Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Lupek

Nakup Cross ali hard enduro motorja

Recommended Posts

dunker

125cc je tako malo, da če bi rad vsaj malo občutil "moč", potem ni druge izbire kot dvo-taktarji.

Primer:

4-taktne endurce 125 gredo mogoče 110km/h.

2-taktna Cagiva Mito 125 gre do 190km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
malnez

recimo da koncna hitrost ni pomembna. Ali drži da 4 taktni motorji pri niski hitrosti in niskih obratih bojl vlečejo kot 2 taktni? Motor bi imel tudi za malo daljše ture(200-300 km)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racing
recimo da koncna hitrost ni pomembna. Ali drži da 4 taktni motorji pri niski hitrosti in niskih obratih bojl vlečejo kot 2 taktni? Motor bi imel tudi za malo daljše ture(200-300 km)?

Absolutno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
smeško

ja res je!

4-taktarji imajo pri nizkih obratih več navora kot pa če ga tišiš do konca

2-taktarji pa potegnejo šele pri določenih obratih, npr. 6000, to pomen da če hočeš da vleče ga morš stalno nad 6000 držat, pod temi obrati pa skoraj ne vleče.

Jest sm ene 5 let nazaj mel 125 4-t Yamaho SR, k je že mal preživet motor ampak nisem imel nobenih problemov z njo pa še mal je kurla (en tank relacija KR-Portorož pa je še ostal)

drgač je pa tko če misliš hodit na daljše ture potem kupi 4-t

če pa ga hočeš gont pol pa 2-t :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Vidim da ste že vse povedali. No sedaj moram še jaz malo modrovati. Pred davnimi časi sem imel Yamaho DT 125. Ni bila slaba 2-taktna endura. Ampak ena velika napaka je bila. Js sm hotu predvsem potovati z njo in sem želel varčen motor. In kako sem se zajebal. Bencina mi je požrla kot kakšna 600 ccm endura (khm..mislim da je bil moj DT malo zmatran :wink: ), olje pa je bilo zelo drago (Castrol TTS = 1L 2800 SIT) in ga je zadeva spila 1 liter v 200-300 km. Torej če bi še enkrat kupoval 125ko bi kupil 100% nekaj 4-taktnega. Ali SR 125, ali DR 125 ali pa XRX (ali nekaj takega). Itaq so že vsi povedali...če se želiš veliko in predvsem malo dlje voziti potem 4 T, če boš divjal in gonil motor po dvorišču in bližnjih travnikih, potem pa 2 T. In če že kupuješ enduro mislim da je navor v nižjih obratih kr pomemben(sploh če se boš šel igro, ki se ji reče trans sahara in jo izvajajo težke endure v ljubi afriki..ti pa jo boš lahko po dalmaciji :D

P.S.:mene je pomanjkanje navora v nizkih obratih enkrat skoraj stalo življenja...a to bo druga zgodba :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
In če že kupuješ enduro mislim da je navor v nižjih obratih kr pomemben(sploh če se boš šel igro, ki se ji reče trans sahara in jo izvajajo težke endure v ljubi afriki..ti pa jo boš lahko po dalmaciji :D

A bejž no? :twisted: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Transalp: zafrkaval sem se...vredu...

Da sva si pa nekaj na jasnem, so ljudje šli okrog sveta tudi že s skuterji, tko da bi se dalo s 125ko iti ravno tako če ne še bolje.(tudi čez Saharo, če bi imel zalogo vode in goriva). Če mi ne verjameš malo pobrskaj na netu in boš videl da si ne izmišljam. Nekaj mi še povej, a si ti začel z težkim motorjem ali kako? Kr tisti k nismo smo si predstavljali, da k bomo imeli 125ke bomo držali boga za jajce in nam je vsaj nekterim ful blo pomembno, da izgleda motor čimbolj podoben težkemu. No sedaj sem to prerasel(sploh ko sem zapravil celo premoženje za olja).

Če bi še enkrat kupoval 125ko bi kupil ali yamaho RS 125 ali pa Suzukija DR 125. Zato ker sta poceni za vzdrževati, prcej trpežna in varčna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Ma, jasno, da si se zafrkaval, zato sem pa tudi tako napisal. Domače dvorišče, pa gmajne, potem pa "Trans Sahara", pa Dalmacija... :D A nisi videl "LOL" smeškota na koncu? Nič zlonamernega nisem mislil.

O potovanjih "okoli krogle" na vse sorte dvokolesni navlaki, od kavnih mlinčkov naprej, sem pa že dosti slišal, bral in gledal na TV. Pa seveda o afriških in drugih eksotičnih potovanjih z motorji tudi. Vse to me zelo zanima. BTW, že precej let sem tudi navdušen "fan" Dakar rally-ja.

Pri motorjih sem šel polagoma od mopeda navzgor. Kot mulci smo seveda poskušali narediti vse, da bi bili naši "kavni mlinčki" videti in slišati (na veliko veselje sosedov...) kot tazaresni stroji, ki so bili takrat še zelo redki. Že ko smrkavec sem vozil vse, kar sem uspel z maksimalnim teženjem od koga dobiti "na test" (tja do 250ccm). Najbolj "carsko" je bilo, ko sem pri 13 letih za nekaj ur dobil 125ccm tekmovalno kros Yamaho (bivši lastnik je bil tedanji motokrosist Drago Predan). Ko sem prišel iz hoste, me še mama ne bi spoznala (no, potem me je, pa ni bila nič vesela...). Od takrat sem "cepljen" s terenci.

Svojega 125ccm nisem nikoli imel, čeprav sem si ga želel. Po dolgoletnem "mehčanju" staršev sem šel z mopeda na MZ 250. Transalpa imam zdaj že devet sezon. Preprosto mi je tako všeč, ga ga ne dam stran... Domači se pa z nobenim motorjem nikoli niso sprijaznili.

No, bo v redu? Kot vidiš, smo (bili) vsi glih... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Transalp: hmm..ti kr zavidam Transalpa :)

Bi ga jst tud imel ampak zdaj so zelo dragi.

Rekel si da si gledal na TV veliko posnetkov o potovanjih z motorjem. Na katerem programu...a mogoče na Travel channel,ki ga jaz nimam :cry: ?

Js bi tud ful gledal dokumentarce o tem pa ne vem kje.

P.S.:moja največja želja je, da bi šel nekoč z motorjem(potovalno enduro..no sej ti imaš že primerno mofo) okoli sveta. Ampak dvomim da bom to kdaj uspel realizirati.(zdej imam čas pa dnarja ne, potem bo pa obratno(če bom imel srečo..če ne bom pa brez vsega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
.:Vince:.

Jaz "lastim" Suzukija DR125 že 2 leti. Motor je vzdržljiv da bolj res ne bi mogel bit, nikol še ni blo nobenih težav z njim, povrhu vsega pa pokuri tolk k en vžigalnik :wink:

Vozil sem tud že Yamaho DT125 (od sošolca) in moram rečt da ko je človek enkrat navajen na 4 takte se ti zdi na 2 taktarju GROZNO sedet...kot bi enga tomosa jahal...Pa tudi na moje presenečenje sem ugotovil da vleče precej slabše kot moj Suzuki.

Z DR-jem se pa odpravljam tud na daljše fure (najdaljša je bla do Dubrovnika). Če nisi ravno divjak (kar s bilokatero 125 tud težko si) ti bo DR125 več kot idealno služil!

Če pa slučajno kupuješ rabljen 4taktni 125ccm motor...ravno to jesen nameravam prodat mojga Suzukija, ker bom dobil 17.11.2002 štempelj za neomejeno moč motorja in bom spomladi prešaltal na kaj močnejšega. Zadeva je res dobro vzdrževana, letnik 2000, ima 17.000km, kovček, nove gume, servisno knjižico in zaradi nesreče ki sem jo mel to poletje tudi drugo VELIKO boljše sprednje vzmetenje in VELIKO boljše sprednje zavore. Drugač ima 16 konjskih moči, vendar piše v prometnem le 9kW

:lol: Kar pa se tiče "ostankov" nesreče je le na tanku možno opaziti manjše in zgolj vizualne poškodbe bi so večini folka skoraj neopazne.

LP

Vince

Share this post


Link to post
Share on other sites
smeško

LOL?

a sm ga mogoče prej mal pihnu al kaj? :oops:

če je kdo večji strokovnjak pa nej me popravi!! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihagrabner

Ker je mal problem z denarjem sem razmišlu o nakupu rabljenega 125ccm motorja.

Motor mora biti 4T in enduro ali cestni.

No če ima kdo izkušnje z rabljenimi motorji z besedo na dan.

Kaj moram gledati:št. km??,starost?? :zzz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jax

Kar se tiče 125 4T motorjev si lahko tukaj nekaj prebereš

zdruzeni temi

O tem na kaj morš pazit pri nakupu je pa bil objavljen članek

Drugač pa sm sam lastnik Daelim Daystara, ki je 125 kubični 4T čoper :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kura

ne splača se kupovat 125 kubičnega motorja, sploh pa ne 4t ker je prešvoh,

:P žal ti bo prodat ga pa ne boš mogel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Če bi še enkrat kupoval, bi brez dvoma 4T do 125ccm kupoval. 2T so tko al tko vsi zamorjeni, tko da se kar namatraš, da ga odkleneš (ventili, polini, bojo že drugi vedeli bolje) , jaz moje Aprilie v dveh letih nisem in sem potem obupal, da ne omenim navora (šaltaš kot nor, še dobro da ima Aprilia megacarske menjalnike) in nenazadnje poraba (tudi 7l/100 km, resnično :kva2:, finta je, da moraš skozi v visokih obratih vozit, ker ima 2T eno čudno značilnost da šele nad določenimi obrati zagrabi ), potem pa še tankanje olja, krajši servisni intervali...

V glavnem, nikoli več. Aja, majo pa 2T eno prednost, se jih lažje porine, kot ti akumulator crkne :D .

Na tvojem mestu bi kupil kakega korejskega 4T, super stvarca za sprejemljivo ceno.

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
lasagna
Ker je mal problem z denarjem sem razmišlu o nakupu rabljenega 125ccm motorja.

Motor mora biti 4T in enduro ali cestni.

Če rabiš bolj novo, poglej za korejci (Hyosung), ki imajo cesto in enduro v tej klasi. Drugač pa počakaj Evropo in v Italiji išči Aprilia Tuareg ipd.

(si reku, da dnar odloča)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ledeni
Ker je mal problem z denarjem sem razmišlu o nakupu rabljenega 125ccm motorja.

Motor mora biti 4T in enduro ali cestni.

No če ima kdo izkušnje z rabljenimi motorji z besedo na dan.

Kaj moram gledati:št. km??,starost?? :zzz:

.) jaz pravim da je škoda denarja za 125ccm motor saj skoraj za isti denar dobiš močnejši motor razen če je problem izpit seveda potem pa je za nabiranje izkušenj zadosti mogoče celo preveč tudi 125ccm . Pa pamet v glavo

Share this post


Link to post
Share on other sites
yamaha xv

Lansko poletje sem kupil rabljeno Yamaho 250 virago letnik92. Po letniku je star, vendar je odlično ohranjen, brez praske in ni bil je malo vožen. Lani poleti sem se precej vozil z nji, vendar nisem imel nobenega problema. Reči moram, da mi ni žal in danes bi se isto odločil, pa še finančno sem ugodno prišel skozi. poleg tega pa ima tudi vso dodatno opremo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Miha,

najin mladenič, ki bo 17 letos, ima Hondo Varadero 125. Mlinček je dvovaljni 4 taktni s 15 KM. Zavrti se do 13.000 obratov. Nima nikakršnih blokad ne v agregatu in ne v izpuhu, tako da je za povečanje moči možna le varianta povečanja kubikov (na 160 ccm). Motor izgleda odraslo in je tudi temu primerno težek (160 kg).

Pravzaprav smo vsi presenečeni kako veliko motorja je to. Zelo uporaben po mestu, da se ga peljat s spopotnikom in tudi na obvoznici oz. avtocesti nisi najbolj počasen. Brez hudih klancev prede potovalno med 110 in 120 km/h. Le priprehitevanju je potrebno biti pozoren. Uporaben je tudi na makadamu, za zahtevnejše enduro izlete pa ni primerenzaradi prevelike teže (opleta v stlu BMW F 650).

Z njim se vozim poleti v službo, moja Lady "trenira" z njim na Dolenjskem, z njim pa sta se osnov motoriranja učila dva moja študenta. Letos se bomo vozili skupaj, midva z Lady na Valkiri, mladenič pa "na pašo" z Varadero.

Motorčin ima samo eno napako. Že v osnovi je drag in zelo malo jih je v Sloveniji, tako da je z rabljenimi kriza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
Če bi še enkrat kupoval, bi brez dvoma 4T do 125ccm kupoval. 2T so tko al tko vsi zamorjeni, tko da se kar namatraš, da ga odkleneš (ventili, polini, bojo že drugi vedeli bolje) , jaz moje Aprilie v dveh letih nisem in sem potem obupal, da ne omenim navora (šaltaš kot nor, še dobro da ima Aprilia megacarske menjalnike) in nenazadnje poraba (tudi 7l/100 km, resnično :kva2:, finta je, da moraš skozi v visokih obratih vozit, ker ima 2T eno čudno značilnost da šele nad določenimi obrati zagrabi ), potem pa še tankanje olja, krajši servisni intervali...

V glavnem, nikoli več. Aja, majo pa 2T eno prednost, se jih lažje porine, kot ti akumulator crkne :D .

tuki si mal mimo vsekal. 2T so zamorjeni da ustrezajo predpisom, 4T so pa ze narejeni tako, da so zamorjeni, in ni med zamorjenim dvotaktnikom in stiritaktnikom v voznji prakticno nobene razlike v prid 4T, pravzaprav ma blokirana RSa najvecjo moc ze pri ~7600 rpm, 4T pa majo znatno visje.

za odblokirat mors predelat auspuh, vzet iz uplinjaca in izpuha se dve zaslonki, menjat dizo, prescipnit en jumper na CDI, in je to to - za dve uri dela, in mas okrog 30 HP na zadnjem kolesu. z ventilom v izpuhu pa vlece bolje od 4T v vseh delovnih rezimih (preizkuseno).

poraba je pri 4T res manjsa, prav tako stroski, a to po moje ne opravici tako "jebiveterskega" podatka o najvecji moci in navoru... :)

V glavnem, nikoli 125 cc 4T. kaka 650 je pa ze kr zanimiva... :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Zok,

mogoče bi se pa kdo vseeno poskušal legalno in legitimno peljat na nivoju, na katerem meni, da mu pripada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
Zok,

mogoče bi se pa kdo vseeno poskušal legalno in legitimno peljat na nivoju, na katerem meni, da mu pripada.

mas prav. se pa ne strinjam z izjavo, da so 2T bolj zamorjeni kot 4T. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Zok, dvotaktnike je potrebno povečini umetno /dodatno/ omejiti, 4 taktne mlinčke pač ne, ker že zasnova agregata kakšnih "strašnih" konjev ne omogoča. So po tehničnem dizajnu na nivoju 11 kw ali 15 KM, ki so tudi zakonska meja.

In tako je na zakonsko dovoljenem nivoju 15 KM logična izbira 4 taktna zadeva, če hočeva da je vozna. Reciva zaradi navora.

Friziranje 2 taktnika se v osnovi izvaja na pobiranju blokad, pri 4 taktnikih pa je zadeva kompleksnejša. Reciva s povečevanje kubature na 160 ccm, prirejenim izpuhom in posegom na vplinjače. In tule je glavni "problem" mladincev, ki bi več....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Sej ma Zok po svoje prav, samo,obstajajo(mo) pa ljudje, ki motor samo kupimo in vozimo, najvčja izboljšava je pa to, da torbe al pa kovčke zanj kupiš. Jaz se pač po dolgem premisleku nisem odločil za navito varianto, ker nisem imel ravno zaupanja v motor, pri tem mislim tud na super švoh bremze, ki niti slučajno niso bile delane več kot 100 km vožnje oz za 50 kg+ voznika (Aprilia Classic 125, brembo), tko da so bile razprave o navijanju vsaj tam filozofske.

Se zelo strinjam, da se 125 ccm Aprilio al pa Cagivo da v 30-35 KM raketo spedenat, samo to pa potem ni več motor, s katerim bi samo delal kilometre in tankal (no tankal boš in to veliko :D ), če jim pa to paše, pa kar naprej, na Grobniku bodo s tem lahko stresli še kakega deda na 600 ccm kravi.

Za začetnike na 125 ccm bi še vedno priporočal 4T čoper, še prehitro jim bo tud RS premalo in bodo res končali na 600-1000 cestakih, naj vsaj od začetka malo uživajo tud v naravi :yea2: .

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      Smo šli dve leti nazaj z Rogle do Peskov, pa do Jezerca, potem pa v klanec mimo kočice, ki je na tvoji sliki, 200 m pred Ribniško kočo pa se je prjatu zašaltal na MTB, odlomilo mu je tačko menjalnika zadaj, potem smo proti Lovrenškim malce šli, malce se peljali. Bilo je fajn, brez elektrike, pač pa s pirom na Rogli. Z vlakom bi pa šel iz Maribora do Prevalj, nazaj pa na nožni pogon.
    • Dimen
    • Scarabeo 500
      Se popolnoma strinjam z zgornjim zapisom. Jaz imam še integrirano tanko kapuco, da jo navlečeš na glavo in daš preko čelado. Nič več mi ne zamaka in pihlja za vrat. 
    • ftp
      Potepanje po Logarski dolini slap Rinka pod slapom   na severni strani Alp (Avstrija) in Jezersko
    • Andrejcer
      @ciciban, hvala ti za to, zelo poučen video. 👍👍👍
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!