toliko časa luč prižge in ugasne. še v soboto zjutraj sem se odpeljal z njim v trgovino, ko sem hotel pa popoldne z njim ven, mi motor ponovno ni vžgal!!! Z motorjem sem do tega trenutka naredil vsega 60 km.

Imam po vašem mnenju samo nesrečo in naj spet zahtevam nov motor?

Ker se na motorje ne spoznam, me zanima je mogoče, da se vozim "premalo" in se mi kaumulator pri vžigih počasi prazni, med kratkimi vožnjami pa se ne napolne dovolj???

Kej tazga pa še ne :eek:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
rocco91    8
rocco91

Tale kitajska roba je zelo nekvalitetna (v mojem primeru Yiying). Plastike hitro popokajo in vse po vrsti odpada (centralno stojalo, zadnja luč, smerniki.. .), konstantno je potrebno nastavljati ventile, drugače skuter ne vžiga. Original jermen in valjčki zelo hitro odpovedo. Skratka hitro porabiš več denarja za vzdrževanje, kot pa je kupnina novega. Po 4 letih ga pa lahko samo še v smeti zapelješ, oziroma prodaš za 70€, kot je bilo v mojem primeru.

Plastike so res nekvalitetne, sam agregat je pa bulletproof. Ventili se nastavijo enkrat in če so pravilno nastavljeni bo motor delal dobro. Vzdrževanje je izredno poceni, valjčki 10€, jermen 14€, liter kvalitetnega olja 10€. Zamenjaš pa to sam brez predhodnih izkušenj prej kot v eni uri. Je pa treba vzeti v zakup da je to kitajc in ga po nakupu pred vožnjo celega pregledat in po potrebi zategnit kak vijak ali matico. Za te skuterje serviserja ne rabiš, rabiš par osnovnih kosov orodja, to je pa to.

Crkuje pa vse zato, ker folk ne zna delat s stvarmi. Večina zalavfa mrzel motor pa takoj gasa na polno. Notri pa olje od Petrola.

Na kratko, v enem letu me je registracija, zavarovanje, večkratna menjava olja, menjava valjčkov in jermena, stala manj kot 100€.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
renton    40
renton

Pozdravljeni prejšnji teden v četrtek sem kupil Baotian victoria 50 4t in se odpeljal z trgovine proti domu pa je crknu in hvala bogu da je servis bil ravno v tej smeri in sem ga porinu do sevisa.V petek me je prijazni serviser poklical ob 18 uri in rekel da je šla cdi enota in bom dobil motor po cca 6 dneh.Aja prevozil sem 5,5 kilometrov.....al so res za nič al nimam sreče....

lp renton

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
KlemenLicar1    0
KlemenLicar1
Ob 3. 8. 2012 ob 13:06, rocco91 pravi:

 

Plastike so res nekvalitetne, sam agregat je pa bulletproof. Ventili se nastavijo enkrat in če so pravilno nastavljeni bo motor delal dobro. Vzdrževanje je izredno poceni, valjčki 10€, jermen 14€, liter kvalitetnega olja 10€. Zamenjaš pa to sam brez predhodnih izkušenj prej kot v eni uri. Je pa treba vzeti v zakup da je to kitajc in ga po nakupu pred vožnjo celega pregledat in po potrebi zategnit kak vijak ali matico. Za te skuterje serviserja ne rabiš, rabiš par osnovnih kosov orodja, to je pa to.

 

Crkuje pa vse zato, ker folk ne zna delat s stvarmi. Večina zalavfa mrzel motor pa takoj gasa na polno. Notri pa olje od Petrola.

 

Na kratko, v enem letu me je registracija, zavarovanje, večkratna menjava olja, menjava valjčkov in jermena, stala manj kot 100€.

Hi.mam vprasanje.mam kitajca mal starejsega in mi starter ne zazene bendixa k je mrzu.starter kr v prazno laufa.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
smasher    1291
smasher

lahko bo dovolj če očistiš selenoid in zobnik na šterterju ter ju nazaj sestaviš, če štarter hitro zavrti v prazno ampak ne motorja, pomeni da en elektromagnet ne pornie zobnika do vztrajnika, včasih je dovolj dobro očistit in podmazat ker postane ta elektromagnet malce bolj švoh in z časom se tam nabere umazanija kar povzroči dodatno trenje in zadeva pol ne deluje kot bi morala.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!