Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Lupek

Nakup Cross ali hard enduro motorja

Recommended Posts

lukec
Ob 4. 4. 2018 ob 8:12, Kawl pravi:

O BMW-ju G450X ni nič napisanega... Verjetno je izjemno malo lastnikov teh motorjev. Dva sta na avto.net

Na tujih forumih sem zasledil da naj bi bil sam agregat zelo vzdržljiv deli pa BMW-jevsko dragi. 

Vem da bo težka pa vseeno kakšna mnenja... ? To je verjetno eksotika tako kot je bil VOR in podobna jajca...

 

Nepremičnina ko je treba prodat

Share this post


Link to post
Share on other sites
koblarus

Pozdravljeni!

Zanima me ali se mi bolj splača kupit 2 taktni ali 4 taktni motor. Pred vsem me zanima cena vzdrževanja motorja in šibke točke.

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moped2

Pozdravljeni! naredil sem izpit za A2 in sem se ze malo pogovarjal glede Hard Enduro motorja. Samo zdaj nevem nocem si kupiti presvoh motor da mi bo ze cez 1 let mikal da bi ga prodal pa sem tuhtal da bi kupil 450ccm ali 350. najbolj me mikajo Six Days k majo tovarniske stvari gor. prosil bi za vaše nasvet. Hvala l.p!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MilenaKondor

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Edited by MilenaKondor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janezs
pred 2 urami, MilenaKondor pravi:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Ja, cros, enduro motorji, so večinoma kar visoki.

Tukaj lahko vneseš svojo višino in dolžino nog (v nastavitvah lahko spremeniš v metrični sistem.. Ker na začetku so retarded enote):

http://cycle-ergo.com/    ..... in izbereš model motorja. Nato stran pokaže, do kje sežejo noge.

CRF250LA ABS > višina sedeža 875mm (To je bolj soft enduro vsestranski motor. Pa vzdrževanje je poceni. Pri tej bi morala doseči s prsti do dal.)

KTM 350x EXC -F > višina sedeža 960mm (Hard enduro)

Yamaha WR 250-F > 956mm (Hard enduro)

Potem imaš še husquarno 701. Pri supermotu je višina sedeža 890 mm pri enduro 950 mm.

Ce hoces nekaj bolj za daljse razdalje je tudi BMW F 650 GS. Ta ima nizek sedež. Vendar to je že težak motor.

Veliko izbire.

Ti pa povem, če ne dosežeš z obema nogama do tal to ni ovira za uživanje. Ko se ustavim na semaforju, dam naprimer samo eno nogo dol. 

lp

 

 

 

 

Edited by Janezs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

KTM 

pred 14 urami, MilenaKondor pravi:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

KTM Freeride...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Sem odgovoril že v drugi temi... tule bom samo pokomentiral.

pred 12 urami, Janezs pravi:

CRF250LA ABS > višina sedeža 875mm (To je bolj soft enduro vsestranski motor. Pa vzdrževanje je poceni. Pri tej bi morala doseči s prsti do dal.)

KTM 350x EXC -F > višina sedeža 960mm (Hard enduro)

Yamaha WR 250-F > 956mm (Hard enduro)

Potem imaš še husquarno 701. Pri supermotu je višina sedeža 890 mm pri enduro 950 mm.

Ce hoces nekaj bolj za daljse razdalje je tudi BMW F 650 GS. Ta ima nizek sedež. Vendar to je že težak motor.

Od naštetih v iskano kategorijo spadata samo KTM in Yamaha. Honda je dual sport (in še to zelo podhranjen za gonit po terenu in pretežek), Huska je lahko precej zmogljiv enduro motor, sam to je raketa... ne bi lih začetnici kaj takega priporočal, BMW pa spada v SUV kategorijo... preveliko, pretežko.

@nevermore če še vedno kupuješ jaz prodajam enega 200 EXC, ki ne bo spravil mehanika v jok :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bzk
On 9/10/2018 at 5:37 PM, MilenaKondor said:

Pozdravljeni,

iščem cross/enduro motor z možnostjo registriranja, sem precej nizka (161cm) in pri večini modelov ki imajo možnost registracije komaj dosežem tla.

 

Nagibam se k modelom kot so husqvarna SM, nič kaj pretežkega - kubikaža in 2T-4T ni pomenbo, važno da je nizek in ima možnost registracije.

 

Planiram 70% off road, 30% cesta, tako da kaki Duke 125 odpade.

 

Hvala vsem za nasvete, postajam res obupana ker mislim da takega motorja na trgu sploh ni.

 

LP

Mogoče Beta x trainer.

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Janezs

Tukaj ni pravega odgovora. Sigurno je nekaj bajkov , ki se jih je priporočljivo izogniti. Naprimer 450 je overkil na terenu za vsakega začetnika, ali pa izkušenega amaterja. Še profiji ne izkoristijo moči. Bolj boš užival z 250 kubikov kot pa z 450. Ker 450 te bo zbil do konca.

Predlagam kaj 250 4 taktno. Naprimer Yamaha WR 250F (tukaj imaš prednost, ker maš servise skoraj povsod), KTM 250 EXC-F ali pa 350 EXC-F.  

Na vsakem motorju se da uživat. Po pameti, pa srečno vožnjo.

lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bzk

Iz lastnih izkušenj ti povem da so vsi excji, tudi wr250f previsoki, že zame pri 180cm mi je velikokrat sxf450 močno previsok.

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gasperX
      Doktorat iz fizike in kemije in matematike so nekateri naredili v vecih temah   Misls da se je se en najdu k se je zajebu al kva 
    • Darko3g
      Še vedno iščem posnetek, kjer bi kdo vozil štirikolesnika po enem kolesu (najprej nagne na stran in nato še na zadnje), če je sploh možno.
    • smasher
      Take ki se vozijo po Istri na tak način se dostikrat vozijo po Parencani in so za  , sicer zgleda zabavno ampak če si pešec ali kolesar in prišibajo mimo 3je taki s seveda malce oblj odprtimi avspuhi magari še starejši 2T, te zadimijo in oglušiš in seveda ignorirajo tablo o prepovodi vožnje z motornimi vozili.   No da ne bom jaz zašel offtopic v temi ki sem jo začel, sem upal na kakšno zgodbo v stilu, Jawa 350 ali MZ 250..... motor ki ga še vedno sanjam SR250  
    • Scarabeo 500
      Jaz sem bil vesel, če sem v tem obdobju sploh videl motor, ki je peljal mimo mene . V celi dolini je bil samo eden BMW k 100.  Imel pa sem Rogovega drkalca na 5 prestav.
    • Darko3g
      Ko sem jaz začel leta 2007 je bil Louis bistveno cenejši. Kupil sem čelado za 50 €, Bundo sem imel od Andraža (nepremočljivo, malce močnejšo), pa planinske čevlje in kavbojke. potem pa sem našel polvisoke čevlje za 30 €, pa usnjene hlače tudi za 30 €, rokavice so bile 10, poletni moto čevlji 20 in podobno. Čakal sem razprodaje in iskal določene artikle. Imeli so sedelne torbe iz pravega usnja za 50 €, pa sprednjo majhno torbico za orodje za 8 €. Občutek imam, da je danes vse vsaj dva - trikrat dražje. Leta 2009, ob krizi je še bencin stal precej pod en evro.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!