Skoči na vsebino

Nakup Cross ali hard enduro motorja


Lupek

Priporočene objave

Kupujem 4-taktni motor, kakšno enduro ali pa kaj podobnega pa me zanima kaj mi svetujete za katerega se naj odličim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa bi ti pocel s takim motorjem? A bi HARD al SOFT Enduro? Tezko bos kaj pametnga najdu v klasi125?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SUZUKI 125 DR je bil endurc štiritakten seveda, mislim da je to edini al pa pol čoperji!!

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:SUZUKI 125 DR je bil endurc štiritakten seveda

Tako je in to je zelo dober motor vreden svojega denarja.

Drugače je pa še Honda dominator 125 samo je malce draga.

Zanimal pa sem se tudi za MZ-ja takrat je bil celo najcenejši,pokliči GIL motosport in Gregorja vpraši če se zadevo sploh še dobi pri nas in koliko stane.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:SUZUKI 125 DR je bil endurc štiritakten seveda

Tako je in to je zelo dober motor vreden svojega denarja.

Drugače je pa še Honda dominator 125 samo je malce draga.

Zanimal pa sem se tudi za MZ-ja takrat je bil celo najcenejši,pokliči GIL motosport in Gregorja vpraši če se zadevo sploh še dobi pri nas in koliko stane.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Glede MuZ-a, kot verjetno ze veste ga mam zdej kao testnega doma (RT 125 - http://www.muz.de/bike_english/rt125_english.html ), novih pa v sloveniji nisi dobit ker je se ta z zacasno registracijo v SLO, drugace pa je edini v sloveniji! Tko je, porabi ne dosti, ampak mors vedet da gre kot en malo boljse postiman Tomos! Suzuki mislim da je edini ki bi se ga izplacalo pogledat (ampak vedi da moras biti potrpezljiv pri voznji, ne rukne kot kak drug), premisli se enkrat ali res zelis 125ccm 4-takterja! Jaz osebno se ne bi odlocu za njega!

LP Simon

Racing

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede 4-taktarja. Tudi sam sem še vedno v dvomih kaj bi kupu, vendar so mi nekateri ki se bolj spoznajo na motorje povedali da je res da 4-taktni motorji slabše grejo ampak so veliko bolj vzdržljivi, pa še generalnh ni treba delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Glede 4-taktarja. Tudi sam sem še vedno v dvomih kaj bi kupu, vendar so mi nekateri ki se bolj spoznajo na motorje povedali da je res da 4-taktni motorji slabše grejo ampak so veliko bolj vzdržljivi, pa še generalnh ni treba delat.

Ja vse to 100% drzi, zal pa ne poznam tvoje voznje in tvojih pricakovanj od motorja, zato ti ne vem kaj svetovati! Dvotakter gre velllliiiikkkkkooooo bolje kot 4T 125ccm! To je to, jaz ce tega motorja ne bi dobil na probo (bo kar dolga proba ;)), ga sigurno ne bo kupu, ne zaradi tega ker je slab, nasprotno, motor je super, a kaj ko ni konjev, to se mu precej pozna!

Racing

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči: tud tega suzukija sm že gledu, pa me zanima a maš kekšne izkušnje, mogoče veš kuk kurjo, kej zajebavajo, in pa na splošno ali so suzukijeve endure dobre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je odvisno od voznika in njegovih želja.

Če bi se rad vozil hitro in delal generalno na vsakih 15000 potem dvotaktar.

Če pa bi rad vzdržljiv motor tudi za daljše ture, potem obvezno štiri.

Sicer mislim da suzuki ni nič močnejši kot MZ, sicer pa kake brutalnosti tu ni za pričakovati je le 125 ccm.

S Suzukijem sem šel čez plitvice,Knin,Obrovac in Zadar na Pag kar je cca 450km, z mano pa so šli še Yamaha TDM in Guzzi 750 pa sta mi oba voznika rekla da je bila hitrost vseskozi primerna potovalni da človek še malo glavo obrne okoli sebe.Problemov pa nobenih!!!!

Motor ima trenutno 14000 km in lufa kot urca pa tudi za videti je kolikor toliko v redu saj me je res že marsikdo vprašal če je to res samo 125.

Jaz ti ga priporočam, če ni tvoj namen motorja kupiti zato da se boš streljal iz ovinka v ovinek, ampak bolj normalna vožnja in opazovanje okolice.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Kakšni so pa kaj pospeški, pa končna hitrost pa kok kur na 100km

Pospeški....nimam pojma ker nisem nikol meru.Zame zadost da na križišču avto vščiješ.

Na 100 km pa nikoli ne porabi več kot tri litre končna hitrost pa tam nekje 120-130km/h

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še neki....a veš kok je bla cena tega motorja takrat ko je bil še v prodaji. Zanima me de vem koliko približno je vreden rabljen. Pa še ali imaš kašno sliko tega suzukija na račulaliku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena je bila med 500 in 600 kSIT

Blokado ima na zračnem filtru in je v petih minutah odstranjena.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa YAMAHA TW 125? Je krasen 4T stroj, s čudovitimi voznimi lastnostmi, samo malo len je. V Oglasniku se ene dva prodajata po cca. 500 K Sit.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kaj pa YAMAHA TW 125? Je krasen 4T stroj, s čudovitimi voznimi lastnostmi, samo malo len je. V Oglasniku se ene dva prodajata po cca. 500 K Sit.

D.

Bral sem test v eni hrvaski reviji in so ga kar precej skritizirali, se posebej motor (pospeski, koncna hitrost...), mislim da je bilo receno "de je najpocasnejsi 125ccm motor :)"

Racing

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hyosung ima dva 4t, 125 kubična motorja, eno enduro, pa še en drug tip, poglej na internet trgovina na litijski, kjer so zastopniki za AGV čelade (PIPRO ????).

Pa še poceni so, mašina je pa baje hondina.

Lepe pozdrave vam pošilja

TOMY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Bral sem test v eni hrvaski reviji in so ga kar precej skritizirali, se posebej motor (pospeski, koncna hitrost...), mislim da je bilo receno "de je najpocasnejsi 125ccm motor :)"

Racing

kolikor se spomnim ima TW 125 nekako balonaste gume,je torej bolj za teren kot za po cesti.

tukaj si jo pa lahko ogledate: http://at.yme.com/page.cfm?page_number=43445

tehnicni podatki: http://at.yme.com/page.cfm?pageID=43448 koncna naj bi bila 102 km/h.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Popravil/a - Ice dne 11/04/2002 ob 11:03:16

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud twjko sm že gledu sam jo ma lihk moj parjatu, pa še lepa mi ni tko da jo bom kupu če nam neč druzga pametnga dubu.

Mi lahko poveste za ker motor so kritike glede hitrosti in kritike v hrvaški reviji. A za sizukija al za yamaho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči: A maš še kakšno sliko od tega suzukija na računalniku. Ker jaz sem iskal po internetu pa ni nobene pametne, vse so samo z strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Hyosung ima dva 4t, 125 kubična motorja, eno enduro

ta endurca je XRX, kr dobr zgleda ,mislm pa da se na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) en čist nov prodaja

by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

kaksn se vam kej zdi hyosung xrx 125? A je res da 4 taktni motorji v breg vleceju pod niskimi obrati bolje kot 2 taktni ?Kaj menite kater motor je boljsi, ce bi ga imel za na teren in cesto od 125? Dvo taktno al štiri taktni? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!